Opinii de la clienții magazinului online RepublicaBIO.ro

RepublicaBIO.ro

Nota: 9,84 / 10 de la 13.781 de clienți verificați

Notă magazin

9,84 / 10

Ne recomandă

99,46%

de la data înscrierii magazinului în program (24-05-2017)

Ultimele opinii adăugate produselor RepublicaBIO.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții RepublicaBIO.ro

Am facut diferite comenzi, totul in regula pana la aceasta comanda! Nu pot sa cred ca un sampon si un balsam de 95 Ron fiecare nu are o folie de sigiliu, ceva… cine imi garanteaza ca in sticle este ce am comandat? Putea fi schimbat foarte bine continutul cu orice sampon Sau balsam ieftin! Sper sa nu am probleme

RATING:

Răspuns magazin pe 06-12-2022 18:33

Buna ziua, Am verificat comanda la care faceti referire si produsele in cauza. Brandul Madara, ca si alti producatori de cosmetice, nu aplica sigilii pe produse si, va asiguram, ca de oriunde veti achizitiona aceste produse, se vor prezenta la fel. Acest lucru este posibil, deoarece legislatia in vigoare, pe teritoriul tarii noastre, nu ii obliga pe producatorii de cosmetice sa aiba aceste sigilii. In 9 ani de activitate a magazinului nostru, nu am mai primit un astfel de feedback, si deoarece noi nu avem niciun drept de modificare a ambalajelor, inclusiv de adaugare de sigilii exterioare pentru aceste produse, nu putem decat sa transmitem mai departe acest feedback, catre producator. Asa cum stiti din interactiunea avuta cu noi pana acum, intotdeauna ne punem clientii pe primul loc si mentinem o relatie apropiata cu acestia, solicitand feedback-uri in urma livrarii, fiind prompti in a raspunde oricarei situatii poate aparea. De aceea, va asiguram ca toate produsele pe care le expediem catre dumneavoastra sunt verificate atent in puncte diferite (receptie, asezare la raft, ambalare in colete spre livrare etc.) si nu ne-am permite sa facem rabat de la calitatea serviciilor si a produselor ce se regasesc in magazinul nostru. Speram ca cele expuse mai sus, dar si istoricul pe care il aveti cu magazinul nostru, va vor oferi confortul si siguranta de a utiliza produsele, in conditii optime. Ca de fiecare data, va incurajam sa ne contactati daca intampinati probleme in ceea ce priveste calitatea vreunui produs achizitionat de la noi. Va multumim!

Răspuns client pe 06-12-2022 18:42:

Va Multumesc pentru raspuns! Asa este, intotdeauna a fost exceptionala colaborarea cu dvs Dar este bine sa anuntati producatorii in legatura cu aceasta problema. Ar da un plus de incredere produselor. Nu este incurajant sa-ti ajunga un produs cu capacul lipit cu scotch de dvs pentru a nu curge continutul in timpul transportului, Sper sa compenseze acest inconvenient cu calitatea produsului.

Am comandat doua uleiuri pentru corp si nu au vrut sa ma lase sa le returnez, deoarece le-am "desigilat". Inteleg ideea, dar totusi afisati pe site ca nu sunt parfumate. Eu le-am luat in ideea ca sunt parfumate, dar miroaseau oribil, macar de era afisat pe site "aceste uleiuri nu au parfum". Am ramas cu doua uleiuri cu care nu am ce face.

RATING:

Prea scump pentru o cantitate de 12 g

RATING:

Răspuns magazin pe 12-10-2021 15:09

Ne pare rau ca ati fost dezamagita de acest aspect insa acesta este pretul pietei pentru acest produs. Asa il veti gasi si in magazine fizice sau in altele online diferenta fiind sub 1 leu (+/-). Noi incercam sa fim cat se poate de transparenti de aceea gramajul apare chiar in titlu. O zi frumoasa va doresc!

Fiti corecți !

RATING:

Produse de calitate indoielnica.

RATING:

Din păcate nu am.primit nici un colet ,doar promisiuni ... si nu as avea cum recomanda acest magazin dacă am fost dezamăgita ,ca si client .Desi am.trimis emaill firmei Bio Republica ca firma de shipping &delivery Fan Courier nu a mai livrat nimic din luna mai nu a fost aleasa o alta metoda de livrare a coletului .. PACAT !

