Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,52 / 10

Calitatea livrării

9,25 / 10

Ne recomandă

97,65%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Livrarea este foartea rea ,deja astept de doua saptamani si nu mi-a venit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 13-12-2019 02:00

Bună ziua, un astfel de lucru n-ar trebui să se întâmple, vă rugăm să contactați serviciile Suport Clienți pentru a vă putea ajuta.

Deocamdata sunt nemultumita. Am comandat pe 11.11 o geaca de 495 lei,am achitat-o, nu a corespuns marimea si am dat-o retur prin curier, pe cheltuiala mea in data de 14.11. Nu am nici o veste, a ajuns la Bihor.. n-a ajuns... mai primesc banii... nu mai primesc banii. Nebuloasa totala. Deocamdata am ramas si fara bani si fara produs.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 05:11

Bună ziua, ne pare rău să auzim acest lucru, vă rugăm să contactați suportul clienți cu AWBul returului și numărul comenzii returnate ca să putem verifica situația și remedia problema.

Partea de retur e groznica ... trebuie sa cauti cum sa faci retur si pe deasupra trebuie sa asiguri transportul si sa il platesti

RATING:

Preturi foarte mari tinand cont ca este un magazine online...

RATING:

Comanda pe care am platit o mi a ajuns eronat. Am primit comanda altui client. Dupa toate astea, nu am mai putut primi produsele dorite pentru ca nu mai erau pe stoc. Am ramas dezamgit. Site ul contine si multe produse pe care nu le mai au pe stoc si induce clientul in eroare

RATING:

Tabelul de marimi, cel putin la Adidas, e incomplet si neclar. In sensul ca marimea interioara (in cm) e trecuta marimea JPN, care e cu un numar mai mica decat cea CHN. Mai exact, am comandat un produs care avea trecuta marimea in cm 28.5 (de atat am nevoie). In tabel nu scrie decat cm, nu scrie daca e marime JPN sau CHN. La 28.5 JPN corespunde 29.5 CHN, astfel incat am luat un produs cu un numar mai mare decat aveam nevoie.

RATING:

nimic

RATING:

Am comandat doua perechi de papuci marimea 49 de pe footshop. Ce e de mirat e faptul ca o pereche a venit cu papuci de aceeasi marime, dar a doua pereche a venit cu un papuc marimea 48 si respectiv marimea 49. Si eu am vina ca nu am trimis inapoi perechea de papuci deoarece am apucat sa rup o eticheta de la ei, dar era mult mai ok daca as fi primit perechea de papuci asa cum trebuia, adica ambii papuci sa fie marimea 49. Toate cele bune!

RATING:

Este un site cu adidasi defecti

RATING:

Desi puneam in campul de reducere codul, si il si calcula si scadea suma , la pasul urmator revenea la suma initiala 😥

RATING:

Raspuns magazin pe 11-09-2019 05:07

Salut, ne pare foarte rău că s-a întâmplat așa, am avut probleme tehnice pe site atunci, dar totul s-a rezolvat în sfârșit. Te rugăm să ne contactezi pe chat sau pe Facebook cu numărul comenzii tale și îți vom oferi un cod de reducere de 15% pentru următoarea achiziție.

Preturi mari pentru calitatea pe care o au. Nu voi mai cumpara. Viviana

RATING:

Raspuns magazin pe 11-09-2019 05:14

Ne pare rău ca așa considerați, noi credem că preturile reflectă in totalitate exclusivitatea și calitatea produselor. Bineînțeles, clientul are libertatea de a decide ce îi place la fel ca și libertatea de a cumpăra sau nu, ce este mai convenient pentru el.

Am cumpărat recent o pereche de adidași iar mărimea nu a corespuns. La restituirea produsului - care a costat peste 800 lei - a trebuit să plătesc contravaloarea returului. La o asemenea valoare a comenzii, returul ar putea fi suportat de comerciant. În plus, nu am primit nici măcar un mesaj de aproximativ 10 zile calendaristice de la data expedierii produsului returnat. Lipsă de profesionalism.

RATING:

Sumele platite pe card nu se potrivesc cu sumele din comanda datorita diferentelor de curs sau altor comisioane

RATING:

Am facut comanda pe 12, suntem in 26 dupa 14 zile inca nu mi-a ajuns comanda :) ar putea sa grabeasca putin lucrurile.

RATING:

Sunteti niste neseriosi ,o sa va fac plangere la opc pentru ca pacaliti oamenii.Am comandat a doua oara de la voi o pereche de adidasi este la fel ca prima pereche .



Puneti un adidas nou iar perechea este una uzata,returnata,habar n am cum este dar e uzat e zgariat pantofu ,in interior in stanga sunt putin descusuti...

RATING:

Raspuns magazin pe 20-08-2019 04:05

Bună ziua, ne pare rău că ați primit așa o pereche. În acest caz vă rugăm să ne contactați urgent pe adresa de e-mail clienti@footshop.eu cu pozele produsului primit și numărul comenzii dumneavoastră ca să putem remedia situația.

Perechea de Pureboost rbl comandata, cand am desfacut-o mirosea a incaltaminte ieftina, talpa pe partea de contact cu solul prezenta mici anomalii in comparatie cu o pereche originala. In picioare se simteau mai largi in comparatie cu originalul. De asemenea, materialul textil la exterior nu se simte la fel de rigid si putin lucios, datorat substantei care-l face impermeabil, ca la o pereche originala. Prin urmare, acum 9 zile, i-am trimis inapoi pentru a-mi retuna banii. Pana in prezent nu am primit niciun raspuns din partea Footshop. Mentionez ca sunt deja posesorul a 3 perechi Pureboost rbl si 2 perechi ultraboost 19, toate cumparate din magazin addidas. Din punctul meu de vedere nu recomand Footshop.

RATING:

A fost o problema cu stocul si modul in care au incercat sa remedieze situatia a fost dezagreabil. A existat o intarziere foarte mare si comanda a fost livrata partial. Ar fi fost de preferat sa fiu informata de problema din timp si sa am optiunea sa aleg alt produs.

RATING:

Comanda s-a întors la magazin ca nerevendicata in condițiile in care nu am fost deloc contactata in privința acesteia

RATING:

Raspuns magazin pe 02-08-2019 05:19

Bună ziua, ne pare rău că s-a întâmplat așa. Vă rugăm să ne contactați pe clienti@footshop.eu ca să putem afla mai multe detalii și să vă putem oferi soluții.

Am comandat pe site produs cu numărul/ mărimea 41.

Mi s a trimis mail cu confirmarea de comanda cu numărul/ mărimea 42, pe care nu l am mai verificat.



Evident că mi s a livrat numărul/ mărimea 42 care nu mi se potrivește.



Cu alte cuvinte sunt nemulțumit că nu am fost informat că nu este disponibil Nr 41( deși pe site apărea disponibil).





RATING:

Raspuns magazin pe 01-08-2019 02:08

Bună ziua, vă rugăm să contactați suport clienți cu numărul comenzii ca să vă putem oferi soluții.

Unul din pantofi(Nike Air) are defect: cand calci se aude un pufait deranjant. Probabil intra pe undeva aer si cand calci se elibereaza.

Am vrut sa comand alta pereche, insa nu mai aveau.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.165. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020