Opinii de la clienții magazinului online Rovision

Rovision

Nota: 9,46 / 10 de la 2.145 de clienți verificați

Notă magazin

9,46 / 10

Notă produse

9,66 / 10

Ne recomandă

95,43%

de la data înscrierii magazinului în program (25-01-2022)

Lipsa partiala mufe , router defect din fabrica cu feedback de la ei de aproximativ o săptămâna pentru remediere, panou solar fără niciun sistem de prindere când acest detaliu este omis . Prima și ultima comandă

RATING:

Răspuns magazin pe 04-09-2024 14:40

Vă mulțumim pentru că ne-ați transmis aceste informații și ne pare rău pentru neplăcerile întâmpinate. Router defect: Am înțeles că ați discutat deja cu departamentul nostru tehnic și vi s-a sugerat completarea unui formular de garanție pentru a putea rezolva problema. Vă rugăm să urmați acești pași, iar noi ne vom asigura că procesul se desfășoară cât mai rapid.

gunoaie. nu se sertizeaza bine😠😠

RATING:

nu a mers desi asta cautam

RATING:

Comanda plasata pe 20.11.24 suntem in 26 si nu a ajuns pana acum😠
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2024 15:46

Bună ziua, Vă mulțumim pentru feedback și ne cerem scuze pentru întârzierea livrării. Înțelegem frustrarea cauzată de această situație. Comanda dvs. a fost preluată și a plecat de la noi pe 21 noiembrie, însă din cauza volumului mare de marfă în această perioadă, curierii au întâmpinat dificultăți în sortarea și livrarea coletelor. Te asigurăm că am intervenit imediat și am ridicat un ticket la curieri pentru a rezolva problema cât mai rapid. Vom urmări îndeaproape procesul de livrare și vom face tot posibilul ca pachetul să ajungă la dvs. cât mai curând. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și apreciem răbdarea și înțelegerea dvs. Dacă aveți orice întrebări suplimentare sau nelămuriri, vă rog să nu eziți să ne contactați.

Am comandat,platit,a doua zi crescuse pretul cu1200 lei....o greseala😭Am pierdut 2 zile si comisioanele bancare.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-11-2024 12:31

Stimate client, Îți mulțumim pentru feedbackul acordat și ne pare rău pentru neplăcerile create. Într-adevăr, am întâmpinat o eroare tehnică pe site-ul nostru, care a dus la o diferență între prețul afișat și cel real de achiziție. În conformitate cu legislația în vigoare, în astfel de cazuri, suntem obligați să oferim o soluție corectă pentru ambele părți. Din păcate, din cauza erorii, nu am putut onora prețul inițial de pe site. În schimb, v-am propus opțiunea de achiziționare a produsului cu un adaos minim. Înțelegem că soluția nu a fost pe placul dvs., dar am dorit să oferim o alternativă corectă și echitabilă. Pentru că am respectat toate procedurile corecte de retur și am rambursat întreaga sumă, considerăm că am acționat conform normelor legale și a politicii noastre de transparență. Ne pare rău că experiența dvs. nu a fost conform așteptărilor, dar sperăm să avem ocazia să colaborăm din nou într-un context mai favorabil. Mulțumim pentru înțelegere. Cu respect, Echipa Rovision

Lipsă de profesionalism, am cumpărat un acumulator pentru panouri fotovoltaice, au zis că au transport special și l-au trimis prin DPD, pachetul pierzându-se, Acesta find achitat la comandă! Nimeni nu știe nimic, zic că o să te sune înapoi dar se fac că plouă. 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 26-11-2024 15:36

Bună ziua, Ne pare sincer rău pentru experiența neplăcută pe care ați avut-o cu livrarea produsului. Într-adevăr, în această perioadă de trafic intens, mai ales în timpul promoțiilor de Black Friday, au apărut dificultăți neprevăzute cu serviciile de curierat, iar pachetul a fost pierdut. Deși am făcut toate eforturile pentru a rezolva situația cât mai rapid posibil, înțelegem frustrarea cauzată de întârzierea livrării. Vă asigurăm că am intervenit activ și am făcut tot posibilul pentru a recupera coletul, iar în cele din urmă produsul a ajuns la dumneavoastră. Vom continua să lucrăm îndeaproape cu partenerii noștri de livrare pentru a preveni astfel de incidente în viitor. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru răbdarea și înțelegerea dumneavoastră. Vă suntem recunoscători pentru că ați ales serviciile noastre și sperăm să avem ocazia să vă oferim o experiență mai bună pe viitor.

