Nota: 9,55 / 10 de la 48.414 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Marius din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Bal** din VALCEA pentru F64.ro
Opinia clientului Mihai din BRASOV pentru F64.ro
Opinia clientului Marian din Ilfov pentru F64.ro
Răspuns magazin pe 22-11-2021 10:23
Buna ziua! Ne cerem scuze cu privire la experienta comenzii pe care ati avut-o la noi. Datorita unei erori in sistemul nostru, acel email s-a trimis inainte sa primiti dvs. comanda. Incercam sa fim mult mai atenti data viitoare. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!
Opinia clientului Iulian din Braila pentru F64.ro
Ar fi frumos daca, in cazul produselor precum coduri de activare, ce in esenta sunt doar o bucata de carton cu un numar, livrarea ar fi efectuata prin e-mail. Efectiv, nu aduce absolut nimic in plus livrarea unui astfel produs fizic. Doar aduce costuri suplimentare atat pentru cumparator, cat si pentru magazin. O scanare, o poza clara a codului ar fi suficienta.
Opinia clientului Sebastian din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului San**** din IASI pentru F64.ro
Opinia clientului Claudiu din DOLJ pentru F64.ro
Opinia clientului Anonim din Ilfov pentru F64.ro
Opinia clientului mad**** din BUZAU pentru F64.ro
Opinia clientului Daria din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Ghinea din Bucureşti pentru F64.ro
Opinia clientului Mihai din Bucuresti pentru F64.ro
O mare gama de produse dupa relocarea magazinului , au disparut fizic, constituind un avantaj in a le studia inainte. in rest e foarte bine si intersant
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru F64.ro
Extraordinar în ceea ce privește toată interacțiunea cu clientul, de la serviciile online, și transparența acestora, până la calitatea produselor, respectarea termenilor în ceea ce privește o comandă, etc.
Opinia clientului Alexandru din Bucuresti pentru F64.ro
Angajati de treaba, serviciu destul de prompt, atmosfera faina in magazin. Recomand
Opinia clientului Viorel din Bucuresti pentru F64.ro
Opinia clientului Dacian din Bucureşti pentru F64.ro
Prețuri puțin peste medie, dar servicii pe măsura acestora.
Opinia clientului Marius din PRAHOVA pentru F64.ro
Atenție la țepele de black friday. Am dat două comenzi, ambele au fost confirmate cu email și SMS, dar am reușit să ridic numai una. Cealaltă a fost anulată pe motiv că "in momentul achiziției stocul era 0". Cum poți să comanzi ceva de la ei de pe site daca stocul este 0? Dezamăgire totala!
Răspuns magazin pe 19-11-2021 15:07
Buna ziua! Ne cerem scuze cu privire la experienta comenzii pe care ati avut-o. Dupa cum v-au transmis si colegii mei din magazin, din cauza unei erori de sistem, s-a plasat comanda desi a fost fara stoc. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!
Răspuns client pe 19-11-2021 16:04:
Scuzele nu înlocuiesc experiența neplăcută avută cu dumneavoastră. Îmi mențin pozitia de "foarte nemulțumit". E greu de crezut că o companie precum f64 să aibă asemenea erori de soft. Sugestie de rezolvare a problemei? Un voucher, nu scuze. Scuzele le primesc la piață.
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024