Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Pavel din Pitesti pentru Gardenway
Opinia clientului Anonim din Jimbolia pentru Gardenway
probleme cu transportul, am primit doar jumate din comanda dupa o luna, restul pierdute pe drum
Opinia clientului Cristina din Timisoara pentru Gardenway
Opinia clientului Cristian din Voluntari pentru Gardenway
pe site au men'ionat 4 zile livrare. dua 10 zile, dupa corsponsente multiple au men'inat ca in cursul sapt viitoare va fi livrat coletul, a trecut si sapt urmatoare si am primit acest formular de feed back. deja sunt doua sapt si jumatate fara livare, fara detalii, doar mail-uri politicoase ca se va primi coletul si in rest nimic altceva. nici macar produsul in sine, desi am achitat la lansarea comenzii
Răspuns magazin pe 26-09-2023 14:05
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Angajatul nostru vă va suna pentru a clarifica această situație.
Răspuns client pe 26-09-2023 22:52:
Pacat ca nu exista nota 0. Fata de primul review, nu ca nu s-a rezolvat nimic, dar foarte politicos prin mesajele predefinite mi s-a comunicat ca produsul nu-l voi mai primi, acesta fiind returnat pt ca, din cele comunicate firmei, de catre transportator, din trei incercari nu m-au gasit deloc. mesajul l-am primit in dupa amiaza aceleiasi zile in care eu dimineata am trimis mesaj firmei sa le cer din nou AWB-ul comenzii si sa ma anunte cand este estimata livrarea. in ziua respectiva nu am avut niciun apel pierdut de la niciun numar de telefon iar telefonul nu a fost inchis si nici nu s-a aflat in zone fara acoperire a retelei. Am sunat la firma si am discutat cu o doamna care mi-a comunicat aceleasi lucruri, i-am spus ca este imposibil sa ma fi sunat cineva. mi-a spus ca asta este politica companiei si nu are ce face. am rugat sa discute sa retrimita coletul si mi-a spus ca procedura firmei nu permite si din pacate nu-mi poate livra din stoc un produs similar pt ca nu mai exista iar cel returnat va fi trimis direct la rebuturi. am rugat sa discut cu un superior dar mi-a spus ca in Romania nu are superiori, doar in Polonia si mi-a spus ca nu au cum sa vorbeasca cu mine. am rugat-o sa transmita feed-back-ul meu pt ca doresc sa vorbesc cu un superior, pt ca timp de 3 sapt s-au folosit de banii mei si ca voi face reclamatie la politie si la protectia consumatorului. Am discutat si cu trasnportatorul ale carui date le-am preluat din link-ul dat de firma si mi s-a comunicat ca nu au primit niciun colet pe numele meu si nici de la firma respectiva. ALte comenzi ale sotiei, de la alte firme, figurau in evidentele firmei de curierat, deci firma de curierat functiona corespunzator. mi-au promis ca verifica si revin. nu am mai fost sunat nici de firma, nici de firma de curierat. ulterior am primit mesaj de la firma, daca doresc alt produs. am raspuns ca nu ma intereseaza alt produs si doresc sa-mi returneze banii urgent. mi-au comunicat prin aceleasi mesaje politicoase ca s-a facut o comanda catre departamentul de contabilitate si se va efectua tarnsferul in cateva zile. ca sa revin, cred ca si nota 0 e prea mult. Nu neaparat cei 1,700 lei blocati sunt o problema, cat bataia de joc de care am avut parte din partea firmei si timpul pe care mi l-am pierdut pt corespondenta (inclisuv pt acetse review-uri) si a o lua pe fir si explica firmei de curierat detaliile pt identificare, respectiv cu reprezentantul firmei, care la telefon nu a fost in stare sa-mi rezolve problema, ascunzandu-se in spatele procedurilor. NU s-a facut absolut nimic, deci PROBLEMA ESTE NEREZOLVATA SI NU SE MAI REZOLVA. Sub nicio forma nu recomand!!! chiar daca am avut ghinion eu, pt situatii similare nu exista rezolvare. totul este predefinit la aceasta firma, nu se poate nimic, procedura nu permite. concluzia: CUSTOMER ORIENTED / CUSTOMER SATISFACTION = 0 PT ACEASTA FIRMA
Opinia clientului Andrei din Bucuresti pentru Gardenway
Nu am primit încă produsul. Sunt mai bine de 14 zile de când am dat comanda
Răspuns magazin pe 26-09-2023 14:03
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Angajatul nostru vă va suna pentru a clarifica această situație.
Opinia clientului Iosif din Zărnești pentru Gardenway
Opinia clientului Adrian din Luvezeni pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 26-09-2023 14:04
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Angajatul nostru vă va suna pentru a clarifica această situație.
Opinia clientului Simaciu din Breaza nord pentru Gardenway
Opinia clientului Nicoleta din SIMERIA pentru Gardenway
Serviciile sunt de mare calitate, o gama larga de produse, chiar si pentru cei mai pretentiosi clienti, as putea spune.
Opinia clientului DELIVAN din IASI pentru Gardenway
Opinia clientului Trifan din Codlea pentru Gardenway
Opinia clientului liviu din horpaz pentru Gardenway
Opinia clientului Clara din Mineu pentru Gardenway
Mia plăcut promptitudinea de a rezolva problema cu care mam confruntat în comandarea a două tuneluri și anularea uneia dintre ele .
Opinia clientului Calin din Luna pentru Gardenway
A durat o săptămână până au venit produsele comandate, dar am fost înștiințat despre întârziere.
Opinia clientului Cristina din Vorovesti (Miroslava) pentru Gardenway
Opinia clientului Costin din sat Podeni, comuna Buzoești, județul Argeș (la porțile roșii) pentru Gardenway
Opinia clientului Anonim din Constanta pentru Gardenway
Opinia clientului Florin din Lumina pentru Gardenway
Magazin de incredere. Am comandat o magazie de gradina. Coletul a ajuns in conditii bune si destul de repede avand in vedere ca a venit din Polonia.
Opinia clientului anda din Bucuresti pentru Gardenway
Opinia clientului Maria din Reghin pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 13-09-2023 10:47
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Vă vom contacta telefonic.
Răspuns client pe 13-09-2023 10:51:
CRED CA A FOST O GRESEALA
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025