Opinii de la clienții magazinului online RepublicaBIO.ro

RepublicaBIO.ro

Nota: 9,84 / 10 de la 13.782 de clienți verificați

Notă magazin

9,84 / 10

Ne recomandă

99,46%

de la data înscrierii magazinului în program (24-05-2017)

Ultimele opinii adăugate produselor RepublicaBIO.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții RepublicaBIO.ro

Am facut diferite comenzi, totul in regula pana la aceasta comanda! Nu pot sa cred ca un sampon si un balsam de 95 Ron fiecare nu are o folie de sigiliu, ceva… cine imi garanteaza ca in sticle este ce am comandat? Putea fi schimbat foarte bine continutul cu orice sampon Sau balsam ieftin! Sper sa nu am probleme

RATING:

Răspuns magazin pe 06-12-2022 18:33

Buna ziua, Am verificat comanda la care faceti referire si produsele in cauza. Brandul Madara, ca si alti producatori de cosmetice, nu aplica sigilii pe produse si, va asiguram, ca de oriunde veti achizitiona aceste produse, se vor prezenta la fel. Acest lucru este posibil, deoarece legislatia in vigoare, pe teritoriul tarii noastre, nu ii obliga pe producatorii de cosmetice sa aiba aceste sigilii. In 9 ani de activitate a magazinului nostru, nu am mai primit un astfel de feedback, si deoarece noi nu avem niciun drept de modificare a ambalajelor, inclusiv de adaugare de sigilii exterioare pentru aceste produse, nu putem decat sa transmitem mai departe acest feedback, catre producator. Asa cum stiti din interactiunea avuta cu noi pana acum, intotdeauna ne punem clientii pe primul loc si mentinem o relatie apropiata cu acestia, solicitand feedback-uri in urma livrarii, fiind prompti in a raspunde oricarei situatii poate aparea. De aceea, va asiguram ca toate produsele pe care le expediem catre dumneavoastra sunt verificate atent in puncte diferite (receptie, asezare la raft, ambalare in colete spre livrare etc.) si nu ne-am permite sa facem rabat de la calitatea serviciilor si a produselor ce se regasesc in magazinul nostru. Speram ca cele expuse mai sus, dar si istoricul pe care il aveti cu magazinul nostru, va vor oferi confortul si siguranta de a utiliza produsele, in conditii optime. Ca de fiecare data, va incurajam sa ne contactati daca intampinati probleme in ceea ce priveste calitatea vreunui produs achizitionat de la noi. Va multumim!

Răspuns client pe 06-12-2022 18:42:

Va Multumesc pentru raspuns! Asa este, intotdeauna a fost exceptionala colaborarea cu dvs Dar este bine sa anuntati producatorii in legatura cu aceasta problema. Ar da un plus de incredere produselor. Nu este incurajant sa-ti ajunga un produs cu capacul lipit cu scotch de dvs pentru a nu curge continutul in timpul transportului, Sper sa compenseze acest inconvenient cu calitatea produsului.

Ati trimis produse cu termen de garantie nesatisfacator. Am fost foarte nemultumita sa primesc uleiuri esentiale care expira in doar cateva luni. Un cod de reducere cu 50% nu rectifica prea mult problema pentru ca uleiurile vor expira in 3-4 luni in loc de 2-3 ani

RATING:

Răspuns magazin pe 02-11-2022 14:05

Stimata doamna, imi pare rau ca ati ramas dezamagita in urma comenzii. La telefon va oferisem posibilitatea de a alege varianta care va ajuta mai mult (fie voucherul de 50% din valoarea produsului fie sa facem retur si sa va oferim un altul cu o alta data de expirare). Asa cum va explicam si atunci, procedura noastra este de a marca data de expirare pe fotografiile din site ale produselor ce se afla in vanzare accelerata. In cazul dumneavoastra, fiind vorba de o eroare umana pentru care mi-am cerut scuze, acelea erau modurile de compensare gandite de noi. Va asigur ca nu a existat niciun fel de intentie in spatele acestei situatii, este doar o eroare cu care vom face tot ce tine de noi sa nu ne mai intalnim. De asemenea, as dori sa mentionez ca in site-ul nostru aveti posibilitatea de a solicita datele de expirare ale produselor inainte de expedierea comenzii astfel incat, sa aveti certitudinea ca ceea ce primiti este exact ceea ce va doriti. Mi-am permis sa va pun in cont aceasta mentiune astfel incat sa vi se transmita aceste date in viitor. Multumesc frumos pentru timpul acordat prin scrierea mesajului. Sanatate multa si ganduri bune!

