Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Itarena.ro

Nota: 9,06 / 10 de la 2.806 de clienți verificați

Notă magazin

9,06 / 10

Ne recomandă

90,45%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Poate nu este din vina magazinului dar eu nu am primit cablu telefonic si tonerul pentru imprimanta comandata,astept rasuns

RATING:

Răspuns magazin pe 05-09-2022 14:17

Buna ziua, Intrucat produsul este nou, sigilat de catre producator, noi nu putem deschide coletul si sa verificam continutul. Am luat legatura cu producatorul si asteptam raspunsul lor cu privire la acest aspect. Va multumesc pentru informare! Nicolae Buzea

N-am cumparat nimic!A fost vorba- sa cumpar un telefon mobil Motorola edge 20 lite si n-am primit incuvintarea IT arena.ro (mi-a spus ca anuleaza comanda!)!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 05-09-2022 14:26

Buna ziua, Imi pare rau pentru anularea comenzii dumneavoastra, insa produsul comandat nu mai era disponibil si nu am fi putut-o onora. Intrucat staturul produsului a fost "Intreaba stoc", exista posibilitatea, destul de mare, ca produsul sa se epuizeze. Actualizarea in site se efectueaza din 2 in 2 ore si mai apar aceste situatii. Multumesc pentru intelegere! Nicolae Buzea

Cum sa pui un produs la vânzare când nu-l ai pe stoc și vine abia în 2 săptămâni?!? Macar daca avertizezi clientul să știe să nu mai des comandă. Pe de.alta parte au sunat prompt și au anunțat asta și au livrat banii repede...

RATING:

Răspuns magazin pe 05-09-2022 14:31

Buna ziua, Sunt si aceste situatii, nu toata marfa afisata in site se afla in stocul magazinului. Din acest motiv sunt si informatiile legate de stoc (in stoc magazin, in stoc furnizor, etc). Referitor la contactare si returul sumelor platite, este obligatia noastra de a va instiinta si a va returna imediat banii pentru produsele ce nu pot fi livrate. Multumesc pentru intelegere! Nicolae Buzea

Am comandat și plătit (banii au fost ”trași” din cont) vineri, 13 noiembrie, iar pe 18 noiembrie mă anunță că nu onorează comanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2020 17:07

Buna ziua, Ne pare rau ca nu putem onora comanda plasata, insa, asa cum apare si in mesajul primit prin email impreuna cu comanda lansata, pentru produsele cu statusul "Intreaba Stoc" precum si pentru celelalte statusuri, este specificat sa asteptati confirmarea comenzii si a disponibilitatii produselor. Faptul ca ati achitat comanda nu inseamna ca nu se returneaza suma platita, pentru o comanda ce nu se poate onora. Cu stima, Echipa IT Arena

Produsul comandat un Huawei GT 2 PRO a avut sigiliile originale taiate si aplicate peste ele alte 2 sigilii, ceasul avea amprente pe el, la fel si incarcatorul. Probabil a fost un produs resigilat, de aici probabil si pretul mai mic fata de alte magazine dar prezentat ca fiind nou.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-11-2020 21:23

Buna seara, Imi pare rau sa aud aceste aspecte reclamate. Mentionez faptul ca produsul nu a fost unul desigilat. Voi verifica personal la furnizorul nostru acest produs si va voi comunica daca acesta a fost desigilat de ei sau nu. Noi am comandat produsul nou, sigilat, fara a se fi umblat macar in cutie. Ne cerem scuze pentru acest aspect si va asiguram de intregul nostru suport. Cu stima, Nicolae Buzea

stocuri in timp real nu abureli!

RATING:

Răspuns magazin pe 16-11-2020 21:26

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Stocurile nu sunt actualizate

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:44

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Pun pe site produse ieftine care nu le au pe stoc. Faci comanda si apoi iti anulează comanda pe motiv: lipsa stoc. Timp pierdut.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:44

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Nu vindeti ce nu aveti pe stoc!Actualizati stocurile!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:44

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Stocul transmis pe site nu concorda cu realitatea...de aici intarzierea la livrare cu vreo 5 zile fata de ce ar fi trebuit sa fie...

