Opinii de la clienții magazinului online Rovision

Rovision

Nota: 9,46 / 10 de la 2.556 de clienți verificați

Notă magazin

9,46 / 10

Notă produse

9,6 / 10

Ne recomandă

95,31%

de la data înscrierii magazinului în program (25-01-2022)

Nu am putut plati ci cardul 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 06-03-2025 09:31

Plata cu cardul este funcțională. Puteți să ne contactați la numărul de telefon 0334.405.358 pentru orice nelămurire!

Nu corespunde cu cel din chit camerele si dvr ul. 😞
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 13-01-2025 12:43

Vă mulțumim pentru feedbackul oferit și ne cerem scuze pentru confuzia creată. Într-adevăr, a fost o eroare din partea noastră, dar ne bucurăm că am reușit să o rezolvăm. Apreciem mult răbdarea și înțelegerea!

Nu are cabluri pentru racordarea camerelor cu DVR-ul și nici specificații cu privire la tipul de cabluri . 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2024 17:07

Ne pare rău pentru neînțelegerea apărută și vă mulțumim pentru comentariu! Dorim să subliniem că livrăm doar produsele menționate atât în descrierea kitului, cât și în poza afişată pe site. Înțelegem importanța informațiilor suplimentare și vom lua în considerare sugestia dumneavoastră pentru a îmbunătăți descrierea produselor. În viitor, vom adăuga mai multe detalii despre ce conține pachetul, pentru a evita orice confuzie. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru ajutorul oferit în procesul nostru de îmbunătățire continuă!

😠 Chinezii la 4 produse trimit unul bun , iar voi la 4 trimiteti si unul defect . Asta este deosebirea !

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2024 09:53

Stimate client, Vă mulțumim pentru feedbackul dumneavoastră. În ceea ce privește produsul defect, vă informăm că pentru a rezolva această situație, este necesar să completați formularul de garanție, iar noi vom prelua cazul dumneavoastră și vă vom ajuta cu soluționarea. Este posibil ca dintr-un lot de 1000 de produse, unul să prezinte un defect, însă vom face tot posibilul pentru a vă oferi un produs conform așteptărilor. Vă las mai jos un link către formularul de garanție, unde veți găsi toate informațiile necesare pentru completare: https://rovision.ro/formular-de-garantie/ Vă mulțumim pentru înțelegere și rămânem la dispoziția dumneavoastră pentru orice alte întrebări. Cu stimă, Echipa Rovision

Lipsa partiala mufe , router defect din fabrica cu feedback de la ei de aproximativ o săptămâna pentru remediere, panou solar fără niciun sistem de prindere când acest detaliu este omis . Prima și ultima comandă

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2024 14:40

Vă mulțumim pentru că ne-ați transmis aceste informații și ne pare rău pentru neplăcerile întâmpinate. Router defect: Am înțeles că ați discutat deja cu departamentul nostru tehnic și vi s-a sugerat completarea unui formular de garanție pentru a putea rezolva problema. Vă rugăm să urmați acești pași, iar noi ne vom asigura că procesul se desfășoară cât mai rapid.

gunoaie. nu se sertizeaza bine😠😠

RATING:

nu a mers desi asta cautam

RATING:

Nu sunt bune de nimic.😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 24-03-2025 11:03

Ne pare rău să aflăm că nu sunteți mulțumit de produs. Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii, iar echipa noastră de suport vă va ajută cu plăcere, puteți să ne contactați la numărul de telefon: 0334.405.358.

😠

RATING:

Livratorul nu stie sa foloseasca GPS ul😠

RATING:

😍😍😍Cei mai buni! Preturi mici comparativ cu celelalte site-ul de profil, iar produsele conform așteptărilor! Recomand tuturor!!😍

RATING:

GLUMITI??????? Nici nu am primit produsul si imi trimiteti asfel de mesaje??????? Va bateti joc de clienti.........

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2025 09:42

Bună ziua, Comanda dumneavoastră a necesitat un timp suplimentar pentru procesare, iar livrarea a fost prioritizată conform discuției avute. Va mulțumim pentru înțelegere!

Azi suntem in a saptea zi si eu n-am primit coletul!!! Parerea mea e clara, schimbati modalitatea de livrare , schimbati compania de curierat, caci SameDay ,,joaca in reluare,, Clar, sunt furios pe situatia creata, coletul meu sta de 3 zile in depozitul local al companiei de curierat, fara sa fie livrat la EasyBox.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 20-01-2025 11:34

Buna ziua, Ne bucuram ca ati intrat in posesia comenzii. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii coletului de catre curierii colaboratori. Lucram constant pentru a asigura o livrare rapida a comenzilor, iar feedback-ul dumneavoastra ne ajuta sa imbunatatim si mai mult procesul.

procesarea comenzi si predarea a durat 2 zile ce e mai rău susțineți un curier neserios ca curier rapid vă spun din proprie experientă cu alte comenzi dpd egal incet incetisor si pe loc .

