Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Notă magazin

9.1 / 10

Calitatea livrării

8.4 / 10

Ne recomandă

92.82%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Serviciul de curierat frustrant

RATING:

Raspuns magazin pe 20-06-2019 14:57

Buna ziua, Va rog sa comunicati daca sunteti sau nu sunteti multumiti de serviciile oferite de colegii mei, nu in mod special de curierat. Din pacate acolo noi, chiar daca avem contract cu firma de curierat, nu putem controla modul in care acestia isi fac treaba. Cu stima, Nicolae Buzea

Nu sunteti seriosi, ati lasat pe site produse ce nu le aveti

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2019 09:57

Buna ziua, Va multumesc pentru feedback, dar as dori sa va intreb de ce spuneti acest lucru atat timp cat informatia legata de stoc a fost stoc limitat furnizor. Credeti ca dumneavoastra sunteti singurul client care si-a dorit acel produs? Nici noi nu suntem singurul client al furnizorului nostrum si stocul se poate epuiza. Imi pare rau pentru aceasta situatie intalnita!. Cu respect,

O recomandare: sa se puna pe site daca este sau nu produsul in stoc magazin sau stoc extern.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-04-2019 05:48

Buna ziua, Informatiile la care faceti referire, informatii stoc, sunt prezente pe site-ul nostrum. Probabil nu ati fost atent la aceste informatii. Cu stima, Nicolae Buzea

Ar trebui sa va ocupati mai mult cu actualizarea stocurilor si pe site, ca altii sa nu pateasca ca si mine ca fac comanda si pe site scrie ca disponibil, iar apoi se comunica a produsul respectiv nu este in stoc...

RATING:

Raspuns magazin pe 25-04-2019 05:50

Buna ziua, Ne pare rau de faptul ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Actualizarea se efectueaza din 2 in 2 ore, dar sunt si situatii in care, intre doua actualizari, sa se epuizeze stocul. Totusi, sunt cativa distribuitori de la care se aprovizioneaza toate firmele de IT din Romania. Cu stima, Nicolae Buzea

Produs resigilat vandut ca fiind Nou.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-04-2019 14:51

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru produsul pe care l-ati primit desigilat. Mentionez faptul ca noi l-am achizitionat de nou, fara a desigila coletul si fara a stii ca acest produs a fost utilizat. Ca urmare a mesajului dumneavoastra, ne-am indreptat impotriva furnizorului nostru, intrucat noi nu am solicitat un produs desigilat. Putem face dovada oricand ca aceasta situatie nu a fost din vina noastra si va asiguram de intreg suportul si sustinerea pentru un comert online correct atat fata de client. Cu stima, Nicolae Buzea

I-am sunat inainte sa plasez comanda sa le cer sa nu includa factura in colet intrucat era un cadou, mi-au confirmat, am inclus acest mesaj si in momentul plasarii comenzii in sectiunea de observatii si totusi ei au ignorat complet cerinta si factura a ajuns la destinatarul cadoului, jalnici!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-04-2019 05:31

Buna ziua, Aveti perfecta dreptate sa fiti nemultumita. Colegii mei au facut aceasta greseala chiar daca ati solicitat sa nu fie pusa in colet. Imi cer scuze pentru aceasta grava eroare. Am sa va transmit un voucher cadou pentru a mai ameliora aceasta greseala. Cu stima. Nicolae Buzea

Comunicare prompta, dar produsul comandat era indisponibil. Vedem data viitoare.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-02-2019 07:05

Buna ziua, Va multumesc pentru feedback si intelegere. Speram ca pe viitor sa aveti o experienta placuta cu magazinul nostrum. Cu stima, Nicolae Buzea

Pe site aveau produsele pe stoc si pentru acest lucru am decis sa fac plata pe loc .Lucru ce îl regret pentru ca dânșilor le-au luat 5 zile doar ca sa cumpere ei acel produsul și urmând sa vina la mine in ziua următoare , lucru ce nu sa întâmplat . La trei zile după comanda le-am dat un email pentru a fi informata despre comanda mea deoarece nu aveam niciun AWB primit .In schimb am primit un răspuns răstit cum ca comanda sa făcut cu doua zile in urma nu trei cum spun eu , deși comanda a fost făcută luni la 8 dimineața si mailul l-am trimis joi după-amiaza .Au adăugat si ca clienții lor sunt foarte răbdători deobicei . Când am sunat in a cincea zi mi sa reamintit ca ei mi-au mai spus înainte ca o sa se livreze sâmbătă comanda , lucru care nu sa întâmplat .

