Opinii de la clienții magazinului online mattca.ro

mattca.ro

Nota: 9,23 / 10 de la 5.117 de clienți verificați

Notă magazin

9,23 / 10

Ne recomandă

92,79%

de la data înscrierii magazinului în program (27-11-2018)

Ultimele opinii adăugate produselor mattca.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții mattca.ro

Durează foarte mult livrarea comenzilor. Am făcut comanda pe 9 și încă nu s-a livrat.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-09-2022 07:58

Stimata doamna Catalina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Avem afisat si pe site motivul intarzierii: a fost schimbat sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie este mai greoaie drept pentru care avem o intarzierea a procesarii comenzilor. Din ce observam comanda a ajuns la dumneavoastra ieri. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Răspuns client pe 20-09-2022 10:49:

Comanda mea inca nu a ajuns

RATING:

Răspuns magazin pe 20-09-2022 08:00

Stimata doamna Gabriela, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Avem afisat si pe site motivul intarzierii: a fost schimbat sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie este mai greoaie drept pentru care avem o intarzierea a procesarii comenzilor. Din ce observam comanda a fost predata curierului ieri cu livrare astazi 20.09.2022 . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

livrare tarzie

RATING:

Răspuns magazin pe 20-09-2022 08:10

Stimata doamna Daniela, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Avem afisat si pe site motivul intarzierii: a fost schimbat sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie este mai greoaie drept pentru care avem o intarzierea in procesarea comenzilor. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Foarte greu vine comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 20-09-2022 08:13

Stimata doamna Cristina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Avem afisat si pe site motivul intarzierii: a fost schimbat sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie este mai greoaie drept pentru care avem o intarzierea a procesarii comenzilor. Din ce observam comanda nu a mai fost acceptata de catre dumneavoastra si a fost returnata de catre curier. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Comanda a ajuns la mine după o săptămâna , iar eu urmez un tratament cu produsul comandat și am fost nevoită sa achiziționez și din alta parte , in ideea in care am zis ca mi-am luat o marea țeapa( plătind și cu cardul). Asta după ce am trimis câteva mail_uri pentru ca la telefonul de pe site nu Răspunde nimeni ( mai bine l-ați scoate de pe site ca e degeaba ). Mi se pare puțin bătaie de joc sa dureze atât o livrare din Bacău in Brasov in secolul XXI! Este prima și ultima data când comand de pe acest site .

RATING:

Răspuns magazin pe 20-09-2022 08:14

Stimata doamna Adina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de operativitatea nostra cu speranta ca pe viitor sa reusim sa livram mai repede . Avem afisat si pe site motivul intarzierii: a fost schimbat sistemul informatic iar logistica de aprovizionare si expeditie este mai greoaie drept pentru care avem o intarzierea a procesarii comenzilor. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Comanda vine tarziu, lucrati cu un curier sub orice nivel, inca nu am primit coletul dupa 10 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2022 11:05

Stimata doamna Natalia, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de livrarea intarziata a comenzii dumneavoastra. Au fost cateva probleme cu livrarile in aceste puncta de ridicare ce au fost cauzate de catre curier din anumite motive . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Are probleme cu site-ul si cu aplicatia si suportul raspunde greu la mesaje

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2022 11:35

Stimata doamna Bogdan, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa office@mattca.ro cu ce probleme ati intampinat pe site . Din ce observam comanda a ajuns in doua zile de la inregistrarea acesteia pe site. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Am facut o comanda în data de 6.08.2022, pe care nici pana astăzi nu am primit-o (16.08.2022). Desi am trimis un mail pentru a afla starea comenzii, nu am primit nici un răspuns. Menționez ca comanda a fost plătită cu cardul.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2022 11:30

