Opinii de la clienții magazinului online mattca.ro

Notă magazin

9,17 / 10

Calitatea livrării

9,14 / 10

Ne recomandă

92,07%

de la data înscrierii magazinului în program (27-11-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții mattca.ro

NESERIOSI

RATING:

Raspuns magazin pe 24-11-2021 11:22

Stimata domn George, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de neonorarea comenzii dumneavoastra. Produsul comandat era in stoc limitat iar in momentul in care l-ati comandat stocul era 0. In astfel de cazuri aducem produsul de la funizor intr-o zi si livram comanda catre client dar acesta nu a mai fost gasit la nici un furnizor. Avem informatii ca in circa 2 saptamani va reintra pe stoc. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Nu recomand.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2021 09:49

Stimata doamna Gabriela, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Incidentul aparut in procesarea dumneavoastra a fost preluata de catre un coleg si este in curs de rezolvare. In cursul zilelor urmatoare o sa primiti din partea noastra o mic cadou impreuna cu sincerele noastre scuze si cu asigurarea ca pe viitor nu vor mai fi astfel de erori.. Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Timp foarte mare de procesare și livrare a comenzii. Produse care trebuiau transportate în condiții de temperatură controlată au venit cu un curier normal, "la temperatura camerei".

RATING:

Raspuns magazin pe 11-11-2021 15:17

Stimata doamna Marina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi pe data de 5 Nov 2021 -15:50 si a ajuns la destinatie in data de 6 Nov 2021 -11:49. Comanda a fost expediata in timpul afisat de noi pe site (1-5 zile lucratoare) si a ajuns la destinatie a doua zi . Produsul Secom - Jarro-Dophilus + FOS 100caps.veg la care faceti referire se poate trimite prin curier deoarece exista un document emis chiar de cei de la Secom prin care se specifica ca acesta poate fi transportat in conditii normale pana la 72 de ore. Va vom trimite si pe email documentul . Puteti lua legatura chiar si cu ei sa va confirme acest lucru. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Am comandat un produs afisat cu 60 buc in cutie cu un pret favorabil mie,am primit acelas produs doar cu 30 buc in cutie, pret ce m a defavorizat.Aveati pe stoc acelas produs cu 120 buc in cutie, pret mult mai convenabil.Le ati trimis fara a fi consultata daca le vreau asa de scumpe.Este vorba de pastile pt imunitate

RATING:

Raspuns magazin pe 08-11-2021 11:28

Stimata doamna Raluca, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda a fost procesat exacr cum a fost trimisa de dumneavoastra. Nu putem modifica decat cu solicitatea dumneavoastra ce trebuie sa vina in timp util (pana la predarea acesteia catre curier) . Daca mai aveti nevoie si da Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

livrarea se face tarziu! sunt meducamente pe care le comandam pentru ca nu le gasum! astepti 7 zile?

RATING:

Raspuns magazin pe 05-11-2021 08:09

Stimata doamna Lili, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Din pacate produsul comandat de dumneavoastra avea ca status "Livrare in 5 zile" deoarece trebuia facut comanda la furnizor pentru onorarea lui. Stocul furnizorului nostru era limitat astfel ca produsul a fost achizitionat cu o intarziere de cateva zile. De aceea a durat mai multe zile pana sa va anuntam ca putem onora comanda si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Am asteptat o saptamana produsul comandat si de-abia dupa ce le-am trimis un mesaj au verificat statusul comenzii si si-au dat seama ca de fapt nu au produsul in stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-11-2021 08:05

Stimata doamna Geta, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Din pacate produsul comandat de dumneavoastra avea ca status "Livrare in 5 zile" deoarece trebuia facut comanda la furnizor pentru onorarea lui. Stocul furnizorului nostru era 0 astfel ca produsul a fost blocat momentan pe site la vanzare. De aceea a durat mai multe zile pana sa va anuntam ca nu putem onora comanda si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Nu a onorat comanda, nici nu a justificat.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-11-2021 08:03

Stimata domn Isaia, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi cu o intarziere de cateva zile. Stim ca un coleg a discutat cu dumneavoastra si v-a explicat situatia aparuta in cazul comenzii dumneavoastra. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Buna ziua. Am pus o comanda, iar apoi am trimis email in care am cerut să îmi anuleze comanda. Frumos au răspuns la email și au zis că e anulata comanda, iar în câteva zile, am primit comanda. Dezamăgire totala! Și nici nu mai răspund apoi la email.

