Opinii de la clienții magazinului online RepublicaBIO.ro

RepublicaBIO.ro

Nota: 9,85 / 10 de la 16.284 de clienți verificați

Notă magazin

9,85 / 10

Ne recomandă

99,44%

de la data înscrierii magazinului în program (24-05-2017)

Am cerut Norofert - stimulent pt dezvoltarea radacinilor si am primit stimulent mixt, pt radacini si frunze ( cu continut de azot), ceea ce nu ma interesa, eu avand nevoiede stimunlent pt inradacinarea buna a rasadurilor de legume.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-03-2024 15:09

Buna ziua, Asa cum v-a comunicat si colega mea, va asiguram ca produsul primit este cel comandat. Intr-adevar are o noua eticheta insa are aceeasi compozitie in aceleasi proportii. De asemenea, produsul nu contine azot si este certificat pentru culturile ecologice. Speram ca toate documentele trimise de colega mea sa fie lamuritoare si va invitam, in cazul in care doriti si considerati ca este oportun, sa ne reevaluati. Multumim frumos!

Răspuns client pe 22-03-2024 12:41:

MULȚUMESC PT PROMPTITUDINEA ȘI CONȚINUTUL RĂSPUNSULUI. îMI CER SCUZE PENTRU CA V-AM TRIMIS UN FED BACK INITIAL NEGATIV, DAR ERA NECESAR, ÎNTRUCÂT ESTE FOARTE IMPORTANT CA DATELE PRODUSELOR COMERCIALIZATE SĂ FIE ÎN CONCORDANȚĂ, ATÂT PE SIT, CÂT ȘI PE ETICHETA/PROSPECTUL PRODUSELOR. AM ÎNȚELES CE MI-AȚI COMUNICAT ULTERIOR ȘI CONSIDER CĂ S-A CLARIFICAT ȘI REZOLVAT TOTUL. MULȚUMESC. 😍

Cafeaua cumparata nu este cafea greceasca. Este o cafea rasnita mare, inegal, pentru expresor in cel mai bun caz, si nu pentru ibric. Am fost indus in eroare de eticheta pe care scria"Greek cofee", in interior fiind total altceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-02-2024 12:04

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie si va asigur ca am demarat procedura de verificare a fisei tehnice vs produs. Asteptam de asemenea o explicatie de la furnizor pentru modul de rasnire. Intre timp, colega mea va va contacta astazi pentru a putea face retur produselor pana lamurim calitatea acestui lot. Va multumesc frumos pentru intelegere!

Răspuns client pe 12-02-2024 18:20:

Multumesc pentru maniera si rapiditatea rezolvarii situatiei neplacute de ambele parti. Faptul ca aveti acest serviciu va recomanda ca furnizor serios si select in acelasi timp. Raman cu drag clientul dvs.

Să faceți ceva în sensul ca am ales produsul și acum aștept de câteva zile bune și nu se mișcă nimic! Trebuie să îmbunătățiți sistemul de urmărire a comenzii!

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2024 14:48

Buna ziua, Incepand cu data de 20 decembrie, am fost in vacanta de Sarbatori anuntata pe site prin mesajul urmator : "Dragi cetățeni ai Republicii Bio, Începând de Joi, 21 decembrie, până pe 03 ianuarie (inclusiv), vom fi în vacanța sărbătorilor de iarnă. Pentru a vă putea programa în timp util cumpărăturile necesare, vă anunțăm că toate comenzile plasate după data de miercuri, 20 decembrie, ora 14.00, vor fi pregătite și expediate începând de joi, 04 ianuarie 2024. Suntem recunoscători pentru înțelegere și așteptare, așa că v-am pregătit 10% EXTRA REDUCERE la toate produsele din magazin în această perioadă. Folosește codul SARBATORI pentru a beneficia de reducere. • Extra reducerea se aplică tuturor produselor din coș, inclusiv celor care sunt deja în promoție; • Codul este valabil până pe 03 ianuarie 2024, ora 23:59; • Orice comandă poate beneficia de un sigur cod de reducere Vă mulțumim și vă dorim sărbători liniștite în familie!" Acesta a fost afisat atat pe pagina principala, pe pagina fiecarui produs in parte cat si in cosul de cumparaturi si in mesajul de finalizare a comenzii, tocmai pentru a nu dezamagi pe nimeni. Va intelegem insa nemultumirea si, asa cum v-a transmis colega mea, vom tine cont de toate mesajele transmise si vom expedia coletul in consecinta. Multumim frumos pentru rabdare si intelegere si va dorim un Nou An cu sanatate si impliniri!

