Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Laura din Baicoi pentru Gardenway
Produsul a sosit indoit, zgariat iar tabla este extrem de subtire. Nu inteleg cum s-ar putea acorda o garantie acestui produs.
Răspuns magazin pe 13-06-2023 12:06
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Ne pare rău să aflăm că acest lucru s-a întâmplat. Într-un mesaj separat, v-am trimis un link pentru a face o reclamație cu privire la acest produs. Vă încurajez să faceți acest lucru, astfel încât să putem repara daunele cauzate în timpul transportului. Departamentul nostru de servicii pentru clienți vă va contacta, de asemenea,.
Opinia clientului Cristinel din Ramnicu Sarat pentru Gardenway
Sunt nemulțumit de produs, coletul a fost lovit profile strâmbe,turtite,, am crezut ca este impermiabil, dar nu protejează împotriva ploii plus ca nu este dimensiune de 3/4 este mai mic cu vreo 20 cm pe fiecare latura ,daca procedura de returnate colet era mai simpla o făceam fara sa mai stau pe ganduri
Răspuns magazin pe 13-06-2023 11:38
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Ne pare rău să aflăm că vi s-a întâmplat acest lucru. Am trimis un link pentru a face o reclamație cu privire la acest produs într-un mesaj separat. Vă încurajez să o faceți astfel încât să putem remedia daunele cauzate în timpul transportului și să clarificăm inconsecvența dimensiunilor produsului. Departamentul nostru de servicii pentru clienți vă va contacta, de asemenea,.
Opinia clientului Diana din Bacova pentru Gardenway
In general a fost ok,dar ambalajele au venit toate rupte de la ambele comenzi,la a 2 a comanda fermuarul usii serei este defect si am facut si a 3-a comanda dar am anulat-o pentru ca nu mai au varianta de plata ramburs
Opinia clientului Anonim din Dragomiresti Deal pentru Gardenway
Opinia clientului Constantin din Otopeni pentru Gardenway
Opinia clientului FLORIN din Oradea pentru Gardenway
Opinia clientului Arthur din Tarculesti, Gornet-Cricov, Prahova pentru Gardenway
Incep prin a spune ca produsul achizitionat este bun... si aici se opreste experienta placuta. Am optat prin a face plata bancar si am trimis pe email confirmarea platii. Dupa 3 zile daca am vazut ca nu se intampla nimic am sunat la call center. Nu stia nimeni nimic ! In scurt timp am primit notificarea pe email si am asteptat 8 zile sa-mi fie livrat produsul. In continuare nimic ! Am sunat din nou la call center si desi operatorii au fost amabili nu prea aveau ce sa-mi spuna, decat ca se vor interesa si voi fi notificat. In scurt timp am primit o noua notificare, de data aceasta cu tracking number. Dupa inca 5 zile statusul livrarii nu se modificase. De data aceasta operatorii call center m-au sfatuit sa iau legatura cu firma de curierat (de parca era treaba mea) fiindca ei au livrat coletul! Surpriza, firma de curierat imi spune ca ei nu au intrat in posesia coletului. Sun iarasi la call center si alt operator imi spune ca de fapt coletul nu a plecat din depozit fiindca a fost sarbatoare in Polonia !!!! Fac reclamatie si cer restituirea banilor, dar primesc raspuns ca nu se poate. Dupa ce facem ping-pong vreo luna de zile primesc telefon de la curier ca a sosit coletul si va fi livrat a doua zi. Intr-adevar a livrat a doua zi... jumatate din colet... restul s-a pierdut pe drum ! Incep iarasi cu telefoane si mesaje si dupa inca o saptamana vine si pachetul nr.2.... rupt ca vai de el. Toata tarasenia a durat cam 6 saptamani in loc de 8 zile cat scrie pe site !!!! Iar cand am montat solarul am constatat ca lipseau aproape toate suruburile ! Mai are sens sa mai spun ca nu voi mai comanda niciodata nimic de aici ?
Răspuns magazin pe 13-06-2023 10:16
Vă mulțumim că ne-ați oferit feedback-ul dumneavoastră. Ne pare foarte rău să aflăm că ați avut o astfel de experiență de cumpărături la noi. Departamentul nostru de servicii pentru clienți va lua legătura cu dumneavoastră.
