Nota: 9,25 / 10 de la 1.425 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Madalina din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Margit din Mureş pentru Aosom
Foarte mulțumită de comanda pe care am făcut-o, recomand cu încredere!!!
Opinia clientului Claudia din Iaşi pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Aosom
Opinia clientului Mihaela din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului daniela din Buzău pentru Aosom
Am comandat un dulap ptr bijuterii , cu oglinda! Este superb si relativ ieftin. F incapator , bine lucrat, vine asamblat partial , iar postamentul l-am asamblat singura f usor.
Opinia clientului Virginia din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Stefan din Dolj pentru Aosom
Opinia clientului Vasile din Ilfov pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Timiş pentru Aosom
Opinia clientului Adrian din Ilfov pentru Aosom
Opinia clientului Carmen din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru Aosom
Opinia clientului Ada din Bucureşti pentru Aosom
COMANDA A VENIT FOARTE REPEDE...produsul inca nu am apucat sa-l despachetez, mai dureaza pina-l fac cadou:)))
Opinia clientului Alin-Cristian din Constanţa pentru Aosom
Experiența mea față de produsul pe care l-am achiziționat recent a fost distrusă, fără să exagerez. 1. Am făcut comandă pe 01.11.2023 de un scaun superb de la Vinsetto. Mi-a arătat că vine între 07.11 și 10.11, data de 10.11, care a fost o zi de vineri. Din păcate, nu a venit vineri pe 10.11. Las sâmbăta și duminica să treacă, evident, pentru că din păcate, nu aveți program non-stop cu publicul, așa cum e civilizat. EU sun luni pe 13.11.2023, să mă interesez, un alt aspect care lasă de dorit. Nu știu câte produse vindeți pe zi, dar civilizat, este ca firma dumneavoastră să anunțe fiecare client în ultima zi în care VOI ați scris pe aplicația AOSOM că ajunge ajunge produsul, că defapt produsul NU mai ajunge la client, cu scuzele de rigoare! NU clientul trebuie să sune să se intereseze de produsul lui, VOI, AOSOM, trebuie să aveți în vedere fiecare produsul la fiecare client și VOI, AOSOM, trebuie să anunțați și să vă cereți scuze pentru că VOI ați spus că un produs ajunge pe o dată calendaristică și defapt nu mai ajunge!!! Aplicații asiatice nult mai mari au următoarea politică: Dacă cumva se depășește data de livrare, firma te anunță că produsul întârzie, te lasă să păstrezi produsul și îți returnează și banii înapoi și își cere și scuze pentru inconveniență. CIVILIZAT!!! ÎNVĂȚAȚI!!! BĂGAȚI LA CAP!!! 2. După, ce că a întârziat produsul, după ce că EU am sunat să mă interesez, curierul a avut și el TUPEUL să mă sune să cobor să-l ajut EU să iau coletul din fața scării de bloc, produsul pe care l-am primit ieri, 15.11.2023 (5 ZILE ÎNTÂRZIERE!!!), a avut o componentă foarte afectată!!! Mai exact, pânza de la componenta care susține mijocul este foarte afectată!!! Am trimis e-mai cu poze, am sunat să mă asigur că e-mail-ul meu a ajuns, că s-a vizualizat și că s-a înțeles că sunt extrem de nemulțumit de experiența oferită de AOSOM, legat de transport, de timpul de așteptare și de produsul primit afectat! Vă bateți joc cumva de clienți??? Eu știu că nu v-am trimis bani rupți sau nu s-a efectuat tranzacția electronică!!! Puneți-vă la punct cu totul!!! Până atunci, pentru acest produs aveți nota 1(UNU) din partea mea!!! Nu vă recomand la nimeni acum! Nu sunt la primul produs. Am mai luat un produs fotoliu de birou tot de la Vinsetto tot de la voi de la Aosom, de care am fost extrem de mulțumit și am apreciat, dând notă maximă! Am mai comandat și o masă de atelier superbă la care am dat la fel, tot notă maximă! Nu sunt nedrept, am doare așteptări să primesc produse de calitate și să le primesc la timp!!! Am pretenția să primesc acest produs perfect cât mai repede și să returnez acest produs defect fără nici un cost și cât mai repede!!!
Răspuns magazin pe 21-11-2023 10:07
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea, deoarece nici noi nu primim mereu toate update-urile la timp de la curierii cu care colaborăm. Mulțumim pentru produsele cumpărate și pentru încrederea oferită! O zi minunată! Echipa Aosom
Opinia clientului Filip din Bihor pentru Aosom
Opinia clientului Catalin din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Eugenia din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Stefana din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Maria din Mureş pentru Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025