Opinii de la clienții magazinului online MindBlower.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

MindBlower.ro

Nota: 9,68 / 10 de la 3.916 de clienți verificați

Notă magazin

9,68 / 10

Ne recomandă

97,34%

de la data înscrierii magazinului în program (03-10-2015)

RATING:

Refuz sa raspund

RATING:

Răspuns magazin pe 16-04-2018 17:20

Buna, Aylin,

Am tot incercat sa te contactam telefonic sa discutam despre ce s- a intamplat cu comanda ta, si de ce te- a nemultumit la ea. Dar din pacate, ne- a raspuns mama ta, care nu stia despre ce e vorba.

Te rugam sa ne ajuti cu un raspuns, pentru a putea solutiona impreuna problema.

Multumesc,

Elena

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Foarte faina scrisoarea personalizata si scrisa de mana, felicitari :) O recomandare este chiar la aceasta intrebare din feedback - as indulci textul 'Câmpul devine obligatoriu pentru notele mai mici decat 8!' - cu ceva de genul 'Pentru notele mai mici de 8, ne-ar ajuta mult un feedback detaliat' - nu de alta dar e pe un ton de impunere si sincer, nu poti obliga pe nimeni in online sa faca nimic :) In rest am fost multumita de produse, poate mai putin de niste manusi digitale care erau putin cusute prost si se vedea - le-am daruit cadou si ma interesa aspectul lor.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

De ce nu incercati sa livrati prin Bringo? Ar fi o alta modalitate de a livra cadourile.

RATING:

RATING:

RATING:

RATING:

Optimizarea siteului pt mobil

RATING:

RATING:

Calitatea unor produse dezamăgește în comparație cu prețul care sugerează altceva.

Nu ma deranjat personal, doar o parare din public care sper sa fie constructiva:)

*N-am publicat, pentru că îmi place conceptul prea mult să risc o percepție greșită și sper sa se rezolve intern.

RATING:

Cum e posibil sa primesc formular pentru feedback, in conditiile in care nici nu au fost livrate produsele? Erau cadou...nu mai am nevoie de ele acum. Va rog sa ma anuntati cand restituiti suma. Va multumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-04-2018 14:48

Buna, Corina,



Comanda ta a fost plasata miercuri si tot miercuri a fost predata catre curier. Dupa ce am vazut mesajul de la tine am realizat ca acel colet nu a fost livrat joi.

Asa cum am discutat si la telefon o sa deschidem o sesizare catre curier si o sa te tinem la curent.

Iti cerem scuze, noi ca si magazin online, pentru calitatea serviciilor curierului.





This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025