Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Cristian din Bragadiru pentru Gardenway
Opinia clientului Iuliana din Chirnogi pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 30-11-2022 10:56
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți și vom încerca să clarificăm situația.
Opinia clientului Anonim din Feleacu pentru Gardenway
Multumit de produse. Comunicare buna cu firma, raspund prompt la mesaje. Expedierea a fost putin intarziata, dar tot am primit produsele in 2 saptamani (deci s-au incadrat in termenul pe care il au afisat pe site).
Opinia clientului Razvan din Oradea pentru Gardenway
Opinia clientului Anonim din Nicolae Bălcescu pentru Gardenway
Opinia clientului Lavinia din Polovragi pentru Gardenway
Opinia clientului Nicolae din Sinaia, Jud. Prahova pentru Gardenway
Nu mi-a plăcut produsul, de doua zile aștept sa primesc un mail cu adresa de returnare ..și n-o primesc.
Răspuns magazin pe 28-11-2022 10:18
Vă mulțumim pentru feedback-ul dvs., vă rugăm să aveți răbdare, personalul nostru vă va contacta și vă va oferi toate informațiile referitoare la returnarea produsului.
Opinia clientului Elena din Calarasi , Botosani pentru Gardenway
Opinia clientului Ionut din Magurele pentru Gardenway
Opinia clientului Drosu din Buciumeni Dambovita pentru Gardenway
Mulțumit pentru calitate și profesionalism deasemenea livrare promptă mai devreme decât sa estimat .Bravo !!!
Opinia clientului Adrian din Provita de Jos pentru Gardenway
Livrarea comenzii lasa de dorit. Dupa 10 zile lucratoare, singurul raspuns primit(si asta la insistentele mele) a fost ca a fost preluata comanda, se pare ca luni 21.11.2022, dar nu se stia unde este. Venind din Polonia, nu exista un mod de a o putea urmarii. Un alt minus, comenzile pleaca doar lunea din depozit, asa ca daca ai ratat o zide luni(ca mine, dar nu din vina mea), ai de asteptat mult si bine. Nu pot spune nimic despre produs pentru ca nu l-am vazut. La intrebarea daca as recomanda Gardenwai, probabil ca da daca produsul ar fi ok, dar cu rezerva livrarii!
Opinia clientului Jurcoane din Săvârșin pentru Gardenway
Durează foarte mult pana la livrare. Încă nu o ajuns coletul comandat fin 10.11 2022
Răspuns magazin pe 25-11-2022 11:39
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră și ne cerem scuze pentru întârziere. Personalul magazinului nostru lucrează cu sârguință pentru a vă îndeplini comanda.
Opinia clientului Oniscu din Mahmudia pentru Gardenway
Opinia clientului Ana din Surdesti,Comuna Sisesti pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 25-11-2022 11:41
Bună dimineața, Dacă sunteți în vreun fel nemulțumit de achiziția dvs. din magazinul nostru, vă rugăm să ne contactați, vom încerca să vă ajutăm. Salutări Echipa Gardenway
Opinia clientului Baraitaru din Ștefănești pentru Gardenway
Opinia clientului Andreea din Bucharest pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 24-11-2022 12:31
Vă mulțumim pentru feedback-ul dvs., ne cerem scuze pentru întârzierea în procesarea comenzii dvs., comanda va fi livrată astăzi.
Opinia clientului Ioan din Sacele pentru Gardenway
Opinia clientului Ioan-Aurelian din Sibiu pentru Gardenway
Opinia clientului Anonim din FLOREȘTI pentru Gardenway
Opinia clientului Alexandru din Craiova pentru Gardenway
Cea mai neplăcută experiență de cand fac comenzi online. Coletul a sosit cu piese sparte din cauta modului defectuos de ambalare. Am reclamat acest lucru si solutia a fost o reducere de nici 10% din prețul produsului, serios? Am cerut retur ptr ca produsul nu putea fi folosit, am fost pus sa suport eu cheltuielile de transport. Dupa lungi discuții mi-au comunicat faptul ca îmi trimit piesele sparte, piese pe care le astept de aproximativ 2 săptămâni. O lipsă totala de implicare si seriozitate. In ceea ce priveste produsul nu ma pot pronunța ptr ca nu l-am putut utiliza pana acum.
Răspuns magazin pe 22-11-2022 11:13
Vă mulțumim pentru comentariul dumneavoastră, ne pare foarte rău că a avut loc o astfel de situație. Încercăm să reducem la minimum riscul de deteriorare a produselor noastre în timpul transportului, dar, din păcate, nu putem exclude acest lucru. Cu toate acestea, putem sublinia faptul că reclamația a fost rezolvată cu succes și că au fost trimise noi articole.
Răspuns client pe 22-11-2022 12:43:
Revin aici, reclamatia nu a fost rezolvata. Produsele nu au ajuns la mine, desi ati confirmat ca ajung de o săptămână. Si din pct de vedere ambalare, nu poti nota pe colet ca este fragil si in interior sa nu existe protecții suficiente, asa cum este normal si se procedează in mare parte, ptr a evita aceste situații neplăcute
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025