Coletul nu a fost destul de bine lipit cu scotch, astfel ca am avut banuieli destul de puternice ca a fost desfacut pe drum. In partea de sus a cutiei scotchul abia se mai tinea pe o parte, iar intr-una din laterale era rupt exact ca si cum cineva ar fi desfacut cutia. Probabil ca in acel loc scotchul a fost intepat accidental cu un obiect ascutit in timpul transportului. Cred ca ar trebui lipite cu mai multa grija cutiile si, de ce nu, folosit un scotch din hartie, nu din plastic. Am verificat produsele si nu a lipsit nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2024 17:35

​ Anca Coman, Republica BIO ​ Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va multumim frumos pentru mesajul transmis. Va asiguram ca vom face tot ce tine de noi pentru a preveni astfel de situatii pe viitor. Va confirm ca acest mesaj a fost transmis si discutat inclusiv la depozit si sunt increzatoare ca oricare ar fi modalitatea de transport sau modul de manipulare a coletelor de catre curieri, acest lucru va fi evitat. Apreciem timpul dumneavoastra si vom reveni pe mail cu un voucher pentru a compensa astfel disconfortul creat. Va multumim pentru intelegere si va dorim un Nou An cu sanatate si realizari!

Apreciez rapiditatea transportului, produsele au ajuns de pe o zi pe alta. Din pacate au ajuns deteriorate, quinoa s-a imprastiat peste tot (am ramas cu mai putin de jumate din punga) migdalele la fel, tot pachetul era plin de resturi. Am mai facut comenzi la bebetei, vegis, driedfruits etc si intotdeauna ambalau pungile in folie cu bule pentru ca in timpul transportului sa fie in siguranta. Din punctul asta de vedere sunt extrem de dezamagita.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-01-2024 09:12

Stimata doamna, ne pare rau pentru aceasta situatie neplacuta. Va rog sa imi permiteti sa va explic in cateva cuvinte procedura noastra . Din considerente ecologice, noi alegem sa ambalam in hartie reciclata/reciclabila produsele. Suntem intr-un proces constant de imbunatatire a modalitatii de transport de aceea, dupa fiecare comanda, trimitem un sms catre fiecare client pentru a ne asigura ca produsele au ajuns in conditii optime. De fiecare data suntem foarte atenti la raspunsurile primite si la sugetiile oferite. Daca este vorba de deteriorari, reactionam responsabil si, in functie de situatie, impreuna cu clientul gasim cea mai buna solutie de compensare pentru acesta. Dumneavoastra ati primit coletul de la noi in data de 28.11 iar sms-ul prin care incercam sa ne asiguram ca a ajuns bine, in data de 29.11 insa nu am primit un raspuns, de aceea, am presupus ca totul a decurs normal. Dupa emailul pe care ni l-ati trimis in data de 04.12, am incercat sa va contactam atat telefonic prin apel, sms dar si pe mail. Dorinta noastra este fie sa va retrimitem produsele deteriorate, fie sa va returnam suma achitata pe acestea intr-un cont prin urmare, va rog sa ne contactati la numarul 0727 366 751 pentru a comunica cum doriti sa procedam. In cazul in care considerati un alt mod de solutionare a situatiei oportun, suntem deschisi si asteptam sa ni-l comunicati. Va asigur ca facem eforturi pentru a elimina aceste situatii pe care, desi ni le asumam, nu ni le dorim. Va multumim frumos pentru intelegere! Ganduri bune!

Răspuns client pe 04-01-2024 14:49:

Factura?

RATING:

Răspuns magazin pe 01-09-2023 10:47

Stimata doamna, deoarece incercam sa ajutam mediul putin cate putin, compania noastra a decis ca facturile sa fie trimise strict electonic, de aceea nu ati gasit-o in colet. Ea era disponibila in contul dumneavoastra din site iar colega mea v-a retrimis-o astazi si pe mail. Ne pare rau pentru discomfortul creat insa speram sa ne intelegeti motivele. Multumim frumos!

Răspuns client pe 01-09-2023 11:38:

O edificare certā’ dupā o colaborare ulterioarā . Toate cele bune!

Cutiile de ceai nu se expediază în plic. Au ajuns turtite

RATING:

Răspuns magazin pe 08-08-2023 17:20

Buna ziua, dupa verificarea sistemului din depozitul nostru va pot confirma ca produsele au plecat de la noi ambalate corespunzator in cutie cu brandul Republica Bio. Se intampla uneori ca agentii de curier sa mute produsele intr-un alt ambalaj daca cel initial se deterioreaza din vina lor. Ne cerem scuze pentru acest aspect si va asiguram ca vom face tot ce tine de noi pentru ca acest lucru sa nu se mai intample. Multumim pentru notificare!

