Opinii de la clienții magazinului online mattca.ro

Notă magazin

9,21 / 10

Calitatea livrării

9,21 / 10

Ne recomandă

92,73%

de la data înscrierii magazinului în program (27-11-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții mattca.ro

Unul din produsele livrate era expirat. Poate ar trebui mai multa grija

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 01:21

Buna ziua, Va rugam sa ne transmiteti problema aparuta in livrarea comenzii dumneavoastre pe adresa office@mattca.ro . Un coleg va lua legatura cu dumneavoastra pentru rezolvarea problemei . O zi buna va dorim! Echipa Mattca.

Pentru un magazin online este foarte important ca stocul si pretul prezentate pe site sa fie reale...

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 08:15

Buna ziua, ne cerem mii de scuze pentru neplacerea produsa. O parte din produse sunt actualizate automat stocurile cu ale furnizorilor si mai sunt erori de sincronizare a acestora drept pentru care nu mai sunt pe stoc chiar daca apar pe site ca ar fi. Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi buna! Echipa Mattca

Mi-a fost anulata comanda fără nicio explicație. Nu s-au obosit să mă contacteze să-mi spună din ce cauză.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 08:22

Buna ziua, ne cerem mii de scuze pentru neplacerea produsa. In data de 16.10.2020 ati fost notificat cu mesajul de mai jos: "16 oct. 2020 13:28:28|In curs de desfasurare Client Notificat Buna ziua, Ne pare rau dar produsul dorit de dumneavoastra nu mai este in stocul nostru si al furnizorului. Comanda dumneavoastra va fi anulata in cursul zilei de astazi. Îți mulțumim și îți dorim o zi grozavă! Cu prietenie, Echipa magazinului online mattca.ro" Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi buna! Echipa Mattca

Chiar dacă a venit sigilat, jumătate din flaconul cu produs cumpărat de la Bioderma a venit gol. Dar nici nu e de mirare la un preț care e cu 10-20 lei mai mic decât in restul magazinelor ( produsul a costat 38 lei, iar pe celalalte site-uri sau in magazine prețul începea de la 55). Iar pentru 16 lei de transport cu Urgent Cargus a fost absolut penibil faptul ca a trebuit sa ridic personal coletul de la sediu și nu a fost trimis la adresa trecută in comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-09-2020 10:51

Buna ziua, Ne pare rau pentru problema avuta cu produsul cumparat. Va rugam sa faceti o sesizare oficiala pe adresa de email office@mattca.ro deoarece este o problema de productie dupa cum spuneti dumneavoastra si dorim rezolvarea acesteia. In legatura cu livrarea coletului a fost o eroare la finalizarea comenzii dumneavoastra (ati trecut la adresa de livrare adresa de email ) . Din aceasta cauza coletul nu a fost livrat la adresa si ati fost chemata la sediu. Asteptam sesizarera dumneavoastra pe email. Va multumim si va dorim o zi buna! Echipa Mattca.

Am primit un produs incomplet (10 pastile in loc de 20 și fără cutie). Mi-am exprimat nemultumirea prin e-mail și nu am primit nici un feedback.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-07-2020 03:17

Buna ziua, Am verificat comanda dumneavoastra si ati avut comandat o cutie cu 10 comprimate iar noi am facturat 10 coprimate dintr-o cutie de 20 de comprimate pentru a putea onora comanda complet. Va multumium pentru intelegere, o zi buna va dorim! Echipa Mattca.

Am comandat pe site o anumită crema, dar la livrare am primit altceva. Produsul promovat de ei nu corespunde cu ceeea ce primesti in realitate.Dezamăgitor, lipsa de profesionalism.....

RATING:

Raspuns magazin pe 20-07-2020 01:28

Buna ziua, Puteti sa ne spuneti ce produs ati primit sau la ce produs va referiti ca este alceva decat ati comandat. Multumim, asteptam un raspuns. Echipa Mattca.

