Nota: 9,51 / 10 de la 15.516 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Laura din sector 1 pentru Zonia.ro
Promptitudine la livrarea comenzii, retur simplu si rapid. Foarte multumita!
Opinia clientului Teodora din Sibiu pentru Zonia.ro
Opinia clientului Diana din Timiş pentru Zonia.ro
Opinia clientului Delia din Botoşani pentru Zonia.ro
Rochia e frumoasa, dar faptul ca banda pentru retur e pusa prost, imediat își da drumul apoi nu mai poți face retur. Dezamăgire totală
Răspuns magazin pe 24-05-2023 10:04
Buna ziua, va multumim pentru feedback. Este notat faptul ca, detasarea sigiliului duce la refuzul returului :``te rugam ne trimiti produsul ambalat corespunzator, nepurtat, fara mirosuri, eticheta originala, sigiliul atasat si documentele pe care le-ai primit odata cu acesta.``Politica de retur o puteti gasi aici: https://www.zonia.ro/politica-de-returnare. Va mai asteptam cu drag pe site-ul nostru, orice informatie necesara o putem furniza atat pe mail contact@zonia.ro cat si telefonic la 0766985985. O zi frumoasa! Echipa Zonia
Opinia clientului Nicoleta din Constanţa pentru Zonia.ro
Comanda si primirea acesteia au fost foarte usoare, este foarte bine ca se poate opta pentru easybox. Eu recomand sa se adauge si poze cu persoane imbracate cu marimi 2-3 xl, daca tot exista aceste marimi, am stat foarte mult pe ganduri pana m-am hotarat sa comand.
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Zonia.ro
Opinia clientului Nicușor din Teleorman pentru Zonia.ro
Opinia clientului Daniela din Bucureşti pentru Zonia.ro
Au niște rochii frumoase,materialul este bun.Rochia a fost peste măsură așteptărilor mele.
Opinia clientului Ana din Argeş pentru Zonia.ro
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Zonia.ro
Rochia achizitionata este exact ca in poza! Marimile corespund. Sunt foarte multumita. Recomand!
Opinia clientului Simona din Iaşi pentru Zonia.ro
Atunci când o comanda nu este ridicata de curier înseamnă că nu se afla la domiciliu. Curierii suna odată sa îți lase curierul apoi pauza. Deci data viitoare când sunați clienții ptr confirmarea comenzii ar fi dragut din partea dumneavoastră sa nu mai folosiți fraze precum" dacă se întoarce coletul nu veți mai putea face comenzi cash". Atâta timp cât v-ati hotărât sa faceți vânzări online va asumați și eventualele evenimente. Deci după aceasta comanda nu voi mai reveni cu altele, am șters și notificările de pe fb.
Răspuns magazin pe 24-05-2023 10:14
Buna ziua, va multumim pentru feedback. In cazul coletelor refuzate la destinatie, se poate lua in calcul acest fapt, de a se trimite doar cu plata in avans. Acest lucru este notat si la Termeni si Conditii: ``In cazul in care coletul livrat nu este ridicat, ne rezervam dreptul de a expedia un alt colet, doar cu plata in avans.`` https://www.zonia.ro/termeni-si-conditii. In tot acest proces sunt incluse costuri de manipulare si transport. Va mai asteptam cu drag pe site-ul nostru. Pentru orice informatie sau nelamurire va rugam sa ne contactati telefonic la 0766985985 sau pe mail contact@zonia.ro. O zi frumoasa! Echipa Zonia
Opinia clientului Anonim din Maramureş pentru Zonia.ro
Opinia clientului Irina din Vaslui pentru Zonia.ro
Opinia clientului Irina din Arad pentru Zonia.ro
Opinia clientului AMALIA din Alba pentru Zonia.ro
Opinia clientului Patricia din Arad pentru Zonia.ro
Opinia clientului Anonim din Timiş pentru Zonia.ro
Livrare rapida, am avut nevoie de o alta mărime și am fost foarte mulțumită de modalitatea de abordare precum și de cat se repede mi-a ajuns mărimea potrivita.
Opinia clientului Gina din Buzău pentru Zonia.ro
Opinia clientului Andreea din Bucureşti pentru Zonia.ro
Opinia clientului Csilla-Maria din Mureş pentru Zonia.ro
Versiunea : 2.0.358. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024