Opinii de la clienții magazinului online Mezoni

Mezoni

Nota: 9,28 / 10 de la 837 de clienți verificați

Notă magazin

9,28 / 10

Ne recomandă

93,31%

de la data înscrierii magazinului în program (30-06-2023)

Ati dezamagit mult. A venit alt produs dupa ce am asteptat 30 de zile chipurile pt un covor pe comanda. 😞😞

RATING:

Am primit produsul spart și nu mi au trimis unul nou sau măcar să accepte să îl trimit retur

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2024 17:11

Buna ziua, Din verificarile efectuate, pentru acest produs vi s-a acordat un discount si dvs ati fost de acord sa pastrati produsul cu discount-ul aferent. In cazul in care aveti nelamuriri, va rugam sa ne contactati la 031 333 0332 de L-V de la 9-17. O zi frumoasa!

astept banii pt retur ati depasit 14 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2024 17:13

Buna ziua, Restituirea s-a procesat in termenul legal de 14 zile in data de 12.12. catre partenerul Euplatesc prin intermediul caruia ati achitat. Pentru detalii ne puteti contacta la 031 333 0332 de L-V intre orele 09:00-17:00. O zi frumoasa!

Comanda a venit deteroriata. Fiind vorba de lemn, am slefuit eu si am lacuit produsul fiindca mi-am dorit mult sa pastrez produsul cumparat. Am impresia ca ei cumpara rebuturi pe care le vand mai departe prin acest site, bazandu-se pe faptul ca multi nu vor reclama sau nu vor vrea sa returneze produsul, procedura fiind anevoioasa.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2024 17:08

Buna ziua, Ne pare rau de situatia intampinata insa nu ne-ati semnalat ca produsul este deteriorat in nici un fel. Mai mult, ati avut asigurare la deschidere si posibilitatea de a refuza produsul dupa deschidere in caz de deteriorare. In deschierea produsului achizitionat se mentioneaza : "Elementul din lemn reciclat se caracterizeaza prin prezenta unor dibluri de lemn de diferite specii si culori. Eventualele crapaturi, fisuri sau imperfectiuni, care se pot de asemenea genera in timp, sunt caracteristici ale materialului si fac ca fiecare piesa sa fie unica si originala." Va stam la dispozitie pentru orice nelamuriri si situatii de L-V intre orele 09-17 la 031 333 0332. O zi frumoasa!

Faptul ca am facut o comada pe data de 12.11 cu status maxim de livrare 06.12.2024 si nici in momentul de fata nu am primit comanda. Doamna cu care am vorbit la telefon ma certa la telefon tot pe mine. Am sunat saptamana aceasta de 3 ori pentru a cere detalii despre comanda si nu am primit nici un raspuns. Pe online la comanda nu a fost actualizat nici un status de modificare.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2024 10:51

Buna ziua, In comanda dvs aveti 3 livrari cu estimari diferite. Intarzierile survenite pentru livrarile 2 si 3 sunt din cauza perioadei foarte aglomerate si ne cerem scuze pentru situatie. Coletele au fost preluate deja de curier si am solicitat urgentarea livrarii la firma de curierat. Produsele ajung in curand la dvs. Va multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Magazin de tepari.Mi-au livrat un dulap deteriorat.L am transmis înapoi și după aproape 2 săptămâni nu mi-am primit banii înapoi.😠😠😠.Urmează plângere penală pentru înșelăciune.
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2024 10:38

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Produsul comandat de dvs a venit de la furnizor impachetat si trimis catre dvs. Noi nu desfacem coletele tocmai pentru a evita deteriorarea. Cel mai probabil dulapul s-a deteriorat la transport si din pacate este o situatie independenta de noi. Restituirea pentru retur se face in termenul legal de 14 zile de cand se primeste retur-ul. In cazul dvs astazi se va face restituirea in intervalul orar 15-17. O zi frumoasa!

nici dupa o luna nu am primit produsul. Dezamagit. Au spus ca imi da un voucher, nici acela nu l-am primit. Nu voi mai comanda niciodata!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-12-2024 11:56

Buna ziua, Ne pare rau de intarzierea survenita din cauza expedierii intarziate a produselor de la furnizor. Cum a sosit comanfa am trimis catre dvs si comanda apare livrata. De asemenea pe adresa de email din comanda ati primit si voucherul de reducere. O zi frumoasa!

😠Comanda nu a fost livrata nici dupa o luna desi am achitat online la data comenzii.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-12-2024 10:55

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata, insa au intervenit situatii neprevazute cu livrarea de la furnizor, ceea ce a intarziat livrarea comenzii dvs. Din pacate depindem de firmele de curierat si de furnizorii nostri pentru ca dvs sa beneficiati de produsele comandate. Va multumm pentru intelegere si va dormi doar experiente placute pe viitor. O zi frumoasa!

