Opinii de la clienții magazinului online mattca.ro

mattca.ro

Nota: 9,34 / 10 de la 7.696 de clienți verificați

Notă magazin

9,34 / 10

Ne recomandă

93,98%

de la data înscrierii magazinului în program (27-11-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții mattca.ro

😍îmi place că sa făcut livrarea rapid.Preturi foarte bune!😍

RATING:

Răspuns magazin pe 16-04-2024 16:40

Buna ziua! In urma conversatiei telefonice, va trimit acest mail.

Răspuns client pe 16-04-2024 17:46:

Promptitudinea😍

RATING:

Răspuns magazin pe 16-04-2024 16:25

Buna ziua! In urma discutiei telefonice, va trimit acest email.

Răspuns client pe 16-04-2024 16:30:

Promptitudinea si pretul avantajos.😍

Produsul pe care l-am cumpărat (Maca Man), rezultate zero. Nu-l recomand. Bani irosiți.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-03-2024 16:42

Stimate domnule Nicolae, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat.Ne pare rău dacă eficacitatea produsului nu a fost pe măsura necesităților . Vă așteptăm pe platforma farmaciei nostre online pentru alte produse din această categorie. Cu deosebită considerație, Echipa Mattca.ro

Am facut o comanda de o lenjerie de patut in urma cu o saptamana dar nu a venit. Am sunat , doamna a fost foarte draguta dar nu isi putea da seama dc nu a ajuns lenjeria la mine deoarece inca era la ei nefiind predata la curier desi in mail se specifica diferit. Am renuntat intr-un final la comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2024 12:04

Stimată doamnă Delia, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajuta să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rău pentru situația neplăcută! Produsul comandat de dumneavoastră a fost cerut de la furnizor, însă datorită volumului ridicat de comenzi, acesta nu a putut onora cererea în timp util, ca urmare nici noi nu am putut să răspundem necesitații dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerea produsă de neonorarea comenzii dumneavoastră,cu speranța că pe viitor să reușim să evitam astfel de situații. Cu deosebita considerație, Echipa Mattca.ro

Nimic

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2024 12:03

Stimate domnule Florin, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajută să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro. Cu deosebită considerație, Echipa Mattca.ro

Nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2024 10:26

Stimată doamnă Jeler Claudia, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajută să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rău și ne cerem scuze pentru neplăcerea produsă de neonorarea comenzii dumneavoastră,cu speranța că pe viitor să reușim să evităm astfel de situații. Cu deosebită considerație, Echipa Mattca.ro

A durat 9 zile de la comanda la primirea coletului

RATING:

Răspuns magazin pe 07-02-2024 09:30

Stimate domnule Ioan, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajuta să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastră a fost plasata în ziua de luni, 22.01.2024, la ora 16:58. Aceasta a intrat în procesare a doua zi,marți 23.01.2024, având timp de prelucrare de 2 zile lucrătoare. Decalarea predării către curier a intervenit deoarece ziua de miercuri, 24 ianuarie a fost zi nelucrătoare. Astfel, comanda a fost predate curierului, vineri 26.01.2024, iar livrarea s-a făcut în următoarea zi lucrătoare, respective 29.01.2024. Ne pare rău și ne cerem scuze pentru neplăcerea produsa de întârzierea comenzii dumneavoastră. Cu deosebita considerație, Echipa Mattca.ro

O săptămână de așteptare pentru o comanda pana se trimite

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2024 15:53

Stimate domnule Ioan, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajută să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro. Unul dintre produsele comandate era în stoc limitat iar în momentul în care l-ați comandat, stocul era 0. În acest caz am comandat produsul lipsă de la furnizor, ceea ce a dus la o întârziere a finalizării comenzii dumneavoastră. Ne pare rău și ne cerem scuze pentru neplăcerea produsă și lucrăm, ca să reușim, pe viitor, să livrăm mai repede. Vă mulțumim pentru comanda dumneavoastră și pentru încrederea acordată www.mattca.ro. Cu deosebită considerație! Echipa Mattca.ro

