Nota: 9,83 / 10 de la 3.088 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru empria.ro
Opinia clientului Anonim din Cluj pentru empria.ro
Opinia clientului Maria din Maramures pentru empria.ro
Opinia clientului Lacme din Constanta pentru empria.ro
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru empria.ro
Opinia clientului Cornel din Bucuresti pentru empria.ro
Suntem in 18 Dec ora 18:00 nici un semn privind livrarea comenzii, dupa patru zile de la notificarea predarii curierului, luni vor fi sase zile ! Cornel Epuran
Răspuns magazin pe 22-12-2023 18:51
Ne pare foarte rau pentru aceasta situatie. Va intelegem supararea. Mai ales in aceasta perioada ar fi fost esential sa primiti la timp comenzile. Asta desi in orice perioada punem accent pe livrarea foarte rapida. Din pacate, curierul care a preluat coletul dvs. (colet pe care noi l-am predat la timp) a intampinat dificultati tehnice importante care au dus la astfel de intarzieri foarte mari. Intr-o prima etapa nu am stiut de aceste probleme si am presupus ca toate comenzile sunt livrate la timp. Doar dupa ce ne-au semnalat clientii ca exista probleme am inceput sa avem discutii si cu firma de curierat care ne-a explicat cu ce probleme se confrunta si cum intentioneaza sa le rezolve. In clipa de fata, suntem informati ca produsul dvs. este la curier, in curs de livrare la locker. Intelegem ca dvs. ati comandat de la magazinul nostru si noi ne-am asumat sa va oferim o solutie de livrare adecvata, ceea ce in situatia de fata nu s-a intamplat. Va rugam sa acceptati scuzele noastre si asigurarea ca vom urmari livrarea pentru a avea garantia ca nu intervin noi probleme.
Răspuns client pe 22-12-2023 19:05:
Antifoanele umane costa 30-50 lei. Antifoane pentru un catel costa...150 lei. Un pic cam indecent pretul !
Opinia clientului Alexandru din Constanta pentru empria.ro
Opinia clientului Szoke-Sorean din Bihor pentru empria.ro
Opinia clientului Adam din Cluj pentru empria.ro
Opinia clientului Jozsa din Covasna pentru empria.ro
Opinia clientului Cristian din Bucuresti pentru empria.ro
Opinia clientului Elena din Suceava pentru empria.ro
Opinia clientului Andreas din Sibiu pentru empria.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru empria.ro
Opinia clientului Radu din Dambovita pentru empria.ro
Opinia clientului Gheorghe din Cluj pentru empria.ro
Răspuns magazin pe 20-12-2023 10:03
Buna ziua, In urma discutiei cu dvs. am inteles ca a fost o eroare pe undeva. Poate v-ati uitat la un produs si ati pus altul in cos sau cine stie ce s-a intamplat. Noi v-am trimis produsul care a fost pe comanda. Dar, daca nu este ceea ce va doriti, ramane cum am stabilit in discutia directa: puteti face retur urmand sa luati apoi modelul de pernuta mai buna. In orice varianta, va multumim pentru comanda si va asteptam sa reveniti la noi, asigurandu-va de intreaga noastra atentia!
Opinia clientului HORIA din Bucuresti pentru empria.ro
Opinia clientului LUCIAN din Constanta pentru empria.ro
FOARTE SERIOSI SI OPERATIVI ( biletul scris de mana este o idee geniala :) )
Opinia clientului Stoian din Neamt pentru empria.ro
Opinia clientului Laura din Brasov pentru empria.ro
Filtrează
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025