Răspuns client pe 13-06-2023 20:48:
Incep prin a spune ca produsul achizitionat este bun... si aici se opreste experienta placuta. Am optat prin a face plata bancar si am trimis pe email confirmarea platii. Dupa 3 zile daca am vazut ca nu se intampla nimic am sunat la call center. Nu stia nimeni nimic ! In scurt timp am primit notificarea pe email si am asteptat 8 zile sa-mi fie livrat produsul. In continuare nimic ! Am sunat din nou la call center si desi operatorii au fost amabili nu prea aveau ce sa-mi spuna, decat ca se vor interesa si voi fi notificat. In scurt timp am primit o noua notificare, de data aceasta cu tracking number. Dupa inca 5 zile statusul livrarii nu se modificase. De data aceasta operatorii call center m-au sfatuit sa iau legatura cu firma de curierat (de parca era treaba mea) fiindca ei au livrat coletul! Surpriza, firma de curierat imi spune ca ei nu au intrat in posesia coletului. Sun iarasi la call center si alt operator imi spune ca de fapt coletul nu a plecat din depozit fiindca a fost sarbatoare in Polonia !!!! Fac reclamatie si cer restituirea banilor, dar primesc raspuns ca nu se poate. Dupa ce facem ping-pong vreo luna de zile primesc telefon de la curier ca a sosit coletul si va fi livrat a doua zi. Intr-adevar a livrat a doua zi... jumatate din colet... restul s-a pierdut pe drum ! Incep iarasi cu telefoane si mesaje si dupa inca o saptamana vine si pachetul nr.2.... rupt ca vai de el. Toata tarasenia a durat cam 6 saptamani in loc de 8 zile cat scrie pe site !!!! Iar cand am montat solarul am constatat ca lipseau aproape toate suruburile ! Mai are sens sa mai spun ca nu voi mai comanda niciodata nimic de aici ? Update: dupa feed-backul negativ am primt o notificare din partea firmei: "[...] Departamentul nostru de servicii pentru clienți va lua legătura cu dumneavoastră." Credeti ca s-a intamplat ceva ?
Opinia clientului ROBERT din Miercurea-Ciuc pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 13-06-2023 10:51
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Ne pare rău să auzim despre neînțelegerea care a apărut. Vom reveni la dvs. pentru a clarifica acest lucru.
Răspuns client pe 14-06-2023 11:48:
Produs bun, livrat rapid
Opinia clientului MARIA din CISNADIE pentru Gardenway
Opinia clientului Dana din Otopeni pentru Gardenway
Opinia clientului Constantin din Rasova pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 13-06-2023 11:29
Vă mulțumim pentru că ați oferit feedback. Vă vom contacta în legătură cu acesta.
Opinia clientului Alexandru din Voluntari, Pipera pentru Gardenway
Opinia clientului Angel din Bucuresti pentru Gardenway
Opinia clientului Nicoleta din Piatra-Olt pentru Gardenway
Am platit integral comanda formata din magazie gradina si kit de fixare in 17 mai 2023. Pana azi, 31 mai 2023 am primit doar kitul. Informatii despre restul comenzii am primit doar la insistente telefonice. Pana ieri nici nu plecase coletul din Polonia....greu cu comunicarea..
Opinia clientului Elena din Izvorani pentru Gardenway
Opinia clientului Anonim din Cluj Napoca pentru Gardenway
Am avut mici dificultati la plata dar le-am rezolvat prin sistemul online desi nu functioneaza perfect. Ar fi bine un nr de telefon pt comunicare directa, dar nu cu 031 care nu inspira incredere. Marfa a sosit surprinzator de repede si in stare buna. Multumesc.
Opinia clientului Aurica din Doicesti pentru Gardenway
Opinia clientului Ion din Țuțulești, Suseni, Argeș pentru Gardenway
Opinia clientului Sergiu din Cisnadie pentru Gardenway
Opinia clientului Tudor din Farcasele pentru Gardenway
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025