Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,39 / 10 de la 3.458 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Flavius din Mureş pentru pchouse.ro
Este partenerul meu de incredere cand vine vorba de cumparaturi IT! Multumesc!
Opinia clientului Anonim42522314 din Sibiu pentru pchouse.ro
Opinia clientului Ioan din Mureş pentru pchouse.ro
produsele sunt calitativ bune, nu am avut probleme tehnice iar servicile PC HOUSE sunt foarte bune.
Opinia clientului RADU din Cluj pentru pchouse.ro
Opinia clientului Marin din Bucureşti pentru pchouse.ro
Opinia clientului Imre din Satu-Mare pentru pchouse.ro
Opinia clientului Cristi din Bucureşti pentru pchouse.ro
Sunteti profesionisti. O sa comandam in continuare de la voi.
Opinia clientului Cristian din Arad pentru pchouse.ro
Din ultimele 3 comenzi 2 au fost sub orice critica.
Am comandat 2 laptop-uri: primul in data de 12.02.2018 un HP PROBOOK 6550B la care am pus o observatie prin care-i rugam sa se asigure ca este ca si pe site cu hard disk de 7200rpm, a venit cu hdd de 5400 rpm, l-am trimis inapoi sa-l schimbe ,a fost schimbat hdd-ul dar tasta enter de la tastatura numerica nu functioneaza, nu l-am mai trimis inapoi.
Al 2-lea notebook, Dell 6410, l-am primit ieri iar la acesta nu functioneaza 4 taste si anume sus stanga end si home. Am facut o cerere de returnare a banilor si m-au sunat de azi de dimineata ca daca vreau banii inapoi sa-l trimit pe cheltuiala mea inapoi, dar nu este vina mea ca nu a fost verificat notebook-ul inainte de livrare, nu-l trimit inapoi pentru ca nu-mi place, il trimit inapoi pentru ca nu functioneaza in parametri. Fancurier-ul a venit cu o zi intarziere. O experienta proasta. Nu inteleg de ce trebuie sa platesc eu pentru gresala altora !
Răspuns magazin pe 30-03-2018 14:44
Bună ziua. Ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată. Orice comandă poate fi refuzată în termen de 14 zile, iar suma achitată va fi restituit integral, însă, în acest caz costurile de transport revin în sarcina clientului. În cazul probemelor de garanție, costurile de transport ni-le asumăm integral. Datorită faptului că deși dumneavoastră refuzați produsul respectiv și solicitați suma achitată înapoi, decizia ați luat-o din cauza unei probleme garanțiale. În cazul de față costul transportului va fi suportat de către PC House.
Opinia clientului CONSTANTIN din Neamţ pentru pchouse.ro
Opinia clientului Anonim15496870 din Arad pentru pchouse.ro
Opinia clientului Mircea din Mureş pentru pchouse.ro
Opinia clientului Anonim83586768 din Bucureşti pentru pchouse.ro
Opinia clientului CLAUDIU din Sibiu pentru pchouse.ro
Opinia clientului Varga din Maramureş pentru pchouse.ro
Opinia clientului Anonim79292021 din Alba pentru pchouse.ro
Opinia clientului Alexandru din Sibiu pentru pchouse.ro
Opinia clientului Ferencz din Harghita pentru pchouse.ro
Opinia clientului Daniel din Iaşi pentru pchouse.ro
Sint multumit. Pretul si modul in care functioneaza, fara urme de uzura si grija cu care a fost ambalat Lenovo T401 a contat mult, altfel la cum se transporta la noi...
Opinia clientului Zoltan din Mureş pentru pchouse.ro
Opinia clientului Mihai din Ilfov pentru pchouse.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025