Nota: 9,25 / 10 de la 1.165 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Ioana din TR pentru Mezoni
Produsele nu au calitatea doriți și mai ales pt bani platiti... Plus că transportul pt 2 produse cumpărate am pățit 80 de lei exagerat de mult.... Nu recomand 😞😞
Răspuns magazin pe 27-06-2025 15:50
Buna ziua, La comanda dvs ati avut doua livrari cu 2 produse ce pleaca din depozite diferite. Pentru ca localitatea dvs este inclusa in lista de localitati cu kilometri suplimentari s-a aplicat o taxa suplimentara de 22 de lei pentru fiecare livrare in parte. Va rugam sa ne contactati si sa ne spuneti ce situatie intampinati legata de calitatea produselor. Va stam la dispozitie de L-V de la 9-17 la 031 333 0332 . O zi frumoasa!
Opinia clientului Anonim din CJ pentru Mezoni
a durat 3 saptamani sa va dati seama ca produsul nu e pe stoc (am fost sunat cu 3 zile inaintea datei de livrare)
Răspuns magazin pe 23-06-2025 14:01
Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate depindem de furnizorii nostri pentru livrarea comenzilor, si in aceasta situatie am fost anuntati tarziu de lipsa stocului pentru produsul comandat. Va stam la dispozitie pentru orice situatie intampinati, si ne dorim in continuare o buna colaborare! O zi frumoasa!
Opinia clientului Adelina din SV pentru Mezoni
Răspuns magazin pe 28-05-2025 16:22
Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Va rugam ca Nota acordata magazinului sa reflecte gradul de satisfactie. O zi frumoasa!
Opinia clientului Bianca din AG pentru Mezoni
Opinia clientului Camelia din AB pentru Mezoni
😠Am primit o comandă incompletă, doar niște placi de lemn, fără elementele metalice, fără șuruburi fără schița de asamblare, fără sa -mi spună dacă mai urmează alt pachet. Dezamăgire totală.
Opinia clientului Anonim din IF pentru Mezoni
Poate ca produsele sunt bune dar fapte ca nu se respecta termenul de livrare, recomanda maxima prudenta la cei care comanda.😠
Opinia clientului Mara din B pentru Mezoni
Comanda nu a ajuns nici pana acum.A trecut deja o luna de la data comenzii.😠
Răspuns magazin pe 24-04-2025 16:26
Buna ziua, Din pacate a existat o problema cu livrarea produselor de la furnizor. Situatia s-a remediat si comanda va ajunge in curand la dvs. O zi frumoasa!
Opinia clientului SAVIN din BC pentru Mezoni
Opinia clientului Marinela din GL pentru Mezoni
Cea mai proasta decizie pe care am putut să o iau in viata mea in provinta cumparaturilor online. Comanda facuta pe 15 martie care nici pana in ziua de azi nu a foat onorata. 1. Firma nu anunta intarzierea 2. Nu isi cer scuze 3. Nu ai nicio certitudine ca daca vorbesti cu ei la telefon profusul va veni 4. Colaboreaza cu o firma de cutreierat de care nu a auzit nimeni 5. Primesti un cod de urmărire a curierului dar, in fapt, scrie not delivery si se blocheaza pe undeva Chiar as dori sa stiu unde pot sa-i reclam pentru ca e vorba si de produse si de banii pe care mi i au luat din cont, cu aprobarea mea, bineinteles. 😞
Răspuns magazin pe 15-04-2025 15:01
Buna ziua, Ne pare rau pentru intarzierea survenita. Depindem de firmele de curierat pentru livrarea produselor noastre, iar in cazul dvs este Gebruder Weiss, o firma de curierat pentru produse voluminoase. Comanda dvs se livreaza maine si am solicitat sa va contacteze urgent firma de curierat. Va multumim.
