Nota: 9,34 / 10 de la 7.708 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Laszlo din Bihor pentru mattca.ro
La prima cda totul ok,adica am primit ce am cdat,dar la a doua cda am primit alte suplimente de la acelasi producator(alt ambalaj,alt gramaj/pastila),desi am dat pe optiunea "cda din contul"meu.Explicatia"produsul a suferit schimbari".Ar fi fost in regula daca cineva ar fi anunțat sau efectiv sa nu te fi lasat sa dai cda din nou din moment acel produs nu mai exista.😐
Răspuns magazin pe 22-04-2024 14:32
Stimate domnule Laszlo, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajuta să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro. Produsul primit este cel comandat, în cazul ambelor comenzi. A fost facurat având aceeași denumire și același cod. În intervalul de o luna, dintre cele două comenzi ale dumneavoastră, producătorul a îmbunătățit formula și a schimbat ambalajul produsului, efectul fiind și el îmbunătățit. Aceste modificări se întâmplă periodic la oricare supliment sau producător. Ne pare rău de situația creată, periodic ne asigurăm că reușim să răspundem nevoilor pacienților noștri. Cu deosebită considerație, Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Ioan din Timis pentru mattca.ro
Răspuns magazin pe 07-02-2024 09:30
Stimate domnule Ioan, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajuta să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastră a fost plasata în ziua de luni, 22.01.2024, la ora 16:58. Aceasta a intrat în procesare a doua zi,marți 23.01.2024, având timp de prelucrare de 2 zile lucrătoare. Decalarea predării către curier a intervenit deoarece ziua de miercuri, 24 ianuarie a fost zi nelucrătoare. Astfel, comanda a fost predate curierului, vineri 26.01.2024, iar livrarea s-a făcut în următoarea zi lucrătoare, respective 29.01.2024. Ne pare rău și ne cerem scuze pentru neplăcerea produsa de întârzierea comenzii dumneavoastră. Cu deosebita considerație, Echipa Mattca.ro
Opinia clientului ioan din Sibiu pentru mattca.ro
Răspuns magazin pe 23-01-2024 15:53
Stimate domnule Ioan, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajută să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro. Unul dintre produsele comandate era în stoc limitat iar în momentul în care l-ați comandat, stocul era 0. În acest caz am comandat produsul lipsă de la furnizor, ceea ce a dus la o întârziere a finalizării comenzii dumneavoastră. Ne pare rău și ne cerem scuze pentru neplăcerea produsă și lucrăm, ca să reușim, pe viitor, să livrăm mai repede. Vă mulțumim pentru comanda dumneavoastră și pentru încrederea acordată www.mattca.ro. Cu deosebită considerație! Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Patricia din Bihor pentru mattca.ro
Produsul comandat nu a fost insotit de cadou asa cum era mentionat. Si a mai venit cu un defect.
Răspuns magazin pe 16-01-2024 13:52
Stimata doamna Patricia , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Un coleg va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea sesizarii dumneavoatre. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Florin din Calarasi pentru mattca.ro
Opinia clientului Ramona din Vrancea pentru mattca.ro
Opinia clientului Dana din Bistrita-Nasaud pentru mattca.ro
Am comandat mai multe produse, am primit 2 dar celelalte nu. Timpul de livrare este foarte mare din pacate.
Opinia clientului Florin din Giurgiu pentru mattca.ro
Opinia clientului Cristinela din Arges pentru mattca.ro
As sugera ca timpul de procesare si livrare sa fie mai scurt ,comanda a ajuns la mine in 7 zile (este un termen mare)
Răspuns magazin pe 07-11-2023 09:26
Stimata doamna Cristinela, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a fost receptionata de la noi marti , 24.10.2023 la ora 20.47 si a ajuns la dumneavoastra luni , 30.10.2023. Avem afisat si pe site si in emailul de comanda ca o aceasta se proceseaza in 1-2 zile lucratoare cu 1-2 zile lucratoare livrarea. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra si a curierului cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Brasov pentru mattca.ro
Dezamăgită din cauza problemelor de procesare a comenzii și a livrării târzii.
Răspuns magazin pe 17-10-2023 08:31
Stimata doamna Cristina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa procesam comanda mai repede . Am avut afisat si pe site motivul intarzierii: am avut probleme cu sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie a fost blocata. Astfel au fost intarziate cu 3-5 zile lucratoare procesarea comenzilor deoarece ca nu s-au putut factura. Ati fost si informata pe email in legatura cu aceasta problema . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Dobre din Valcea pentru mattca.ro
Livrarea sa facut dupa 12 zile.a fost prima si ultima data cand comand.