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:44

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Atualizati-va stocul online, nu pacăliți lumea aiurea.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:45

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Am comandat doua ventilatoare de 200 pe 28.09.2020. Dupa o saptamana inca nu le-am primit, in conditiile in care sunt din Bucuresti.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:45

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Nu mi se pare o abordare corecta sa afisezi un pret mult mai mic decat concurenta (< 50%), ca apoi sa spui ca nu exista pe stoc (pe site, la momentul comenzii, aparea stoc furnizor suficient)

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:45

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Stocul pe site nu este actualizat!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2020 19:45

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

pe site scria ca e in stoc si am fost sunat ca ajunga in 8!!! saptamani

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2020 12:31

Buna ziua, Informatia pentru produsele Apple, data de catre distribuitorii autorizati Apple in Romania, este de intreaba stoc, nicidecum in stoc. Acest termen este dat de catre reprezentanta Apple din Romania. Din pacate nu putem sa va comunicam un termen mai mic decat ne este comunicat de catre distribuitori. Cu stima, Nicolae Buzea

Afisati pe site produse pe care le semnalati in stoc si de fapt nu le aveti DELOC !!!

RATING:

Răspuns magazin pe 19-08-2020 12:48

Multumim pentru feedback-ul dat! Cred ca ar trebui mai intai sa cititi cu atentie ce scrie pe site si ulterior sa specificati acest aspect. Disponibilitatea produselor Apple in Romania este foarte mica, iar informatiile sunt date de catre distribuitorii autorizati Apple pentru Romania. Colegii mei v-au informat de termenul de livrare dat de catre acestia, intre 4 si 8 saptamani. Echipa IT Arena

Nimic

RATING:

Răspuns magazin pe 19-08-2020 12:45

Multumim pentru feedback-ul dat! Se poate sa ne detaliati care au fost nemultumirile dumneavoastra fata de comanda plasata? Comanda a fost plasata in data de 21.07.2020, ora 12.35 si in aceeasi zi produsul a fost expediat. Echipa IT Arena

Nu e serios...

RATING:

Răspuns magazin pe 19-08-2020 12:53

Buna ziua, Inainte de a spune despre cineva ca nu este serios, ar trebui sa te fi informat mai bine de produsul respectiv pe site-ul nostru. Nu sa va uitati la poze pe alte site-uri si sa nu cititi exact descrierea produsului. Echipa IT Arena

Nu recomand. Pierdere de timp. Nu au o evidență clară a stocurilor. În momentul comenzii stocul e suficient iar după câteva zile, dacă ai noroc să fii contactat, ești anunțat că nu e pe stoc. Pentru mine a fost prima și cu siguranță ultima încercare de a cumpăra ceva de pe ITARENA.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-06-2020 11:42

Buna ziua, Ne pare rau pentru faptul ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate, in aceasta perioada stocurile de telefoane si tablete nu sunt tocmai bune iar informatiile primite de la furnizori nu sunt mereu cele corecte. Nu am fi avut niciun motiv de a nu va onora comanda dumneavoastra, dar informatiile prezente pe site sunt cele oferite de catre furnizorii interni si externi. Cu stima, Echipa IT Arena

Am comandat un produs si am primit alt produs. Comandasem tableta cu optiunea 4G si am primit una care are doar WI-FI. In loc sa fiu contactat ca nu au produsul pe stock au trimis alt produs in schimb, crezand ca nu imi sau seama sau pur si simplu din greseala. Nu stiu care a fost situatia. Ideea este ca am pierdut cateva zile si am ajuns sa comand produsul de altundeva. In schimb ca si durata a procesarii comenzii nu am ce sa spun. Produsul a ajuns a doua zi.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-06-2020 13:40

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Din pacate, colegul nostru care a documentat acest produs, a fost introdus eronat caracteristicile iar produsul a fost neconform. Cu stima, Echipa IT Arena

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024