Nota: 9,24 / 10 de la 208 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Mariana din Brăila pentru kvstore.ro
Nu sunt mulțumită absolut deloc de produsul pe care l-am primit. Am comandat ușa glisantă cu geam mat pentru cabina de duș și am primit o ușă cu geam normal, simplu..
Răspuns magazin pe 04-07-2025 10:40
Buna ziua, d-na Mariana! Ne pare tare rau pentru aceasta incurcatura, cauzata, cel mai probabil, de volumul mare de comenzi din aceasta perioada. V-am fi schimbat produsul in cel mai scurt timp, daca ati fi facut macar o sesizare in acest sens sau ne-ati fi contactat telefonic sau pe e-mail, in termen de 7 zile de la primirea comenzii. Ati beneficiat si de optiunea de "deschidere la livrare", tocmai pentru a va asigura ca este totul in ordine. Din pacate, nu v-ati exprimat nemultumirea, in niciun fel, in tot acest timp. Prin urmare, nu prea stim cum sa ajutam, in lipsa comunicarii din partea dvs... Numai bine! Echipa kvstore.ro
Opinia clientului Dana din Cluj pentru kvstore.ro
Răspuns magazin pe 07-04-2025 15:36
Buna ziua, d-na Dana! Dupa cum ati fost instiintata pe e-mail, la momentul respectiv, comanda dvs. nu a fost onorata nu pt. ca nu s-a vrut, ci pt. ca un alt client a comandat acelasi produs exact inaintea dvs., iar stocul s-a epuizat. Speram sa fi inteles acest lucru, pentru care ne-am si cerut scuze, insa se pare ca situatia nefericita a fost taxata aspru :) Cu toate acestea, va asteptam sa reveniti pe site-ul nostru, in speranta ca veti gasi altceva pe placul dvs. Numai bine! Echipa kvstore.ro.
Opinia clientului Marian din Bucureşti pentru kvstore.ro
😠 Nu știe stânga ce face dreapta. Glume proaste de la început până la sfârșit. Șoferii de la firma de curierat știu și vor să-și facă treabă dar se pare că au o coordonare care nu are de-a face cu lumea civilizată. Feedback, 0. Cumperi ce cumperi și lași o femeie de 65 kg să ridice 150 kg. Cred că am greșit. Să văd produsul care se plimbă de o săptămână prin depozite, un ce stare e și dacă va mai ajunge. Ce poze să vă trimit dacă nu am primit produsul? Altă poză.
Răspuns magazin pe 31-10-2024 08:56
Buna ziua, dl. Marian! Comanda dvs. a fost predata curierului nu in 72h cum este mentionat pe site, ci in mai putin de 20h. Ne pare rau pentru aceasta situatie insa, din cate stim noi, ati fost contactat in repetate randuri in vederea livrarii, nefiind disponibil, in ciuda faptului ca ati fost instiintat ca trebuie sa va organizati in vederea receptiei marfii. De asemenea, ar fi fost util sa precizati faptul ca accesul la locuinta dvs. este greoi, astfel incat procedura de livrare sa nu dureze atat. Retineti ca, asa cum ati fost mentionat in "termenii si conditiile" pentru care -ati dat acordul la plasarea comenzii, magazinul nostru nu este responsabil pentru timpul de tranzit, care poate varia de la comanda la comanda si de la zona la zona. Ne cerem scuze pentru orice inconvenient de ordin logistic si va asiguram ca aceasta livrare a fost urmarita indeaproape, facandu-se tot posibilul pentru a o urgenta. Cu toate acestea, anumite aspecte nu tin de firma noastra si nu pot fi controlate. Numai bine! Echipa kvstore.ro
Opinia clientului Adela din Cluj pentru kvstore.ro
Calitatea produselor este foarte proasta.
Pal de cea mai proasta calitate. Sunt curioasă cat va rezista mobilierul din baie.
Am comandat mobilier magnolia care e compus din 2 dulapuri a câte 60 cm fiecare și am primit 2 dulapuri diferite, din loturi diferite, fabricate în ani diferiți ( unul înainte de modificarea produsului și altul după modificarea / îmbunătățirea produsului). Dezamăgitor 😞
Răspuns magazin pe 31-10-2024 09:30
Buna ziua, d-na Adela! Suntem surprinsi de sesizarea dvs. referitoare la calitatea marfii, mai ales ca aceasta este una dintre cele mai bine vandute colectii. Doar lateralele mobilierului sunt fabricate din lemn melaminat (dupa cum este specificat si pe site), masca frontala fiind din MDF infoliat. Tocmai pentru ca ati primit 2 corpuri de mobilier din loturi diferite, cu mici diferente de design in partea din spate, dinspre perete (oricum, insesizabile la instalare), ne-am oferit sa il inlocuim de urgenta, fiind vorba, in mod evident, de o eroare, la magazie. Cu toate acestea, ati decis sa il pastrati, de unde deducem ca inconvenientul nu a fost de natura sa afecteze design-ul sau functionalitatea mobilierului, nefiind vorba, in niciun caz, de vreun defect de fabricatie. Retineti ca, daca nu l-ati instalat, inca se mai poate inlocui. Regretam aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, si facem tot posibilul pentru a o remedia, intregul stoc de marfa fiind in curs de verificare. Numai bine! Echipa kvstore.ro
Opinia clientului constantin din Bucureşti pentru kvstore.ro
Răspuns magazin pe 03-06-2024 09:44
Buna ziua, dl. Constantin! Regretam ca sunteti nemultumit de colaborarea cu noi, insa, pentru a va fi putut ajuta, ar fi trebuit sa ne oferiti toate informatiile, solicitate in repetate randuri si sa urmariti indicatiile si sugestiile noastre. In lipsa acestora, din pacate, evaluarea dvs. nu este 100% corecta. Numai bine! Echipa kvstore.ro
