Opinii de la clienții magazinului online Aosom

Aosom

Nota: 9,24 / 10 de la 1.471 de clienți verificați

Notă magazin

9,24 / 10

Ne recomandă

93,48%

de la data înscrierii magazinului în program (26-05-2023)

Comunicare privind status comanda pote fi imbunatatit!

RATING:

Comanda a ajuns rapid, produsul corespunde imaginilor, copilul încântat de cadou. Copil fericit = mama fericita. <3

RATING:

Produsul cumparat a fost usor de montat datorita schitei atasate spre deosebire de alte produse comandate de la alti furnizori si sunt multumita de calitatea lui.

RATING:

RATING:

RATING:

Trailer de încredere, comanda a ajuns foarte rapid, produsele sunt conform specificațiilor. Recomand.

RATING:

Am cumparat de mai multe ori de la Aosom si toate produsele au fost de calitate. Si de aceasta data am fost multumita de bancheta care a respectat intocmai parametrii mentionati pe site (marime, culoare forma, calitatea materialelor). Recomand firma care are produse competititve calitate-pret!

RATING:

RATING:

RATING:

Comandă greșită după două săptămâni de așteptare!Am primit o lampă în locul unui scaun!A urmat returul și din nouă așteptare de peste încă o săptămână până să primesc comanda..încă aștept!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 15-12-2023 09:31

Bună ziua, Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Echipa Customer Service s-a asigurat ca produsul greșit să fie ridicat și acum produsul dorit este în tranzit către dumneavoastră. Mulțumim, Echipa Aosom

Sunt seriosi

RATING:

A fost prima data cand am comandat produse , eram putin sceptica, dar totul a fost in regula. Am fost tinuta periodic la curent cu stadiul comenzii, iar produsele sunt de buna calitate, nici unul nu avea nici cel mai mic defect. Voi mai comanda

RATING:

Am comandat o banchetă pentru hol și arată precum cea de pe site. Neașteptat de bună și practică. Mulțumesc!

RATING:

Am comandat produse pe data de 21 noiembrie cu plata cu cardul. Am primit mail cu AWB-ul comenzi și de aici am așteptat mai bine de 20 de zile (timp în care am trimis mail sa vad ce se întâmplă cu comanda) după care am primit răspuns de la companie ca ei nu știu ce s-a întâmplat, nu găsesc comanda și îmi vor rambursa banii. Sper sa nu existe surprize..

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2023 17:44

Bună ziua, Din păcate, firma de curierat nu a reușit să localizeze comanda dvs. în tranzit. În cazurile în care firma de curierat fie blochează un colet, fie se dezlipesc etichetele sau nu sunt lizibile, aceștia nu ne anunță și de multe ori și coletele nu ajung la destinație. Dorim să vă comunicăm faptul că v-am rambursat banii înapoi în contul folosit la plasarea comenzii. Aceștia vor intra în contul dumneavoastră în următoarele 2-3 zile lucrătoare. Mulțumim, Echipa Aosom

Servicii și produse de calitate.

RATING:

RATING:

Este OK

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025