Precomanda facuta telefonic nu a fost onorata si nici nu am fost instintat ca nu se onoreaza

RATING:

Răspuns magazin pe 28-07-2023 16:13

Stimate domn, Ne pare rau pentru acest aspect insa dumneavoastra ati avut precomanda inregistrata in sistem si urma a fi procesata in data de 21 iulie (data in care a revenit produsul in stoc, incepand cu ora 10, ora la care colegii din call-center incep programul). In momentul cand acestia au inceput sa incarce precomenzile au observat ca la ora 9:21 (in acea dimineata) dumneavoastra aveati comanda plasata si platita de aceea au dedus ca nu mai este cazul. Ne cerem scuze pentru faptul ca nu ati fost sunat pentru a vi se explica acest aspect si va asigur ca nu se va repeda aceasta eroare. Multumim frumos pentru feedback!

-

RATING:

Răspuns magazin pe 06-04-2023 19:19

Buna ziua, intelegem din nota dumneavoastra ca interactiunea cu noi v-a dezamagit profund. Colega mea a incercat sa va contacteze telefonic pe numarul inregistrat in sistem pentru a intelege mai bine situatia, insa nu a raspuns nimeni. Comanda dumnavoastra a fost plasata miercuri dupa-amiaza la ora 17:57. Conform procedurii mentionate atat in mailul de confirmare cat si in site, aceasta a fost pregatita si expediata joi iar vineri s-a facut prima incercare de livrare prin partenerii de la Bookurier/Urgent Cargus. Din pacate ,deoarece nu ati raspuns la telefon livrarea nu a fost facuta. Dupa ce au incercat sa va contacteze in mai multe randuri ne-au transmis ca au depozitat coletul si ni-l vor trimite retur. Va spun cu toata sinceritatea ca incercam sa aflam ce anume v-a deranjat si ce anume am putea imbunatati pentru a ne putea ridica la standardele dumneavoastra si am aprecia daca ne-ati putea raspunde fie la mailul trimis fie la sms. Va multumesc anticipat!

Nu imi place chestia asta .Dau comanda si in 2 zile au reduceri de 20 %.nu recomand.tot timpul sunt reduceri.da eu nu le prind niciodata

RATING:

Răspuns magazin pe 02-03-2023 17:24

Buna ziua, Ne pare rau pentru acest aspect, cu siguranta nu aceasta este intentia noastra. Colega mea va va contacta pentru a incerca sa va propuna o solutie in acest caz. Multumim frumos pentru timpul acordat!

Răspuns client pe 02-03-2023 17:29:

Ati trimis produse cu termen de garantie nesatisfacator. Am fost foarte nemultumita sa primesc uleiuri esentiale care expira in doar cateva luni. Un cod de reducere cu 50% nu rectifica prea mult problema pentru ca uleiurile vor expira in 3-4 luni in loc de 2-3 ani

RATING:

Răspuns magazin pe 02-11-2022 14:05

Stimata doamna, imi pare rau ca ati ramas dezamagita in urma comenzii. La telefon va oferisem posibilitatea de a alege varianta care va ajuta mai mult (fie voucherul de 50% din valoarea produsului fie sa facem retur si sa va oferim un altul cu o alta data de expirare). Asa cum va explicam si atunci, procedura noastra este de a marca data de expirare pe fotografiile din site ale produselor ce se afla in vanzare accelerata. In cazul dumneavoastra, fiind vorba de o eroare umana pentru care mi-am cerut scuze, acelea erau modurile de compensare gandite de noi. Va asigur ca nu a existat niciun fel de intentie in spatele acestei situatii, este doar o eroare cu care vom face tot ce tine de noi sa nu ne mai intalnim. De asemenea, as dori sa mentionez ca in site-ul nostru aveti posibilitatea de a solicita datele de expirare ale produselor inainte de expedierea comenzii astfel incat, sa aveti certitudinea ca ceea ce primiti este exact ceea ce va doriti. Mi-am permis sa va pun in cont aceasta mentiune astfel incat sa vi se transmita aceste date in viitor. Multumesc frumos pentru timpul acordat prin scrierea mesajului. Sanatate multa si ganduri bune!

As vrea sa gasesc produse certificate fara gluten, cu sigla grau taiat. Multumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 08-08-2022 16:48

Va multumim frumos atat pentru comanda cat si pentru sugestie. Desi avem listate peste 400 produse certificate fara gluten, intelegem aceasta nevoie si facem eforturi sa imbogatim oferta. Va invit sa va abonati la newsletterul nostru prin care anuntam saptamanal noile listari. Zi frumoasa si sanatate multa!

