Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,26 / 10 de la 197 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Gabriel_Popovici din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Dan_Stanescu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Ciprian_Dragan din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim82211631 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului fedea_fiodor din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim83918722 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Dumitru_Iacob din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Cristian_Iordanescu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Tibi_Ghinet din România pentru mykey.shop
Opinia clientului CRISTIAN_CAPLEA din România pentru mykey.shop
Opinia clientului COSTEL_RADOI din România pentru mykey.shop
Am întrebat cum plătesc, doar nerofesionistii pun un cont si cere banii
Răspuns magazin pe 19-06-2018 12:24
Ne pare rau ca sunteti nemultumit si vom face tot posibilul sa rezolvam problema dvs. Ati primit un e-mail cu datele noastre bancare ca urmare a alegerii facute de a plati prin transfer bancar comanda de la myKey. Daca doriti informatii despre alte modalitati de plata, sau doriti sa modificati comanda dvs., va rugam sa ne contactati de luni pana vineri de la orele 10 la 16, sau la info@mykey.shop. Speram sa clarificam cat mai repede aceasta neintelegere. O zi buna!
Opinia clientului Daniel_Bătrîn din România pentru mykey.shop
Opinia clientului ISTVAN_BALYOKI din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Ana_Petrica din România pentru mykey.shop
As fi preferat sa stiu totul despre licenta inainte de a o cumpara. Lipsesc cateva informatii importante.
Răspuns magazin pe 11-06-2018 11:40
Ne pare rau ca nu sunteti multumita de prosudul achizitionat de la myKey. Informatiile despre produsul achizitionat le puteti gasi pe site-ul nostru
https://www.mykey.shop/ro/windows/windows-10/windows-10-pro-32-biti/64-biti-key
la 'Descriere' sau ”Informatii importante despre produs”. Pentru orice alta informatie sau solicitare, va rugam sa ne contactati, de Luni pana Vineri de la ora 11:00 la 16:00 sau scrieti-ne la info@mykey.shop. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru a rezolva aceasta problema.
Va dorim o zi buna!
Opinia clientului Anonim13189518 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Anonim66541959 din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Aron_Tokes din România pentru mykey.shop
Răspuns magazin pe 05-06-2018 13:45
Ne pare rau ca nu sunteti multumit de produsele achizitionate de la myKey si speram sa rezolvam acest inconvenient cat mai curand posibil. In urma convorbirii telefonice avute cu dvs. am crezut ca am clarificat problema, intrucat pe site-ul nostru la 'informatii importante despre produs 'este specificat tipul de licenta a fiecarui produs.
https://www.mykey.shop/ro/windows/windows-10/windows-10-pro-32-biti/64-biti-key
De asemenea v-am rugat sa ne trimiteti un e-mail cu solicitarea dvs. pt returnarea banilor, dar ne-ati solicitat doar o confirmare ca licentele sunt originale. Pentru a rezolva problema, va rugam sa ne contactati de luni pana Vineri de la orele 11-16
Opinia clientului Costin_Tudor din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Alexandra_Stingaciu din România pentru mykey.shop
Opinia clientului Mihail din România pentru mykey.shop
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025