Nota: 9,24 / 10 de la 1.468 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Mureş pentru Aosom
Opinia clientului Iulia din Dolj pentru Aosom
Dezamagire totala.Nu am primit coletul. La solicitarea mea privind statusul comenzii,mi s a răspuns cum,ca produsul nu se găsește.După 3 sapt mi s au returnat banii.
Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:08
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client din diverse motive tehnice, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului Florentin din Prahova pentru Aosom
Opinia clientului Victor din Iaşi pentru Aosom
Bravo Aosom,sunt multumita de calitatea produsului si de deservirea
Opinia clientului Marius din Argeş pentru Aosom
Deși distanta pentru transport a fost uriașă, comanda a sosit fără probleme în termen ( Italia- Austria- România). Nota 10 pt.curier și 9 pt expeditor. Coletul a ajuns în condiții impecabile.
Opinia clientului Alina din Dolj pentru Aosom
Foarte bine lucrate produsele, au toate accesoriile, chiar mai multe, rezistente.
Opinia clientului Anca din Bucureşti pentru Aosom
Am comandat un dulapior de baie in data de 5 decembrie 2023, firma mi-a comunicat după cca 7 zile că marfa a fost livrată curierului, care urmează să mă contacteze. Acest lucru nu s-a întâmplat, am comunicat de 2 ori cu firma, nu mi-a dat nici o informație pertinentă cu privire la data livrării. Ulterior am fost anunțată ca marfa nu a fost regăsită pe traseu la firma de curierat. Mi s-a comunicat ca mi-au fost returnat banii plătiți în avans, adică firma Aosom a anulat comanda unilateral, fără a mă fi consultat în prealabil.
Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:55
Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă ne-am confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrării. Colegii s-au ocupat deja de rambursarea sumei achitate, deoarece acesta este procedura în cazul în care comanda nu poate ajunge la client. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului Snejana din Timiş pentru Aosom
Opinia clientului George din Braşov pentru Aosom
Termen Livrare 7 zile la comanda.Dupa plasarea comenzii nu mai poti anula si am asteptat 3 saptamani si produsul nu a ajuns dar am fost rambursat.Ideea este ca daca vreti sa blocati banii in ceva si sa asteptati cai verzi pe pereti Aosom este solutia perfecta
Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:48
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, procedăm automat cu rambursarea, în cazul în care este imposibil ca produsul să fie livrat către client din diverse motive tehnice. Mulțumim, Echipa Aosom
Răspuns client pe 28-12-2023 18:19:
Cand aveti acest timp de problema ar fi bine sa comunicati cu.clientii.
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Aosom
Felicitări pentru toată organizarea și va doresc Sărbători binecuvantate, alături de cei dragi!
Opinia clientului Anonim din Iaşi pentru Aosom
Ca nu am primit nici o comanda in decurs de 1 luna... Jenanti.
Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:04
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul în care coletul nu poate ajunge la client, procedăm cu rambursarea imediată a banilor. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului Anonim din Alba pentru Aosom
Opinia clientului Gabriel din Bacău pentru Aosom
Call center jenant. Fiecare operator care te preia iti spune altceva. Ti se da un termen de livrare pe site care NU este respectat. In call center iti spune ca e pe drum, ca au primit solicitarea ta si ca vor reveni...dureaza 2-3 zile oana revin cu un mesaj care nu spune nimic decat pareri de rau...pe urma tot incerci si iti comunica alt termen de livrare...
Răspuns magazin pe 28-12-2023 13:01
Bună ziua! Ne pare foarte rău pentru situația întâmpinată. În ultima perioadă, firma de curierat s-a confruntat cu o problemă tehnică în ceea ce privește actualizarea statusului livrării. Comanda dvs. a fost livrată ieri și sperăm să fie totul în regulă. Mulțumim! Echipa Aosom
Răspuns client pe 29-12-2023 14:55:
Opinia clientului Alina din Bucureşti pentru Aosom
Promptitudine, seriozitatea,produse de foarte bună calitate.
Opinia clientului Nicolae din Bihor pentru Aosom
Lipseau picioarele noptierei, după mai bine de 2 săptămâni încă nu mi-au ajuns, deși ziceau că durează până în 7 zile
Răspuns magazin pe 28-12-2023 12:40
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. Echipa Customer Service a fost înștiințată de situație și a luat legătura cu firma de curierat. Veți fi contactat în cel mai scurt timp pentru a proceda cu soluționarea. Mulțumim! Echipa Aosom
Răspuns client pe 28-12-2023 13:41:
Răspuns prompt feedback-lui, rămâne de văzut dacă marfa lipsă am să o primesc.
Opinia clientului Mirela din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Mircea din Botoşani pentru Aosom
Opinia clientului Biatrice din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Geta din Călăraşi pentru Aosom
Opinia clientului Ionela din Maramureş pentru Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025