Nota: 9,25 / 10 de la 1.422 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Irina din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Adriana din Bucureşti pentru Aosom
Rapid, profesionalism, promtitudine, recomand! Foarte multumita de produs. Raport calitate /pret f bun.
Opinia clientului Florin din Timiş pentru Aosom
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:30
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilo de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Suntem deja în contact cu dvs. pe email și v-am trimis ultimele actualizări, comanda este în tranzit și în curând va fi livrată. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Mihai din Suceava pentru Aosom
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:50
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ținem să vă informăm, faptul că așa cum v-am comunicat pe email, am procedat cu reexpedierea coletului neprimit. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Florin din Argeş pentru Aosom
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:23
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În urma verificărilor efectuate nu am identificat nici o solicitare cu privire la problema raportată. Ținem să vă informăm, faptul că noi v-am contactat la adresa dvs. de email și așteptăm să reveniți cu un răspuns pentru a putea soluționa cât mai curând posibil problema întâmpinată. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Alina din Braşov pentru Aosom
Opinia clientului Lucica din Bacău pentru Aosom
Opinia clientului Marius din Constanţa pentru Aosom
Opinia clientului Daniela din Alba pentru Aosom
Opinia clientului Maria din Tulcea pentru Aosom
Opinia clientului SORIN din Timiş pentru Aosom
nu mi s-a onorat comanda, nu s-a raspuns la telefon zile in sir, extrem de nemultumit, deabia mi-am recuperat banii achitati online
Răspuns magazin pe 04-01-2024 15:40
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client din diverse motive tehnice, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului Maria din Bucureşti pentru Aosom
Prezentarea nu are legatura cu realitatea. Mi s-a prezentat materialul ca fiind de catifea, dar este un material de calitate inferioara, ceva care se va deteriora rapid. Oricum, calitatea lipsește la modul general:un fotoliu are un picior mai scurt.
Opinia clientului Anonim din Tulcea pentru Aosom
Opinia clientului Gabriela din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Camelia din Bistriţa-Năsăud pentru Aosom
Ca nu sunt serioși, am făcut comanda in data de 08.12.2023 și nici acuma nu am primit nici marfa nici banii
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:39
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La solucitarea dvs. am procedat cu rambursarea pentru comanda efectuată de dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Liliana din Botoşani pentru Aosom
Opinia clientului Zamolo din Prahova pentru Aosom
Opinia clientului Ada din Ilfov pentru Aosom
Produsul ambalat corespunzător, livrare rapida deci am fost foarte mulțumită de tot.
Opinia clientului Tudorel din Galaţi pentru Aosom
Comandă făcută pe eMag nu au trimis-o cică curierul a greșit adresa au trimiso înapoi la distribuitor.timp de așteptare 3 săptămâni 😤Nimic adevărat o minciună adresa era corectă și curierul nici nu a existat.Am revenit cu aceiași comandă direct pe pagina Aosom Mi-am făcut cont la ei am procesat comanda am plătit produsul cu cardul și așteaptă1/2 săptămâni nimic,după altă intervenție a mea telefonică primesc răspuns ca nu știu ce e cu această comandă nu gasesc produsul chiar dacă ea apărea în sistemul Aosom, iar sun după câteva zile și la fel.dupa lungi așteptări primesc răspuns ca nu pot trimite comanda și ca o să-mi ramburseze bani peste 7 zile acum aștept bani. Neserioși și nu recomand 👎👎👎👎🤮🤮🤮🤮
Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:48
Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La solicitarea dvs. am procedat cu ramburasarea comenzii. Mulțumim! Echipa Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025