Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,26 / 10 de la 197 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim83312687 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului sorin_moldoveanu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Ionut_Casuneanu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului ARDELEANA din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim44418815 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Cristina_Vasiliu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim59514670 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Gheorgiu_Romeo din România pentru mykey.shop
Nemernicilor nu am primit nici un cod pentru telefonul codat îmi vreau bani înapoi
Răspuns magazin pe 31-10-2018 15:22
Cu regret va informam, ca nu intelegem motivul nemultumirii dvs. Nu am avut nici o solicitare din partea dvs. Comanda dvs. a fost finalizata si nu am fost informati ca ar fi vreo problema. V-am trimis un e-mail referitor la feedback-ul care l-ati scris, dar nu am avut un raspuns. Va rugam sa ne contactati, sa incercam sa rezolvam problema, daca este una. Nu intelegem la ce va referiti cand afirmati ca nu ati primit 'cod pentru telefonul codat'. Va reamintim ca de la myKey ati achizitionat un sistem de operare. Speram ca vom reusi sa rezolvam aceasta dilema. Va dorim o zi buna
Opinia clientului Ionut din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Lucian_Birsan din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim18567541 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Remus_Radoiu din România pentru mykey.shop
Serviciul de asistenta este necorespunzator. Solutiile oferite nu sunt adecvate si nu rezolva problema tehnica intampinata.
Răspuns magazin pe 15-10-2018 11:37
Buna ziua. Regretam ca sunteti nemultumit de serviciile noastre. Din pacate, nu am primit de la dvs, informatiile necesare pentru rezolvarea acestei probleme. In ultimele doua e-mailuri pe care vi le-am trimis, v-am solicitat urmatoarele informatii: ce OS aveti in acest moment pe computer (versiunea completa); este o instalare noua sau o activare a unui sistem existent? V-am trimis si instructiunile pentru o eventuala activare telefonica, pe care din pacate nu ati reusit sa o gasiti. Va rugam sa ne contactati la nr.+40 312295468 de luni pana vineri de la 11-16 si vom incerca sa rezolvam problema cat mai repede posibil. O zi buna!
Opinia clientului Cristian_Serban din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Elena_Zamfirescu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Stefan_Stanciu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim30579191 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Doru din România pentru mykey.shop
Este super ok! Recomand. Un staff intelegator si competent.
Opinia clientului Anonim15461387 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim14433567 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim38745037 din România pentru mykey.shop
Versiunea : 2.0.358. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024