Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

F64.ro

Nota: 9,55 / 10 de la 48.414 de clienți verificați

Notă magazin

9,55 / 10

Ne recomandă

96,96%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

RATING:

Totul ok

RATING:

RATING:

RATING:

sa livrati comanda si apoi sa cereti pareri!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2021 10:23

Buna ziua! Ne cerem scuze cu privire la experienta comenzii pe care ati avut-o la noi. Datorita unei erori in sistemul nostru, acel email s-a trimis inainte sa primiti dvs. comanda. Incercam sa fim mult mai atenti data viitoare. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Ar fi frumos daca, in cazul produselor precum coduri de activare, ce in esenta sunt doar o bucata de carton cu un numar, livrarea ar fi efectuata prin e-mail. Efectiv, nu aduce absolut nimic in plus livrarea unui astfel produs fizic. Doar aduce costuri suplimentare atat pentru cumparator, cat si pentru magazin. O scanare, o poza clara a codului ar fi suficienta.

RATING:

RATING:

Mulțumesc pentru produsele livrate

RATING:

Pentru mine sunteti cei mai buni de pe piata! ❤️

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

O mare gama de produse dupa relocarea magazinului , au disparut fizic, constituind un avantaj in a le studia inainte. in rest e foarte bine si intersant

RATING:

Extraordinar în ceea ce privește toată interacțiunea cu clientul, de la serviciile online, și transparența acestora, până la calitatea produselor, respectarea termenilor în ceea ce privește o comandă, etc.

RATING:

Angajati de treaba, serviciu destul de prompt, atmosfera faina in magazin. Recomand

RATING:

Prețuri puțin peste medie, dar servicii pe măsura acestora.

RATING:

Atenție la țepele de black friday. Am dat două comenzi, ambele au fost confirmate cu email și SMS, dar am reușit să ridic numai una. Cealaltă a fost anulată pe motiv că "in momentul achiziției stocul era 0". Cum poți să comanzi ceva de la ei de pe site daca stocul este 0? Dezamăgire totala!

RATING:

Răspuns magazin pe 19-11-2021 15:07

Buna ziua! Ne cerem scuze cu privire la experienta comenzii pe care ati avut-o. Dupa cum v-au transmis si colegii mei din magazin, din cauza unei erori de sistem, s-a plasat comanda desi a fost fara stoc. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Răspuns client pe 19-11-2021 16:04:

Scuzele nu înlocuiesc experiența neplăcută avută cu dumneavoastră. Îmi mențin pozitia de "foarte nemulțumit". E greu de crezut că o companie precum f64 să aibă asemenea erori de soft. Sugestie de rezolvare a problemei? Un voucher, nu scuze. Scuzele le primesc la piață.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024