Nota: 9,24 / 10 de la 1.431 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Sorin din Vâlcea pentru Aosom
Opinia clientului Mateescu din Timiş pentru Aosom
Opinia clientului florin din Argeş pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Ana din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Constantincom din Prahova pentru Aosom
Opinia clientului Andreea din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului Mariana din Timiş pentru Aosom
Am comandat o mobila de TV, s-a plasat comanda și după 3 săptămâni primesc mail ca nu este pe stoc
Răspuns magazin pe 22-08-2023 09:36
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania. Astfel, în cazul în care întâmpinați probleme în ceea ce privește comanda dvs., vă rog să ne scrieți la clienti@aosom.ro pentru soluționare. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului MONICA din Cluj pentru Aosom
Opinia clientului Iulia din Suceava pentru Aosom
Opinia clientului Rodica din Bucureşti pentru Aosom
Repet aceeasi sugestie pe care ammai facut o ,in calitate de PSIHOLOG Daca nu aveti si un telefon pt comenzi ....le veti pierde pt ca sunt destule persoane respinse de persoanacare raspunde la un nr care este numai pt informatii.
Opinia clientului Dana din Prahova pentru Aosom
Foarte multumita de produs, raportul calitate pret fiind unul extraordinar. Montajul a fost super usor iar copilul e foarte incantat de noua aditie la locul de joaca din curte. Recomand cu incredere!
Opinia clientului Opris din Bihor pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Argeş pentru Aosom
Opinia clientului Ciprian din Mehedinţi pentru Aosom
Opinia clientului Anonim din Galaţi pentru Aosom
Opinia clientului Madalina din Prahova pentru Aosom
Am găsit preturi bune, am primit comanda rapid și bine ambalata.
Opinia clientului Virginia din Bacău pentru Aosom
Nu am fost mulțumită, a ajuns comanda incompletă ,bicicleta fără mâner și au zis că nu îl au în stoc
Răspuns magazin pe 21-08-2023 13:15
Bună ziua! Ne pare rău pentru această situație și, în același timp, feedback-ul oferit ne ajută să îmbunătățim calitatea serviciilor oferite. În astfel de circumstanțe, îndrumăm clienții să ne contacteze pe adresa noastră de e-mail afișată pe site-ul Aosom Romania pentru a putea proceda cu soluționarea. Ca atare, s-a stabilit de comun acord că un ramburs parțial este în regulă pentru problema întâmpinată de dvs. Mulțumim! Echipa Aosom
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru Aosom
Opinia clientului liviu din Braşov pentru Aosom
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025