RATING:

Raspuns magazin pe 01-11-2021 08:27

Stimata doamna Alisa, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra . Avem rugamintea sa ne rapundeti la emailul primit astazi de la noi pentru a incepe procedura de retur dorita . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Extrem de,dezamagita de livrare...si de faptul ca stiti sa nu raspundeti la e-mailurile care le primiti !

RATING:

Raspuns magazin pe 01-11-2021 08:23

Stimata doamna Alina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi pe data de 21.10.2021. Din ce observam coletul a fost returnat la noi, ati fost contactata de catre curier ? Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra si a curierului cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Pe lângă faptul ca am plătit costul de livrare de 19 lei , a venit curierul și nu a avut sa îmi dea rest 35 lei ( având in vedere ca eu eram in carantina, nu aveam de unde sa schimb) , deci șampon 53 + 19 lei transport și 25-tot transport! Cu siguranța nu voi Mao cumpara de la dv

RATING:

Raspuns magazin pe 01-11-2021 08:35

Stimata doamna Valentina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau pentru cele intamplate insa costul transportului este de 16.90 lei iar problema aparuta in legatura cu restul ce nu l-ati primit de la curier vom transmite o sesizare catre curierul ce a efectuat livrarea sa aiba in vedere ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Pe viitor daca mai aveti astfel de situatii nu primiti coletul daca curierul nu are rest sa va dea. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Prima mea comanda din data de 13 octombrie inca e in asteptare astazi, 19 octombrie.... nu am ce comenta, dar cu niciun furnizor nu mi s-a intamplat sa astept atat, doar in conditiile in care acesta specifica deja inainte de plasarea comenzii ca timpul de livrare e mai mare de 5 zile.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2021 12:43

Stimata doamna Carmen, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi ieri cu o intarziere de cateva zile. Stim ca un coleg a discutat cu dumneavoastra si v-a explicat situatia aparuta in cazul comenzii dumneavoastra. Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2021 08:12

Stimate domn Costinel , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Din pacate produsul comandat de dumneavoastra avea ca status "Livrare in 5 zile" deoarece trebuia facut comanda la furnizor pentru onorarea lui. Stocul furnizorului nostrum era 0 astfel ca produsul a fost blocat momentan pe site la vanzare. De aceea a durat mai multe zile pana sa va anuntam ca nu putem onora Comanda si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Am asteptat 4 zile un raspuns de la ei dupa ce am facut comanda pe site. Am sunat si mi s-a raspuns ca produsul nu mai este pe stoc. Atunci am comandat produsul de pe alt site, din alt oras din Romania, L-GLUTATHIONE 50 mg. si au fost foarte prompti. Macar SA ANUNTE CA NU MAI AU PRODUSUL PE STOC, MACAR ATAT SA FI FACUT!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2021 08:11

Stimata doamna Raluca, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Din pacate produsul comandat de dumneavoastra avea ca status "Livrare in 5 zile" deoarece trebuia facut comanda la furnizor pentru onorarea lui. Stocul furnizorului nostrum era 0 astfel ca produsul a fost blocat momentan pe site la vanzare. De aceea a durat mai multe zile pana sa va anuntam ca nu putem onora Comanda si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Mi-ati trimis 2 produse care mai au aproximativ 3 luni pina la termenul de expirare. O crema in cantitate de 400 ml nu o termini imediat. Cind am desfacut-o era deja rinceda. Sunt total nemultumita de abordatea care o aveti vizavi de client. Voi face tot posibilul sa mediatizez experienta mea. Se doreste cistig cu orice pret. Eu am platit pretul increderii in seriozitatea firmei dumneavoastra, aruncind 2 produse, din cele cumparate la gunoi. Dezamagire totala.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2021 08:14

Stimata doamna Raluca, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . In cursul zilei de astazi un coleg va va contacta in legatura cu problema aparuta in livrarea comenzii dumneavoastra. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Raspuns client pe 20-10-2021 15:27:

Ca o sugestie personala, sa puteti avea clienti multumiti, produsele cosmetice care va sunt comandate trebuie sa aiba o marja de valabilitate de cel putin un an. Acestea, care sunt in cantitate mai mare de 100 ml nu pot fi consumate intr-un timp foarte scurt. Este bine ca la descrierea produsului sa aveti afisata si data de expirare, pentru ca respectivul client sa comande in cunistinta de cauza, iar dumneavoastra sa nu aveti probleme. Multumesc ca v-a interesat opinia mea. Sper ca dupa urmatoarea comanda sa va trimit un feetbek excelent.

