Nota: 9,72 / 10 de la 7.255 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Gabriel din Dolj pentru Sosetaria
Opinia clientului Ștefan-Andrei din Iasi pentru Sosetaria
Răspuns magazin pe 19-05-2025 11:11
Va multumim pentru feedback. Daca sosetele nu sunt ce cautati, va stam la dispozitie pentru a inregistra returul gratuit, dar si pentru a selecta un model mai potrivit.
Opinia clientului Mihaela din Constanta pentru Sosetaria
Răspuns magazin pe 04-04-2025 14:58
Ne pare sincer rau pentru aceasta experienta si intelegem perfect nemultumirea dumneavoastra. Dresurile subtiri sunt, din pacate, predispuse la deteriorare chiar de la prima purtare. Vestea buna este ca aveti retur gratuit chiar daca ati probat in termen de 14 zile – completati formularul de retur de pe site si ne ocupam noi mai departe. Va multumim pentru semnalarea situatiei!
Opinia clientului Emanuela din Arges pentru Sosetaria
Nu recomand pentru ca nu se potrivește dimensiunile.am dat 70 lei degeaba
Răspuns magazin pe 19-03-2025 14:14
Multumim pentru recenzie! Daca marimea nu este potrivita, puteti returna gratuit din contul dvs., timp de 14 zile de la ridicarea coletului. Pentru a identifica marimea potrivita sau un produs mai adecvat pentru dvs., va stam la dispozitie telefonic sau pe email.
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru Sosetaria
Comanda facuta in 28.12.2024 nu mi-a ajuns pana astazi 8.01.2025.
Răspuns magazin pe 08-01-2025 15:46
Va multumim pentru feedback. Comanda dumneavoastra este in curs de livrare astazi, 8 Ianuarie. Livrarile au fost intarziate in aceasta perioada din cauza zilelor libere, dar si a suprasolicitarii curierilor. Ne pare rau pentru eventualele neplaceri create si va multumim pentru intelegere.
Opinia clientului Bulboaca din Bucuresti pentru Sosetaria
Răspuns magazin pe 08-01-2025 15:43
Va multumim pentru feedback! Am observat ca ati plasat deja o cerere de retur, insa pentru a intelege mai bine nemultumirea dumneavoastra si a ne imbunatati, am aprecia daca ne-ati putea oferi mai multe detalii. Opinia dumneavoastra este extrem de importanta pentru noi si ne ajuta sa oferim produse si servicii de calitate.
Opinia clientului Suciu din Bucuresti pentru Sosetaria
Răspuns magazin pe 03-01-2025 14:03
Va multumim pentru feedbackul transmis si ne pare rau ca ati avut o experienta neplacuta. Dorim sa ne imbunatatim serviciile, dar si portofoliul de produse, asa ca pentru noi este important sa ne transiteti ce nu a fost in regula.
Opinia clientului Georgiana din Galati pentru Sosetaria
Trebuie să fiți extrem de atenți la ofertele lor, scriu cu caractere mari oferta și cu caractere mici, eventual greu de văzut, termenii ofertei. De exemplu, la ciorapi lungi, oferta 3+1 gratis. Comanzi 3, primești tot 3. Unde e perechea promisă?! Păi trebuia să adăugați 4 în coș. Acesta este răspunsul lor. Cred că este o problemă mare aici.
Răspuns magazin pe 23-12-2024 10:20
Va multumim pentru feedback si pentru ca ne-ati semnalat aceasta situatie. Intelegem ca ati intampinat dificultati in aplicarea ofertei „3+1 gratis”, iar acest lucru a generat confuzie. Oferta este prezentata clar, iar termenii acesteia sunt specificati in mod detaliat pe pagina fiecarui produs care face parte din aceasta promotie. Pentru a beneficia de oferta 3+1 gratis, trebuie adaugate 4 produse in cos (nu doar 3). Ne pare rau ca acest aspect nu a fost suficient de evident pentru dvs. si vom lua in considerare sugestia dvs. pentru a imbunatati modul in care prezentam termenii ofertelor. Daca aveti intrebari suplimentare sau nelamuriri, nu ezitati sa ne contactati, iar noi va vom ghida cu placere pentru a va asigura ca beneficiati de toate promotiile disponibile. Va multumim pentru intelegere si pentru ca ne ajutati sa imbunatatim serviciile noastre.
