Opinii de la clienții magazinului online pfarma.ro

pfarma.ro

Nota: 9,62 / 10 de la 2.635 de clienți verificați

Notă magazin

9,62 / 10

Ne recomandă

96,81%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Ultimele opinii adăugate produselor pfarma.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții pfarma.ro

Este ok. Fata de alti distribuitori sunt putin mai lenti la expedierea comenzilor. Cam scump transportul.

RATING:

Durează foarte mult livrarea.(5zile în cazul meu) Și m-a deranjat faptul că am primit mesaj de la ei pe WhatsApp dacă nu cumva vreau să adaug în comandă nu știu ce produs avut de ei la reducere. Mulțumită de prețurile accesibile.

RATING:

După finalizarea comenzii depuse nu primește clientul email cu comanda acceptată, care cuprinde și o factură proformă.

RATING:

Răspuns magazin pe 26-09-2022 09:06

Problema s-a rezolvat, a fost o eroare la trimiterea automata a email-urilor. Multumim pt sesizare!

Produse foarte scumpe și plătești transport ,dar tot după 4 zile ajunge la destinație

RATING:

”Respect si Promptitudine” ! Profitul dumneavoastră vi-l asigură cumpărătorul, mai mult respect ! Zilele ”libere” lucrate pot fi compensate cu timpul lucrat, orice bănuț venit reprezintă dezvoltare și prosperitate. Succes !

RATING:

Foarte greu cu livrarea...

RATING:

Prompți și serioși. O singura problema m-a nemultumit - ochelarii de soare pe care i-am comandat au venit cu lentilele foarte pătate, care s-au curățat după stegere cu o soluție de lentile de ochelari. Mai multa grija la detalii !

RATING:

Comanda facuta pe.31.08. Si de atunci pana azi 05.09 nu a fost predata curierului. Asa e in descriere la status comanda si pe site-ul dvs si pe site-ul curierului. Despre recomandari nu am spatiu sa mai scriu...momentan. Astept coletul sa vină...

RATING:

Răspuns magazin pe 06-09-2022 08:14

Buna ziua! Din pacate am avut o problema la unul dintre produse si a trebuit sa facem o comanda la furnizor. Comanda azi va pleca de la noi si maine va ajunge la dumneavoastra. Ne cerem scuze pentru intarzierea coletului.

Răspuns client pe 07-09-2022 17:47:

Pentru o comunicare mai eficienta va sugerez sa informati la timp clientii in cazul întârzierii în procesarea și livrarea comenzilor.

Nu am putut plati cu cardul in magazinul de desfacere de pe Ion Mihalache. Nu stiu daca produsele farmaceutice sunt tinute la magazinul din care am ridicat produsele in conditiile de temperatura cerute in prospect.

RATING:

Am dat nota 8 pentru ca a trebuit sa sun eu sa verific statusul comenzii. Nimeni nu m-a sunat inainte sa imi spuna ca pe stoc exista doar o cutie si probabil ca de aia nu s-a procesat comanda la timp. Ar trebui sa aveti aceasta procedura de a anunta clientul pe mail sau telefonic ,asa aratati interes din partea firmei vis a vis de client. Luati-o ca pe un sfat si nu ca o reclamatie. Cu respect Silvia

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022