Nota: 9,45 / 10 de la 653 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului florin din CT pentru Filtro.ro
Vindeti sistemul FILTRO UF99 fara sa asigurati unul din cartusele sale "Postfiltru din carbune activat de reglare a gustului si mirosului " Pe cartuse scrie - Made in China ... Cate saptamani dureaza precomanda celor care va lipsesc ? -Nu am reusit sa vorbesc cu cineva la nr firmei dv. 0752.345.876
Opinia clientului Mihai din SV pentru Filtro.ro
am primit mesajul de recenzie înaintea produsului. Comandat vineri, e miercuri și încă nu am primit produsul
Răspuns magazin pe 20-11-2024 10:04
Buna ziua! In perioada de reduceri (Black Friday) atat noi cat si curierii sunt foarte incarcati. Comanda dvs a fost predata curierului vineri, pe 15 noiembrie si de atunci se afla in livrare. Sambata si duminica sunt zile nelucratoare si din cate am vazut in statusul AWB-ului, se va livra astazi (miercuri). Puteti urmari statusurile de la curier daca intrati in contul FILTRO Family la sectiunea Comenzi. Sitemul TRUSTED trimite automat cerere de review la 5 zile dupa plasarea comenzii, el nestiind daca s-a livrat sau nu. Cu respect!
Opinia clientului Alex din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Ionut din CT pentru Filtro.ro
Opinia clientului Vasile din IF pentru Filtro.ro
Opinia clientului Anonim din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Anonim din CV pentru Filtro.ro
Opinia clientului Anonim din VL pentru Filtro.ro
Opinia clientului Andrei din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Andrei din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Andrei din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Iulian din CT pentru Filtro.ro
Opinia clientului gheorghe din SB pentru Filtro.ro
Oportunitate în trimiterea comenzii dar calitatea filtrului nu este cum e prezentata în caracteristice concentrația de fie scade la jumate nu e eliminat de tot.😐😐
Opinia clientului Gheorghe din B pentru Filtro.ro
Opinia clientului Anonim din IF pentru Filtro.ro
Descrie exact produsele pe care le vinde cu toate detaliile necesare 😀
Opinia clientului Anonim din BV pentru Filtro.ro
Opinia clientului Anonim din BV pentru Filtro.ro
Opinia clientului Silviu din CJ pentru Filtro.ro
Opinia clientului Marius din B pentru Filtro.ro
Mi-a placut promptitudinea raspunsului initial😐,dar mi se pare foarte ridicol sa dureze 5 zile livrarea din cartierul Militari in cartierul Aviatei,12km ,alocam o ora, si rezolvam,dar am inteles ca livrarea va fi a doua zi, nu a cincea.........
Răspuns magazin pe 18-11-2024 00:16
Buna ziua! Din pacate in perioada reducerilor de Black Friday toti curierii sunt incarcati. Pur si simplu nu tine de noi acest aspect. Clientii care au comandat cu ridicare au avut produseld imediat disponibile in showroom-ul FILTRO. Nu ne dorim sa fie o scuza, insa nici marile magazine nu au livrat comenzile pana acum (ex. eMag, la 10 zile dupa Black Friday). Intodeauna am recomandat celor care au nevoie urgenta de produse sa le comande inainte de campania de reducere, sau daca au posibilitatea, sa vina la noi direct. Prin curier fie ca vorbim de 1 km sau 500 de km, in acelasi timp ajung produsele. Cubrespect!
Opinia clientului Sită din MS pentru Filtro.ro
😀 am fost contactat de o persoană care ma ajutat și cu alte informații necesare
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025