Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,63 / 10 de la 685 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Erzsebet din Brasov pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 07-06-2018 14:39
Multumim pentru feedback! Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Simona din Prahova pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 07-06-2018 14:39
Multumim pentru feedback! Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Iudit din Mures pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 07-06-2018 14:39
Multumim pentru feedback! Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Cristian din Dolj pentru Inbagaj.ro
Caracteristica acestui magazin este indolenta.Am comandat un troler de cabina avion si am fost sunat dupa 5 zile sa imi spuna ca produsul a ajuns tot la ei, deoarece la adresa destinatarului s-au trecut tot pe ei.Anterior, mi s-a confirmat ca produsul a plecat catre mine si va ajunge dupa 2 zile.Am fost politicos cand am folosit cuvantul indolenti
Răspuns magazin pe 26-03-2018 11:12
Buna ziua, ne pare foarte rau pentru situatia creata si va intelegem frustrarea. Am incercat sa remediem problema, dar din pacate perioada a coincis si cu situatia in care firmele de curierat au intampinat dificultati datorate vremii nefavorabile.
Ne dorim din toata inima sa solutionam urgent aceasta situatie si va asiguram de bunele noastre intentii.
Va rugam sa ne oferiti posibilitatea de a ne indrepta greseala. Pe email veti primi un voucher valoric pe care il puteti folosi pentru orice comanda viitoare.
Va multumim pentru timpul acordat pentru a ne lasa feed-back-ul dvs. Vom lua toate masurile necasre pentru a deveni mai buni.
O zi cat mai buna!
Opinia clientului Panait din Ilfov pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 07-06-2018 14:39
Multumim pentru feedback! Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Gheorghe din Olt pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 25-03-2018 20:16
Buna ziua, ne cerem scuze pentru intarziere, comanda va ajunge la dvs marti.
Multumim pentru comanda, echipa inbagaj.ro.
Opinia clientului Alina din Bucuresti pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 07-06-2018 14:39
Multumim pentru feedback! Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Irina din Ilfov pentru Inbagaj.ro
Cea mai draguta surpriza a fost martisorul care a sosit chiar inainte de a finaliza comanda!
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:16
Multumim mult de tot pentru aprecieri!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Daniel din Bucuresti pentru Inbagaj.ro
Data viitoare as ridica personal comanda daca ar fi posibil, pentru ca firmele de livrare au prostul obicei sa te sune si sa iti spuna ca vin la tine, dupa care in esenta astepti jumatate de zi sau mai mult dupa ei, situatie in care nu fac decat sa te incurce.
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:19
Multumim pentru feed-back, suntem pe cale sa implementam cateva optiuni de livrare pentru Bucuresti care se vor mula dupa programul dvs.
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului TOMA din Prahova pentru Inbagaj.ro
Un feamantan nu tebuie trimis intr-o cutie de hartie. Era suficient o husa de plasic de protectie.
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:21
Ne dorim ca toate produsele noastre sa ajunga in perfecta stare la destinatar, poate uneori exageram cu ambalajele.
Multumim pentru feed-back!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Paulina din Timis pentru Inbagaj.ro
Promptitudine, amabilitate si profesionalism sunt calitatile inbagaj.ro-ului. Recomand acest site si calitatea produsului achizitionat.
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:21
Multumim foarte mult! Sa-l folositi cu placere!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Mirela-Mihaela din Bucuresti pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:21
Multumim pentru feedback!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Vlad din Neamt pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:21
Multumim pentru feedback!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Ana din Iasi pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:21
Multumim pentru feedback!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Marinela din Prahova pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:21
Multumim pentru feedback!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Liliana din Botosani pentru Inbagaj.ro
La unul din produsele achiziționate nu existau toate caracteristicile si deci nu era bun ptr ceea ce mi trebuia
Răspuns magazin pe 09-03-2018 15:23
Buna ziua,
Speram ca sunteti multumita de suportul post-achizitie primit si ca veti folosi toate produsele comandate cu placere!
Va multumim si pentru feed-back.
O zi buna!
Simona (echipa inBagaj.ro)
Opinia clientului Anonim17979013 din Bucuresti pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:22
Multumim pentru feedback!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Silvia din Bucuresti pentru Inbagaj.ro
Produsul cumparat s-a conformat descrierii de pe site, timpul de livrare a fost respectat. Consider ca magazinul inBagaj.ro ofera servicii de calitate si il recomand cu caldura.
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:22
Multumim pentru feedback! Si pentru recomandari!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Florentina din Bucuresti pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:22
Multumim pentru feedback!
Echipa inbagaj.ro
Opinia clientului Anonim19474513 din Bucuresti pentru Inbagaj.ro
Răspuns magazin pe 14-03-2018 16:22
Multumim pentru feedback!
Echipa inbagaj.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025