Stimata doamna Madalina, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de livrarea intarziata a comenzii dumneavoastra. Datorita unei erori aparute in platforma de plati online plata comenzii dumneavoastre nu a fost inregistrata in siteul nostru , fapt ce a dus la anularea automata a acesteia dupa 3 zile de la inregistrare . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Nu am primit coletul la timp, am ales livrare prin Cargus shipping And go, nu a ajuns la punctul de ridicare, dupa am ales alt punct si iarasi nu a ajuns nu am fost sunata, informata

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2022 11:38

Stimata doamna Luminita, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de livrarea intarziata a comenzii dumneavoastra. Au fost cateva probleme cu livrarile in aceste puncta de ridicare ce au fost cauzate de catre curier din anumite motive . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Nu am primit comanda...

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2022 11:56

Stimata domn Cristian , Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de livrarea intarziata a comenzii dumneavoastra. Din anumite motive comanda a plecat de la noi cu o mica iantarziere ce a facut sa ajunga comanda la dumneavoastra in 11 zile calendaristice. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Am comandat de o saptamana si nici acum n au ajuns produsele.Foarte proasta parere.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-08-2022 11:45

Stimata doamna Balalia, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de livrarea intarziata a comenzii dumneavoastra. Din anumite motive comanda a plecat de la noi cu o mica iantarziere ce a facut sa ajunga comanda la dumneavoastra in 10 zile calendaristice. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Am plasat o comanda online, am platit cu cardul (peste 900 lei), am si vorbit la telefon despre comanda si totul era ok, si surpriză, in aceeasi zi mi.ati anulat comanda. Dezorganizare si minciuni!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-08-2022 14:05

Stimata doamna Aurelia, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa. O colega a luat legatura cu dumneavoastra si va explicat problema aparuta in legatura cu livrarea comenzii dumneavoastra. Pentru orice alte informatii puteti lua legatura cu noi pe adresa de email office@mattca.ro sau telefonic pe numarul afisat pe site. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Încă nu s-a livrat comanda, deși spuneti ca este expediata din 26 Iulie! V-am sesizat asupra aspectului, dar nici o reacție!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-08-2022 14:01

Stimata domn Ciprian, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a fost predata curierului in data de 26.iulie 2022 dar din anumite motive nu a fost livrata de catre curier. In cursul zilei de astazi un coleg va lua legatura cu dumneavoastra pentru lamurirea problemei avute. Pentru orice alte informatii puteti lua legatura cu noi pe adresa de email office@mattca.ro sau telefonic pe numarul afisat pe site. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

dupa incheierea procesului de comanda si confirmarea acesteia am primit mail suplimentar ca produsul nu mai este pe stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 10-08-2022 13:17

Stimata domn Gabriel, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a fost receptionata in data de 28.07.2022 si a fost livrata de catre curier in data de 01.08.2022. Nu intelegem care este nemultumirea legata de comanda plasata la noi. Pentru orice problema puteti lua legatura cu noi pe adresa office@mattca.ro sau telefonic pe numarul afisat pe site. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Dezamăgită..nu am primit toate produsele comandate chiar daca le am platit:(

RATING:

Răspuns magazin pe 10-08-2022 13:34

Stimata domna Steluta, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Pentru orice problema avuta in legatura cu comanda primita va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa office@mattca.ro sau sa ne contactati telefonic pe numarul afisat pe site. Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Comanda am facut in 22 a lunii si produsele le-am primit in 30. In zilele noastre sa astepti atata dupa "medicamente"???