Am plasat comanda pe 1 Iulie, nici acum nu a ajuns

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 10:41

Buna ziua, Ne pare rau, si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa in procesarea comenzii dumneavoastre. Din cauza unor probleme de stocuri produsul nu a fost disponibil o perioada si nu am reusit sa procesam comanda in timp util. Produsul este in stoc in acest moment si va intrebam daca mai doriti livrarea comenzii sau anulare ei. Îți mulțumim și îți dorim o zi grozavă! Cu prietenie, Echipa magazinului online mattca.ro

Ca nu inteleg de ce dupa 11 zile mie inca nu mi-a venit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 10:42

Buna ziua, Ne pare rau, si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa in procesarea comenzii dumneavoastre. Din cauza unor probleme de stocuri produsul nu a fost disponibil o perioada si nu am reusit sa procesam comanda in timp util. Produsul este in stoc in acest moment si va intrebam daca mai doriti livrarea comenzii sau anulare ei. Îți mulțumim și îți dorim o zi grozavă! Cu prietenie, Echipa magazinului online mattca.ro

Nu a ajuns nici azi comanda facuta acum 10 zile.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 10:42

Buna ziua, Ne pare rau, si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa in procesarea comenzii dumneavoastre. Din cauza unor probleme de stocuri produsul nu a fost disponibil o perioada si nu am reusit sa procesam comanda in timp util. Produsul este in stoc in acest moment si va intrebam daca mai doriti livrarea comenzii sau anulare ei. Îți mulțumim și îți dorim o zi grozavă! Cu prietenie, Echipa magazinului online mattca.ro

Facut comanda si nimic, nici o veste

RATING:

Raspuns magazin pe 18-06-2020 12:24

Buna ziua, In data de 08.06.2020 Ati fost notificat cu mesajul de mai jos: "8 iun. 2020 12:06:59|In curs de desfasurare Client Notificat Buna ziua, Ne pare rau dar produsele dorite de dumneavoastra nu sunt momentan in stocul nostru si al furnizorului. Comanda dumneavoastra va fi anulata in cursul zilei de astazi. Multumim, o zi buna. Echipa Mattca." O zi buna va dorim, echipa Mattca!

Nu mi’a ajuns comanda la destinatie!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-05-2020 03:22

Buna ziua, ne pare rau dar ati fost contactata pentru a plati comanda online deoarece livrarea se facea in afara Romaniei si aceasta nu a fost efectuata. Doua linkuri de plata au fost facute si nu ati accesat pt plata nici unul. Îți mulțumim și îți dorim o zi grozavă! Cu prietenie, Echipa magazinului online mattca.ro

Comanda făcută de mine a fost plasata in data de 16.04.2020 . Din păcate nici pana la aceasta data nu am primit coletul

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2020 10:26

Buna ziua, In cel mai scurt timp un coleg va va contacta in legatura cu comanda dumneavoastra. O zi buna va dorim, echipa Mattca.

Coletul nu a ajuns nici până în ziua de azi! Dezamăgit!

RATING:

Raspuns magazin pe 21-04-2020 10:00

Buna ziua, Ne pare rau si ne cerem scuze pentru problemele aparute in livrarera comenzii dumneavoastra. Coletul este plecat de la noi inca din data de 10.04.2020 dar curierul nu a putut lua legatura cu dumneavoastra deoarece numarul pus in comanda are "apelurile de sosire blocate". Vom retrimite un email cu solicitarea unui nou numar de telefon valid pentru reincercarea livrarii coletului dumneavoastra. O zi buna va dorim. Echipa Mattca.

Nu a ajuns nici acum comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-04-2020 10:21

Buna ziua, Ne pare rau si ne cerem scuze pentru problemele aparute in livrarera comenzii dumneavoastra. Vom sesiza curierul si vom reincerca livrarea coletului dumneavoastra. O zi buna va dorim. Echipa Mattca.

Pe site am comandat suplimentul alimentar Proviotic de 400 mg, iar in colet am primit de 750 mg, lucru care nu mi se pare normal. Am căutat special acest gramaj. Plus că am primit pastilele de 750 mg la prețul celor de 400. Practic am platit 10 pastile cu aceeași bani pe care îi dădeam pe 30 de pastile

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2020 06:00

Buna ziua, Ne pare rau si ne cerem scuze pentru eroarea aparuta in procesarea comenzii dumneavoastre. In cursul zilei de maine vom preda curierului un colet ce va contine produsul din dumneavoastra. Îți mulțumim și îți dorim o zi grozavă! Cu prietenie, Echipa magazinului online mattca.ro