Opinia clientului Anonim din BC pentru Mezoni
Comanda nu a fost inca livrata. Au anuntat, la sf perioadei de livrare, de aproximativ 30 zile de la plasarea comenzii, ca va intarzia, rotysi - noroc ca nu ma grabesc) 😐
Opinia clientului Ecaterina din IF pentru Mezoni
Opinia clientului Anonim din BV pentru Mezoni
Procedura de retur în cazul unui defect trebuie modificata!
Răspuns magazin pe 03-03-2025 15:28
Buna ziua, Procesul de retur in caz de defect este foarte simplu, se inlocuieste produsul daca mai este disponibil pe stoc sau se restituie banii. O zi frumoasa!
Opinia clientului Tapirdea din GJ pentru Mezoni
Răspuns magazin pe 19-02-2025 10:09
Buna ziua, Va rugam sa ne contactati si sa ne spuneti ce problema intampinati cu comanda dvs. Ne gasiti de L-V de la 09:00-17:00 la 031 333 0332 . Va multumim. O zi frumoasa!
Opinia clientului Cirlig din CL pentru Mezoni
Livrare foarte proasta fara a anunta a durat o luna pana a venit curierul si nici nu a sunat la telefon😠
Răspuns magazin pe 19-02-2025 10:02
Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate depindem de furnizorii nostri si de firmele de curierat. Astfel pot interveni intarzieri neprevazute ce nu tin de noi. Va informam insa ca facem tot posibilul ca pordusele comandate sa ajunga la dvs cat de repede posibil. O zi frumoasa!
Opinia clientului MARGA din GL pentru Mezoni
Răspuns magazin pe 11-02-2025 16:38
Buna ziua, Ne pare rau ca experienta dumneavoastra nu a fost placuta. Am revenit catre dvs pentru a ne da mai multe detalii si pentru a rezolva situatia intampinata insa dvs ati decis sa pastrati produsul, desi nu era pe placul dvs. Va rugam pentru orice situatie sa ne contactati la 031 333 0332 de L-V intre orele 9.00-17.00. O zi frumoasa!
Opinia clientului Senchiu din BZ pentru Mezoni
Am comandat o saltea si nu este deloc ceea ce mi am dorit! 😠
Opinia clientului Anonim din MS pentru Mezoni
Răspuns magazin pe 22-01-2025 00:30
Buna ziua, Comanda dvs a fost plasata pe 22.12.2024 . Din cauza programului special de sarbatori si a volumului mare de colete, firma de curierat a livrat cu o mica intarziere comanda. Ne pare rau pentru intarzierea survenita si va multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!
Răspuns client pe 22-01-2025 05:51:
Coletul a fost livrat cu intarziere considerabila: comanda a fost plasata in 22.12.24, termenul de livrare a fost 27-30.12.2024, iar livrarea acestuia s-a efectuat in data de 08 sau 09.01.25.
Opinia clientului Alexandra din BV pentru Mezoni
Ati dezamagit mult. A venit alt produs dupa ce am asteptat 30 de zile chipurile pt un covor pe comanda. 😞😞
Opinia clientului Elena din B pentru Mezoni
Am primit produsul spart și nu mi au trimis unul nou sau măcar să accepte să îl trimit retur
Răspuns magazin pe 23-12-2024 17:11
Buna ziua, Din verificarile efectuate, pentru acest produs vi s-a acordat un discount si dvs ati fost de acord sa pastrati produsul cu discount-ul aferent. In cazul in care aveti nelamuriri, va rugam sa ne contactati la 031 333 0332 de L-V de la 9-17. O zi frumoasa!
Opinia clientului murarescu din MS pentru Mezoni
Răspuns magazin pe 18-12-2024 17:13
Buna ziua, Restituirea s-a procesat in termenul legal de 14 zile in data de 12.12. catre partenerul Euplatesc prin intermediul caruia ati achitat. Pentru detalii ne puteti contacta la 031 333 0332 de L-V intre orele 09:00-17:00. O zi frumoasa!
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025