Opinia clientului Stefan din Neamţ pentru kvstore.ro
Marfa de foarte proastă calitate, mai ales chiuveta, cabluri la lampi foarte scurte , mânere și picioare de plastic foarte subțire, economie pe bani mulți. La Dedeman cu același preț erau super , cum am văzut și în foto de reclama.😠😠
Răspuns magazin pe 26-04-2024 13:19
Buna ziua, dl. Stefan! Ne pare tare rau pentru aceasta situatie, prima de acest gen, in toti anii de cand livram in Romania. Mobilierul Rimini reprezinta unul dintre bestseller-urile noastre, un model laudat (si achizitonat) de catre majoritatea clientilor nostri. Nu stim ce s-a intamplat in acest caz, insa va invitam sa ne scrieti pe adresa info@kvstore.ro, pentru a vedea daca nu cumva este vorba despre vreun defect de fabricatie, pe care ne dorim sa-l remediem. Va reamintim, oricum, ca, in cazul in care nu sunteti multumit, aveti la dispozitie 30 de zile pentru retur. Asteptam sa ne contactati pentru a va putea oferi suportul necesar. Toate cele bune! Echipa Kiamami Valentina Romania
Opinia clientului Cristian din Bucureşti pentru kvstore.ro
Profund dezamăgit. Am comandat și achitat online o cabina de duș care avea un preț foarte bun. Am presus ca prin acel pret vor sa își facă reclamă. În următoarea zi m-am trezit cu comanda anulată pe motiv ca au greșit prețul.
Răspuns magazin pe 11-12-2023 15:23
Buna ziua, dl. Cristian! Regretam aceasta situatie nefericita, cauzata de o eroare tehnica, mai mult decat evidenta, motiv pentru care va cerem scuze din nou. Dvs. ati dorit sa va vindem o cabina de dus dintr-o colectie noua, la un pret de 242.88 RON (o reducere vizibil eronata, de 85%, care nu acopera nici macar pretul de achizitie). Uneori, erorile de acest tip sunt inerente si nu pot fi 100% controlate (dar de acest lucru ati fost instiintat in "termenii si conditiile" pentru care chiar dvs. v-ati dat acordul la momentul plasarii comenzii). Eroarea a fost remediata in cel mai scurt timp, iar dvs. vi s-a explicat situatia, dandu-va posibilitatea de a alege intre a achizitiona produsul la pretul initial sau a renunta la comanda. Ne pare rau ca nu ati reusit sa intelegeti acest lucru, precum ne pare rau si ca ati incercat sa ne intimidati cu o posibila reclamatie la ANPC, cand nu era cazul. Numai bine! Echipa kvstore.ro
Răspuns client pe 13-12-2023 09:53:
Gândiți-vă că achiziționați un produs dintr-un magazin la un preț promoțional, iar la ieșire va oprește vânzătorul și vă cere de 8 ori prețul. În situația în care nu doriți să plătiți în plus va ia produsul și vă înapoiază banii cu forța. Cam asa ați procedat dumneavoastră.
Opinia clientului Adrian din Caraş-Severin pentru kvstore.ro
Răspuns magazin pe 01-09-2023 16:15
Buna ziua, dl. Adrian! Regretam evaluarea atat de aspra, avand in vedere ca, in ciuda informarii de pe site si e-mail, dvs. ati comandat in perioada noastra de concediu, ignorand mentiunea cea mai importanta, anume ca, toate comenzile primite in acest interval vor fi livrate dupa data de 30 August. Cu toate acestea, va asteptam sa reveniti pe site-ul nostru, rugandu-va sa va asigurati ca v-ati informat corect inainte de plasarea unei comenzi. Toate cele bune! Echipa kvstore.ro
Opinia clientului costin din Bucureşti pentru kvstore.ro
Produsul ar arata foarte bine asamblat, dar: Nu spun ca asamblarea este bataie de joc, este practic imposibil de asamblat. Suruburi de 5-6 grosimi si lungimi, luate cu matura si puse la gramada intr o punga, fara niciun fel de deosebire. Totul este la ghici. Suruburile nu se pot infileta pe filetul lor. In 2 zile nu am putut infileta niciun surub. Trebuie mult improvizat si rabdare. Instrucțiunile sunt facute de cineva caruia nu i-a placut geometria, ba chiar a urat-o. Prețul a foat bun, dar in final nu am decat o camera plina de chestii, pe care trebuie sa le asamblez cumva, candva..
Răspuns magazin pe 16-03-2023 14:03
Buna ziua, dl. Costin! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Asa cum am recomandat tuturor clientilor nostri si, dupa cum este specificat si pe site, instalarea articolelor trebuie facuta de catre personal calificat, tocmai pentru a evita "improvizarea". Este absolut normal ca, in cazul unei cabine de dus, sa aveti suruburi de diferite dimensiuni. Instructiunile primite in pachet sunt cele standard, oferite de furnizor, care nu este o firma romaneasca, de unde si posibile greseli. Tocmai pentru a nu exista confuzii, va invitam sa descarcati instructiunile de pe pagina de produs de pe site-ul nostru, kvstore.ro. Noi le-am refacut special, pe toate, si le-am pus la dispozitia tuturor clientilor, uneori insotite chiar si de explicatii video. Revenim cu rugamintea ca, in cazul in care nu reusiti instalarea, sa apelati la o persoana specializata. Toate cele bune! Echipa kvstore.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025