Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Notă magazin

9.1 / 10

Calitatea livrării

8.4 / 10

Ne recomandă

92.68%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Praf. De evitat.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-02-2019 13:13

Stimate Domn, Asa cum am discutat si telefonic, va rog sa returnati produsele receptionate. Solicitati sa fie ridicate de catre Fan Curier de la dumneavoastra si vom acoperi noi costurile de transport. Dumneavoastra faceti comparatia intre un DVD bulk si unul Jewel Case si aveti asteptarea ca pretul pentru cel Jewel Case sa fie identic cu cel bulk si un brand necunoscut. Puteti oricand sa comparati acelasi produs facturat cu ce preturi sunt in piata si veti observa ca pretul nostru este unul corect. Asa cum ati discutat cu colega mea, v-a fost comunicat faptul ca pretul este unitar, nu pret pe cutie. As aprecia daca veti efectua comparatia intre "mere si mere" si veti observa ca aceleasi produse achizitionate de dvs au preturi mai mari in alte magazine. Imi cer scuze pentru aceasta neintelegere! Nicolae Buzea

Am dat o comanda de care inca nu am auzit nimic,ma bucur ca nu am platit cu cardul in avans,nu recomand

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 11:21

Stimate Domn, Plasarea unei comenzi presupune sa putem comunica, atat telefonic, cat si prin email. Ati fost contactat telefonic si nu ati raspuns. De asemenea v-au transmis colegii mei un email pentru confirmare comanda si adresa de livrare si nici aici nu ati raspuns. Daca intrati in contul dumneavoastra, veti observa ca la ora 13.27 min, in dta de 10 ian 2019, la un interval de 21 minute de la data la care a sosit comanda dumneavoastra, noi am preluat comanda si am asteptat sa o confirmati. Stiu, va este mai usor sa transmiteti un feedback negative decat sa raspundeti la telefon si/sau sa va verificati mesajele. Comenzile plasate pe site-ul nostrum nu pleaca de la noi daca nu sunt confirmate telefonic si/sau prin email. Nicolae Buzea

Lipsă de seriozitate,profesionalism! NU recomand !

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 11:27

Stimate domn, Va multumesc pentru feedback-ul transmis, insa as dori sa stiu care sunt motivele pentru care sunteti nemultumit, astfel incat sa putem corecta problemele reclamate. Comanda dumneavoastra a sosit pe data de 06 ian 2019, ora 20.11 min, a fost preluata pe data de 07 ian 2019, iar livrarea s-a efectuat in data de 08 ian 2019. Coletul l-ati preluatr de la Curier in data de 09 ian 2019, ora 15.00. Se poate sa imi comunicati unde a fost lipsa de seriozitate? Va multumesc anticipat! Nicolae Buzea

Feriți-va!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 07:35

Buna ziua, Va inteleg nemultumirea, dar cred ca r fi correct sa specificati faptul ca, produsul pe care l-ati fi dorit achizitionat, Consola XBOX, era cu statusul de stoc limitat. Din acest motiv colegii mei au luat legatura cu dumneavoastra si v-am comunicat faptul ca acest produs nu mai este disponibil si ati solicitata ca sa se anuleze comanda. Nu inteleg de ce ati spus "Feriti-va!!!". Ati platit cumva o suma de bani si nu a fost returnata? Ati primit cumva un alt produs decat cel pe care l-ati comandat? Nu am luat legatura si nu am raspuns la telefon? Consider ca acest feedback nu este unul realist, cred ca este acordat la nervi, ca urmare a faptului ca produsul comandat nu a mai fost disponibil. Va urez o saptamana placuta! Nicolae Buzea

Produse de slaba calitate ( constatare la livrare ),

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:08

Buna ziua, Va multumesc pentru feedback-ul oferit, insa am o nedumerire. Cum puteti afirma ca produsul achizitionat este de "Slaba calitate (constatare la livrare)" atat timp comanda dumneavoastra a fost anulata pe motiv de produs indisponibil, iar dumneavoastra nu ati raspuns la telefon sau la mesajele transmise? Nicolae Buzea

După cel puțin 7 zile am fost anunțat ca produsul nu se afla in stoc.Lipsa de profesionalism!!

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:15

Buna ziua, Ne pare ra ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate, o eroare in feed-ul de preluare a stocului de la furnizor (eroare a furnizorului), ne-a oferit informatii eronate si noua. Raspunsul a venit tarziu datorita faptului ca am incercat a gasi stocuri disponibile si sa onoram comanda dumneavoastra. Datorita acestei neplaceri cauzate, la urmatoarea comanda veti primi o reducere de 100 lei. Va multumesc pentru intelegere! Nicolae Buzea

Una spun, alta fac. Asa ca am anulat comanda la ei.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:05

