Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,25 / 10 de la 1.422 de clienți verificați

Notă magazin

9,25 / 10

Ne recomandă

93,46%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

RATING:

Rapid, profesionalism, promtitudine, recomand! Foarte multumita de produs. Raport calitate /pret f bun.

RATING:

Nu am primit comanda după aproximativ 3 săptămâni

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:30

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilo de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. Suntem deja în contact cu dvs. pe email și v-am trimis ultimele actualizări, comanda este în tranzit și în curând va fi livrată. Mulțumim! Echipa Aosom

Nu am primit 1colet (doar o jumătate de dulap)

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:50

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ținem să vă informăm, faptul că așa cum v-am comunicat pe email, am procedat cu reexpedierea coletului neprimit. Mulțumim! Echipa Aosom

RATING:

Din păcate am avut o parte desprinsa din sudura!

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:23

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În urma verificărilor efectuate nu am identificat nici o solicitare cu privire la problema raportată. Ținem să vă informăm, faptul că noi v-am contactat la adresa dvs. de email și așteptăm să reveniți cu un răspuns pentru a putea soluționa cât mai curând posibil problema întâmpinată. Mulțumim! Echipa Aosom

RATING:

RATING:

RATING:

nu mi s-a onorat comanda, nu s-a raspuns la telefon zile in sir, extrem de nemultumit, deabia mi-am recuperat banii achitati online

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2024 15:40

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Ne străduim să răspundem cât mai repede posibil tututor e-mail-urilor, dar și apelurilor, în funcție de disponibilitatea operatorilor. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client din diverse motive tehnice, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom

Prezentarea nu are legatura cu realitatea. Mi s-a prezentat materialul ca fiind de catifea, dar este un material de calitate inferioara, ceva care se va deteriora rapid. Oricum, calitatea lipsește la modul general:un fotoliu are un picior mai scurt.

RATING:

RATING:

Sa puneți pe site cat mai multe produse...

RATING:

Ca nu sunt serioși, am făcut comanda in data de 08.12.2023 și nici acuma nu am primit nici marfa nici banii

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:39

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La solucitarea dvs. am procedat cu rambursarea pentru comanda efectuată de dvs. Mulțumim! Echipa Aosom

Ma așteptam la o calitate mai buna a produsului.

RATING:

Produsul ambalat corespunzător, livrare rapida deci am fost foarte mulțumită de tot.

RATING:

Comandă făcută pe eMag nu au trimis-o cică curierul a greșit adresa au trimiso înapoi la distribuitor.timp de așteptare 3 săptămâni 😤Nimic adevărat o minciună adresa era corectă și curierul nici nu a existat.Am revenit cu aceiași comandă direct pe pagina Aosom Mi-am făcut cont la ei am procesat comanda am plătit produsul cu cardul și așteaptă1/2 săptămâni nimic,după altă intervenție a mea telefonică primesc răspuns ca nu știu ce e cu această comandă nu gasesc produsul chiar dacă ea apărea în sistemul Aosom, iar sun după câteva zile și la fel.dupa lungi așteptări primesc răspuns ca nu pot trimite comanda și ca o să-mi ramburseze bani peste 7 zile acum aștept bani. Neserioși și nu recomand 👎👎👎👎🤮🤮🤮🤮

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2024 11:48

Bună ziua! Ne pare rău și ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. În perioada sărbătorilor de iarnă curierii noștri s-au confruntat cu un număr mare de comenzi și unele din acestea au suferit întârzieri. La solicitarea dvs. am procedat cu ramburasarea comenzii. Mulțumim! Echipa Aosom

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025