Opinii de la clienții magazinului online Rovision

Rovision

Nota: 9,45 / 10 de la 2.484 de clienți verificați

Notă magazin

9,45 / 10

Notă produse

9,57 / 10

Ne recomandă

95,25%

de la data înscrierii magazinului în program (25-01-2022)

😐

RATING:

Răspuns magazin pe 17-03-2025 15:49

Buna ziua, Daca intampinati dificultati, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0334.405.358, tasta numarul 4. Astfel veti primi mai multe indicatii tehnice.

Camerele nu par de 8mp

RATING:

Răspuns magazin pe 06-03-2025 09:29

Camerele sunt de 8 MP. Ați întâmpinat vreo problemă specifică legată de calitatea imaginii? Ne puteți contacta la numărul de telefon 0334.405.358 pentru orice nelămurire.

Prea scump

RATING:

😐

RATING:

Cablajul este unul foarte prost și conexiunile la fel. 😐

RATING:

Răspuns magazin pe 06-03-2025 09:25

Bună ziua, Ne pare rău că produsul nu a fost pe măsura așteptărilor. Luăm în considerare feedbackul și lucrăm constant la îmbunătățiri.

O saptamana pt livrare.Mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2025 09:14

Ne pare rău pentru întârziere! Expediem rapid comenzile, dar livrarea depinde de curier. Mulțumim pentru înțelegere!

Magazinul ok dar livrarea vai de ea, am așteptat 2 săptămâni pt un amărât de cablu. Schimbați curierul.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 06-02-2025 14:41

Vă mulțumim pentru feedback! Ne pare rău pentru întârzierea livrării și pentru neplăcerile create. Vom analiza situația legată de curierat pentru a îmbunătăți timpul de livrare.

Magazinul este ok, doar ca din punctul meu de vedere, camerele au ajuns incomplete! Nu au avut sursa de alimentare. Da, am fost de acord cu DVR-ul ca nu a conținut Hard-disk, dar cu camerele fără sursă de alimentare… nu este prima dată când colaborez cu acest magazin.

RATING:

😠

RATING:

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2024 09:54

Stimate client, Vă mulțumim pentru feedbackul dumneavoastră. În ceea ce privește produsul defect, vă informăm că pentru a rezolva această situație, este necesar să completați formularul de garanție, iar noi vom prelua cazul dumneavoastră și vă vom ajuta cu soluționarea. Este posibil ca dintr-un lot de 1000 de produse, unul să prezinte un defect, însă vom face tot posibilul pentru a vă oferi un produs conform așteptărilor. Vă las mai jos un link către formularul de garanție, unde veți găsi toate informațiile necesare pentru completare: https://rovision.ro/formular-de-garantie/ Vă mulțumim pentru înțelegere și rămânem la dispoziția dumneavoastră pentru orice alte întrebări. Cu stimă, Echipa Rovision

Livrare rapida, preturi bune, DAR certificatul de garantie primit contine prevederi ilegale, de exemplu "la solicitarea acordarii garantiei sa prezinte ambalajul original, documentatia tehnica ce a fost livrata si toate accesoriile in caz contrar se recalculeaza valoarea totala de pe factura". Mai mult, aceste prevederi NU sunt mentionate pe site la Termeni si conditii, ci sunt ascunse intr-un link cu "informatii suplimentare".

RATING:

Nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 09-07-2024 15:29

Vă mulțumim pentru feedback-ul oferit și ne pare rău pentru neplăcerile cauzate de întârzierea comenzii dvs. Vă asigurăm că luăm foarte în serios fiecare opinie și facem tot posibilul pentru a îmbunătăți serviciile noastre. Comanda dvs. a fost plasată pe 25 iunie, iar din cauza unor factori neprevăzuți, a fost livrată pe 5 iulie. Înțelegem complet frustrarea dvs. și regretăm întârzierea. Vrem să vă asigurăm că lucrăm constant pentru a evita astfel de situații în viitor și pentru a ne asigura că fiecare client primește comanda la timp. Ne bucurăm că în cele din urmă comanda a ajuns la dvs. și sperăm că sunteți mulțumit(ă) de produsele primite. Dacă există orice altă problemă sau întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați. Suntem aici pentru a vă ajuta și pentru a ne asigura că aveți o experiență pozitivă cu noi. Cu respect, Echipa Rovision

😐

RATING:

ATI TRIMIS PACHETUL INCOMPLT SI NU RASPUNDETI LA APELUL MEU. MS😐

RATING:

Ar trebui sa trimiteți ceea ce am comandat! La ultima comanda am primit cu totul alte mufe!

RATING:

orice comanda dai si vrei sa o platesti ramburs la curier ,cu cardul nu se poate. deoarece rovision lucreaza doar cu firme de curierat ff slabe

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2024 16:40

Bună ziua Nu este vina noastră că firma de curierat/curierul nu avea POS-ul la el. Vă mulțumim!

Răspuns client pe 20-02-2024 04:02:

firma de curieriat nu are deloc POS NU CA NU AVEA LA EL curierul. am aflat direct de la sefi depozitului curierului de pe centura bucurestiului dupa ce m-am plimbat degeaba pana acolo , zicand curierul ca direct la depozit se accepta plata cu cardul, si m-am convins ca nu au deloc POS

Este foarte proasta camera este praf filmeaza de zici ca este vga am comutat in toate cele 4 moduri tot prost se vede . Nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 14-02-2024 10:36

Bună ziua Vă putem asigura că acestă cameră este bună! Ce DVR aveți? Este compatibil cu acestă cameră? Ce Cablu si ce mufe aveți? Din ce observ, dumneavostră ați dat comanda singur pe site, deci nu este responsabilitatea noastră din moment ce dumneavostră ați cumpărat fără să vă consultați un unul dintre colegii noștri! Totuși, pentru a soluționa problema, vă rog să ne sunați si să vă îndrumăm cu echipamentul exact pentru nevoile dumneavostră! Mulțumim!

Se mișcă greu...

RATING:

Preturi înșelătoare!!

RATING:

Am comandat pentru prima oara de pe acest site (17.11.2023).S-a emis awb-ul dar curierul nu aridicat comanda.A trebuit sa sun eu dupa doua zile sa intreb ce este cu comanda.Nici pana azi (22.11.2023) nu am primit-o.Sameday cred ca este cel mai slab serviciu de curierat.

RATING:

Expeditia dureaza foarte mult - de fapt nici acum nu am primit produsul chiar daca sunt invitat sa scriu parerea mea - si urmarirea comenzii neactualizata in timp real.

RATING:

Lipsâ seriozitate.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-10-2023 14:38

Bună ziua, Ne cerem scuze dacă v-am creat neplăceri, însă, din istoricul convorbirilor, s-a stabilit ca acel produs pe care dumneavoastră îl voiați, se putea da comandă, dar ați preferat să dați comandă din altă parte! Vă mulțumim! Echipa ROVISION

Nu am primit garanție pentru produsul cumparat

RATING:

Răspuns magazin pe 26-05-2023 17:21

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplacerile create. V-am trimis pe email garantia aferenta produsului! Totusi, pentru o mica neintelegere, ne puteati contacta telefonic fara sa fie necesar o recenzie negativa doar din acest motiv. Va rog sa va verificati adresa de email! Va multumim!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025