Opinia clientului Mioara din Ilfov pentru Sosetaria
😠nu am primit coletul..s-a pierdut din cauza faptului ca nu avea awb probabil…
Opinia clientului Florentina din Calarasi pentru Sosetaria
Nu sunt bune deloc eu am avut ghinion , le am luat degeaba , doresc să le dau înapoi 😣
Opinia clientului Genoveva din Cluj pentru Sosetaria
Răspuns magazin pe 26-11-2024 15:41
Va multumim pentru ca ne-ati transmis. S-a facut o sesizare catre firma de curierat si s-a cerut urgentarea livrarii. Din pacate, acestia au intarzieri in livrari in aceasta perioada.
Opinia clientului Alexandra din Ilfov pentru Sosetaria
Marimile la dresuri nu sunt ok. Masurat dupa tabelul vostru de marimi, am luat marimea 4 si nu am putut sa o ridic mai sus de 10 cm peste genunchi😠. A durat foarte foarte mult livrarea
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Sosetaria
Foarte misto dresurile 20den. O pereche a rezistat 10 secunde si alta 2 ore.
Răspuns magazin pe 04-11-2024 17:06
Va multumim pentru feedback. Ne pare rau ca ati avut o astfel de experienta cu dresurile. Din pacate, un ciorap subtire este mai predispus ruperii si se recomanda o manevrare cat mai delicata.
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Sosetaria
Nemulțumită, s-a rupt dupa prima purtare , respectiv după câteva ore 😠
Răspuns magazin pe 23-10-2024 14:07
Va multumim pentru feedback! Din pacate, in cazul ciorapilor subtiri, exista riscul de a se rupe chiar de la prima purtare. Recomandam manevrarea lor cu delicatete. De asemenea, pentru ca ne dorim sa va bucurati de produsele noastre, aveti posibilitatea de a-i returna gratuit timp de 14 zile.
Opinia clientului Ioana din Sibiu pentru Sosetaria
Opinia clientului Oana din Dolj pentru Sosetaria
Răspuns magazin pe 30-09-2024 11:33
Comanda a fost anulata deoarece plata nu a fost efectuata. Tot la cererea dvs, comanda s-a reactivat.
Opinia clientului Anonim din Maramures pentru Sosetaria
Opinia clientului Carmen din Calarasi pentru Sosetaria
Ati spus ca vine in 2..3 zile lucratoare....au trecut 7 , ganditi.va ca sunt oamenii care ia pt un cadou...trece zi ziua de nastere si tot vine urmatoarea pana vine comanda de la voi.
Răspuns magazin pe 12-06-2024 12:44
Va multumim ca ne-ati transmis situatia. Va intelegem nemultumirea si livrarile noastre se intampla asa cum este specificat, exceptie facand cazurile extraordinare. In acest caz, coletul a plecat in aceeasi zi de la noi, livrarea s-a incercat urmatoarea zi. Conform status AWB, adresa de livrare a fost gresita, iar coletul s-a intors deja la noi. Am incercat sa va contactam si telefonic, insa nu am avut succes. Am fi putut verifica datele de livrare si eventual, redirectiona coletul.
Opinia clientului Roxana din Bucuresti pentru Sosetaria
Dresul s-a rupt imediat, iar ciorapii cu bandă nu sunt mărimea potrivită.
Răspuns magazin pe 20-05-2024 14:01
Va multumim pentru feedback! Daca dresul nu a fost agatat, ci doar s-a rupt de la sine, este posibil sa fie si acesta o marime gresita sau sa faca parte dintr-un lot mai vechi. Tesatura se mai degradeaza in timp. Se poate identifica marimea potrivita cu ajutorul tabelului de marimi. Pentru ambele produse aveti posibilitatea sa va recuperati valoarea achitata, inregistrand un retur. Daca aveti nevoie de ajutor in acest sens, va stam la dispozitie.
Opinia clientului Bianca din Maramures pentru Sosetaria
Răspuns magazin pe 14-05-2024 09:44
Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Va rugam sa ne transmiteti daca a fost livrat coletul in conditii optime. Incercam sa identificam motivul pentru care acesta ar putea avea un miros aparte.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025