Nota: 9,85 / 10 de la 16.405 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Ada din bucuresti sec 3 pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Dana din BUCURESTI pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Monica din bucHAREST pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Olivia din Serdanu pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Aida din Constanta pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Anonim din Sibiu pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Alex din Slobozia pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Daniela din Constanta pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Raluca din Bacau pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Madalina din Bolintin-Vale pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Vlad din Bucuresti pentru RepublicaBIO.ro
Excelente prdusele, pretul, livrarea, totul de nota 10. Trebuie imbunatatit user journey pe site. In momentul de fata (pe mobil, cel putin) e foarte greoi.
Opinia clientului Camelia din Sibiu pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Victor din Slatina pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Daniela din Cluj-Napoca pentru RepublicaBIO.ro
Apreciez rapiditatea transportului, produsele au ajuns de pe o zi pe alta. Din pacate au ajuns deteriorate, quinoa s-a imprastiat peste tot (am ramas cu mai putin de jumate din punga) migdalele la fel, tot pachetul era plin de resturi. Am mai facut comenzi la bebetei, vegis, driedfruits etc si intotdeauna ambalau pungile in folie cu bule pentru ca in timpul transportului sa fie in siguranta. Din punctul asta de vedere sunt extrem de dezamagita.
Răspuns magazin pe 04-01-2024 09:12
Stimata doamna, ne pare rau pentru aceasta situatie neplacuta. Va rog sa imi permiteti sa va explic in cateva cuvinte procedura noastra . Din considerente ecologice, noi alegem sa ambalam in hartie reciclata/reciclabila produsele. Suntem intr-un proces constant de imbunatatire a modalitatii de transport de aceea, dupa fiecare comanda, trimitem un sms catre fiecare client pentru a ne asigura ca produsele au ajuns in conditii optime. De fiecare data suntem foarte atenti la raspunsurile primite si la sugetiile oferite. Daca este vorba de deteriorari, reactionam responsabil si, in functie de situatie, impreuna cu clientul gasim cea mai buna solutie de compensare pentru acesta. Dumneavoastra ati primit coletul de la noi in data de 28.11 iar sms-ul prin care incercam sa ne asiguram ca a ajuns bine, in data de 29.11 insa nu am primit un raspuns, de aceea, am presupus ca totul a decurs normal. Dupa emailul pe care ni l-ati trimis in data de 04.12, am incercat sa va contactam atat telefonic prin apel, sms dar si pe mail. Dorinta noastra este fie sa va retrimitem produsele deteriorate, fie sa va returnam suma achitata pe acestea intr-un cont prin urmare, va rog sa ne contactati la numarul 0727 366 751 pentru a comunica cum doriti sa procedam. In cazul in care considerati un alt mod de solutionare a situatiei oportun, suntem deschisi si asteptam sa ni-l comunicati. Va asigur ca facem eforturi pentru a elimina aceste situatii pe care, desi ni le asumam, nu ni le dorim. Va multumim frumos pentru intelegere! Ganduri bune!
Răspuns client pe 04-01-2024 14:49:
Opinia clientului Flavius din Comuna Musatesti pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Ana din Valea Lupului pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Rodica din Bucuresti pentru RepublicaBIO.ro
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru RepublicaBIO.ro
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025