Sa va uitați pe formularul pe care il procesati si sa contactați clientul in caz ca ceva e neclar. Ati luat banii. Primesc mail ca pachetul este pregătit. Astept, cu răbdare având in vedere situatia actuala. Iar ce primesc 3 comanda anulata pt ca am introdus nr de telefon greșit. In primul rand formularul vostru nu ar trebui sa primeasca inregistrari pt telefon sub un numar de cifre, in al doilea rand nimeni nu s-a uitat pe formular sa vada greseala, iar in al treilea rand, si cel mai grav lucru, cand s-a anulat comanda nu a scris pe mail bai vezi ca e nr de telefon grzsit si ii tb curierului. Aveți asa de multe comenzi incat nu va sinchisiti sa va uitați mai sus? Ce sa eic, ma bucur ca economia inca merge.

RATING:

Raspuns magazin pe 08-04-2020 11:34

Buna ziua, In data de 29 martie ati fost notificat cu mesajul de mai jos si nu am primit nici un raspuns. Daca doriti va retransmitem emailul trimis. Ne pare rau pentru neplacerea produsa dar este clar ca au fost un cumul de greseli de ambele parti si din aceasta cauza nu am reusit finalizarea comenzii dumneavoastra. 29 mar. 2020 10:40:13|In curs de desfasurare Client Notificat Buna ziua, Va rugam sa ne transmiteti un numar de telefon valid pentru a putea procesa si livra comanda dumneavoastra. O zi buna, echipa Mattca.

Am achizitionat gelul purificator Ivaterm si am primit primit produsul cu continut modificat !!! Parca era diluat cu apa.

Produsul furnizat a avut alta consistenta decat cea normala si o culoare mai deschisa.

Mentionez ca utilizez frecvent acest produs, il cunosc foarte bine si parerea mea este in cunostinta de cauza.

In general acest produs se comercializeaza fara a fi sigilat, existand riscul si suspiniunea continua ca poate fi modificat!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2019 01:31

Buna ziua



Acest feedback primit de la dumneavoastra ne-a ridicat un semnal de alarma si am contactat furnizorul. Farmacia noastra online, care are in spate o retea de farmacii cu aproape 30 de experienta, nu comercializeaza decat produse conforme, originale si de calitate verificata.

Nu expediem catre clienti produse ce par a avea semne de desigilare, ambalaj deteriorat sau orice ar putea afecta produsul si calitatea acestuia.

Va rog sa ne dati un ragaz sa revenim catre dumneavostra cu un status privind acest feedback. Va rog sa ne transmiteti numarul comenzii ca sa putem identifica lotul produsului.



Va multumim pentru feedback si va asiguram de faptul ca noi suntem o echipa de farmacisti si siguranta clientilor nostri este prioritara si o valoare pentru noi.



Echipa mattca.ro

am comandat 2 buc bepanthen s am primit una, dar am platit 2

RATING:

Raspuns magazin pe 04-11-2019 02:48

Buna ziua



Va rog sa ne dati numarul comenzii pentru a remedia aceasta problema. Este cu siguranta o eroare pe care am vrea sa o corectam.



Multumesc

Echipa mattca.ro

DIN DATA DE 2.08 -DATA COMENZII-SI PANA AZI 13.08.2019 NU AM PRIMIT NICI UN PRODUS SI NICI O JUSTIFICARE A INTARZIERII ...DOAR ACEST CHESTIONAR

RATING:

Raspuns magazin pe 13-08-2019 02:54

Buna ziua



Va rog sa imi transmiteti numarul comenzii pentru a identifica exact problema. In aceasta data, la noi in sistem nu apar clienti care nu au primit notificari din partea noastra.

Va multumesc si va asigur ca veti primi un raspuns justificat la aceasta situatie.



Va doresc o zi cat mai buna!

Cristi

Echipa farmaciei online mattca.ro



Comanda plasata si nici dupa o saptamana nu a fost livrata.Nici nu raspund la mail.

RATING:

Raspuns magazin pe 01-08-2019 10:44

Bună ziua.



Vă rog să ne dați numărul comenzii, pentru a identifica specific situația. Vom face toate demersurile pentru ca dumneavoastră să primiți un răspuns.



Cu prietenie,

Cristian și echipa farmaciei online mattca.ro

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020