RATING:

Răspuns magazin pe 15-01-2025 12:09

Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedback și ne pare rău să auzim că ați avut o experiență mai puțin plăcută cu livrarea comenzii dumneavoastră. Dorim să vă asigurăm că procesarea comenzii noastre se face într-un timp optim și că predarea către curierii noștri se face prompt. Din cauza numărului mare de comenzi procesarea și predarea pot suferi întârzieri. Totuși, în ceea ce privește livrarea, trebuie să subliniem că nu avem control asupra modului în care curierii altor firme gestionează livrările. Deși colaborăm cu parteneri precum DPD, fiecare curier are propriile proceduri și termene de livrare. Înțelegem frustrarea generată de această situație și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a oferi un serviciu de calitate. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Sa recomand cuiva? Comanzi un lucru primesti alta. Macar ati fi sunat daca totul in ordine😠
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 13-01-2025 12:43

Vă mulțumim pentru feedbackul oferit și ne cerem scuze pentru confuzia creată. Într-adevăr, a fost o eroare din partea noastră, dar ne bucurăm că am reușit să o rezolvăm. Apreciem mult răbdarea și înțelegerea!

😠😠😞

RATING:

Produsele nu au instrucțiuni de montaj și nici nu au instrucțiuni de folosire . Nu scrie ce fel de cabluri trebuie pentru racordarea camerelor ch DVR-ul . Eu consider că este o bătaie de joc la adresa clienților . 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2024 17:03

Vă mulțumim pentru feedbackul acordat! Dorim să vă informăm că acest kit conține următoarele produse: 4 camere AnalogHD 2MP (HIKVISION DS-2CE17D0T-IT5F-3.6mm) 1 DVR 4 canale video 1080P (HIKVISION DS-7104HGHI-K1(S)) Acest aspect este specificat si pe site-ul Rovision.ro, inclusiv in imaginea kitului au fost adaugate doar camerele si DVR-ul. Întrucât kitul nu include cabluri sau accesorii suplimentare, vă recomandăm să achiziționați cablurile necesare pentru conectarea camerelor la DVR. Daca aveti nevoie de asistenta in alegerea accesoriilor necesare instalarii ne puteti contacta la numarul de telefon: 0334.405.358.

Am comandat de 5 zile, mi-au mulțumit pentru comandă și atât, de livrat….. nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-12-2024 11:25

Vă mulțumim pentru feedback și ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Într-adevăr, am întâmpinat o problemă cu furnizorul nostru în ceea ce privește livrarea suportului de cameră. Din păcate, acest produs nu a ajuns la noi în timp util, iar din acest motiv comanda dumneavoastră a întârziat. V-am contactat pentru a vă oferi posibilitatea de a primi restul comenzii fără acest produs, iar dumneavoastră ați acceptat soluția propusă. Vă asigurăm că ucrăm pentru a remedia această situație cu furnizorul, astfel încât astfel de întârzieri să nu se mai repete.

Comanda plasata pe 20.11.24 suntem in 26 si nu a ajuns pana acum😠
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2024 15:46

Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedback și ne cerem scuze pentru întârzierea livrării. Înțelegem frustrarea cauzată de această situație. Comanda dvs. a fost preluată și a plecat de la noi pe 21 noiembrie, însă din cauza volumului mare de marfă în această perioadă, curierii au întâmpinat dificultăți în sortarea și livrarea coletelor. Te asigurăm că am intervenit imediat și am ridicat un ticket la curieri pentru a rezolva problema cât mai rapid. Vom urmări îndeaproape procesul de livrare și vom face tot posibilul ca pachetul să ajungă la dvs. cât mai curând. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și apreciem răbdarea și înțelegerea dvs. Dacă aveți orice întrebări suplimentare sau nelămuriri, vă rog să nu eziți să ne contactați.

Am comandat,platit,a doua zi crescuse pretul cu1200 lei....o greseala😭Am pierdut 2 zile si comisioanele bancare.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-11-2024 12:31

Stimate client, Îți mulțumim pentru feedbackul acordat și ne pare rău pentru neplăcerile create. Într-adevăr, am întâmpinat o eroare tehnică pe site-ul nostru, care a dus la o diferență între prețul afișat și cel real de achiziție. În conformitate cu legislația în vigoare, în astfel de cazuri, suntem obligați să oferim o soluție corectă pentru ambele părți. Din păcate, din cauza erorii, nu am putut onora prețul inițial de pe site. În schimb, v-am propus opțiunea de achiziționare a produsului cu un adaos minim. Înțelegem că soluția nu a fost pe placul dvs., dar am dorit să oferim o alternativă corectă și echitabilă. Pentru că am respectat toate procedurile corecte de retur și am rambursat întreaga sumă, considerăm că am acționat conform normelor legale și a politicii noastre de transparență. Ne pare rău că experiența dvs. nu a fost conform așteptărilor, dar sperăm să avem ocazia să colaborăm din nou într-un context mai favorabil. Mulțumim pentru înțelegere. Cu respect, Echipa Rovision

