Opinii de la clienții magazinului online RepublicaBIO.ro

Notă magazin

9,83 / 10

Calitatea livrării

9,76 / 10

Ne recomandă

99,42%

de la data înscrierii magazinului în program (24-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții RepublicaBIO.ro

Mierea nu este curată 100 % , textura este mult prea lichidă. Mierea adevărată ( care nu are adăugat sirop de zahăr ) este mai groasă.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-09-2020 05:19

Buna ziua, faptul ca mierea comandata vi se pare prea lichida poate fi din cauza temperaturilor ridicate din zilele trecute caci, textura se schimba odata cu temperatura la care este expusa. Va asiguram ca mierea Republica Bio este un produs autentic, ecologic, crud, de cea mai inalta calitate, fapt dovedit de analizele de laborator efectuate pe fiecare lot in parte in cadrul unor institutii independente si acreditate. Aceste analize sunt puse la dispozitia clientilor oricand sunt solicitate iar in cazul dumneavoastra ne-am luat libertatea de a vi le trimite pe mail pentru a elimina orice dubii legate de acest produs.

Sunt client nou si am avut o dezamagire, deoarece am cumpărat o crema de fata Manuca, la prețul afișat. A doua zi, la acest produs, a fost lansată promoția cu al doilea produs din gama cosmetice Manuca, la 1/2 din pret. Am solicitat telefonic, sa pot cumpara un produs in condițiile promoției, tocmai ptr ca, cu o zi înainte cumpărasem crema Manuca. A fost respinsă cererea mea. Sunt nemulțumita de politica firmei. Sunt client nou, dar nu voi mai cumpara de la Dvs si nici nu voi recomanda firma Dvs altor persoane.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-04-2020 12:03

Stimata doamna, comanda dumneavoastra pentru produsul mentionat a venit in data de 31 martie si ati beneficiat atat de un discount pentru intreaga comanda cat si de transport gratuit. Promotia noastra a inceput in data de 2 aprilie cand ne-ati sunat sa ne solicitati atat 50% discount pentru un al doilea produs. Asa cum v-a explicat colega mea, toate promotiile sunt agreate cu partenerii nostri, au reguli clare si sunt urmarite indeaproape de acestia de aceea nu putem face exceptii. Intotdeauna am fost aproape de clienti si am incercat sa fim cat se poate de flexibili insa situatiile de acest gen trebuie sa le gestionam conform regulilor agreate. Va doresc multa sanatate si o zi cat mai buna!

Am facut o reclamatie si nu am primit niciun raspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:47

Buna ziua, ne cerem scuze pentru intarziere, dupa cum v-am anuntat a durat mai mult pana sa putem primi toate lamuririle in aceasta speta. Va asigur ca de fiecare data vom face tot posibilul sa obtinem toate informatiile necesare pentru orice situatie aparuta. O zi frumoasa!

Multe produse de pe site le-am gasit ulterior la un plafar din Cluj-Napoca la un pret mai avantajos.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:53

Buna ziua, va asiguram ca facem constant eforturi mari pentru a putea oferi cele mai bune servicii si pentru a pastra preturi cat mai avantajoase pentru client. Multumim frumos!

Site-ul se incarca foarte greu. De multe ori am renuntat sa mai comand. Sper ca pe viitor sa se rezolve aceasta problema.

De altfel, produsele sunt foarte bune. Prompti in livrare.

Va multumesc!

RATING:

Raspuns magazin pe 11-04-2020 04:55

Multumim frumos pentru mesaj! In ultima perioada am imbunatatit considerabil platforma si vom continua sa gasim solutii pentru acest gen de situatii. Va asteptam cu drag sa ne evaluati. Sanatate multa va doresc si o zi minunata!

Nu am primit nicio informație despre comanda făcută, pana acum n am primit comanda și a trecut o săptămâna. Bine ca am ales plata la livrare....dezamăgitor

RATING:

Raspuns magazin pe 08-05-2019 12:43

Ne pare rau pentru experienta avuta, insa perioada in care dumneavoastra ati plasat comanda a fost perioada vacantei noastre cu ocazia Sarbatorilor Pascale si zilei de 1 Mai. Mesajul prin care am anuntat clientii de acest aspect a fost prezent atat pe prima pagina din site, cat se poate de vizibil, cat si inainte de finalizarea comenzii. Toti clientii ce au avut comenzi in aceasta perioada au fost notificati cu privire la statusul expeditiei in data de 02 mai asa cum anuntasem in prealabil.

Cu toate acestea, ne pare rau pentru neplacerea cu care v-ati confruntat. Speram ca explicatiile de mai sus sa va ofere raspunsurile de care aveati nevoie si va asteptam sa reveniti oricand cu mare drag!

Nimic

RATING:

Comanda nu a fost insotita de Factura comerciala si dupa caz de certificat pentru conformitatea poduselor si textele de pe ambalaj in romana sunt scrise cu litere foarte mici ceea ce denota ca sunt oarece probleme.....

