Opinii de la clienții magazinului online Gardenway

Gardenway

Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați

Notă magazin

8,15 / 10

Ne recomandă

81,24%

de la data înscrierii magazinului în program (16-05-2022)

RATING:

RATING:

Dezamăgitor.... Mi au trimis coletul cu piese lipsa și nici pana în momentul actual nu le am primit!! Rusine

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2023 12:44

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Scurtarea termenelor de livrare

RATING:

Foarte dificila partea de comunicare.Termenele de livrare trecute pe site sunt nereale : 2-3 saptamani,dupa insistente,emailuri,mesaje . Despre produs nu stiu ce sa spun,nu l-am primit,inca !!!

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2023 12:23

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Nu am primit ce am comandat. Înșelătoriei pe față.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2023 15:53

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru

Răspuns client pe 11-07-2023 16:19:

Aștept rezolvarea problemei. Vreau să dau coletul retur, pentru că nu am nevoie de el.

Comanda plasata, confirmata cu copie OP si se proceseaza la 3 saptamanai dupa aceea...

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2023 15:58

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru

Am comandat si achitat pe 20.06.2023 o casuta pentru instrumente Arrow si un kit de ancorare in beton, comanda care nu a fost onorata nici la data de 06.07.2023. Peste o saptamana mi se termina concediul si voi pleca de la locul de livrare. pe 29.06.2023 am primit un mail cu un shipment number si cu mentuinea ca livrarea se face prin geis.cz. Am verificat si nr nu apare la firma de transport nici la data acestei postari. Pe zi ce trece imi este tot mai clar ca sunt victima unor ,,tepari,, ca nu au de gand sa livreze produsele si ca probabil nu voi recupera paguba decat prin instanta.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2023 16:00

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru

Răspuns client pe 11-07-2023 21:25:

Astazi am primit casuta, nu am primit kitul de ancorare. Din raspunsul la sesizarea initiala am inteles ca ar fi livrat din alt depozit. Astept si kitul. Maine incep montarea, urmeaza sa vad cum se prezinta casuta.

Foarte multumit de produse,de comunicare ,doar firma de curierat aleasa foarte proasta!A trebuit sa ridic eu coletul de la firma de curierat desi avea peste 100kg si o lungime de 2.5 m!(nu este vina GARDENWAY pentru acest incident) In rest pana acum superlativ!

RATING:

Inbunatatirea timpilor de livrare.

RATING:

PRODUSUL A VENIT INTR-O CUTIE CU GAURI, CU CARTON LIPSA DESI AM ANUNTAT INCA DE LA COMANDA TELEFONICA CA ESTE UN CADOU PENTRU PARINTII MEI. AM TRIMIS POZE COMPANIEI CAND A SOSIT SI DIN FERICIRE PARINTII MEI NU AU ACCEPTAT ACEST JALNIC PACHET. COMPANIA NU SI-A ASUMAT NIMIC. AU DAT VINA COMPLET PE FAN COURIER. PARINTII MEU AVEAU O CELEBRARE IN ACEL WEEKEND SI ERA CADOUL LOR. NU NUMAI CA NU S-A URGENTAT URMATOARE COMANDA INSA NU AM PRIMIT NICI O ASUMARE SCRISA NICI DISCOUNT PENTRU PREJUDUCIILE CREATE. NU VA RECOMAND SA CUMPARATI DE LA EI. O COMPANIE CARE SE RESPECTA FACE TOTUL IN SENS OPUS. 1. SE RESPONSABILIZEAZA 2. NU BLAMEAZA PE NIMENI 3. URGENTEAZA COMANDA DE INLOCUIRE 4. SUNA CLIENTUL SI OFERA O BONIFICARE CHIAR SI SIMBOLICA 5. INDIFERENT CU CE AGENT VB LA TELEFON SUNT ACELEASI INFORMATII SI CONDUITA PROFESIONALA (AM VB CU DOUA AGENTE PE ACELASI SUBIECT SI AU FOST INFORMATII CONTRADICTORII). AGENTII AU DAT VINA UNUL PE ALTUL LA NIVEL INTERN. AM +20 ANI IN CUSTOMER CARE SI EXPERTIZA IN ACEST DOMENIU SI ASTA REFLECTA UN MANAGEMENT DE SLABA CALITATE SAU MAI DEGRABA LIPSA LUI, LIPSA DE MATURITATE DIN LIPSA DE RESPONSABILIZARE SI TOATE ACESTEA NU REFLECTA VREO GARANTIE A CALITATII, SI NICI RESPECT FATA DE TIMPUL SI ENERGIA SI BANII NOSTRI.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-07-2023 10:54

