Nota: 9,22 / 10 de la 2.626 de clienți verificați
Filtreaza
Anonim - Brasov
Pentru un magazin online este foarte important ca stocul si pretul prezentate pe site sa fie reale...
Raspuns magazin pe 26-10-2020 08:15
Buna ziua, ne cerem mii de scuze pentru neplacerea produsa. O parte din produse sunt actualizate automat stocurile cu ale furnizorilor si mai sunt erori de sincronizare a acestora drept pentru care nu mai sunt pe stoc chiar daca apar pe site ca ar fi. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi buna! Echipa Mattca
Ioan - Hunedoara
Mi-a fost anulata comanda fără nicio explicație. Nu s-au obosit să mă contacteze să-mi spună din ce cauză.
Raspuns magazin pe 26-10-2020 08:22
Buna ziua, ne cerem mii de scuze pentru neplacerea produsa. In data de 16.10.2020 ati fost notificat cu mesajul de mai jos: "16 oct. 2020 13:28:28|In curs de desfasurare Client Notificat Buna ziua, Ne pare rau dar produsul dorit de dumneavoastra nu mai este in stocul nostru si al furnizorului. Comanda dumneavoastra va fi anulata in cursul zilei de astazi. Îți mulțumim și îți dorim o zi grozavă! Cu prietenie, Echipa magazinului online mattca.ro" Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi buna! Echipa Mattca
Denisa - Hunedoara
Chiar dacă a venit sigilat, jumătate din flaconul cu produs cumpărat de la Bioderma a venit gol. Dar nici nu e de mirare la un preț care e cu 10-20 lei mai mic decât in restul magazinelor ( produsul a costat 38 lei, iar pe celalalte site-uri sau in magazine prețul începea de la 55). Iar pentru 16 lei de transport cu Urgent Cargus a fost absolut penibil faptul ca a trebuit sa ridic personal coletul de la sediu și nu a fost trimis la adresa trecută in comanda.
Raspuns magazin pe 02-09-2020 10:51
Buna ziua, Ne pare rau pentru problema avuta cu produsul cumparat. Va rugam sa faceti o sesizare oficiala pe adresa de email office@mattca.ro deoarece este o problema de productie dupa cum spuneti dumneavoastra si dorim rezolvarea acesteia. In legatura cu livrarea coletului a fost o eroare la finalizarea comenzii dumneavoastra (ati trecut la adresa de livrare adresa de email ) . Din aceasta cauza coletul nu a fost livrat la adresa si ati fost chemata la sediu. Asteptam sesizarera dumneavoastra pe email. Va multumim si va dorim o zi buna! Echipa Mattca.
Andreea - Bucuresti
Nu mai vindeți produse contrafăcute!
Anonim - Bucuresti
Comanda a fost incompleta, ceva m am inteles la telefon cu o doamna, de altfel, amabila, si altceva am primit in colet..."paguba" nu a fost mare, doar vreo 15 lei + un produs nefolositor (masca pt ten uscat, desi comandasem pt ten mixt..) dar...Timpul de livrare a fost mare, dar la asta ma asteptam, macar scrie pe site ca pot exista intarzieri.
andra - Olt
am comandat 3 seturi de suzete philips avent. au venit modele total diferite fata de ce am comandat. m a deranjat pentru ca tocmai pentru modelele din poze facusem comanda la mattca. restul produselor le puteam cumpara de oriunde, la fel si suzetele pe care mi le ati trimis!
Ana-Maria - Vrancea
Sunați si întrebați despre optiuni ale produselor care nu pot fi alese pe site (gen culoare biberoane, suzete).
Monica - Bucuresti
Neserios!Pun produse la vanzare dar nu sunt pe stoc
Anonim - Mures
Am pus o comanda și a apărut ca produsele sunt pe stoc, dar de fapt nu erau. A trebuit sa scriu eu e-mail pentru ca nu m-a anunțat nimeni în legătură cu acest lucru. Am refăcut comanda, și am ales crema cu spf 50 de la Avene, care avea și un cadou, o apa termala Avene, de 50ml, care ar fi fost 36lei dar am primit de la Dermedic o loțiune răcoritoare după plaja, care valorează 28 lei. Deci pe banii clienților se fac smecherii, fapt ce nu ar trebui permis. La alta farmacie cu preturi mai mici nu am pățit niciodată așa ceva.
Andreea - Bucuresti
Procesare a comenzii foarte grea
Anonim - Prahova
Dureaza prea mult...dupa ce a fost confirmata comanda, la cateva zile dupa ce am intrebat ce se intampla cu comanda mea mi s-a spus ca unul dintre produse nu este pe stoc...
Gabriela - Suceava
Produsele comandate si platite online, nu au fost livrate pana la data de astazi, 19/05/2020.
Mihaela - Ilfov
Nu am primit comanda in timpul de livrare scris pe site
Trifan - Hunedoara
Am primit comanda incompleta
Anonim - Bucuresti
Am dat 2 comenzi. Pentru prima am fost sunata dupa aproximativ 2 saptamani sa mi se comunice ca nu mai exista pe stoc unul di tre produse si am anulat comanda. Pentru a doua am fost anuntata ca o sa mi se livreze azi produsele, insa nu au mai ajuns.
Nedelcu - Bucuresti
Am acordat o nota mica pentru ca am conandat doua seturi uriage diferite (conform descrierii de pe site) si am primit un set in dublu exemplar.
Ana - Maramures
Nu am primit comanda.
Ioan - Satu-Mare
Produsul nu a ajuns la mine, nu a mai fost pe stoc, imi pare rau, am fost pacalit.
Adriana - Arges
Comanda (comenzile) pe care le-am dat mi-au fost ambele anulate deoarece o parte din produsele din comanda nu erau in stoc. Au comunicat foarte greu, la o saptamana de la plasarea ambelor comenzi. Nu am reusit sa dau de ei, ci m-au sunat ei. Nu imi place ca nu isi tin stocurile actualizate. Daca un produs nu este pe stoc, atunci nu ar trebui sa fie la vanzare pe site. As mai incerca sa cumpar de la ei, doar daca au o super promotie, daca imi raspund la telefon ca sa imi confirme ca au produsele in stoc si cu plata ramburs ca sa nu mai stau saptamani cu banii blocati. Plusul ar fi ca dupa anularea comenzii banii au revenit destul de rapid in cont (o zi)
Lucian - Sibiu
zero
Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020