Opinii de la clienții magazinului online Mezoni

Mezoni

Nota: 9,25 / 10 de la 1.168 de clienți verificați

Notă magazin

9,25 / 10

Ne recomandă

93,24%

de la data înscrierii magazinului în program (30-06-2023)

Produsele nu au calitatea doriți și mai ales pt bani platiti... Plus că transportul pt 2 produse cumpărate am pățit 80 de lei exagerat de mult.... Nu recomand 😞😞

RATING:

Răspuns magazin pe 27-06-2025 15:50

Buna ziua, La comanda dvs ati avut doua livrari cu 2 produse ce pleaca din depozite diferite. Pentru ca localitatea dvs este inclusa in lista de localitati cu kilometri suplimentari s-a aplicat o taxa suplimentara de 22 de lei pentru fiecare livrare in parte. Va rugam sa ne contactati si sa ne spuneti ce situatie intampinati legata de calitatea produselor. Va stam la dispozitie de L-V de la 9-17 la 031 333 0332 . O zi frumoasa!

Calitate proastă! Nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 23-06-2025 14:04

Buna ziua, Daca nu sunteti multumita de salteaua primita aveti posibilitatea sa inregistrati retur in max 30 de zile de la primire. Va stam la dispozitie pentru orice nelamurire aveti la 031 333 0332 de L-V intre orele 09:00-17:00. O zi frumoasa!

a durat 3 saptamani sa va dati seama ca produsul nu e pe stoc (am fost sunat cu 3 zile inaintea datei de livrare)

RATING:

Răspuns magazin pe 23-06-2025 14:01

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate depindem de furnizorii nostri pentru livrarea comenzilor, si in aceasta situatie am fost anuntati tarziu de lipsa stocului pentru produsul comandat. Va stam la dispozitie pentru orice situatie intampinati, si ne dorim in continuare o buna colaborare! O zi frumoasa!

Am comandat mai multe produse și din păcate nu vin din același loc și trebuie plătit transportul la fiecare. Lenjeriile de pat nu au materiale bune ca și în descriere.😐

RATING:

Răspuns magazin pe 16-06-2025 10:24

Buna ziua, Daca produsele din comanda dvs sunt de la furnizori diferiti si pleaca din depozite diferite de aceea se aplica transport pentru fiecare livrare. In cazul in care sunteti nemultumita de produse, puteti solicita retur in termen de 30 de zile de la primire. O zi frumoasa!

Foarte prompți!♥️😍😍

RATING:

Răspuns magazin pe 28-05-2025 16:22

Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Va rugam ca Nota acordata magazinului sa reflecte gradul de satisfactie. O zi frumoasa!

😞

RATING:

Răspuns magazin pe 28-05-2025 16:01

Buna ziua, Ne pare rau de comanda dvs returnata. Din pacate depindem de firmele de curierat sa ne livreze produsele, insa vom solicita firmelor de curierat sa insiste mai mult pe livrare si apoi sa returneze coletele. Va multumim. O zi frumoasa!

Comanda nu a ajuns nici pana acum.A trecut deja o luna de la data comenzii.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 24-04-2025 16:26

Buna ziua, Din pacate a existat o problema cu livrarea produselor de la furnizor. Situatia s-a remediat si comanda va ajunge in curand la dvs. O zi frumoasa!

Cea mai proasta decizie pe care am putut să o iau in viata mea in provinta cumparaturilor online. Comanda facuta pe 15 martie care nici pana in ziua de azi nu a foat onorata. 1. Firma nu anunta intarzierea 2. Nu isi cer scuze 3. Nu ai nicio certitudine ca daca vorbesti cu ei la telefon profusul va veni 4. Colaboreaza cu o firma de cutreierat de care nu a auzit nimeni 5. Primesti un cod de urmărire a curierului dar, in fapt, scrie not delivery si se blocheaza pe undeva Chiar as dori sa stiu unde pot sa-i reclam pentru ca e vorba si de produse si de banii pe care mi i au luat din cont, cu aprobarea mea, bineinteles. 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2025 15:01

Buna ziua, Ne pare rau pentru intarzierea survenita. Depindem de firmele de curierat pentru livrarea produselor noastre, iar in cazul dvs este Gebruder Weiss, o firma de curierat pentru produse voluminoase. Comanda dvs se livreaza maine si am solicitat sa va contacteze urgent firma de curierat. Va multumim.

Procedura de retur în cazul unui defect trebuie modificata!

RATING:

Răspuns magazin pe 03-03-2025 15:28

Buna ziua, Procesul de retur in caz de defect este foarte simplu, se inlocuieste produsul daca mai este disponibil pe stoc sau se restituie banii. O zi frumoasa!

Produsele afisate pe site nu erau disponibile;informatie primita dupa cateva zile.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-03-2025 10:04

Buna ziua, La comanda dvs furnizorul ne-a anuntat ca produsul nu mai este disponibl pe stoc. Cum am primit aceasta informatie de la furnizor v-am anuntat pentru anularea comenzii. Daca aveti nelamuriri va rugam sa ne contactati la 031 333 0332. O zi frumoasa!