As vrea sa gasesc produse certificate fara gluten, cu sigla grau taiat. Multumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 08-08-2022 16:48

Va multumim frumos atat pentru comanda cat si pentru sugestie. Desi avem listate peste 400 produse certificate fara gluten, intelegem aceasta nevoie si facem eforturi sa imbogatim oferta. Va invit sa va abonati la newsletterul nostru prin care anuntam saptamanal noile listari. Zi frumoasa si sanatate multa!

Sa schimbe firma curierat. Un colet a facut 5 zile!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-07-2022 00:48

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie. Din pacate in sezonul estival apar intarzieri in livrarea coletelor din cauza aglomeratiei. Va asiguram ca facem eforturi sa imbunatatim procedura si sa va putem oferi cat mai multe variante de transport astfel incat sa nu mai intampinati acest tip de situatii. Va multumim frumos pentru feedback si pentru rabdare! Sanatate si ganduri bune!

Vreau să spun că e foarte bine că aveți produse de o foarte bună calitate, însă dezamăgirea vine când vrei să faci o cura întreagă și în ultima vreme nu mai găsești produsele pe stoc....

RATING:

Răspuns magazin pe 12-07-2022 22:34

Buna ziua, ne pare rau pentru acest aspect. Noi tinem foarte mult la calitate si desi stim ca este frustrant, preferam sa nu producem suplimentul decat sa o facem cu materie prima de o calitate inferioara. Va asiguram ca facem eforturi maxime pentru a rezolva aceasta situatie intr-un timp rezonabil si va multumim frumos pentru mesaj!

Atentie la ambalarea coletului!

RATING:

Răspuns magazin pe 24-03-2022 09:03

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie si asa cum v-a comunicat colega mea inca de ieri va asiguram ca vom gasi o solutie de compensare. In ceea ce priveste ambalarea, facem eforturi in permanente de a imbunatati atat calitatea ambalajelor cat si comunicarea cu partenerii de curierat pentru a ii responsabiliza in manipularea corecta a coletelor. Multumesc pentru intelegere!

Am semnalat deja cateva probleme din magazinul online, anume acordarea cadourilor pentru praguri de cumparaturi, faptl ca Biobanii schimbati in RON nu intra in calculul pragului, etc. si nu am primit nici un raspuns. Tare fain marketing, dar vad multa teorie si putina practica.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-03-2022 19:43

Buna ziua, ne pare rau ca ati ramas cu o astfel de impresie. Noi v-am raspuns pe mail explicand exact conditiile de participare, conditii prezente si in regulament. Completarea dumneavoastra a fost analizata si transmisa catre departamentul de IT pentru a incerca sa evalueze argumentele oferite. Va multumim si pentru sugestia de a lucra cu firma recomandata. Colegii mei vor analiza si vor face toate demersurile pe care le considera necesare pentru a imbunatati experienta clientilor pe viitor. Va multumim pentru timpul acordat!

Buna, am comandat pachet 1 spirulina si 1 chlorella si am primit 2 chlorella.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-03-2022 09:01

Buna dimineata, ne cerem scuze pentru acest aspect. In cel mai scurt timp colega mea va va contacta pentru a remedia situatia. Multumim pentru intelegere!