😠neseriosi

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2024 14:30

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate furnizorul nu a mai avut pe stoc produsul la momentul solicitarii comenzii si am fost nevoiti sa anulam comanda. V-am contactat imediat ce am aflat situatia de la furnizor. Unele aspecte ce tin de furnizor nu pot fi controlate insa facem tot posibilul sa va tinem la curent cu status-ul comenzilor. O zi frumoasa!

Nemultumita de serviciile lor. Mi-au trimis niste produse cu defect si cand le-am returnat, au spus ca eu le am degradat.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-11-2024 16:40

Buna ziua, Din verificarile efectuate, dvs ne-ati confirmat ca produsele sunt in ambalajul original, insa unul din produse a ajuns fara ambalaj. Produsele prezentau deteriorari pe care nu ni le-ati semnalat la primirea coletului sau in apelurile pe care le-am avut cu dvs. Pe viitor va rugam sa ne semnalati orice neregula a produselor comandate. Va multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Curierul are preț dublu, triplu, față de oricare alt site , în loc de cel mult douăzeci de lei, pe mezzoni e patruzeci și mint pe site în legătură cu centimetri saltelelor, sunt mai puțini centimetri în realitate decât ce este scris pe site.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-11-2024 16:08

Buna ziua, Taxa de livrare conform Termeni si Conditii ce se regasesc pe site-ul nostru este de 22 de lei iar pentru localitati in afara retelei de curierat (Vezi aici lista Localitati-extracharge), livrarea se face contra unei taxe suplimentare de 22 lei (inclusiv TVA) indiferent de categoria din care face parte Bunul sau de valoarea comenzii. Marea majoritate a saltelelor vin roluite si trebuiesc lasate 72h sa revina la forma si marimea initiala timp in care nu trebuie utilizate. Daca aveti probleme cu salteaua va rugam sa ne contactati sa putem solutiona problema: 031 333 0332 de L-V 9:00-17:00. O zi frumoasa!

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 07-11-2024 09:47

Buna ziua, Va rugam sa ne comunicati care este nemultumirea dvs legata de comanda dvs. Ne puteti contacta telefonic la 031 333 0332 de L-V intre orele 09.00-17.00. Va multumim!

Lipsește o piesa și livrarea a durat

RATING:

Răspuns magazin pe 25-09-2024 08:52

Buna ziua, Va rugam sa ne comunicati ce piesa va lipseste sa putem solutiona problema. O zi frumoasa!

Total neseriosi, am facut o comanda de o luna, pe langa faptul ca nu am primit produsele nu s-a obosit nimeni sa ma informeze ca intarzie sau ca nu ajunge deloc comanda. Am sunat eu sa verific statusul comenzii si mi s-a raspuns ca furnizorii sunt de vina 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 23-09-2024 12:38

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia intampinata. Din pacate depindem de furnizorii nostri si de firmele de curierat pentru livrarea produselor noastre. Pentru inconvenienta va oferim un voucher de 10% la urmatoarea comanda pe care il primiti pe mailul dvs. Va multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Neserioși. Comanda nu a ajuns nici după o lună 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 23-09-2024 16:09

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru intarzierea neprevazuta. Din pacate depindem de furnizorii nostri si de firmele de curierat pentru livrarea produselor. Comanda ajunge in curand la dvs. O zi frumoasa!

Sunt nemultumit de faptul ca a trebuit sa achit transportul de doua ori pentru doua produse. O absurditate si nu voi mai cumpara nici o data de la ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-09-2024 14:01

Buna ziua, Transportul pentru comanda dvs a fost pentru 2 livrari de la 2 furnizori diferiti, De aceea ati avut transport dublu. Va multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Răspuns client pe 25-09-2024 00:11:

Din raspunsul dumneavoastra reiese ca faceti dropshipping. Care nu ma face sa ma simt mai bine.

Comanda plasată în urmă cu o lună trebuia sa ajungă de 5 zile și am primit mesaj de prelungire cu încă 10 zile a termenului de livrare😠

RATING:

Neseriosi, lipsa de respect fata de client

RATING:

Nu fac retur pentru persoane juridice iar acest lucru este specificat undeva în termeni și condiții foarte ascuns între cele 20 pagini.La rubrica de retur nu se specifica acest lucru.😠

RATING:

comanda platita,,,anulata ulterior pe motiv ca producatorul nu mai fabrica produsele respective,,,,,pt ca probabil ati gresit reducerea!!

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024