Răspuns magazin pe 19-09-2023 10:27
Stimata doamna Raluca, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Produsul comandat de dumneavoastra avea ca status "In stoc furnizor" lucru ce face ca,comanda sa fie lansata catre furnizor cu livrarea directa de la el. Din cauza volumului mare de comenzi furnizorul a predat coletul in data de 08.09.2023 cu o intarziere de 4 zile lucratoare. Datorita celor 2 weekenduri prinse durata livrarii comenziii dumneavoastre a ajuns ,dupa cum spuneti, la 12 zile calendaristice. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Olt pentru mattca.ro
Produs ok, livrare intarziata cu 3 zile fata de ce scria pe site..
Răspuns magazin pe 24-08-2023 09:41
Stimate domn Stefan, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra contine un produs ce este "in stoc furnizor" fapt ce face ca, comanda sa plece direct de la furnizor. Comanda a fost procesata joi 03.08.2023 dar din pacate a plecat de la furnizor luni 07.08.2023. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra a furnizorului cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Tirca din Vrancea pentru mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Constanta pentru mattca.ro
Am dat nota 5 din cauza faptului ca am plasat comanda pe 16.07 si nici pana pe data de 26.07 nu am primit-o.
Opinia clientului Romeo din Olt pentru mattca.ro
Opinia clientului Ungheanu din Bucuresti pentru mattca.ro
Răspuns magazin pe 10-05-2023 12:41
Stimata doamna Ungheanu, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Un coleg va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea sesizarii dumneavoatre. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Arad pentru mattca.ro
Comanda mea a fost uitata (desi am platit-o cu cardul). A trebuit sa sun, la o saptamana dupa plasarea comenzii si abia atunci mi-a fost trimisa. La momentul la care scriu, comanda nu a intrat inca in posesia mea.
Răspuns magazin pe 03-05-2023 19:02
Stimata doamna Cristina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi ieri cu o intarziere de cateva zile. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Iordan din Galati pentru mattca.ro
Am mai cumpărat de la dvs și am primit produsele ok, însă de data aceasta,nu au fost ok...Ambalajul era ok...Dar cutia cu produsul nu,chiar și capacul de la sticlă se vedea bn că a fost desfăcută plus că nici nu avea cantitatea pe care ar fi trebuit să o aibă!!
Răspuns magazin pe 04-04-2023 09:16
Stimata doamna Iordan , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Un coleg va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea sesizarii dumneavoastre. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Anonim din Iasi pentru mattca.ro
Preturi bune, doar ca am comandat un spray biseptol și am primit sirop biseptol🤦♀️
Răspuns magazin pe 09-03-2023 10:18
Stimata doamna Natalia, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de eroarea aparuta in procesarea comenzii dumneavoastra iar cursul zilei de astazi o sa va contactam pentru rezolvare. Noi nu am primit nici o sesizare pana acum cu aceasta eroare. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Opinia clientului Camelia din Prahova pentru mattca.ro
Comunicarea lasa rau de tot de dorit. Telefonul nu le merge. La mesajul scris mi s-a raspuns greu si monosilabic. Comanda am primit-o cu intarziere. Am avut senzatia ca iau teapa...! Bleah!!!
Răspuns magazin pe 23-02-2023 10:43
Stimata doamna Camelia , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a fost plasata pe site in data de 13.02.2022 cu plata OP. In data de 15.02.2022 a fost procesata manual comanda cu plata ramburs conform discutiei avute cu o colega de la noi iar aceasta a fost primita de dumneavoastra in data de 16.02.2022. In conditiile date credem ca a ati primit comanda in conditiile si termene afisate pe site si la un pret foarte bun al produsului comandat. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Răspuns client pe 24-02-2023 04:56:
Imi pastrez nota acordata deoarece rememorez cu neplacere lipsa posibilitatii de comunicare cu Mattca in momentul in care am constatat ca dand click pe "urmareste statusul comenzii tale" comanda mea a fost anulata, desi am primit un email prin care mi se spunea ca ceea ce am comandat a fost livrat iar in contul meu aparea acelasi status: livrat. Am sunat la nr. de pe site, mi-a raspuns robotul, am lasat mesaj audio sperand ca voi fi sunata ca sa lamuresc situatia. Nu am fost sunata. Am revenit cu inca un telefon dar nici macar mesaj audio nu am putut sa mai las pt. ca cutia postala era full. Am trimis mesaj in zona de contact din contul meu dar nici la acest mesaj nu am primit raspuns. Stiind ca am platit comanda in avans si ca niciun canal de comunicare cu Mattca nu functiona desigur ca m-am gandit ca am luat teapa si desigur ca mi-a parut rau ca am platit in avans... In cele din urma am cautat Mattca pe Facebook si am lansat un mesaj si acolo. Abia atunci mi-a raspuns cineva sec, cum ca in ziua respectiva urma sa imi fie livrata comanda. Fara nicio explicatie cu privire la lipsa de comunicare si la statusurile contradictorii ale comenzii pe care am facut-o. Mattca mi-a lasat o impresie dezagreabila de neseriozitate. Singura bila alba a fost intradevar pretul bun, acesta fiind si motivul pentru care nu am dat nota minima.
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024