Opinii de la clienții magazinului online RepublicaBIO.ro

Notă magazin

9,83 / 10

Calitatea livrării

9,76 / 10

Ne recomandă

99,42%

de la data înscrierii magazinului în program (24-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții RepublicaBIO.ro

Am comandat o periuta de dinti pentru cel mic: “Periuta de dinti pentru bebe si copii Jack N' Jill Hipo” si perii acesteia se desprind foarte usor (raman in gura copilului - la 1 an nu stie sa-i de afara). Consider ca aceste produse trebuie supuse unei verificari foarte minutioase, avand in vedere ca se adreseaza acestei categorii de varsta. Total dezamagit de produs (iar magazinul isi creeaza imaginea prin calitatea produselor pe care le comercializeaza). Multumesc!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-06-2020 04:57

Buna ziua, ne cerem scuze pentru aceasta situatie, din ceea ce ne-a comunicat furnizorul este posibil sa fi fost un defect din fabrica al acestui produs. Cu toate ca este prima sesizare de acest gen pentru aceasta periuta, noi vom demara o analiza interna si vom contacta ultimii 10 cumparatori ai acesteia ca sa verificam daca problema expusa de dumneavoastra este un caz izolat. De asemenea, avand in vedere ca nu ati putut beneficia de produsul achizitionat va rugam sa ne trimiteti datele dumneavoastra (numar cont si nume titular cont) la adresa anca@republica.bio pentru a va putea returna suma aferenta. Va multumesc frumos!

Am primit un spam cu mailul in care era un link la acest formular. Nu am cumparat nimic de pe Republica Bio si mailul era adresat cu totul altei persoane. Imi inchipui ca acest site accepta adresele de mail introduse de clienti fara sa le verifice ca intr-adevar apartin acelor oameni. Diletanti! Am bifat mai jos optiunea "Vreau ca prenumele meu sa fie publicat alaturi de comentariu". Sunt curios daca apare prenumele meu sau prenumele persoanei care s-a inregistrat cu adresa mea de mail.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:39

Buna ziua, ne cerem scuze pentru aceasta situatie, cel mai probabil clienta noastra si-a trecut gresit adresa de mail . O vom contacta si vom incerca sa lamurim cat mai repede acest aspect pentru a nu mai avea parte de alte neplaceri. Multumim pentru intelegere!

Ok

RATING:

Raspuns magazin pe 27-02-2019 11:16

Va multumim frumos pentru timpul acordat, intelegem totusi ca nota nu reflecta parerea dumneavoastra fiind data din greseala. Apreciem increderea acordata si va invitam daca puteti sa ne reevaluati.

Periutei de dinti comandata pt fetita mea ii cad toti perii in momentul in care o spal pe dinti. O parte de ei ii raman in gura si este vizibil deranjata de prezenta lor.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-12-2018 10:19

Buna ziua, ne pare rau pentru situatia intampinata. Tin insa sa va mentionez ca desi comercializam acest produs de peste 3 ani si are un rulaj foarte bun, acesta este primul incident semnalat. Avand in vedere ca este vorba clar de un defect de fabricatie, colegii mei va vor contacta in cel mai scurt timp posibil pentru a stabili detaliile returnarii sumei achitate pentru acest produs. Multumim pentru intelegere!

Sa scrieti detalile produselor vizibil

RATING:

Comanda ulei pretios seminte de cactus cu recipient gol, inadmisibil avand in vedere ca a fost platita in prealabil comanda si banii nu au fost returnati , din contra am primit incurajari sa depunem plangere la ANPC.

RATING:

Nu sunt multumita de faptul ca au luat comenzii inclusiv in 18 decembrie 2017 si in momentul in care am facut comanda respectiva sa afisat ca livrarea se va face in 22 decembrie 2017 ca ulterior sa fiu informata prin e-mail ca livrarea produselor se va face numai in 4 ianuarie. Consider ca este normal sa se comporte asa cu clientii? Consider ca daca nu esti capabil sa livrezi, nu trebuie sa iei comenzii. O inselaciunbe de plus...!!!!

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020