Comanda a ajuns foarte tarziu. dupa 5 zile.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2024 15:52

Stimată doamnă Elena, Vă mulțumim pentru feedback-ul acordat. Părerea dumneavoastră contează pentru noi și ne ajută să îmbunătățim serviciile www.mattca.ro. Ne pare rău și ne cerem scuze pentru neplăcerea produsă de întârzierea comenzii dumneavoastră. Datorită cererii mari, unul dintre produsele comandate era în stoc limitat iar în momentul în care l-ați comandat, stocul era 0. În astfel de cazuri, aducem produsul din depozitul central, ceea ce generează o întârziere de o zi în prelucrarea comenzii. Comanda dumneavoastră a fost recepționată de către departamentul nostru marți, 9.01.2024, ora 9.33 și a fost predată către curier vineri, 12.01.2024, ora 19.01, cu o zi întârziere, din cauza situației menționate anterior. Comanda a ajuns la dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare, respectiv luni, 15.01.2024. Vă mulțumim pentru comanda dumneavoastră și pentru încrederea acordată www.mattca.ro. Cu deosebită considerație! Echipa Mattca.ro

Comanda mea a fost plasată pe 01/02 și livrată pe 01/11. Site-ul web indică un termen de livrare de 1-4 zile.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-01-2024 13:43

Stimata doamna Dasha , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi ieri cu o intarziere de cateva zile datorita zilelor libere de anul nou. A fost afisat si pe site ca termene de procesare si livrare vor suferi modificari. Astfel comanda dumneavoastra primita in data de 02.01.2024 a fost procesata in data de 08.01.2024 si livrata in data de 10.01.2024 in conditiile in care a fost si un weekend la mijloc.Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Produsul comandat nu a fost insotit de cadou asa cum era mentionat. Si a mai venit cu un defect.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-01-2024 13:52

Stimata doamna Patricia , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Un coleg va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea sesizarii dumneavoatre. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

As sugera ca timpul de procesare si livrare sa fie mai scurt ,comanda a ajuns la mine in 7 zile (este un termen mare)

RATING:

Răspuns magazin pe 07-11-2023 09:26

Stimata doamna Cristinela, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a fost receptionata de la noi marti , 24.10.2023 la ora 20.47 si a ajuns la dumneavoastra luni , 30.10.2023. Avem afisat si pe site si in emailul de comanda ca o aceasta se proceseaza in 1-2 zile lucratoare cu 1-2 zile lucratoare livrarea. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra si a curierului cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

In afară de faptul că am primit comanda nu am niciun lucru de apreciat. Am comandat un fond de ten vichy dermablend (care nu este ieftin deloc) pentru că am aruncat altul pe care îl luasem la începutul anului și nu am vrut sa îl folosesc pentru ca am verificat data fabricației și avea deja 1 an și am tenul foarte sensibil, și ca surpriza fondul de ten primit de la mattca are 1 an și 2 luni de la fabricație deci am aruncat pe geam 75 lei. Produsul este lipit cu scotch și cu eticheta de magazin. A fost expus un an in farmacie (rece, soare, cald) și apoi îl primesc eu lipit cu scotch. Dacă știam îl păstram pe cel vechi. Sunt foarte dezamăgită. Nu mi se pare în regulă să vindeți online produse care au fost expuse și nu s-au vândut intr-un an, acest produs este pentru ten problematic, și nu o cremă de mâini!

RATING:

Răspuns magazin pe 31-10-2023 07:43

Stimata doamna Iulia, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Dorim sa va asiguram ca ati primit un produs conform 100%, trimis catre dumneavoastra dintr-un punct de lucru al lantului nostru de farmacii Salofarm. Eticheta produslui atesta faptul ca acesta a fost expus pe raftul farmaciei. Experienta noastra de peste 30 ani, ne obliga sa fim foarte atenti ca orice produs ce este livrat in tara sa fie conform. Produsul primit a fost livrat de catre L’oreal Romania in urma cu 10 luni de zile, iar acum a fost facturat si livrat catre dumneavoastra. Toate produsele ce stau in farmacii au monitorizare automata 24/24 a temperaturii si umiditatii incaperii in care sunt depozitate, fie pe raftul farmaciei fie in depozitul acesteia. Va recomandam sa folositi cu incredere produsul deoarece a fost pastrat in conditiile recomandate de producator. Va multumim pentru intelegere si ne dorim ca feedback-ul nostru sa fie pe masura asteptarilor dumneavostra. O zi buna va dorim! Echipa Mattca.ro

Comanda ajunsa dupa o saptamana (arata ca este pe drum inca nu a ajuns) nu voi mai reveni

RATING:

Răspuns magazin pe 17-10-2023 08:36

Stimata doamna Anca, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa procesam comanda mai repede . Am avut afisat si pe site motivul intarzierii: am avut probleme cu sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie a fost blocata. Astfel au fost intarziate cu 3-5 zile lucratoare procesarea comenzilor deoarece ca nu s-au putut factura. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Dezamăgită din cauza problemelor de procesare a comenzii și a livrării târzii.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-10-2023 08:31

Stimata doamna Cristina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa procesam comanda mai repede . Am avut afisat si pe site motivul intarzierii: am avut probleme cu sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie a fost blocata. Astfel au fost intarziate cu 3-5 zile lucratoare procesarea comenzilor deoarece ca nu s-au putut factura. Ati fost si informata pe email in legatura cu aceasta problema . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Cel mai rău site de comandat nu onorează comenzile și spune ca nu o poate factura și așa rămâi!!

RATING:

Răspuns magazin pe 17-10-2023 08:27

Stimata doamna Mocanu, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa procesam comanda mai repede . Am avut afisat si pe site motivul intarzierii: am avut probleme cu sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie. Astfel au fost intarziate cu 3-5 zile lucratoare procesarea comenzilor deoarece ca nu s-au putut factura. Ati fost si informata pe email in legatura cu aceasta problema . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Am cumpărat un st de 25 teste pentru Covid19 , ca să constat că expiră în luna a 11.2023! Rușine, este în termen dar nu așa se face!

RATING:

Răspuns magazin pe 02-10-2023 13:27

Stimata domn Florian, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Din verificarile facute am constatat ca nu de la noi ati cumparat testele Covid si credem ca aceasta recenzie nu era pentru noi. De la noi ati achizitionat vitaminele Fiterman - Vitamina C 1000 . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Livrarea sa facut dupa 12 zile.a fost prima si ultima data cand comand.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-09-2023 10:27

Stimata doamna Raluca, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Produsul comandat de dumneavoastra avea ca status "In stoc furnizor" lucru ce face ca,comanda sa fie lansata catre furnizor cu livrarea directa de la el. Din cauza volumului mare de comenzi furnizorul a predat coletul in data de 08.09.2023 cu o intarziere de 4 zile lucratoare. Datorita celor 2 weekenduri prinse durata livrarii comenziii dumneavoastre a ajuns ,dupa cum spuneti, la 12 zile calendaristice. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

As fi vrut sa fiu anunțată ca nu este produsul pe care l-am comandat, nu sa îmi fie trimis ceva asemanator!

RATING:

Răspuns magazin pe 07-09-2023 15:38

Stimata doamna Adelina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Nu avem nici o sesizare primita de la dumneavoastra in legatura cu comanda primita. Din ce oservam ce a fost comandat a fost facturat. O colega va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea problemei si rezolvarea ei daca este cazul. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Răspuns client pe 07-09-2023 22:14:

Se chinuie comanda de 2 săptămâni sa ajunga, in fiecare zi trebuie sa ajunga “azi”

RATING:

Răspuns magazin pe 30-08-2023 08:21

Stimata doamna Valentina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi cu o intarziere de cateva zile din cauza unei erori produsa de un coleg. Stim ca un coleg a discutat cu dumneavoastra si v-a explicat situatia aparuta in cazul comenzii dumneavoastra. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024