Opinii de la clienții magazinului online Infinity

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Infinity

Nota: 8,05 / 10 de la 1.092 de clienți verificați

Notă magazin

8,05 / 10

Ne recomandă

77,66%

de la data înscrierii magazinului în program (10-06-2021)

Ultimele opinii adăugate de clienții Infinity

Super Promptitudine

RATING:

Nu mai vindeți produse cu termen de livrare în 8 zile! Aprovizionatile în prealabil în depozit.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 09:00

Bună ziua! Vă mulțumim pentru interesul manifestat în Infinity Marketplace. Dorim să clarificăm că termenul de livrare pentru fiecare comandă este stabilit de către fiecare vânzător în parte, în funcție de strategia lor personală și de condițiile specifice. Platforma noastră facilitează interacțiunea între clienți și diverse vânzători, oferindu-vă acces la o gamă variată de produse și furnizori. Fiecare vânzător poate avea propriile politici de livrare, care pot varia în funcție de locație, transportator utilizat și alte factori specifici.

Atenție la firmele de curierat!.

RATING:

RATING:

Nemultumita total Produs defect Consultanti neseriosi

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 08:58

Înțelegem importanța calității produselor pe care le oferim clienților noștri și vom investiga imediat problema pentru a identifica sursa defectului și a oferi o soluție adecvată.

RATING:

RATING:

Ok

RATING:

Foarte mulțumită de comanda. Recomand cu drag magazinul online Infinity!

RATING:

Nu am primit comanda nici in ziua de azi !!!

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 08:53

Bună ziua! Am încercat să vă contactăm telefonic pentru a discuta statusul comenzii dumneavoastră. Cu toate acestea, nu am reușit să vă găsim disponibil la telefon. Vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil la numărul nostru de asistență pentru clienți pentru a vă putea oferi toate detaliile.

Am comandat pe data de 2 -07-2023 și nu am primit comanda nici după 3 săptămâni.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 08:55

Bună ziua! Vă mulțumim pentru interesul manifestat în Infinity Marketplace. Dorim să clarificăm că termenul de livrare pentru fiecare comandă este stabilit de către fiecare vânzător în parte, în funcție de strategia lor personală și de condițiile specifice. Platforma noastră facilitează interacțiunea între clienți și diverse vânzători, oferindu-vă acces la o gamă variată de produse și furnizori. Fiecare vânzător poate avea propriile politici de livrare, care pot varia în funcție de locație, transportator utilizat și alte factori specifici.

RATING:

RATING:

RATING:

Nu mai comandați piese din colet lipsa și nu am avut schita de montaj

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 08:51

Bună ziua! Ne pare rău să aflăm că ați întâmpinat dificultăți legate de lipsa unor piese în colet și absența schiței de montaj. Vă asigurăm că ne preocupăm foarte mult de satisfacția clienților noștri și vă cerem scuze pentru inconveniența creată. Echipa noastră va investiga imediat ce s-a întâmplat cu comanda și vom depune toate eforturile pentru a identifica sursa problemei și a o rezolva în cel mai scurt timp posibil. În ceea ce privește lipsa pieselor, vom verifica cu atenție înregistrările noastre și vom întreprinde măsuri pentru a remedia această situație.

RATING:

Am comandat o husa de piscina care a avut termen de livrare 8 zile lucratoare si nu ajuns nici in 15 zile lucratoare, si niciun raspuns din partea lor

RATING:

Răspuns magazin pe 01-08-2023 08:50

Am încercat să vă contactăm telefonic pentru a discuta în detaliu despre situaţia pe care ați întâmpinat-o cu comanda. Cu toate acestea, nu am reușit să vă găsim disponibil la telefon. Vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil la numărul nostru de asistență pentru clienți, pentru a putea rezolva situația și a vă oferi o experiență satisfăcătoare.

E super ok.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024