Modul defectuos de amplasare a produselor in cutia de transport a condus la spargerea unei pungi a unuia din produsele ce continea o pudra din plante, ce s-a imprastiat printre celelalte pungi si a cazut pe jos in momentul desfacerii coletului.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2022 14:29

Buna ziua, ne pare foarte rau pentru aceasta situatie. Din pacate mai apar din cand in cand probleme de acest gen din cauza manipularii deficitare a acestora de catre curier. Din acest motiv procedura noastra este de a trimite un sms catre clienti dupa fiecare livrare pentru a ne asigura ca produsele au ajuns in conditii optime iar in cazul in care acest lucru nu s-a intamplat sa putem gasi o forma de rezolvare. Am verificat in sistem si am observat ca dumneavoastra nu ati raspuns la acest sms si nu aveam de unde sti de aceasta situatie insa va asigur ca veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp pentru a remedia situatia. O zi frumoasa! Echipa Republica Bio

Produsele apicole achizitionate din productia 2021 superscumpite si de calitate mult inferioara (inclusiv comparativ cu precedentele)

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:01

Buna ziua, ne pare rau ca aveti aceasta parere. Mierea cu anul de productie 2021 a fost mult asteptata si a intarziat o perioada pentru ca, asa cum facem de obicei, si pe aceasta am trimis-o spre testare pentru a putea dovedi calitatea ei si a putea sustine tot ceea ce afirmam pe eticheta. Este adevarat ca variantele comandate de dumneavoastra sunt mieri ce cristalizeaza rapid insa va asiguram ca acesta este un proces natural si cat se poate de normal.

sunteti minunati ,dar uneori se mai intampla sa incurcati comenzile si ma deranjeaza acest lucru .sarbatori cu bine si la cat mai multe comenzi

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:19

Buna ziua, multumim frumos pentru sustinere si va asiguram ca facem eforturi sa imbunatatim serviciile si sa va asiguram o experienta cat mai buna.

preturile mult mai mari fata de concurenta, acelasi produs mai scump cu 10-20-30%. Inacceptabil.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:17

Buna ziua, ne pare rau ca v-am lasat aceasta impresie. Va asigur ca facem eforturi mari sa tinem preturile cat mai mici si calitatea serviciilor la cel mai inalt nivel. O zi frumoasa!

Comandat de multe ori de la dvd și totul a fost bine, până acum când situația este neplăcută. Curierul a sunat la mijlocul săptămânii trecute spunând că a ajuns, însă produsele nu îmi pot fi livrate pentru ceva curge din tot pachetul și s-a împrăștiat în mașină peste restul de colete. Nu s a mai întâmplat în cazul meu până acum, însă din păcate a mai trecuta o alta jumătate de săptămâna și nu am primit nici un semn despre comanda achitata, dar care încă nu a ajuns la mine (și pentru care am primit deja chestionarul de satisfacție prin intermediul căruia va scriu aici). Mi s-a comunicat că vor vorbi la dvs. Rog sa remediem situația mai puțin obișnuită prin înlocuire cu o comanda bine asigurată, așa încat sa nu se mai producă aceleasi neplăceri. Mulțumesc mult pentru intelegere

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 12:36

Stimata doamna, ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va asigur ca veti fi contactata in cel mai scurt timp pentru remedierea ei. Din pacate cei de la curier nu ne-au transmis faptul ca a fost deteriorat coletul, mai mult decat atat statusul lor era "in masina spre livrare", abia in aceasta dimineata l-au modificat in "deteriorat/retur". Asa cum poate ati observat in colaborarile anterioare cu noi, facem tot posibilul sa ne asiguram ca produsele ajung in cel mai scurt timp si in cea mai buna stare insa atunci cand ne lovim de statusuri eronate este foarte greu sa intervenim in timp util. Vom discuta atat cu echipa cat si cu reprezentantii firmei de curierat pentru a gasi cea mai buna solutie si a nu mai intampina astfel de situatii in viitor. Intre timp v-am pus o mentiune in cont pentru ca urmatoarele comenzi sa vi se livreze printr-o alta firma de curierat. Va multumesc pentru intelegere si va asigur ca vom remedia situatia in cel mai scurt timp posibil. Cu deosebita consideratie, Echipa Republica Bio

Prea scump pentru o cantitate de 12 g

RATING:

Răspuns magazin pe 12-10-2021 15:09

Ne pare rau ca ati fost dezamagita de acest aspect insa acesta este pretul pietei pentru acest produs. Asa il veti gasi si in magazine fizice sau in altele online diferenta fiind sub 1 leu (+/-). Noi incercam sa fim cat se poate de transparenti de aceea gramajul apare chiar in titlu. O zi frumoasa va doresc!