Stimate Domn, Va multumesc pentru feedback-ul oferit pentru comanda plasata pe site-ul nostru. Imi pare rau ca nu am putut finaliza comanda dar as dori sa respectati, asa cum noi respectam decizia dumneavoastra, termenii si conditiile aferente transportului pentru comenzile a caror valoarea este mai mica de 1000 lei. Acesta a fost motivul pentru care ati renuntat la comanda. Faptul ca exista posibilitatea de a va alege propria firma de curierat (cu care aveti experiente placate) nu inseamna ca noi trebuie sa suportam acest cost. Colegii v-au explicat si citit termenii si conditiile specific operatiunii de transport, ati fost de accord ca plata transportului sa o efectuati in momentul in care receptionati comanda, iar ulterior ne-ati comunicat faptul ca dumneavoastra primiti transport gratuit si pentru o comanda de 15 lei. Va respectam decizia si va uram cumparaturi placute! Cu stima, Nicolae Buzea

Am comandat o tastatura Apple Magic Keyboard 2 - layout US. Tastatura era un MARE FAKE. Altceva nu am ce sa spun... îmi pare rău ca nu am mers mai departe cu demersurile, gen protecția consumatorului.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-11-2018 10:59

Buna ziua, Cred ca ar trebui sa mentionati faptul ca produsul era un produs sigilat. Achizitia noastra este realizata prin distribuitori autorizati, iar noi nu incurajam folosirea de "fake"-uri. Colega mea v-a rugat sa o verificati si dumneaovastra ati ajuns la concluzia ca produsul nu este unul original. Chiar daca ati fi mers mai departe cu demersurile, compania noastra poate face dovada achizitiei de la parteneri autorizati Apple pentru Romania si sau alte tari din UE. Ne pare rau de aceasta situatie, dar nu ne simtim vinovati (daca produsul era un fake, cum sustineti) pentru aceasta situatie. Cu stima, Nicolae Buzea

am comandat telefoane cu 3 ram, am telefonat sa ma asigur ca au caracteristicile tehnice si mi s-a confirmat, pe factura scria negru pe alb 3 GIGA de ram pe cutie 2, am asteptat sa contacteze furnizorul si sa m se spuna ca cu 3 giga de ram, nu exista ! (ofensa la intelect) dar intre timp s-a scumpit atat ca pana si 2ram costa mai mult si logica ar fi fost sa nu le returnez dar nu si principial asa ca am inteles sa primeze princiiu si leam returnat, am ales alta marca cu aceleasi cracteristci tehnice la acelasi pret, dar sa fim obiectivi mau returnat imediat cum le-au ajuns produsul banii, fara sa platesc nici macar returul desi desfacusem 2 cutii din trei...

RATING:

Raspuns magazin pe 18-09-2018 13:09

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Din pacate informatiile primate de la furnizorul nostrum nu au fost corecte si din acest motiv au fost documentate ca fiind cu 3GB RAM. Va multumesc pentru intelegere si va asigur ca pe viitor veti fi recompensat pentru acesta eroare. Va doresc o zi buna! Cu stima, Nicolae Buzea

seriozitate si preturi bune

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:19

Buna ziua, Va rog sa imi comunicati care sunt nemultumirile pe care le-ati avut in interactiunea cu magazinul nostrum pentru a putea repara aceste probleme. Cu stima, Nicolae Buzea

Nici măcar nu am primit proforma pentru plata. Nu am reușit sa inchei tranzacția. Foarte plictisiți domnii !

RATING:

Raspuns magazin pe 28-02-2018 08:49

Buna ziua, Afirmatiile dumneavoastra nu prea au suport, intrucat comanda este transmisa automat pe adresa de email cu care ati facut inregistrarea si, totodata, ea se afla in contul dumneavoastra din platform noastra. Colegii mei au luat legatura telefonic cu dumneavoastra si asteptam ca dumneavoastra sa efectuati plata comenzii. Pe comanda aveti toate detaliile legate de denumirea societatii, adresa, codul fiscal, contul bancar. Cu stima, Nicolae Buzea

NU AU LIVRAT PRODUSUL LA DATA SI ORA COMPLETARII PREZENTEI

RATING:

Raspuns magazin pe 26-02-2018 11:42

Buna ziua, Comanda plasata pe site-ul nostrum, www.itarena.ro, a fost ridicata de catre Fan Curier in data de 22 feb 2018. Ati primit notificare in contul dumneavoastra, inclusive cu numarul de AWB. Nu intelegem moticul pentru care curierul nu a efectuat livrarea in data de 23 feb. Ne cerem scuze pentru aceasta problema. Cu stima, Nicolae Buzea

Magazin on-line mincinos

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2018 16:40

Buna seara, Din pacate inceputul de an a fost ceva mai anevoios. Nu toti furnizorii au inceput activitatea pe data de 3 ian. De aici au intervenit si intarzierea in receptionarea in timp util a informatiilor de stoc si actualizarea acestora. Ne cerem scuze si va asiguram de intrugul nostru suport. Cu stima, Nicolae Buzea

Am fost intarziat 3-4 zile deoarece inainte sa plasez comanda am sunat si m-am asigurat ca produsul este in stoc. Am primit confirmarea, si data livrarii, am facut comanda si dupa cateva zile am primit telefon ca nu mai e pe stoc produsul....

