Nota: 9,25 / 10 de la 1.425 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Gabriela din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Mihai din Buzău pentru Aosom
Aosom,calitate superioară,seriozitate,rapiditate,felicitari ca existati
Opinia clientului Elena din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Mariana din Brăila pentru Aosom
Opinia clientului Florian din Ilfov pentru Aosom
Opinia clientului Florin din Iaşi pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Hunedoara pentru Aosom
Opinia clientului Rares-Flavius din Cluj pentru Aosom
Sa poti modifica comanda daca ai ales un produs gresit. In cazul meu am ales un scaun iar in ziua următoare am sunat deoarece am dorit sa schimb culoarea insa nu a fost posibil acest aspect deoarece mi s-a transmis ca s-a facturat si nu se poate modifca nimic. Customer experience nota 1. Preturi nota 10, promptitudine operatori call center 10. Doar partea de reguli interne deloc maleabile. Mi s-a peopus sa dau retur dupa ce primesc produsul ca sa pot schimba culoarea
Opinia clientului irina din Gorj pentru Aosom
Opinia clientului Eugen din Hunedoara pentru Aosom
Opinia clientului Remy din Ilfov pentru Aosom
Opinia clientului Ioana din Braşov pentru Aosom
Dulapul prezintă culoarea galbenă ce nu se duce cu absolut nimic considerând faptul ca el trebuia să fie alb imaculat.
Răspuns magazin pe 30-11-2023 15:19
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Așteptăm e-mail-ul dumneavoastră în cazul în care doriți să returnați produsul care nu este conform și să primiți banii înapoi. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului HORTANSA din Constanţa pentru Aosom
Opinia clientului Marian din Călăraşi pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Iaşi pentru Aosom
După 20 zile de la achiziționare, nu pot folosi produsul cumpărat din cauza lipsei unor accesorii(grilă de protecție).
Răspuns magazin pe 30-11-2023 15:21
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În cazul dumneavoastră, s-a procedat cu trimiterea piesei lipsă pentru a putea utiliza produsul în conformitate cu specificațiile acestuia. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Marian din Ilfov pentru Aosom
Opinia clientului Carmen din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Eugenia din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Elena din Constanţa pentru Aosom
Opinia clientului Elena din Constanţa pentru Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025