RATING:

Raspuns magazin pe 26-02-2019 07:04

Buna ziua, Va multumesc pentru feedback-ul transmis pe aceasta cale. Problema este ca acest feedback nu este chiar asa cum l-ati descries. Comanda dumneavoastra a fost emisa la ora 10.36 si preluata imediat ce a sosit (ora 10.38) si ati fost instiintata de faptul ca produsul soseste in maxim 3 zile si ati fost de acord ca sa efectuam livrarea imediat ce soseste. Pe data de 22 feb 2019, la 3 zile de la comanda dvs, v-am transmis numarul de AWB cu care s-a efectuat livrarea. Oricum, va multumesc pentru feedback, dar fiti obiectiv. Cu stima, Nicolae Buzea

Praf. De evitat.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-02-2019 13:13

Stimate Domn, Asa cum am discutat si telefonic, va rog sa returnati produsele receptionate. Solicitati sa fie ridicate de catre Fan Curier de la dumneavoastra si vom acoperi noi costurile de transport. Dumneavoastra faceti comparatia intre un DVD bulk si unul Jewel Case si aveti asteptarea ca pretul pentru cel Jewel Case sa fie identic cu cel bulk si un brand necunoscut. Puteti oricand sa comparati acelasi produs facturat cu ce preturi sunt in piata si veti observa ca pretul nostru este unul corect. Asa cum ati discutat cu colega mea, v-a fost comunicat faptul ca pretul este unitar, nu pret pe cutie. As aprecia daca veti efectua comparatia intre "mere si mere" si veti observa ca aceleasi produse achizitionate de dvs au preturi mai mari in alte magazine. Imi cer scuze pentru aceasta neintelegere! Nicolae Buzea

Am dat o comanda de care inca nu am auzit nimic,ma bucur ca nu am platit cu cardul in avans,nu recomand

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 11:21

Stimate Domn, Plasarea unei comenzi presupune sa putem comunica, atat telefonic, cat si prin email. Ati fost contactat telefonic si nu ati raspuns. De asemenea v-au transmis colegii mei un email pentru confirmare comanda si adresa de livrare si nici aici nu ati raspuns. Daca intrati in contul dumneavoastra, veti observa ca la ora 13.27 min, in dta de 10 ian 2019, la un interval de 21 minute de la data la care a sosit comanda dumneavoastra, noi am preluat comanda si am asteptat sa o confirmati. Stiu, va este mai usor sa transmiteti un feedback negative decat sa raspundeti la telefon si/sau sa va verificati mesajele. Comenzile plasate pe site-ul nostrum nu pleaca de la noi daca nu sunt confirmate telefonic si/sau prin email. Nicolae Buzea

Lipsă de seriozitate,profesionalism! NU recomand !

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 11:27

Stimate domn, Va multumesc pentru feedback-ul transmis, insa as dori sa stiu care sunt motivele pentru care sunteti nemultumit, astfel incat sa putem corecta problemele reclamate. Comanda dumneavoastra a sosit pe data de 06 ian 2019, ora 20.11 min, a fost preluata pe data de 07 ian 2019, iar livrarea s-a efectuat in data de 08 ian 2019. Coletul l-ati preluatr de la Curier in data de 09 ian 2019, ora 15.00. Se poate sa imi comunicati unde a fost lipsa de seriozitate? Va multumesc anticipat! Nicolae Buzea

Feriți-va!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 07:35

Buna ziua, Va inteleg nemultumirea, dar cred ca r fi correct sa specificati faptul ca, produsul pe care l-ati fi dorit achizitionat, Consola XBOX, era cu statusul de stoc limitat. Din acest motiv colegii mei au luat legatura cu dumneavoastra si v-am comunicat faptul ca acest produs nu mai este disponibil si ati solicitata ca sa se anuleze comanda. Nu inteleg de ce ati spus "Feriti-va!!!". Ati platit cumva o suma de bani si nu a fost returnata? Ati primit cumva un alt produs decat cel pe care l-ati comandat? Nu am luat legatura si nu am raspuns la telefon? Consider ca acest feedback nu este unul realist, cred ca este acordat la nervi, ca urmare a faptului ca produsul comandat nu a mai fost disponibil. Va urez o saptamana placuta! Nicolae Buzea

Produse de slaba calitate ( constatare la livrare ),

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:08

Buna ziua, Va multumesc pentru feedback-ul oferit, insa am o nedumerire. Cum puteti afirma ca produsul achizitionat este de "Slaba calitate (constatare la livrare)" atat timp comanda dumneavoastra a fost anulata pe motiv de produs indisponibil, iar dumneavoastra nu ati raspuns la telefon sau la mesajele transmise? Nicolae Buzea

După cel puțin 7 zile am fost anunțat ca produsul nu se afla in stoc.Lipsa de profesionalism!!