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 16-09-2024 14:36

Bună ziua, Ne pare rău că experiența dumneavoastră nu a fost pe măsura așteptărilor. Am înțeles nemulțumirea legată de produsul achiziționat și suntem bucuroși că am putut să rezolvăm situația.

Am dat comanda de 7 zile și încă aștept sa vina.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2024 10:14

Stimate client, Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră și ne cerem scuze pentru întârzierea livrării comenzii plasate. Din păcate, întâmpinăm unele întârzieri neprevăzute din partea furnizorului nostru, care ne împiedică să vă onorăm comanda în termenul stabilit. Vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a rezolva această situație cât mai rapid. Vom reveni cu o actualizare privind statusul comenzii dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Experiența avută până acum cu acest magazin mi-a lăsat un gust amar. Am dat două comenzi, iar nici una dintre ele n-a fost onorată la timp, în condițiile în care, pe site, figurează pe stoc produsele comandate. Dai comanda și ești contactat la un interval scurt de timp ca să ți se comunice că nu au pe stoc toate produsele, dar că le vor fi furnizate în 2-3 zile lucrătoare... Ce să vezi? Au trecut 7 zile de la plasarea comenzii și nici acum nu le-au ajuns în stoc. Poate peste vreo încă 2-3 zile... Nu mi se pare normal! 😠
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 21-08-2024 10:22

Vă mulțumim pentru feedback și ne pare sincer rău pentru neplăcerile întâmpinate. Înțelegem perfect frustrarea dumneavoastră și regretăm că experiența de cumpărare nu a fost conform așteptărilor. Din păcate, deși pe site produsele comandate figurau ca fiind pe stoc, ne-am confruntat cu o situație neprevăzută de lipsă de stoc pentru anumite produse. Acest lucru a întârziat procesarea comenzii, iar furnizorii noștri nu au reușit să ne livreze produsele în termenul estimat inițial. Vă asigurăm că facem tot posibilul să îmbunătățim acest aspect și să evităm astfel de situații pe viitor. Înțelegem cât de important este pentru dumneavoastră să primiți produsele la timp și suntem în contact permanent cu furnizorii noștri pentru a urgenta livrarea. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că ați ales să ne împărtășiți această experiență. Vă vom ține la curent cu stadiul comenzii.

Am sunat sa vad statusul comenzii, cand ajunge daca au partul pe stoc etc...dupa 20de minute de asteptare am inchis.😠 Intre timp am facut comanda la alt furnizor, furnizor care a sunat la cateva ore dupa plasarea comenzii.

RATING:

😠Ce mai proasta livrare nici acum nu au ajuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 11:04

Bună ziua, Din ce observ de pe comanda dumneavostră, ați plasat comanda pe 17 aprilie cu ordin de plata, ceea ce înseamnă ca durează puțin până verificăm plata. Comenzile se livrează între 1-3 zile lucratoare. Mulțumim!

Nu a mers cardul, nu respecta cerintele desi erau scrise nu era ok

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2024 13:28

Bună ziua, Orice card de acces funcționează pe o anumită frecventă. Cardul pe care dumneavostră l-ați cumpărat, are frecvența 125KHz. Trebuie să vă asigurați ca acces point-ul pe care îl aveți este corelat la frecvența cardului. Dacă aveți nevoie de alte informații, vă rugăm să ne sunați la numărul acesta 0334.405.358. Mulțumim!

Am comandat un cablu rg 59, coaxial cu cablu alimentare 2x0.75. Am primit cablu rg 59 cu cablu alimentare 2x0.50, deși facturat a fost cel inițial, nu m-au sunat să mă întrebe dacă este ok, am trimis un mail în aceași zi in care am ridicat comanda că sa cer explicații, nu au răspuns la mail. puteam sa fac retur dar cablul este ok și așa. Voiam doar sa știu de ce am primit alt produs fata de cel platit 😞

RATING:

Au anulat comanda menționând că produsul nu mai este pe stoc, iar ulterior au mărit prețul produsului. În momentul în care am plasat comanda aceasta figura pe stoc, comandă pe care am plătit-o online.

RATING:

Am trimis mail sa va anunt , produsul achizitionan a mers decat 3 ore , nu am primit nici-un mail , unde il pot trimte retur ??

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2024 11:49

Bună ziua, Aveți aici formularul de garanție https://rovision.ro/formular-de-garantie/ După ce ați completat acest formular, o să vina curierul la dumneavoastră pentru a prelua produsul, pentru a-l verifica la noi în sediua! Vă rugăm să va urmăriți mail-ul, deoarece acolo trebuie să primiți o confirmare de la noi si un număr de caz! Mulțumim!

schimbativa firma de curierat au trecut 5 zile si nam primit comanda...

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2024 10:23

Bună ziua Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.Dacă o comandă nu a ajuns la timp sau a întârziat, vă rog să ne sunați la numărul acesta 0334.405.358, pentru rezolva problema! Mulțumim! O zi bună!

Produsul nu a fost livrat in termen!!!

RATING:

Sistem incomplect , lipsa hard disk 1 TB ,cablul desigilat , cutia rupta , nu raspund la telefon!

RATING:

😩

RATING:

Nu mi-a ajuns comanda

RATING:

Când am fost sunat pentru confirmarea comenzii am cerut un acumulator pentru exterior și mi au trimis o chinezărie de interior. Nu sunt mulțumit de camera, am un model identic de pe un alt site și se vede mult mai bine. Le-am cerut returul iar ei foarte aroganți mi au zis ca nu e vina lor iar la.persoanele juridice nu fac retur. Iar cu acumulatorul mi-au spus sa folosesc o cutie de protectie pentru a folosi la exterior. De parca doar umezeala ar fi singura problema.

RATING:

Nu pot spune decat ca am facut o comanda, din care o camera nu o aveau pe stock, cand pe site aparea disponibila, si o alta camera care nu au trimiso. Nu mesaj, nu comanda nu informatie nimic. Am dat comanda si cu atat am ramas. Super serviciul oferit.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-10-2023 16:05

Regretăm sincer experiența neplăcută pe care ați avut-o și vă mulțumim pentru feedback-ul detaliat. Dorim să vă oferim o explicație mai clară privind situația cu comanda dvs. Din păcate, unul dintre produsele pe care l-ați comandat era în lichidare de stoc și s-a epuizat rapid din cauza prețului redus. Ne pare rău că nu am putut să onorăm comanda dvs. în acest caz, iar această informație ar fi trebuit să fie comunicată mai transparent pe site-ul nostru. Vom lua măsuri pentru a evita situații similare în viitor și pentru a ne asigura că stocurile sunt actualizate în timp real. De asemenea, suntem recunoscători că ați discutat telefonic cu noi de două ori și ne pare rău dacă această comunicare nu a fost suficient de eficientă. Vă apreciem deschiderea de a găsi soluții alternative. Înțelegem că, în cele din urmă, ați ales să anulați comanda și vă respectăm decizia. Dacă aveți alte întrebări sau preocupări, suntem aici pentru a vă ajuta și pentru a găsi soluții adecvate. Ne străduim să îmbunătățim serviciile noastre și să vă oferim o experiență de cumpărare mai bună în viitor.

Răspuns client pe 18-10-2023 08:18:

A trebuit sa anulez comanda dupa o perioada lunga de asteptare. Am fost sunat dupa ace-a perioada lunga, de un responsabil al magazinului, si am fost informat ca asteptau sa-i sun eu pentru a le comunica cu ce camera sa imi inlocuiasca comanda care pe site apara pe stok, dar nu aveau in realitate. Eu facusem comanda de la alt magazin si le si montasem deja.

De departe cel mai prost cablu cu care am lucrat vreodată. De fapt atit de prost încât chiar nu am putut lucra cu el. Am tocat 15-20m in speranța că poate e defect doar la început, dar este mizerabil tot. Izolația era prost yurnata din fabrica, erau cablurile expuse sau chiar folia de la FTP. Iar dacă vrei sa desizolezi cablul de alimentare, nu vei putea decât folosind o bricheta ca sa încălzești izolația. Chiar și asa ai sa constați ca firul negru de fapt nu are izolatie proprie ci este turnat în izolația generala a cablului. Asa ceva nu am vz in 15 ani. O mizerie de cablu !

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024