Comanda încurcată și am așteptat câteva zile pentru livrare.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-09-2021 09:59

Stimata doamna Epure, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau pentru neplcerea produsa de eroarea produsa in colectarea comenzii dumneavoastra. Eroarea a fost identificata si rezolvata. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Nu sunteti seriosi! Pacat de produse!

RATING:

Raspuns magazin pe 30-09-2021 09:57

Stimata doamna Epure, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau pentru neplcerea produsa insa cadoul la care va referiti se primea la achizitia de cel putin 49 lei din produsele Dr. Konopka's iar dumneavoastra ati avut in comanda produse in valoare de 21.30 lei. Nu avem cum sa trimitem cadoul daca nu au fost indeplinite conditiile. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Raspuns client pe 01-10-2021 09:18:

Buna ziua! In primul rand, nu ma cheama Epure. In al doilea rand, ofertele facute de dv. pe site nu sunt tocmai corecte, din punctul meu de vedere. In al treilea rand, samponul Naturalique nu a fost sigilat si nu sunt convinsa ca este ceea ce trebuie. Deci, in concluzie, sunt foarte nemultumita de dv.

Un site care nu are actualizate stocurile cu produse, pe care le pui in cos, le platesti online si apoi te anunta sa-ti comunice ca nu au produsele si nu le pot aduce. Acum am si banii blocati, astept returnarea lor.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2021 10:32

Stimate domn Alexandru, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Produsul comandat din pacate nu se mai afla in stocurile furnizorilor iar aceasta lipsa nu a fost anuntata drept pentru care produsul era inca activ pe site si se putea comanda. Ne cerem scuze pentru neplacerea produsa . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Produsul pe care l-am comandat se afla doar scriptic in stoc,in realiatate nu exista.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2021 10:29

Stimata doamna STINGHERIU , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Produsul comandat din pacate nu se mai produce iar aceasta informatie nu a fost transmisa in timp util de catre producator catre noi drept pentru care produsul era inca activ pe site si se putea comanda. Ne cerem scuze pentru neplacerea produsa . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Serviciile de operare au lăsat de dorit!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2021 10:14

Stimata doamna Epure, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi pe data de 12.08.2021 si a ajuns la destinatie in data de 16.08. Comanda a fost expediata in timpul afisat de noi pe site (1-5 zile lucratoare) si a ajuns la destinatie dupa doua zile lucratoare , adica luni .Din ce observam coletul a fost returnat la noi, ati fost contactata de catre curier ? sau ati refuzat coletul ? Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra si a curierului cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Nu m-a contactat nimeni, produsul nu s-a livrar

RATING:

Raspuns magazin pe 09-08-2021 11:57

Stimata doamna Dudau, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a plecat de la noi pe data de 26.07 si a ajuns la destinatie in data de 27.07. Intrucat numarul de telefon, comunicat la inregistrarea comenzii, a fost gresit, curierul nu a putut lua legatura cu dumneavoastra si a returnat la noi coletul in data de 29.07. Din pacate, in lipsa unui numar de telefon valid, curierul nu a putut sa va contacteze si in consecinta coletul nu a putut fi livrat. In cazul in care mai doriti comanda, o putem retrimite catre dumneavoastra, dar va rugam sa luati legatura cu noi si sa ne comunicati un numar de telefon la care puteti fi contactata. Va multumim pentru comanda dumneavoastra si pentru increderea acordata www.mattca.ro . Cu deosebita consideratie, Echipa Mattca.ro

Raspuns client pe 10-08-2021 12:58:

Este un magazin fictiv, nu am fost contactata niciodata pt a mi se confirma comanda, nu am primit mail, nimic si acum promesc formular ot a da feed back.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.223. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020