Nota: 9,7 / 10 de la 2.663 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Minodora din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Anonim38707984 din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Răspuns magazin pe 03-01-2018 11:07
Stimata doamna,
Ne pare rau ca numarul sortimentelor de cafea din magazinul nostru online va dezamageste. Colaboram cu 6 producatori, alesi cu grija dintre cei mai apreciati producatori de cafea tocmai pentru ca ne dorim sa le oferim clientilor nostri calitate inaintea cantitatii. Cu toate acestea, fiecare dintre cei 6 producatori ofera o varietate de mixuri, de la clasicele combinatii Arabica/Robusta in diverse procentaje, pana la cele bio, single origin, cafea verde sau cu ginseng.
Opinia clientului Dan din Timis pentru Cafelepremiate.ro
Nu am primit ce am comandat!!!
Pe comanda mea era un Set Espresso Bialetti Red Pasion - 0004930 (cu 2 cesti si 2 farfurii) si am primit un set (care acum nu mai apare pe site) si care are 3 cescute si fara farfurii deci nu ce am dorit eu. Un alt produs din comanda - Set cappuccino Ischia (2+2) mi s-a spus ca nu mai era disponibil desi eu l-am putut aduga in comanda... Deci in general o parere foarte proasta despre acest site...
Răspuns magazin pe 19-01-2018 14:17
L-am contactat pe domnul Golet, ne-am cerut scuze pentru eroarea produsa si neplacerile create, iar dumnealui ne-a spus ca nu doreste schimbarea produsului trimis gresit si ca este multumit de produsul primit.
Opinia clientului Manuela din Iasi pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Elena din Galati pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Valentina din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Liliana din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Anonim37965175 din Valcea pentru Cafelepremiate.ro
Colaboreaza cu tnt, curier care nu a avut sa-mi dea rest si mi-a zis: teapa, nu am sa va dau rest si a plecat. Era vorba de gest nu de cei 4 lei. Suportul clienti nu este deloc profesionist. Am returnat produsul cumparat cu 131 lei + transport platit de mine. Am primit pe card doar 100 de lei cu explicatia ca s-a scazut transportul. Nu primeam aceasta explicatie daca nu sunam eu la ei. Nu primesti nici o notificare ca ti s-au livrat banii in cont. Cand am facut returul la telefon a inceput o mica discutie de parca stateam de vorba cu un agent vanzari prin telefon care incerca sa ma faca sa nu returnez produsul. Nu ii recomand nimanui. Am cumparat se la majoritatea magazinelor online din tara si de pe .co.uk, de pe .com, pana acum cea mai proasta experienta la ei a fost.
Răspuns magazin pe 15-12-2017 17:35
Stimate domnule Marian Bogdan,
Ne pare rau ca experienta de cumparare a fost sub asteptarile dumneavoastra. Va asiguram ca incercam de la o zi la alta sa imbunatatim serviciile oferite, insa nu putem sa imbunatatim si serviciile agentilor de la curier pentru ca, din pacate, ei nu reprezinta magazinul nostru.
In ceea ce priveste comanda dumneavoastra, ea a totalizat 131.99 lei cu tot cu transport. Din aceasta suma, 14.99 lei reprezentau contravaloarea transportului si 117 lei - contravaloarea produsului achizitionat.
Apoi, ati ales sa returnati produsul din motive subiective si nu pentru ca espressorul ar fi avut vreun defect. De aceea costul transportului de retur a fost suportat tot de dumneavoastra; este clauza pe care ati agreat-o atunci cand ati bifat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile magazinului nostru on-line. De aici si suma pe care ati primit-o inapoi: 102.01 lei
Noi speram ca nu mai exista nicio nelamurire legata de suma restituita si va incurajam sa ne contactati daca, totusi, nu am reusit sa ne facem intelesi.
Cu stima,
Echipa Cafele Premiate
Opinia clientului Kiss din Cluj pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Catalin din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Virginia din Braila pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Aurel din Arges pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Anonim28163025 din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Oncica pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Logicnet din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Anonim29796385 din Bihor pentru Cafelepremiate.ro
Din 2 produse comandate - unul nu a fost ceea ce am comandat (noroc ca era consumabil).
Opinia clientului SARPE din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Recomand produsulsi altor amatori si le sugerez sa apeleze cu incredere la serviciile firmei.Ii asigur ca nu vor avea motive de nemultumire.
Opinia clientului Doina din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Andrea pentru Cafelepremiate.ro
Opinia clientului Lucia din Bucuresti pentru Cafelepremiate.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025