RATING:

Raspuns magazin pe 03-09-2018 01:17

Buna ziua,



intr-adevar, factura nu a fost trimisa in colet deoarece aceasta se afla in contul Dumneavoastra si o puteti descarca, salva sau printa oricand. Majoritatea clientilor nostri apreciaza ca nu mai printam facturile pentru a proteja mediul inconjurator. Este o decizie care ne face bine noua si generatiilor viitoare si credem ca este corect sa fim responsabili fata de natura. Certificarea privind conformitatea produselor noastre este publica, postata pe site tocmai pentru a va oferi maxima transparenta.

In ceea ce priveste dimensiunea literelor de pe etichetele produselor, acestea respecta regulamentul Uniunii Europene NR 1169.2011, art 13 aliniatele 2 si 3 si sunt similare cu toate produsele de pe piata.

Sper ca explicatiile oferite sa va dea comfortul ca decizia de a cumpara de la Republica BIO este inspirata

Bbbbb

RATING:

Mult mai multa atentie si responsabilitate la impachetarea si protectia produselor

RATING:

Mierea cruda de tei cristalizeaza la cateva luni de la recoltare asta daca nu cumva este reincalzita. mierea dvs este inca in stare relativ lichida dupa mai bine de 7 luni .mai bine va apucati de vandut gogosi

RATING:

Produsele cumparate respectiv crema de ten si lotiunea de corp nu au efectul promis.

Crema ten are un miros neplacut si nu hidrateaza.

Singurul produs care mi-placut este irul de la cattier

RATING:

Raspuns magazin pe 28-12-2017 03:42

Stimata doamna Indra,



Doresc in primul rand sa va multumesc pentru increderea pe care ne-ati acordat-o prin comanda pe care ati facut-o in magazinul nostru.



In urma feedback-ului transmis am inteles ca v-a nemultumit mirosul si textura unei crème, cat si efectul unui gel de dus, ambele produse apartinand ultimei dumneavoastra comenzi. Regretam aceasta intamplare si, asa cum v-am transmis si telefonic, dorim sa atenuam efectul acestei neplaceri oferindu-va un voucher cadou, cu care puteti alege alte produse care sa vi se potriveasca.



Dincolo de solutia propusa, tin sa va asigur ca orice produs listat la Republica BIO este verificat de catre colegii mei si, pe langa certificarile ecologice, ele trebuie sa indeplineasca numeroase standarde de calitate. In cazul celor 2 produse mentionate, este pentru prima data cand ne-a fost semnalata vreo nemultumire. Cu toate acestea, ele vor intra intr-o evaluare interna, iar procedura noastra presupune a suna toti clientii ce au achizitionat aceste produse in ultimele 2 luni, iar daca va exista cel putin o alta parere negativa la adresa vreunuia, produsul va fi delistat.



Va asigur ca depunem zilnic eforturi pentru a ne perfectiona serviciile, iar feedback-ul Dumneavoastra ne ajuta foarte mult in procesul de evaluare a partenerilor.



Va multumim frumos ca ne sunteti alaturi si va asigur ca va stam oricand la dispozitie cu drag!

Cu recunostinta,

Anca,

Republica Bio

.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-12-2017 03:37

Stimata doamna Zetea,



Doresc in primul rand sa va multumesc pentru increderea pe care ne-ati acordat-o prin comanda pe care ati facut-o in magazinul nostru. In al doilea rand, va rog sa acceptati scuzele noastre pentru intarzierea cu care v-a fost livrata. Aceasta perioada este una extrem de aglomerata pentru curierii cu care expediem coletele. Pentru a preintampina situatiile de intarziere, noi am alocat o persoana dedicata relatiei cu firmele de curierat. Rolul Codrutei este de a monitoriza orice colet care depaseste termenul de livrare de 24 de ore. Colega mea v-a si telefonat pentru a va tine la curent cu detaliile expeditiei, insa, din pacate, nu a putut face mai mult din moent ce livrarea in sine este facuta firmele de curierat.



In urma celor intamplate consideram necesar sa va asiguram de faptul ca orice comanda viitoare in magazinul nostru va fi expediata cu o alta firma de curierat decat cea caare a provocat intarzierea nepermis de lunga a coletului Dumneavoastra. De asemenea, pentru a mai atenua din neplacerea acestui episod, va rog sa imi permiteti sa va ofer un cupon de discount valabil pentru orice comanda viitoare. Voi reveni pe mail cu detaliile acestui voucher.







Va asigur ca depunem zilnic eforturi pentru a ne perfectiona serviciile, iar feedback-ul Dumneavoastra ne ajuta foarte mult in procesul de evaluare a partenerilor. Va multumim pentru timpul alocat feedback-ului si va asigur ca fiecare sfat este ascultat cu mare atentie si tratat cu maxima seriozitate.



Cu recunostinta,

Anca,

Republica Bio

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020