Opinii de la clienții magazinului online Rovision

Rovision

Nota: 9,43 / 10 de la 1.623 de clienți verificați

Notă magazin

9,43 / 10

Notă produse

9,59 / 10

Ne recomandă

95,56%

de la data înscrierii magazinului în program (25-01-2022)

Ultimele opinii adăugate de clienții Rovision

Au anulat comanda menționând că produsul nu mai este pe stoc, iar ulterior au mărit prețul produsului. În momentul în care am plasat comanda aceasta figura pe stoc, comandă pe care am plătit-o online.

RATING:

Am trimis mail sa va anunt , produsul achizitionan a mers decat 3 ore , nu am primit nici-un mail , unde il pot trimte retur ??

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2024 11:49

Bună ziua, Aveți aici formularul de garanție https://rovision.ro/formular-de-garantie/ După ce ați completat acest formular, o să vina curierul la dumneavoastră pentru a prelua produsul, pentru a-l verifica la noi în sediua! Vă rugăm să va urmăriți mail-ul, deoarece acolo trebuie să primiți o confirmare de la noi si un număr de caz! Mulțumim!

schimbativa firma de curierat au trecut 5 zile si nam primit comanda...

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2024 10:23

Bună ziua Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.Dacă o comandă nu a ajuns la timp sau a întârziat, vă rog să ne sunați la numărul acesta 0334.405.358, pentru rezolva problema! Mulțumim! O zi bună!

Produsul nu a fost livrat in termen!!!

RATING:

Sistem incomplect , lipsa hard disk 1 TB ,cablul desigilat , cutia rupta , nu raspund la telefon!

RATING:

😩

RATING:

Nu mi-a ajuns comanda

RATING:

Când am fost sunat pentru confirmarea comenzii am cerut un acumulator pentru exterior și mi au trimis o chinezărie de interior. Nu sunt mulțumit de camera, am un model identic de pe un alt site și se vede mult mai bine. Le-am cerut returul iar ei foarte aroganți mi au zis ca nu e vina lor iar la.persoanele juridice nu fac retur. Iar cu acumulatorul mi-au spus sa folosesc o cutie de protectie pentru a folosi la exterior. De parca doar umezeala ar fi singura problema.

RATING:

Nu pot spune decat ca am facut o comanda, din care o camera nu o aveau pe stock, cand pe site aparea disponibila, si o alta camera care nu au trimiso. Nu mesaj, nu comanda nu informatie nimic. Am dat comanda si cu atat am ramas. Super serviciul oferit.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-10-2023 16:05

Regretăm sincer experiența neplăcută pe care ați avut-o și vă mulțumim pentru feedback-ul detaliat. Dorim să vă oferim o explicație mai clară privind situația cu comanda dvs. Din păcate, unul dintre produsele pe care l-ați comandat era în lichidare de stoc și s-a epuizat rapid din cauza prețului redus. Ne pare rău că nu am putut să onorăm comanda dvs. în acest caz, iar această informație ar fi trebuit să fie comunicată mai transparent pe site-ul nostru. Vom lua măsuri pentru a evita situații similare în viitor și pentru a ne asigura că stocurile sunt actualizate în timp real. De asemenea, suntem recunoscători că ați discutat telefonic cu noi de două ori și ne pare rău dacă această comunicare nu a fost suficient de eficientă. Vă apreciem deschiderea de a găsi soluții alternative. Înțelegem că, în cele din urmă, ați ales să anulați comanda și vă respectăm decizia. Dacă aveți alte întrebări sau preocupări, suntem aici pentru a vă ajuta și pentru a găsi soluții adecvate. Ne străduim să îmbunătățim serviciile noastre și să vă oferim o experiență de cumpărare mai bună în viitor.

Răspuns client pe 18-10-2023 08:18:

A trebuit sa anulez comanda dupa o perioada lunga de asteptare. Am fost sunat dupa ace-a perioada lunga, de un responsabil al magazinului, si am fost informat ca asteptau sa-i sun eu pentru a le comunica cu ce camera sa imi inlocuiasca comanda care pe site apara pe stok, dar nu aveau in realitate. Eu facusem comanda de la alt magazin si le si montasem deja.