Lipsă de profesionalism, am cumpărat un acumulator pentru panouri fotovoltaice, au zis că au transport special și l-au trimis prin DPD, pachetul pierzându-se, Acesta find achitat la comandă! Nimeni nu știe nimic, zic că o să te sune înapoi dar se fac că plouă. 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2024 15:36

Bună ziua, Ne pare sincer rău pentru experiența neplăcută pe care ați avut-o cu livrarea produsului. Într-adevăr, în această perioadă de trafic intens, mai ales în timpul promoțiilor de Black Friday, au apărut dificultăți neprevăzute cu serviciile de curierat, iar pachetul a fost pierdut. Deși am făcut toate eforturile pentru a rezolva situația cât mai rapid posibil, înțelegem frustrarea cauzată de întârzierea livrării. Vă asigurăm că am intervenit activ și am făcut tot posibilul pentru a recupera coletul, iar în cele din urmă produsul a ajuns la dumneavoastră. Vom continua să lucrăm îndeaproape cu partenerii noștri de livrare pentru a preveni astfel de incidente în viitor. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru răbdarea și înțelegerea dumneavoastră. Vă suntem recunoscători pentru că ați ales serviciile noastre și sperăm să avem ocazia să vă oferim o experiență mai bună pe viitor.

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 16-09-2024 14:36

Bună ziua, Ne pare rău că experiența dumneavoastră nu a fost pe măsura așteptărilor. Am înțeles nemulțumirea legată de produsul achiziționat și suntem bucuroși că am putut să rezolvăm situația.

Am dat comanda de 7 zile și încă aștept sa vina.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2024 10:14

Stimate client, Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră și ne cerem scuze pentru întârzierea livrării comenzii plasate. Din păcate, întâmpinăm unele întârzieri neprevăzute din partea furnizorului nostru, care ne împiedică să vă onorăm comanda în termenul stabilit. Vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a rezolva această situație cât mai rapid. Vom reveni cu o actualizare privind statusul comenzii dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Experiența avută până acum cu acest magazin mi-a lăsat un gust amar. Am dat două comenzi, iar nici una dintre ele n-a fost onorată la timp, în condițiile în care, pe site, figurează pe stoc produsele comandate. Dai comanda și ești contactat la un interval scurt de timp ca să ți se comunice că nu au pe stoc toate produsele, dar că le vor fi furnizate în 2-3 zile lucrătoare... Ce să vezi? Au trecut 7 zile de la plasarea comenzii și nici acum nu le-au ajuns în stoc. Poate peste vreo încă 2-3 zile... Nu mi se pare normal! 😠
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2024 10:22

Vă mulțumim pentru feedback și ne pare sincer rău pentru neplăcerile întâmpinate. Înțelegem perfect frustrarea dumneavoastră și regretăm că experiența de cumpărare nu a fost conform așteptărilor. Din păcate, deși pe site produsele comandate figurau ca fiind pe stoc, ne-am confruntat cu o situație neprevăzută de lipsă de stoc pentru anumite produse. Acest lucru a întârziat procesarea comenzii, iar furnizorii noștri nu au reușit să ne livreze produsele în termenul estimat inițial. Vă asigurăm că facem tot posibilul să îmbunătățim acest aspect și să evităm astfel de situații pe viitor. Înțelegem cât de important este pentru dumneavoastră să primiți produsele la timp și suntem în contact permanent cu furnizorii noștri pentru a urgenta livrarea. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că ați ales să ne împărtășiți această experiență. Vă vom ține la curent cu stadiul comenzii.

Am sunat sa vad statusul comenzii, cand ajunge daca au partul pe stoc etc...dupa 20de minute de asteptare am inchis.😠 Intre timp am facut comanda la alt furnizor, furnizor care a sunat la cateva ore dupa plasarea comenzii.

RATING:

😠Ce mai proasta livrare nici acum nu au ajuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 11:04

Bună ziua, Din ce observ de pe comanda dumneavostră, ați plasat comanda pe 17 aprilie cu ordin de plata, ceea ce înseamnă ca durează puțin până verificăm plata. Comenzile se livrează între 1-3 zile lucratoare. Mulțumim!

Nu a mers cardul, nu respecta cerintele desi erau scrise nu era ok

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2024 13:28

Bună ziua, Orice card de acces funcționează pe o anumită frecventă. Cardul pe care dumneavostră l-ați cumpărat, are frecvența 125KHz. Trebuie să vă asigurați ca acces point-ul pe care îl aveți este corelat la frecvența cardului. Dacă aveți nevoie de alte informații, vă rugăm să ne sunați la numărul acesta 0334.405.358. Mulțumim!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025