Opinii de la clienții magazinului online Gameology.ro

Gameology.ro

Nota: 9,79 / 10 de la 1.256 de clienți verificați

Notă magazin

9,79 / 10

Ne recomandă

98,17%

de la data înscrierii magazinului în program (01-07-2020)

RATING:

RATING:

Coletul meu de pe data de 23.12 a fost predat de către Gameology la FanCourier și am ajuns în data de 29.12 și eu încă nu mi-am primit coletul. Nu recomand colete prin FanCourier deoarece cu GLS coletele îți ajung acasa in a doua zi de la plasarea comenzii.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-12-2021 15:27

Vă mulțumim pentru feedback și ne pare rău pentru situație! Am trimis solicitare de urgentare expediție către FAN Courier. Sperăm să se rezolve cât mai repede posibil!

RATING:

RATING:

RATING:

Am comadat de pe acest site deoarece mentiona livrarea a doua zi pentru comenzile plasate pana in ora 16, desi plasata comanda la ora 10 aceasta nu a ajuns a doua zi. Aspect foarte important pentru mine deoarece puteam comanda de pe alt site la un pret mai mic.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2021 11:38

Vă mulțumim pentru feedback și ne pare rău pentru situație. Comanda dvs. a fost făcută pe 23 dec și a plecat în aceeași zi din depozitul nostru. Noi am făcut tot ce am putut să se livreze aceste comenzi rapid, dar fiind perioada aglomerată acest lucru nu a fost posibil.

Apreciez că este posibilă preluarea de la sediu care este și foarte aproape de o stație de metrou.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2021 11:34

Vă mulțumim pentru feedback!

Jocuri la pret mai bun decat pe alte site uri, ireprosabil site, bravo

RATING:

RATING:

RATING:

Super faine!

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2021 10:02

Vă mulțumim pentru feedback!

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Sigestiile, explicatiile despre jocul cautat, date de catre domnul cu care am vb la tel, au fost extraordinare, profi, de mate ajutor! Multumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2021 10:02

Vă mulțumim pentru feedback! Ne bucurăm că v-am fost de ajutor!

RATING:

RATING:

Când am dat comanda ați fost de nota 10,dar după aceea ați fost de nota 1. Deci media e 5.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2021 13:11

Vă mulțumim pentru feedback și ne pare rău pentru situația creată. Produsul resigilat comandat de dumneavoastră era deteriorat semnificativ, lucru pe care vi l-au semnalat colegii noștri. Dumneavoastră ați decis să modificarea comenzii, iar comanda nouă a fost livrată corespunzător. Sărbători fericite în continuare!

Răspuns client pe 27-12-2021 13:48:

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025