RATING:

Răspuns magazin pe 05-07-2022 09:54

Stimate domn Zsolt, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de intarzierea comenzii dumneavoastra. Unul din produsele comandate a fost in stoc o cantitate limitata iar achizitia lui a marit termenul de procesare a comezii cu 2 zile , fapt ce a facut ca termenul de livrare sa ajunga la 6 zile lucratoare in loc de 5 . Va multumim pentru intelegere ! Echipa Mattca.ro

Am făcut comanda pe un anumit produs,am așteptat aprox 2 sapt și mi s a spus ca s a modificat prețul după atâta timp de așteptare

RATING:

Răspuns magazin pe 30-06-2022 10:33

Stimata doamna Ana Maria, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . „Actualizarea preturilor si a stocurilor se face automat la fiecare 24 ore. Preturile pot creste sau pot scadea, in functie de politica de pret a furnizorilor. Daca pretul si stocul nu sunt actualizate inaintea comenzii facute, iar dupa comanda acestea sufera modificari, ne rezervam dreptul de a anula comanda, caz in care cumparatorul va fi contactat de un reprezentant Mattca. Comanda a fost plasata in data de 20 iunie, la ora 6:25 AM. Un reprezentant Mattca, v-a contactat in data de 22 iunie, la ora 14:59 pentru a va informa ca produsul va fi comandat la furnizor. In data de 28 iunie, ati fost informata ca produsul a suferit o modificare de pret, lucru care nu tine de noi. Pentru a ne putea revansa fata de dumneavoastra, vom pregati un colet cu cateva produse, care speram noi, sa va fie de folos.

Am comandat 100 de teste glicemice. Mi-au trimis 2x50 cutii, ambele cutii avind valabilitate inca 5 luni.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-06-2022 13:02

Stimate domn Cosmin, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru situatia creata. In urma verificarilor, reiese ca produsul primit este cel comandat. In ceea ce priveste termenul de valabilitate al produsului, acest aspect se poate remedia, daca persoana in cauza face sesizare prin telefon/e-mail, imediat ce primeste coletul, in conditiile in care produsul nu este desigilat. Conform convorbirii telefonice, mi-ati comunicat ca una dintre cutii a fost desigiliata.

Răspuns client pe 02-07-2022 11:21:

Datorita faptului ca am fost sunat de un reprezentant al firmei si tinind cont ca va fi luata in considerare doar nota finala, acord un 7. O zi buna.

Nr. Comanda #2000100239 16.06.2022, 08:44:49 a fost confirmata, plata produselor s-a facut electronic, dupa cateva ceasuri sun sa intreb de comanda si expedierea produselor ca sa aflu cu stupoare ca produsul principal din comanda-un tensiometru- nu exista pe stoc, nu se mai poate aduce,etc. Halucinant este faptul ca atunci cand am facut comanda ERA PE STOC, deoarece altfel NU PUTEAM COMANDA. By the way, astazi este data de 27.06.2022, comanda a fost facuta in 16.06.2022 si banii mei produc dobanda prin ceva conturi inca, nu au fost restituiti in cont. Parerea mea despre mattca.ro? Trageti voi concluzia!

RATING:

Răspuns magazin pe 30-06-2022 10:34

Stimata domn Marius, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Ne pare rau si ne cerem scuze pentru neplacerea produsa de neonorarea comenzii dumneavoastra. Produsul comandat era in stoc limitat iar in momentul in care l-ati comandat in stoc. In astfel de cazuri aducem produsul de la funizor intr-o zi si livram comanda catre client dar acesta nu a mai fost gasit la nici un furnizor. Procesarea platii a avut loc in data de 16.06.2022 ora 8.47 iar la ora 14:02 a fost refuzata, banii nu au fost incasati. Veti fi primi un e-mail de la procesatorul nostru de plati cu privire la tranzactia efectuata.

Nici acum nu a ajuns comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 30-06-2022 12:15

Stimata doamna Nicoleta, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Parerea dumneavoastra conteaza pentru noi si ne ajuta sa imbunatatim serviciile www.mattca.ro . Comanda dumneavoastra a fost plasata in data de Jun 17, 2022, 7:44:59 AM si predata curierului in data de 22 iunie 2022, 16:02:48. Am trimis sesizare catre firma de curierat pentru a afla motivul nelivrarii coletului. Conform convorbirii telefonice, mi-ati comunicat faptul ca ati fost contactata de catre cei de la Cargus pentru ridicarea coletului.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022