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2018 16:43

Buna seara, Din pacate inceputul de an a fost ceva mai anevoios. Nu toti furnizorii au inceput activitatea pe data de 3 ian. De aici a intervenit si informatia legata de disponibilitate. Din pacate nu toti distribuitorii de produse HP au si posibilitatea de verificare online a stocului. Ne cerem scuze si va asiguram de intrugul nostru suport. Cu stima, Nicolae Buzea

ar fi indicat ca atunci cand te suna un reprezentant al firmei si ti confirma comanda si livrarea acesteia, ceea ce ti spune la telefon sa fie si in realitate. nu sa ti se spuna ca vine comanda maine si sa ajunga peste 4 zile. adica daca tot confirmi comanda ,macar intereseaza te daca produsele sunt pe stoc la furnizor, nu da informatii eronate.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2018 16:38

Buna seara, Din pacate inceputul de an a fost ceva mai anevoios. Nu toti furnizorii au inceput activitatea pe data de 3 ian. De aici au intervenit si intarzierea in livrarea comenzii. Imi pare rau pentru aceasta intarziere. Ne cerem scuze si va asiguram de intrugul nostru suport. Cu stima, Nicolae Buzea

Mai multa atentie la impachetarea produselor. Am primit o husa de Galaxy Note 8 in loc de S8, chiar daca pe factura aparea S8. Am trimis-o inapoi prin curier insa nu am primit husa corecta nici pana astazi.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-12-2017 07:40

Buna ziua, Imi cer scuze pentru expeditia eronata. Am sa discut cu colegii mei sa fie mult mai atenti in livrarea corecta a produselor comandate. Vom tine cont de acest mesaj, iar la urmatoarea comanda veti primi un beneficiu din partea companiei noastre. Cu stima, Nicolae Buzea

daca vreti sa fiti competitivi consider ca trebuie sa va dati mai mult interesul. nu e normal sa ma sunati sa confirm comanda si dupa 3 zile cand va intreb de ea sa nu aveti habar de ce va intreb.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-12-2017 06:44

Buna ziua, Imi pare rau pentru experienta neplacuta pe care o considerati ca ati avut-o in interactiunea cu magazinul nostru, dar comanda dumneavoastra plasata in data de 13 dec 2017 a fost expediata in data de 15 dec 2017. Daca nu am fi avut habar de comanda, cum am fi putut sa o expediem? Cu stima, Nicolae Buzea

Nu ofera serviciul "Deschiderea coletului la livrare"...pentru a verifica starea produsului/produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-12-2017 07:08

Buna ziua, Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este unul optional. Acesta nu a fost solicitat. Va multumesc! Nicolae Buzea

Nu inteleg de ce o comanda dureaza 7 zile pana o livreaza.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-12-2017 08:22

Buna ziua, Uneori termenul de livrare este mai mare (si comunicat telefonic de catre colegi) datorita faptului ca sunt si furnizori externi, iar termenul de livrare din extern este de ~ 5-6 zile. Imi pare rau de faptul ca nu ati putut intra in posesia produsului dorit intr-un termen cat mai scurt. Cu stima, Nicolae Buzea

Am cumpărat un toner pentru Minolta bizhub 164. Pe lângă faptul că a durat foarte mult timp cu procesarea comenzii, curier (nesimțit apropo), etc. MI-AU VÂNDUT UN TONER COMPATIBIL CHINEZESC ÎN LOC DE TONERUL ORIGINAL PE CARE L-AM COMANDAT. Cumpăr de ani de zile consumabile pentru acest copiator și știu exact cum arată și cum este ambalat cel original. Rușine!

RATING:

Raspuns magazin pe 30-11-2017 09:44

Buna ziua, Imi pare rau ca sunteti nemultumit de aceasta experienta pe care o considerati neplacuta. Din pacate nu putem sa garantam faptul ca toate produsele se vor livra in maxim 24 ore, dar, de fiecare data cand sunt timpi mai mari de livrare (furnizori externi), ne anuntam clientii si ne comunica daca ramane comanda sau o anuleaza. Cat priveste faptul ca "MI-AU VANDUT UN TONER COMPATIBIL CHINEZESC IN LOC DE TONERUL ORIGINAL PE CARE L-AM COMANDAT", faceti o acuzatie foarte grava. Cartusul de toner comandat a fost original Konika-Minolta. Putem demonstra oricand acest lucru, de la facture de achizitie de la partenerul nostrum si pana la expeditia efectuata catre dumneavoastra. In acest sens, va comunicam faptul ca, in cazul in care nu veti retrage aceasta acuzatie, ne rezervam dreptul de a ne adresa instantelor pentru defaimare. Va asigur ca toate produsele comandate sunt exact cele selectate de dumneavoastra si nu sunt compatibile. Produsele compatibile pe care le avem postate in site-ul nostru, sunt insotite de numele "Cartus compatibil", iar din cele aflate pe site, nu sunt compatibile cu echipamentele Konoka-Minolta. Astept raspunsul dumneavoastra, cu privire la cele de mai sus. Cu stima, Nicolae Buzea

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing