Nota: 9,29 / 10 de la 6.692 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Dobre - Valcea
Livrarea sa facut dupa 12 zile.a fost prima si ultima data cand comand.
Răspuns magazin pe 19-09-2023 10:27
Stimata doamna Raluca, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Produsul comandat de dumneavoastra avea ca status "In stoc furnizor" lucru ce face ca,comanda sa fie lansata catre furnizor cu livrarea directa de la el. Din cauza volumului mare de comenzi furnizorul a predat coletul in data de 08.09.2023 cu o intarziere de 4 zile lucratoare. Datorita celor 2 weekenduri prinse durata livrarii comenziii dumneavoastre a ajuns ,dupa cum spuneti, la 12 zile calendaristice. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Adelina - Timis
As fi vrut sa fiu anunțată ca nu este produsul pe care l-am comandat, nu sa îmi fie trimis ceva asemanator!
Răspuns magazin pe 07-09-2023 15:38
Stimata doamna Adelina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Nu avem nici o sesizare primita de la dumneavoastra in legatura cu comanda primita. Din ce oservam ce a fost comandat a fost facturat. O colega va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea problemei si rezolvarea ei daca este cazul. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Răspuns client pe 07-09-2023 22:14:
Valentina - Constanta
Se chinuie comanda de 2 săptămâni sa ajunga, in fiecare zi trebuie sa ajunga “azi”
Răspuns magazin pe 30-08-2023 08:21
Stimata doamna Valentina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi cu o intarziere de cateva zile din cauza unei erori produsa de un coleg. Stim ca un coleg a discutat cu dumneavoastra si v-a explicat situatia aparuta in cazul comenzii dumneavoastra. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Anonim - Olt
Produs ok, livrare intarziata cu 3 zile fata de ce scria pe site..
Răspuns magazin pe 24-08-2023 09:41
Stimate domn Stefan, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra contine un produs ce este "in stoc furnizor" fapt ce face ca, comanda sa plece direct de la furnizor. Comanda a fost procesata joi 03.08.2023 dar din pacate a plecat de la furnizor luni 07.08.2023. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra a furnizorului cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Adriana - Prahova
Comanda anulata de 2 ori deoarece mattca.ro vinde produse sub o alta denumire si o alta imagine a produsului....
Răspuns magazin pe 20-07-2023 11:14
Stimata doamna Adriana, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Stim ca un coleg a discutat cu dumneavoastra si v-a explicat situatia aparuta in cazul comenzilor dumneavoastra. Ati fost informata si prin email de eroarea aparuta. Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Răspuns client pe 20-07-2023 13:07:
Voi acorda o nota numai dupa ce se rezolva cu comanda. Nu mi se pare normal sa comand un produs iar voi sa aveti cu totul alt produs la vanzare...
florina - Bihor
Dupa lansarea comenzii (din data de 04.07.2023) primesti un email cu urmatoarele: Buna, am primit comanda ta! Imediat ce vom preda coletul curierului, vei primi un e-mail care confirmă expedierea. Detalii despre livrare: Procesarea comenzii se va face în termen de 1 - 2 zile lucrătoare* de la inregistrare, iar timpul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare* din momentul predarii coletului curierului. Astfel, timpul de procesare și livrare al comenzii tale poate ajunge la 4 zile lucrătoare. Dar, in 06.07.2023 primesti un alt email: Buna, Comanda ta este aproape gata. Unul din produsele din comandă trebuie transferat din depozitul central , astfel că vom procesa comanda ta în următoarele două/trei zile. Te vom anunța prin email sau telefon imediat ce pleacă de la noi. Dupa care in 10.07.2023 un alt email: Vesti bune! Colegii noștri tocmai au pregatit coletul pentru livrare. In data de 11.07.2023 primesti sms si email de la Cargus ca urmeaza sa iti fie livrata comanda de la Mattca. Asadar, timpul anuntat de Mattca pt procesare si livrare care poate ajunge la 4 zile - a fost in final de 7 zile!! Nu cred ca este in ordine!
Răspuns magazin pe 20-07-2023 11:11
Stimata doamna Florina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Au fost cateva probleme in logistica de aprovizionare a unui produs ce era pe stoc in momentul inregistrarii comenzii dar fizic nu era in stoc iar procesarea comenzii a fost intarziata. Ati fost anuntata prin acel email ca va mai intarzia putin comanda dumneavoastra. Din pacate observam ca ati refuzat comanda ajunsa la dumneavoastra. Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Răspuns client pe 20-07-2023 13:46:
Doresc sa fac o sugestie: sa modificati urmatorul anunt: ”Procesarea comenzii se va face în termen de 1 - 2 zile lucrătoare* de la inregistrare, iar timpul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare* din momentul predarii coletului curierului. Astfel, timpul de procesare și livrare al comenzii tale poate ajunge la 4 zile lucrătoare” si sa specificati urmatoarele: ”in cazul unor probleme in logistica de aprovizionare a unui produs ce era pe stoc in momentul inregistrarii comenzii dar fizic nu este in stoc, procesarea comenzii va fi intarziata cu pana la 6 zile”. Multumesc!
Tache - Giurgiu
Am comandat 5 cutii de lapte, și am primit doar 4!
Răspuns magazin pe 23-06-2023 12:58
Stimata doamna Tache, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Din verificarile efectuate am vazut ca sesizarea dumneavoastra privind lipsa unei cutii din colet (comanda) a fost rezolvat a doua zi dupa primirea ei fara nici un cost din partea dumneavoastra. Astfel de erori umane se pot intampla oricand si ne asumam acest lucru. Va multumim pentru intelegere si va mai astep[tam pe la noi ! Echipa Mattca.ro
Anonim - Macerata
ATENTIE, SPAMMERI. NU COMANDATI. Abia incepusem sa imi scriu detaliile de cont si imediat dupa ce am scris adresa de email primesc un email de la ei cum ca imi multumesc ca m-am abonat la newsletter. Repet, doar am scris adresa de email, nu am dat click pe absolut nici un buton. Eveident fara link de dezabonare in email. I-am contactat acum 2 saptamani si nu am primit nici un raspuns. Nu-i intereseaza.
Răspuns magazin pe 21-06-2023 09:01
Buna ziua, Credem ca aceasta parere nu trebuia sa fie adresata noua. Din ce observam noi ati avut o comanda ce a fost livrata catre dumneavoastra fara probleme. In cursul zilei de astazi un coleg o sa va contacteze pentru a lamuri problema daca exista. O zi frumoasa Echipa mattca.ro
Anonim - Timis
Cam greu cu livrarea!
Răspuns magazin pe 07-06-2023 16:03
Stimate domn Ioan, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa dar din ce observam comanda a fost plasata joi 25.05.2023 ora 15.03 iar luni 29.05.2023 la ora 13.53 comanda a fost procesata si pregatita pentru predarea catre curier. La Ora 15.04 ati trimis un mesaj in chat ca doriti anularea comenzii .Termenul de procesare a comenzilor este de 2 zile lucratoare iar acesta a fost respectat. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Béres - Harghita
Nico dupa 10 zilenu ám primit comanda platita
Răspuns magazin pe 10-05-2023 12:47
Stimata doamna Béres, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi ieri cu o intarziere de cateva zile. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Ungheanu - Bucuresti
Nu sunt corecți cu comanda
Răspuns magazin pe 10-05-2023 12:41
Stimata doamna Ungheanu, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Un coleg va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea sesizarii dumneavoatre. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Emanuel - Suceava
Răspuns magazin pe 03-05-2023 19:06
Stimata doamna Epure, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi la 3 zile de la lansare cu livrare a doua zi. Din ce observam coletul a fost refuzat de dumneavoastra si returnat la noi. Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Anonim - Arad
Comanda mea a fost uitata (desi am platit-o cu cardul). A trebuit sa sun, la o saptamana dupa plasarea comenzii si abia atunci mi-a fost trimisa. La momentul la care scriu, comanda nu a intrat inca in posesia mea.
Răspuns magazin pe 03-05-2023 19:02
Stimata doamna Cristina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi ieri cu o intarziere de cateva zile. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Roman - Constanta
Nu a livrat comanda
Răspuns magazin pe 03-05-2023 18:59
Stimate domn Roman, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Un coleg va contactat telefonic dar nu ati raspuns si ati fost notificat pe email ca produsul comnadat de dumneavoastra nu a mai fost pe stoc si nici la funizor nu l-am mai gasit. Astfel comanda a fost anulata. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Anonim - Ilfov
Nu recomand. Produsul care l.am comandat nu a fost același cu cel din poza de comanda.
Răspuns magazin pe 19-04-2023 14:14
Stimata doamna Canangiu , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Din pacate nu am primit nici o sesizare in legatura cu problema avuta de dumneavoastra. Apar deseori modificari de ambalaj ale produselor ce nu sunt anuntate de catre producatori si ajungem la astfel astfel de probleme in livrarea comenzilor ce nu le putem controla. Daca nu ati desigilat produsul primit va putem procesa retur fara nici un cost din partea dumneavoastra. Asteptam un email pe adresa Office@mattca.ro daca doriti acest lucru. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Iordan - Galati
Am mai cumpărat de la dvs și am primit produsele ok, însă de data aceasta,nu au fost ok...Ambalajul era ok...Dar cutia cu produsul nu,chiar și capacul de la sticlă se vedea bn că a fost desfăcută plus că nici nu avea cantitatea pe care ar fi trebuit să o aibă!!
Răspuns magazin pe 04-04-2023 09:16
Stimata doamna Iordan , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Un coleg va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea sesizarii dumneavoastre. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Natalia - Mures
Neseriozitate și lăsați clienții sa aștepte cu săptămânile o comanda neprocesata.
Răspuns magazin pe 04-04-2023 09:23
Stimata doamna Natalia , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa onoram la timp comanda . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Anonim - Prahova
Nu se respectă termenul prevăzut pentru livrarea produselor. Am primit produsele după 8 zile de la data plasării comenzii.
Răspuns magazin pe 04-04-2023 09:10
Stimata doamna Cezar, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi ieri cu o intarziere de cateva zile din cauza volumului mare de comenzi dupa cum estre scris si pe site.Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro
Răspuns client pe 04-04-2023 09:18:
Anonim - Iasi
Preturi bune, doar ca am comandat un spray biseptol și am primit sirop biseptol🤦♀️
Răspuns magazin pe 09-03-2023 10:18
Stimata doamna Natalia, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de eroarea aparuta in procesarea comenzii dumneavoastra iar cursul zilei de astazi o sa va contactam pentru rezolvare. Noi nu am primit nici o sesizare pana acum cu aceasta eroare. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro
Carmen - Suceava
Pantofii au niste"julituri"
Răspuns magazin pe 02-03-2023 13:40
Stimata doamna Carmen , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Credem ca aceasta parere nu trebuia sa fie adresata noua deoarece noi nu vindem pantofi . O zi buna va dorim! Echipa Mattca.ro
Răspuns client pe 02-03-2023 16:44:
Wps,scuze am confundat cu firma:manos.ro.Cred ca de la firma dumneavoastra am achizitionat peruca printesei Elsa care este super.
Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023