😠😠😠😠😠😠😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2025 10:09

Buna ziua, Va rugam sa ne contactati si sa ne spuneti ce problema intampinati cu comanda dvs. Ne gasiti de L-V de la 09:00-17:00 la 031 333 0332 . Va multumim. O zi frumoasa!

Ce am comandat nu am primit din cauze diverse. Mi-am pierdut timpul cu Mezoni, voi cumpăra de la alte firme.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2025 10:05

Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Comanda pentru care ati lasat review a fost livrata. Cat despre produsele din comenzile anterioare, acestea nu au mai fost disponibile la furnizor din pacate. O zi frumoasa!

Livrare foarte proasta fara a anunta a durat o luna pana a venit curierul si nici nu a sunat la telefon😠

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2025 10:02

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate depindem de furnizorii nostri si de firmele de curierat. Astfel pot interveni intarzieri neprevazute ce nu tin de noi. Va informam insa ca facem tot posibilul ca pordusele comandate sa ajunga la dvs cat de repede posibil. O zi frumoasa!

Produsele de pe site nu sunt calitative😞

RATING:

Răspuns magazin pe 11-02-2025 16:38

Buna ziua, Ne pare rau ca experienta dumneavoastra nu a fost placuta. Am revenit catre dvs pentru a ne da mai multe detalii si pentru a rezolva situatia intampinata insa dvs ati decis sa pastrati produsul, desi nu era pe placul dvs. Va rugam pentru orice situatie sa ne contactati la 031 333 0332 de L-V intre orele 9.00-17.00. O zi frumoasa!

Am făcut comanda de o saltea 200,160 și mia ajuns 190,160😞

RATING:

Răspuns magazin pe 06-02-2025 12:40

Buna ziua, Dupa cum v-am comunicat si telefonic exista posibilitatea de a face retur cu inlocuire in cazul in care produsul este neconform. Va rugam sa completati formularul de retur. O zi frumoasa!

Răspuns client pe 06-02-2025 13:19:

Este conform caracteristicile date și comunica cu clinti! 😐

Produse livrate cu aproximativ 2 saptamani de intarziere.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-01-2025 00:30

Buna ziua, Comanda dvs a fost plasata pe 22.12.2024 . Din cauza programului special de sarbatori si a volumului mare de colete, firma de curierat a livrat cu o mica intarziere comanda. Ne pare rau pentru intarzierea survenita si va multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Răspuns client pe 22-01-2025 05:51:

Coletul a fost livrat cu intarziere considerabila: comanda a fost plasata in 22.12.24, termenul de livrare a fost 27-30.12.2024, iar livrarea acestuia s-a efectuat in data de 08 sau 09.01.25.

Termene lungi pentru livrarea produselor. De pe 11 dec suntem în 10 ianuarie și comanda nu a venit😞

RATING:

Răspuns magazin pe 10-01-2025 17:10

Buna ziua, Comanda dvs este pregatita de livrare si va ajunge in curand la dvs cu Sameday. Intarzierea survenita este datorata programului special de sarbatori a furnizorilor si firmelor de curierat. Va multumim pentru intelegere. O zi frumoasa!

Răspuns client pe 10-01-2025 20:06:

Comunicate bună. 😀

Am primit produsul spart și nu mi au trimis unul nou sau măcar să accepte să îl trimit retur

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2024 17:11

Buna ziua, Din verificarile efectuate, pentru acest produs vi s-a acordat un discount si dvs ati fost de acord sa pastrati produsul cu discount-ul aferent. In cazul in care aveti nelamuriri, va rugam sa ne contactati la 031 333 0332 de L-V de la 9-17. O zi frumoasa!

astept banii pt retur ati depasit 14 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2024 17:13

Buna ziua, Restituirea s-a procesat in termenul legal de 14 zile in data de 12.12. catre partenerul Euplatesc prin intermediul caruia ati achitat. Pentru detalii ne puteti contacta la 031 333 0332 de L-V intre orele 09:00-17:00. O zi frumoasa!

Comanda a venit deteroriata. Fiind vorba de lemn, am slefuit eu si am lacuit produsul fiindca mi-am dorit mult sa pastrez produsul cumparat. Am impresia ca ei cumpara rebuturi pe care le vand mai departe prin acest site, bazandu-se pe faptul ca multi nu vor reclama sau nu vor vrea sa returneze produsul, procedura fiind anevoioasa.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2024 17:08

Buna ziua, Ne pare rau de situatia intampinata insa nu ne-ati semnalat ca produsul este deteriorat in nici un fel. Mai mult, ati avut asigurare la deschidere si posibilitatea de a refuza produsul dupa deschidere in caz de deteriorare. In deschierea produsului achizitionat se mentioneaza : "Elementul din lemn reciclat se caracterizeaza prin prezenta unor dibluri de lemn de diferite specii si culori. Eventualele crapaturi, fisuri sau imperfectiuni, care se pot de asemenea genera in timp, sunt caracteristici ale materialului si fac ca fiecare piesa sa fie unica si originala." Va stam la dispozitie pentru orice nelamuriri si situatii de L-V intre orele 09-17 la 031 333 0332. O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025