Nota: 9,45 / 10 de la 653 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din DB pentru Filtro.ro
Opinia clientului Anonim din SV pentru Filtro.ro
Opinia clientului Emanuel din IS pentru Filtro.ro
Opinia clientului Octavian din B pentru Filtro.ro
Neseriosi ...comanda achitata online..am sunat după 2 zile și mi s-a comunicat că voi primi coletul a doua zi ,fiind tot în București ,..am primit un awb pt Cargus care nu este valabil...este a 5 zi lucrătoare ,nici măcar nu s-au deranjat sa sune ,să explice întârzierea....😠
Răspuns magazin pe 21-10-2024 17:23
Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia aparuta. Da, este adevarat ca nu exista un produs in stoc si din aceasta motiv nu s-a livrat comanda. Am asteptat transportul de la producator. In contul FILTRO aveti intodeauna statusul de comanda si de la curier. AWB-urile de curier sunt valabile din momentul in care se scaneaza de catre acestia. Daca sunteti de acord, va putem expedia alt produs similar. Va multumim!
Opinia clientului Anonim din IL pentru Filtro.ro
Opinia clientului Sergiu din TM pentru Filtro.ro
Opinia clientului Anonim din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Iosif din CJ pentru Filtro.ro
Nimica vreau sa primesc sticlele dacă se poate am comandat aparat de sifon și iera promoție cu 3 sticle an plus și nu am primit sticlele sunt curios dacă se rezolvă 😞😞😞😞😞
Răspuns magazin pe 21-10-2024 17:28
Buna ziua! Va multumim pentru mesajul trimis. Asa cum v-am explicat si telefonic, dvs ati comandat produsul care contine o sticla. Asa este si titlul produsului si fotografiile si descrierea. Da, este adevarat ca in descriere a existat un text vechi care facea referire la un anumit pachet promo, dar acesta nu a mai existat de anul trecut. Totusi, in afara acestui text, de care va legati dvs, aveati in mod corect urmatoarele: 1. Titlul produsului, corect. 2. Fotografiile produsului, corecte. 3. Lista de componente ale coletului, corecte. Asa cum v-am transmis si telefonic, noi nu comercializam sticlele si nici pachete promo nu o sa mai avem in viitorul apropiat. Din acest motiv v-am recomandat sa returnam coletul si sa va rambursam banii. Alta solutie nu va putem oferi. Ne pare rau pentru aceasta situatie si am eliminat acele cuvinte din text. Cu respect!
Opinia clientului Anonim din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Sandu din TR pentru Filtro.ro
Opinia clientului Dan din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Ion din TL pentru Filtro.ro
Opinia clientului szabo din BH pentru Filtro.ro
Opinia clientului Anonim din IS pentru Filtro.ro
Opinia clientului Stefan din IS pentru Filtro.ro
Au fost foarte rapizi in pricesarea comenzii iar produsele sunt de calitate.😀
Opinia clientului Mihai din IF pentru Filtro.ro
Opinia clientului Valentin din BZ pentru Filtro.ro
Promtitudinea cu care am fost servit.Calitatea produsului si asigurarea suportului tehnic pentu montarea filtrului.😀
Opinia clientului Ionut din IF pentru Filtro.ro
Opinia clientului Popa din DJ pentru Filtro.ro
Opinia clientului Ionel din CT pentru Filtro.ro
Foarte seriosi,sunt multumit ca am facut comanda de la filtro .ro😍
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025