Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,25 / 10 de la 1.422 de clienți verificați

Notă magazin

9,25 / 10

Ne recomandă

93,46%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Am comandat un dulapior de baie in data de 5 decembrie 2023, firma mi-a comunicat după cca 7 zile că marfa a fost livrată curierului, care urmează să mă contacteze. Acest lucru nu s-a întâmplat, am comunicat de 2 ori cu firma, nu mi-a dat nici o informație pertinentă cu privire la data livrării. Ulterior am fost anunțată ca marfa nu a fost regăsită pe traseu la firma de curierat. Mi s-a comunicat ca mi-au fost returnat banii plătiți în avans, adică firma Aosom a anulat comanda unilateral, fără a mă fi consultat în prealabil.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:55

Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă ne-am confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrării. Colegii s-au ocupat deja de rambursarea sumei achitate, deoarece acesta este procedura în cazul în care comanda nu poate ajunge la client. Mulțumim, Echipa Aosom

Seriozitate

RATING:

Termen Livrare 7 zile la comanda.Dupa plasarea comenzii nu mai poti anula si am asteptat 3 saptamani si produsul nu a ajuns dar am fost rambursat.Ideea este ca daca vreti sa blocati banii in ceva si sa asteptati cai verzi pe pereti Aosom este solutia perfecta

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:48

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, procedăm automat cu rambursarea, în cazul în care este imposibil ca produsul să fie livrat către client din diverse motive tehnice. Mulțumim, Echipa Aosom

Răspuns client pe 28-12-2023 18:19:

Cand aveti acest timp de problema ar fi bine sa comunicati cu.clientii.

Felicitări pentru toată organizarea și va doresc Sărbători binecuvantate, alături de cei dragi!

RATING:

Ca nu am primit nici o comanda in decurs de 1 luna... Jenanti.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:04

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom

RATING:

Call center jenant. Fiecare operator care te preia iti spune altceva. Ti se da un termen de livrare pe site care NU este respectat. In call center iti spune ca e pe drum, ca au primit solicitarea ta si ca vor reveni...dureaza 2-3 zile oana revin cu un mesaj care nu spune nimic decat pareri de rau...pe urma tot incerci si iti comunica alt termen de livrare...

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:01

Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă, firma de curierat s-a confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrării. Comanda dvs. a fost livrată ieri și sperăm să fie totul în regulă. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 29-12-2023 14:55:

Promptitudine, seriozitatea,produse de foarte bună calitate.

RATING:

Lipseau picioarele noptierei, după mai bine de 2 săptămâni încă nu mi-au ajuns, deși ziceau că durează până în 7 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:40

Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Echipa Customer Service a fost înștiințată de situație și a luat legătura cu firma de curierat. Veți fi contactat în cel mai scurt timp pentru a proceda cu soluționarea. Mulțumim! Echipa Aosom

Răspuns client pe 28-12-2023 13:41:

Răspuns prompt feedback-lui, rămâne de văzut dacă marfa lipsă am să o primesc.

RATING:

RATING:

RATING:

O mobilă mai rezistentă ar fi utilă.

RATING:

Produsul cumparat e excellent.Livrare rapida!!

RATING:

Cel mai prost serviciu de la un magazin online.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:50

Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă, ne-am confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrării. Colegii s-au ocupat deja de rambursarea sumei achitate. În cazul în care nu s-a soluționat situația, vă rog să ne scrieți pe clienti@aosom.ro. Mulțumim, Echipa Aosom

geniali! recomand :)

RATING:

RATING:

Totul a fost OK!

RATING:

RATING:

Produsele calitative si exact ca in poze! Comanda a ajuns in cateva zile!

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025