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:15

Buna ziua, Ne pare ra ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate, o eroare in feed-ul de preluare a stocului de la furnizor (eroare a furnizorului), ne-a oferit informatii eronate si noua. Raspunsul a venit tarziu datorita faptului ca am incercat a gasi stocuri disponibile si sa onoram comanda dumneavoastra. Datorita acestei neplaceri cauzate, la urmatoarea comanda veti primi o reducere de 100 lei. Va multumesc pentru intelegere! Nicolae Buzea

Una spun, alta fac. Asa ca am anulat comanda la ei.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:05

Stimate Domn, Va multumesc pentru feedback-ul oferit pentru comanda plasata pe site-ul nostru. Imi pare rau ca nu am putut finaliza comanda dar as dori sa respectati, asa cum noi respectam decizia dumneavoastra, termenii si conditiile aferente transportului pentru comenzile a caror valoarea este mai mica de 1000 lei. Acesta a fost motivul pentru care ati renuntat la comanda. Faptul ca exista posibilitatea de a va alege propria firma de curierat (cu care aveti experiente placate) nu inseamna ca noi trebuie sa suportam acest cost. Colegii v-au explicat si citit termenii si conditiile specific operatiunii de transport, ati fost de accord ca plata transportului sa o efectuati in momentul in care receptionati comanda, iar ulterior ne-ati comunicat faptul ca dumneavoastra primiti transport gratuit si pentru o comanda de 15 lei. Va respectam decizia si va uram cumparaturi placute! Cu stima, Nicolae Buzea

Am comandat o tastatura Apple Magic Keyboard 2 - layout US. Tastatura era un MARE FAKE. Altceva nu am ce sa spun... îmi pare rău ca nu am mers mai departe cu demersurile, gen protecția consumatorului.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-11-2018 10:59

Buna ziua, Cred ca ar trebui sa mentionati faptul ca produsul era un produs sigilat. Achizitia noastra este realizata prin distribuitori autorizati, iar noi nu incurajam folosirea de "fake"-uri. Colega mea v-a rugat sa o verificati si dumneaovastra ati ajuns la concluzia ca produsul nu este unul original. Chiar daca ati fi mers mai departe cu demersurile, compania noastra poate face dovada achizitiei de la parteneri autorizati Apple pentru Romania si sau alte tari din UE. Ne pare rau de aceasta situatie, dar nu ne simtim vinovati (daca produsul era un fake, cum sustineti) pentru aceasta situatie. Cu stima, Nicolae Buzea

am comandat telefoane cu 3 ram, am telefonat sa ma asigur ca au caracteristicile tehnice si mi s-a confirmat, pe factura scria negru pe alb 3 GIGA de ram pe cutie 2, am asteptat sa contacteze furnizorul si sa m se spuna ca cu 3 giga de ram, nu exista ! (ofensa la intelect) dar intre timp s-a scumpit atat ca pana si 2ram costa mai mult si logica ar fi fost sa nu le returnez dar nu si principial asa ca am inteles sa primeze princiiu si leam returnat, am ales alta marca cu aceleasi cracteristci tehnice la acelasi pret, dar sa fim obiectivi mau returnat imediat cum le-au ajuns produsul banii, fara sa platesc nici macar returul desi desfacusem 2 cutii din trei...

RATING:

Raspuns magazin pe 18-09-2018 13:09

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Din pacate informatiile primate de la furnizorul nostrum nu au fost corecte si din acest motiv au fost documentate ca fiind cu 3GB RAM. Va multumesc pentru intelegere si va asigur ca pe viitor veti fi recompensat pentru acesta eroare. Va doresc o zi buna! Cu stima, Nicolae Buzea

seriozitate si preturi bune

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:19

Buna ziua, Va rog sa imi comunicati care sunt nemultumirile pe care le-ati avut in interactiunea cu magazinul nostrum pentru a putea repara aceste probleme. Cu stima, Nicolae Buzea

Nici măcar nu am primit proforma pentru plata. Nu am reușit sa inchei tranzacția. Foarte plictisiți domnii !

RATING:

Raspuns magazin pe 28-02-2018 08:49

Buna ziua, Afirmatiile dumneavoastra nu prea au suport, intrucat comanda este transmisa automat pe adresa de email cu care ati facut inregistrarea si, totodata, ea se afla in contul dumneavoastra din platform noastra. Colegii mei au luat legatura telefonic cu dumneavoastra si asteptam ca dumneavoastra sa efectuati plata comenzii. Pe comanda aveti toate detaliile legate de denumirea societatii, adresa, codul fiscal, contul bancar. Cu stima, Nicolae Buzea

NU AU LIVRAT PRODUSUL LA DATA SI ORA COMPLETARII PREZENTEI

RATING:

Raspuns magazin pe 26-02-2018 11:42

Buna ziua, Comanda plasata pe site-ul nostrum, www.itarena.ro, a fost ridicata de catre Fan Curier in data de 22 feb 2018. Ati primit notificare in contul dumneavoastra, inclusive cu numarul de AWB. Nu intelegem moticul pentru care curierul nu a efectuat livrarea in data de 23 feb. Ne cerem scuze pentru aceasta problema. Cu stima, Nicolae Buzea

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing