Nota: 9,25 / 10 de la 1.425 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Constantin din Ilfov pentru Aosom
Opinia clientului TEODORA din Bihor pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Cluj pentru Aosom
Am plasat o comanda pentru un sistem de polite. Dupa mai bine de 10 zile, comanda nu a fost expediata. Am apelat la serviciul help desk si problema a fost solutionata in timp relativ scurt (2-3 zile). Help desk merita nota 10, in rest, cam dezamagit de modul cum au decurs lucrurile.
Opinia clientului Angela din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Aosom
Foarte bun, am gasit toate produsele de care aveam nevoie chiar si mai mult. Cu siguranta am sa mai comand.
Opinia clientului Cristina din Bucureşti pentru Aosom
Toate produsele comandate sunt de bună calitate, se montează ușor.
Opinia clientului Karoly din Sălaj pentru Aosom
Opinia clientului Carmen din Ilfov pentru Aosom
produsele super ok, dar livrarea a durat cam mult, aproape o luna.
Opinia clientului Cornelia din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Timiş pentru Aosom
Opinia clientului Catalin din Buzău pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Giurgiu pentru Aosom
Dacă cei care se ocupă de specificațiile tehnice ar spune și adevărul omul ar fi mulțumit. Fiul meu are 11 ani și nu poate utiliza kartul cu toate că este pentru copiii 5-12 ani.Tocmai de aceea am achiziționat kartul.
Răspuns magazin pe 12-12-2023 17:09
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul dumneavoastră, s-a procedat cu returnarea produsului și suma vă va fi rambursată în cel mai scurt timp. Suntem recunoscători pentru înțelegerea oferită. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului Florentina din Bucureşti pentru Aosom
Comanda achitata in data de 18 noiembrie, am primit-o pe data de 07 decembrie, adică după 14 zile lucrătoare... dezamăgitor.
Răspuns magazin pe 12-12-2023 17:04
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În ultima perioadă, am întâmpinat probleme în ceea ce privește transporturile. Ca atare, echipa Customer Service s-a asigurat să vă ofere o reducere la următoarea comandă în semn de recunoștință pentru înțelegerea oferită. Mulțumim, Echipa Aosom
Răspuns client pe 13-12-2023 00:04:
Am apreciat promptitudinea raspunsului la mesajul meu. Aceasta atitudine demonstreaza dorinta de a rezolva aspectele semnalate si de imbunatatire continua a serviciilor oferite.
Opinia clientului Oana din Mureş pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Aosom
Opinia clientului Elena din Vâlcea pentru Aosom
Opinia clientului Alexandru din Iaşi pentru Aosom
Răspuns magazin pe 14-12-2023 17:46
Bună ziua, Ne pare rău pentru situația întâmpinată. Echipa Customer Service așteaptă răspunsul dumneavoastră pe e-mail cu dovada faptului că produsul nu funcționează după cum este specificat pe site și astfel putem proceda cu soluționarea. Mulțumim, Echipa Aosom
Opinia clientului Marian din Teleorman pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Laura din Bucureşti pentru Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025