Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,39 / 10 de la 3.458 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Buzdugan din Maramureş pentru pchouse.ro
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru pchouse.ro
Opinia clientului Costel din Mehedinţi pentru pchouse.ro
Opinia clientului CLAUDIA din Sibiu pentru pchouse.ro
Buna ziua, Cu siguranta voi recomanda cunoscutilor acest magazin. Cu stima,
Opinia clientului Bardocz din Mureş pentru pchouse.ro
Opinia clientului Anonim din Harghita pentru pchouse.ro
Opinia clientului Gyula din Mureş pentru pchouse.ro
Opinia clientului Monica din Vrancea pentru pchouse.ro
Opinia clientului VIOREL din Timiş pentru pchouse.ro
Opinia clientului Pascu din Bucureşti pentru pchouse.ro
Opinia clientului irina din Prahova pentru pchouse.ro
Comanda a sosit foarte rapid. A fost foarte correct ambalata.
Opinia clientului Selau din Mehedinţi pentru pchouse.ro
Cel mai mare minus este atitudinea celui care suna pentru confirmarea comenzii. Aproape de fiecare data “m’a certat”. Comandasem din gresala pe persoana fizica si cand m’a sunat pentru confirmare, l’am rugat daca poate modifica datele de facturare. Nu doar ca nu a vrut sa modifice, dar m’a facut cu ou si otet ca nu stiu sa comand, sa dau 2 clicuri pe ton ridicat.
Opinia clientului CLAUDIU din Bucureşti pentru pchouse.ro
Opinia clientului Dragos din Alba pentru pchouse.ro
Opinia clientului TUICARU din Mehedinţi pentru pchouse.ro
Opinia clientului Marian din Bucureşti pentru pchouse.ro
Opinia clientului Gelu din Bacău pentru pchouse.ro
Nu e prima data când cumpăr de la PCHouse. Am mai luat și în trecut desktop-uri si nu au fost problema. De aceasta data insa recepția unității a fost făcută de un coleg de servici care a verificat integritatea cutiei si a conectat-o la un monitor, pornind fara probleme. Seara când a ajuns la mine am desigilat-o fiind invelita in folie si am constatat ca masca față a carcasei in partea de jos avea un joc cam mare. Am scos capacul unității si am scos masca din plastic. Surpriza a fost sa ma trezesc cu o mulțime de bucăți din plastic pe jos. Practic multe din elementele de prindere din plastic au fost deteriorate datorita transportului defectuos realizat de cei de la Fan Courier. Am avut vreo 6 elemente din plastic rupte pe care a trebuit sa le lipesc cu adeziv pentru plastic. Am făcut reclamație pe email legat de aceasta problema trimițând si poze doveditoare. Surpriza a fost sa primesc a 2-a zi mail in care mi se spunea ca mi se poate trimite o masca din plastic intacta insa cu condiția plății transportului de către mine. Avand in vedere ca am reușit sa lipesc bine aproape toate elementele din plastic rupte am preferat sa refuz solutia oferita. Nu mi se pare ok atat timp cât nu eu am deteriorat carcasa, neavând niciunninteres in acest sens (avand 3 ani garanție, luând unitatea cu licenta Win10 Pro tocmai pentru garantie). Nu e prima data când am incidente la transport cu Fan Courier...am mai patit-o si in trecut. Seriozitatea multora din angajații lor lasa de dorit, degeaba pui banda cu Fragil pe colete...la fel le manipulează. Voi lucra și pe viitor cu PCHouse insa sper sa nu mai am astfel de experiente neplăcute legate de livrare. Invatatura de minte ca data viitoare sa verific foarte bine integritatea coletului.
Opinia clientului Stelian din Bucureşti pentru pchouse.ro
Opinia clientului Anonim din Covasna pentru pchouse.ro
Opinia clientului SORIN din Bucureşti pentru pchouse.ro
Versiunea : 2.0.358. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024