Nu mai afisati pe site etichetele produselor, atat timp cat sunt traduse gresit (sau incomplet) si oferiti informatii eronate si incomplete

RATING:

Răspuns magazin pe 19-07-2021 13:45

Multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca suntem in proces de up-datare a fotografiilor pentru produsele ce si-au schimbat eticheta. Aceste informatii s-au modificat deja in descrieri insa dureaza putin mai mult incarcarea fotografiilor de aici discrepantele observate. Speram ca intr-un timp foarte scurt sa reglam aceasta situatie. O zi frumoasa!

Nu sunt multumita se serviciul clienti

RATING:

Răspuns magazin pe 19-07-2021 13:49

Buna ziua, va multumim frumos pentru sesizare. Desi se inregistrase in sistem amanarea livrarii, dintr-o eroare logistica s-a trimis coletul mai devreme. Ne cerem scuze pentru acest aspect si va asiguram ca am luat toate masurile necesare pentru ca aceasta situatie sa nu se mai repete. O zi frumoasa!

Nu am primit certificat de conformitate pentru produsul comandat.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-06-2021 12:37

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback. Colega mea v-a trimis pe mail atat certificatul de conformitate al produsului cat si certificatul nostru ca magazin. Asa cum mentionam de fiecare data cand avem ocazia, noi suntem transparenti si punem la dispozitie toate analizele sau certificarile de care dispunem. Singura mentiune este ca acestea sa fie solicitate de catre client (fiind peste 7000 de listinguri in site iar media produselor dintr-o comanda fiind de 2 cifre). In cazul in care alegeti sa ne oferiti increderea dumneavoastra pe viitor, pentru orice mentiuni considerati ca v-ar fi de folos, va stam la dispozitie atat pe numarul de telefon din site cat si pe cel de mobil din email . O zi minunata!

Unele produse - precum polenul crud dar nu numai, trebuie sa fie livrat la anumita temperatura, altfel isi pierd proprietatile curative! Ar trebui sa fie o nota/comentariu pe site referitor la aceste produse si livrarea sa fie facute corespunzator, chiar daca implica un cost aditional...

RATING:

Răspuns magazin pe 15-06-2021 21:14

Buna ziua, in cazul produselor termosensibile, pentru fiecare dintre ele avem garantia tehnica a furnizorilor ca nu isi pierd proprietatile curative daca sunt tinute in afara congelatorului (sau frigiderului dupa caz) pana la 72 de ore. Pentru unele ni se garanteaza acest lucru si 96 de ore. Cu toate acestea noi incercam sa livram cat mai repede genul acesta de produse si nu le trimitem peste weekend. In cazul dumneavoastra, ambele comenzi au fost livrate in mai putin de 24 de ore (timpul petrecut intre ambalare si livrare). Cu toate acestea va intelegem punctul de vedere si de aceea am demarat deja procesul de implementare a optiunii de ambalare suplimentara la cererea clientului, in cutie izoterma. Vom face tot posibilul ca aceasta sa fie operationala cat de curand posibil. Multumim frumos!

persoana de la curierat foarte gretoasa si nepoliticoasa

RATING:

Răspuns magazin pe 09-04-2021 12:38

Ne pare rau pentru acest aspect. Va asiguram ca am transmis si firmei de curierat o sesizare in acest sens. Multumim pentru rabdare si sustinere!

Răspuns magazin pe 31-03-2021 12:51

Va multumim pentru sustinere! O zi minunata!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022