Sa schimbe firma curierat. Un colet a facut 5 zile!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2022 00:48

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie. Din pacate in sezonul estival apar intarzieri in livrarea coletelor din cauza aglomeratiei. Va asiguram ca facem eforturi sa imbunatatim procedura si sa va putem oferi cat mai multe variante de transport astfel incat sa nu mai intampinati acest tip de situatii. Va multumim frumos pentru feedback si pentru rabdare! Sanatate si ganduri bune!

Vreau să spun că e foarte bine că aveți produse de o foarte bună calitate, însă dezamăgirea vine când vrei să faci o cura întreagă și în ultima vreme nu mai găsești produsele pe stoc....

RATING:

Răspuns magazin pe 12-07-2022 22:34

Buna ziua, ne pare rau pentru acest aspect. Noi tinem foarte mult la calitate si desi stim ca este frustrant, preferam sa nu producem suplimentul decat sa o facem cu materie prima de o calitate inferioara. Va asiguram ca facem eforturi maxime pentru a rezolva aceasta situatie intr-un timp rezonabil si va multumim frumos pentru mesaj!

Atentie la ambalarea coletului!

RATING:

Răspuns magazin pe 24-03-2022 09:03

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie si asa cum v-a comunicat colega mea inca de ieri va asiguram ca vom gasi o solutie de compensare. In ceea ce priveste ambalarea, facem eforturi in permanente de a imbunatati atat calitatea ambalajelor cat si comunicarea cu partenerii de curierat pentru a ii responsabiliza in manipularea corecta a coletelor. Multumesc pentru intelegere!

Am semnalat deja cateva probleme din magazinul online, anume acordarea cadourilor pentru praguri de cumparaturi, faptl ca Biobanii schimbati in RON nu intra in calculul pragului, etc. si nu am primit nici un raspuns. Tare fain marketing, dar vad multa teorie si putina practica.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-03-2022 19:43

Buna ziua, ne pare rau ca ati ramas cu o astfel de impresie. Noi v-am raspuns pe mail explicand exact conditiile de participare, conditii prezente si in regulament. Completarea dumneavoastra a fost analizata si transmisa catre departamentul de IT pentru a incerca sa evalueze argumentele oferite. Va multumim si pentru sugestia de a lucra cu firma recomandata. Colegii mei vor analiza si vor face toate demersurile pe care le considera necesare pentru a imbunatati experienta clientilor pe viitor. Va multumim pentru timpul acordat!

Buna, am comandat pachet 1 spirulina si 1 chlorella si am primit 2 chlorella.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-03-2022 09:01

Buna dimineata, ne cerem scuze pentru acest aspect. In cel mai scurt timp colega mea va va contacta pentru a remedia situatia. Multumim pentru intelegere!

Modul defectuos de amplasare a produselor in cutia de transport a condus la spargerea unei pungi a unuia din produsele ce continea o pudra din plante, ce s-a imprastiat printre celelalte pungi si a cazut pe jos in momentul desfacerii coletului.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2022 14:29

Buna ziua, ne pare foarte rau pentru aceasta situatie. Din pacate mai apar din cand in cand probleme de acest gen din cauza manipularii deficitare a acestora de catre curier. Din acest motiv procedura noastra este de a trimite un sms catre clienti dupa fiecare livrare pentru a ne asigura ca produsele au ajuns in conditii optime iar in cazul in care acest lucru nu s-a intamplat sa putem gasi o forma de rezolvare. Am verificat in sistem si am observat ca dumneavoastra nu ati raspuns la acest sms si nu aveam de unde sti de aceasta situatie insa va asigur ca veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp pentru a remedia situatia. O zi frumoasa! Echipa Republica Bio

Produsele apicole achizitionate din productia 2021 superscumpite si de calitate mult inferioara (inclusiv comparativ cu precedentele)

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:01

Buna ziua, ne pare rau ca aveti aceasta parere. Mierea cu anul de productie 2021 a fost mult asteptata si a intarziat o perioada pentru ca, asa cum facem de obicei, si pe aceasta am trimis-o spre testare pentru a putea dovedi calitatea ei si a putea sustine tot ceea ce afirmam pe eticheta. Este adevarat ca variantele comandate de dumneavoastra sunt mieri ce cristalizeaza rapid insa va asiguram ca acesta este un proces natural si cat se poate de normal.

sunteti minunati ,dar uneori se mai intampla sa incurcati comenzile si ma deranjeaza acest lucru .sarbatori cu bine si la cat mai multe comenzi

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:19

Buna ziua, multumim frumos pentru sustinere si va asiguram ca facem eforturi sa imbunatatim serviciile si sa va asiguram o experienta cat mai buna.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.441. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024