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Răspuns client pe 05-07-2023 11:19:

Buna ziua, Nu am primit urgentarea situatiei ci doar niste scuze goale intr-un singur email a posteriri acestui feedback. Nu exista o actiune concreta pentru aceasta comanda din partea companiei. Culmea este ca cei de la FAN COURIER au zis ca saptamana aceasta (reamintesc vinerea trecuta a fost facut livrarea) vor aduce alte balansoare din Polonia (deci pentru alti clienti). Desi compania primeste saptamana aceasta alte balansoare, conform spuselor lor, compania GARDENWAY a hotarat SA NU urgenteze comanda si sa mai asteptam inca ALTE 2 SAPTAMANI sa ne vina noua comanda. Adica din 20.06 pana in 12-13.07 conform agentei de la telefon - apelul din 30.06.2023 Deci comanda initiala a fost facuta in 20.07 cu mentiunea ca este un cadou si am asteptat din 20.06 pana in 30.06 livrarea. In ciuda faptului ca ambalajul era foarte deteriorat, compania nu a urgentat comanda (desi au leagane livrate saptamana altor clienti) si nu a oferit nici o forma de bonificare. Nu sunt decat un email gol fara actiuni concrete reale din partea managementului (si asta in urma feedbackului). Si eu sunt agent economic si cand se creaza un prejudiciu atunci bonific clientul si imi cer scuze sincere si MA ASIGUR CA NU SE MAI REPETA IN VIITOR. In psihologie sa stiti dragi consumatori: "ca a cere scuze, fara actiuni si schimbari pentru a evita in viitor acea situatie, intra in spectrumul de manipulare". Am studii in criminalistica si psihologia clinica de aceea imi permit sa adaug aceasta informatie. Multumesc

Produse de proasta calitate, foarte deteriorate chiar de la ambalare; retur aparent imposibil, reclamațiile nu sunt luate în considerare; sub orice critica.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-07-2023 10:50

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Livrarea comenzilor lasa de dorit.Astept de 2 saptamani un colet si inca nu am o data de livrare.Dar poate ca fiind un colet voluminos nu sa gasit mijloc de transport

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2023 12:01

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

A fost foarte bine!

RATING:

Groaznic. Am dat comanda 18 iunie, scria pe site ca ajunge comanda in 6 zile. Suntem in 2 iulie cand scriu acest mesaj si comanda NICI MACAR NU A PLECAT DIN DEPOZIT cu toate ca in mail scrie ca aceasta comanda a fost expediata. Cand am sunat la ei… ne pare rau, dar n am putut sa va expediem comanda pana acum… saptamana viitoare.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-07-2023 11:57

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Voi reveni cu încredere și pentru alte achiziții

RATING:

deci am facut comanda de 3 saptamani, NU AM PRIMIT COMANDA, NU MA CONTACTAT NIMENI !! Am trimis mail cu situatia comenzii si NU MI-A RASPUNS NIMENI ! Nu recomand !!! NESERIOSI !!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 28-06-2023 12:27

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Îmi pare extrem de rău pentru întreaga situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Timp de expediere Pesten 2 saptamani

RATING:

Răspuns magazin pe 28-06-2023 12:33

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Îmi pare extrem de rău pentru întreaga situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

profesioniști

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025