RATING:

Răspuns magazin pe 12-11-2020 18:40

Stimata doamna, comanda dumneavoastra a fost primita si expediata in data de 5 noiembrie prin Fan Courier si vi s-a trimis pe mail atat numarul de AWB cat si toate datele noastre pentru a ne putea contacta in caz de nevoie. Tin sa mentionez ca in sistemul nostru nu apareti cu alte comenzi deci colaborarea din luma mai pe care o mentionati nu a fost cu noi. De asemenea va asigur ca nu am primit pe mail nicio notificare prin care sa ne fi mentionat ca nu doriti sa vi se faca expedierea coletului prin Fan Courier. Coletul dumneavoastra a fost scos in livrare in data de 06 noiembrie si pana incluziv in 09 noiembrie ati fost notificata de mai multe ori pe numarul de telefon mentionat in comanda. Noi am inregistrat 2 tickete de urgentare a livrarii insa la ambele am primit acelasi raspuns "au fost efectuate multiple incercari de livrare insa clientul nu este gasit la adresa si nu raspunde la telefon" In data de 11 noiembrie cand cei de la Fan ne-au informat ca vor face retur expeditiei colega mea v-a trimis un mesaj pentru a ne da seama de motivul acestuia insa nu a primit raspuns. Toate dovezile, ticketele si mesajele vi le vom trimite si pe mail pentru a va asigura ca am facut tot ce tinea de noi pentru a face posibila livrarea. Va inteleg nemultumirea si ne pare rau pentru situatie dar sincer nu stiu ce altceva am fi putut face pentru a evita aceasta situatie. Cu deosebita consideratie, Echipa Republica Bio

Am comandat o periuta de dinti pentru cel mic: “Periuta de dinti pentru bebe si copii Jack N' Jill Hipo” si perii acesteia se desprind foarte usor (raman in gura copilului - la 1 an nu stie sa-i de afara). Consider ca aceste produse trebuie supuse unei verificari foarte minutioase, avand in vedere ca se adreseaza acestei categorii de varsta. Total dezamagit de produs (iar magazinul isi creeaza imaginea prin calitatea produselor pe care le comercializeaza). Multumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 19-06-2020 16:57

Buna ziua, ne cerem scuze pentru aceasta situatie, din ceea ce ne-a comunicat furnizorul este posibil sa fi fost un defect din fabrica al acestui produs. Cu toate ca este prima sesizare de acest gen pentru aceasta periuta, noi vom demara o analiza interna si vom contacta ultimii 10 cumparatori ai acesteia ca sa verificam daca problema expusa de dumneavoastra este un caz izolat. De asemenea, avand in vedere ca nu ati putut beneficia de produsul achizitionat va rugam sa ne trimiteti datele dumneavoastra (numar cont si nume titular cont) la adresa anca@republica.bio pentru a va putea returna suma aferenta. Va multumesc frumos!

Am primit un spam cu mailul in care era un link la acest formular. Nu am cumparat nimic de pe Republica Bio si mailul era adresat cu totul altei persoane. Imi inchipui ca acest site accepta adresele de mail introduse de clienti fara sa le verifice ca intr-adevar apartin acelor oameni. Diletanti! Am bifat mai jos optiunea "Vreau ca prenumele meu sa fie publicat alaturi de comentariu". Sunt curios daca apare prenumele meu sau prenumele persoanei care s-a inregistrat cu adresa mea de mail.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-04-2020 16:39

Buna ziua, ne cerem scuze pentru aceasta situatie, cel mai probabil clienta noastra si-a trecut gresit adresa de mail . O vom contacta si vom incerca sa lamurim cat mai repede acest aspect pentru a nu mai avea parte de alte neplaceri. Multumim pentru intelegere!

Ok

RATING:

Răspuns magazin pe 27-02-2019 11:16

Va multumim frumos pentru timpul acordat, intelegem totusi ca nota nu reflecta parerea dumneavoastra fiind data din greseala. Apreciem increderea acordata si va invitam daca puteti sa ne reevaluati.

Periutei de dinti comandata pt fetita mea ii cad toti perii in momentul in care o spal pe dinti. O parte de ei ii raman in gura si este vizibil deranjata de prezenta lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-12-2018 10:19

Buna ziua, ne pare rau pentru situatia intampinata. Tin insa sa va mentionez ca desi comercializam acest produs de peste 3 ani si are un rulaj foarte bun, acesta este primul incident semnalat. Avand in vedere ca este vorba clar de un defect de fabricatie, colegii mei va vor contacta in cel mai scurt timp posibil pentru a stabili detaliile returnarii sumei achitate pentru acest produs. Multumim pentru intelegere!

Sa scrieti detalile produselor vizibil

RATING:

Comanda ulei pretios seminte de cactus cu recipient gol, inadmisibil avand in vedere ca a fost platita in prealabil comanda si banii nu au fost returnati , din contra am primit incurajari sa depunem plangere la ANPC.

RATING:

Nu sunt multumita de faptul ca au luat comenzii inclusiv in 18 decembrie 2017 si in momentul in care am facut comanda respectiva sa afisat ca livrarea se va face in 22 decembrie 2017 ca ulterior sa fiu informata prin e-mail ca livrarea produselor se va face numai in 4 ianuarie. Consider ca este normal sa se comporte asa cu clientii? Consider ca daca nu esti capabil sa livrezi, nu trebuie sa iei comenzii. O inselaciunbe de plus...!!!!

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022