De departe cel mai prost cablu cu care am lucrat vreodată. De fapt atit de prost încât chiar nu am putut lucra cu el. Am tocat 15-20m in speranța că poate e defect doar la început, dar este mizerabil tot. Izolația era prost yurnata din fabrica, erau cablurile expuse sau chiar folia de la FTP. Iar dacă vrei sa desizolezi cablul de alimentare, nu vei putea decât folosind o bricheta ca sa încălzești izolația. Chiar și asa ai sa constați ca firul negru de fapt nu are izolatie proprie ci este turnat în izolația generala a cablului. Asa ceva nu am vz in 15 ani. O mizerie de cablu !

RATING:

Nu sunt seriosi cu trimiterea comenzii.spun ca nu am comandat

RATING:

Răspuns magazin pe 18-09-2023 17:08

Bună ziua. Din cercetările făcute, dvs. ați dat comandă pe data de 13.09, iar astăzi 18.09 ați refuzat coletul. Noi ne-am făcut datoria către dumneavoastră!

Nu am fost sunat pentru solicitarea de montaj!

RATING:

am comandat si dupa 3 zile am fost anuntat ca nu sunt produsele

RATING:

Răspuns magazin pe 18-08-2023 13:47

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru neplacerile create, a fost o eroare de stoc la comanda dumneavoastra. Speram sa fiti clientul nostru in continuare si pe viitor! Ne pare rau! O zi buna!

Mi-au sugerat niste echipamente ce nu is 100% compatibile

RATING:

Am facut comanda pe firma si am dat retur si nu vor sa inapoieze banii,trebuie sa aleg alte camere. Cea mai mare greseala ca am comandat de la ei si nu de la emag,era si mai ieftin si lor nu le sta in gat sa inapoieze banii la retur. Atata poate sa faca aceasta firma,atata face.

RATING:

Răspuns magazin pe 24-07-2023 12:09

Buna ziua, În urma discuțiilor cu dumneavoastră, problema este rezolvată! Ne cerem scuze dacă v-am creat neplăceri!

Nu am putut sa intru in legatura cu personalul, aveam o nelamurire

RATING:

Răspuns magazin pe 15-06-2023 10:14

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create, insa, ne puteti suna la numarul 0334.405.358, sau sa ne scrieti pe Chat-ul nostru, chiar si pe email la vanzari@rovision.ro. Luati in considerare, va rog, faptul ca primim foarte multe solicitari scrise si telefonice. Va multumim!

Colet slab împachetat

RATING:

Răspuns magazin pe 14-06-2023 10:05

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create, va rog sa ne trimiteti cateva poze pe email sau chiar si in chat cu starea coletului pe care l-ati primit. Multumim!

Calitatea lasă de dorit

RATING:

Răspuns magazin pe 11-05-2023 09:41

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile create, insa noi, Rovision, distribuim doar produse de calitate. Daca ne dati mai multe detalii, poate va putem ajuta cu informatii despre produsele comandate de dumneavoastra.

Camerele nu au microfon incorporat, desi scrie asta in spetificatii.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-05-2023 13:18

Buna ziua, ati verificat sa aveti audio pornit? Camera de interior are audio integrat exact asa cum scrie si in documentatie. In cazul in care tot nu va merge, va rog sa ne sunati la numarul 0334.305.358 intre orele 00:09 - 17:00 si unul dintre colegi o sa va ajute problema dumneavoastra.

Nu se conecteaza Hdd ul cu DVR ul, am incercat doua zile conectarea/asocierea lor si degeaba

RATING:

Răspuns magazin pe 18-04-2023 09:53

Buna ziua, Pentru a putea sa va ajutam avem nevoie de mai multe detalii, insa o sa va las aici un video ajutator prin care explicam cum se instaleaza un HDD in DVR. Daca nici dupa acest filmulet nu reusiti, va rog sa sunati la numarul de tehnic +40 771 704 228. https://www.youtube.com/watch?v=VEsZrKkjukw

Se pare că pentru opțiunea selectată nu avem încă opinii de la clienții reali. Acordăm dreptul unui comentariu doar cumpărătorilor verificați, deci vă încurajăm să plasați o comandă pentru a lăsa o opinie 🙂

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024