Opinii de la clienții magazinului online RepublicaBIO.ro

Notă magazin

9,84 / 10

Calitatea livrării

9,78 / 10

Ne recomandă

99,48%

de la data înscrierii magazinului în program (24-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții RepublicaBIO.ro

persoana de la curierat foarte gretoasa si nepoliticoasa

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2021 12:38

Ne pare rau pentru acest aspect. Va asiguram ca am transmis si firmei de curierat o sesizare in acest sens. Multumim pentru rabdare si sustinere!

Raspuns magazin pe 31-03-2021 12:51

Va multumim pentru sustinere! O zi minunata!

Produsele sunt de buna calitate, însă din păcate am rămas foarte dezamăgită vis-a-vis de corectitudinea fata de client. La o comanda voluminoasa, în loc de 6 borcane ulei de cocos am primit doar 5. M-am gândit ca este o greșeală, am sunat pt a face sesizarea, nu neapărat pt acei bani, ci pt faptul ca m-am simțit înșelată și nu mi s-a părut corect. S-au scuzat politicos și am fost asigurata în data de 4 ianuarie ca îmi vor returna banii în contul din care am făcut plata, dar nimic. A trecut deja o săptămână și tot nimic. Pt mine e un eveniment demotivant și nu cred ca voi mai reveni. Sunt și alti comercianți concurenți cu produse la fel de bune și mult mai orientați către client

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2021 12:34

Stimata doamna, ne cerem scuze pentru intarzierea cu care s-a procesat notificarea dumneavoastra (transferul bancar a fost facut in urma cu 3 zile). Tin sa va mentionez cu toata sinceritatea ca acest tip de intarzieri nu ne caracterizeaza insa ne asumam feedback-ul si vom invata din el. Multumim frumos pentru timpul acordat, pentru comanda facuta si speram ca in viitor sa ne dati sansa de a va demonstra ca acest caz a fost exceptia si nu regula dupa care ne ghidam. Va dorim multa sanatate si un an cat mai bun cu multe realizari.

Din păcate nu am.primit nici un colet ,doar promisiuni ... si nu as avea cum recomanda acest magazin dacă am fost dezamăgita ,ca si client .Desi am.trimis emaill firmei Bio Republica ca firma de shipping &delivery Fan Courier nu a mai livrat nimic din luna mai nu a fost aleasa o alta metoda de livrare a coletului .. PACAT !

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2020 06:40

Stimata doamna, comanda dumneavoastra a fost primita si expediata in data de 5 noiembrie prin Fan Courier si vi s-a trimis pe mail atat numarul de AWB cat si toate datele noastre pentru a ne putea contacta in caz de nevoie. Tin sa mentionez ca in sistemul nostru nu apareti cu alte comenzi deci colaborarea din luma mai pe care o mentionati nu a fost cu noi. De asemenea va asigur ca nu am primit pe mail nicio notificare prin care sa ne fi mentionat ca nu doriti sa vi se faca expedierea coletului prin Fan Courier. Coletul dumneavoastra a fost scos in livrare in data de 06 noiembrie si pana incluziv in 09 noiembrie ati fost notificata de mai multe ori pe numarul de telefon mentionat in comanda. Noi am inregistrat 2 tickete de urgentare a livrarii insa la ambele am primit acelasi raspuns "au fost efectuate multiple incercari de livrare insa clientul nu este gasit la adresa si nu raspunde la telefon" In data de 11 noiembrie cand cei de la Fan ne-au informat ca vor face retur expeditiei colega mea v-a trimis un mesaj pentru a ne da seama de motivul acestuia insa nu a primit raspuns. Toate dovezile, ticketele si mesajele vi le vom trimite si pe mail pentru a va asigura ca am facut tot ce tinea de noi pentru a face posibila livrarea. Va inteleg nemultumirea si ne pare rau pentru situatie dar sincer nu stiu ce altceva am fi putut face pentru a evita aceasta situatie. Cu deosebita consideratie, Echipa Republica Bio

Să fie mai atenți când pregatesc coletele!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2020 06:03

Buna seara, va asiguram ca facem tot ce tine de noi pentru a optimiza procedurile si ne bucuram ca am putut rezolva repede situatia. Multumim!

Mierea nu este curată 100 % , textura este mult prea lichidă. Mierea adevărată ( care nu are adăugat sirop de zahăr ) este mai groasă.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-09-2020 05:19

Buna ziua, faptul ca mierea comandata vi se pare prea lichida poate fi din cauza temperaturilor ridicate din zilele trecute caci, textura se schimba odata cu temperatura la care este expusa. Va asiguram ca mierea Republica Bio este un produs autentic, ecologic, crud, de cea mai inalta calitate, fapt dovedit de analizele de laborator efectuate pe fiecare lot in parte in cadrul unor institutii independente si acreditate. Aceste analize sunt puse la dispozitia clientilor oricand sunt solicitate iar in cazul dumneavoastra ne-am luat libertatea de a vi le trimite pe mail pentru a elimina orice dubii legate de acest produs.

Recomand mai multă atenție la ambalarea produselor. Gelul pe care l-am comandat a ajuns doar jumătate în flacon, restul s-a scurs...

RATING:

Raspuns magazin pe 02-09-2020 10:02

Buna ziua, ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate manipularea necorespunsatoare a coletelor poate provoca deteriorarea produselor. Tocmai de aceea procedura noastra este de a trimite fiecarui client un sms dupa livrare spre a ne asigura ca aceasta s-a desfasurat optim ceea ce am banuit initial in cazul dumneavoastra. Va vom contacta astazi pentru a remedia situatia si va asiguram ca vom face tot ce tine de noi pentru imbunatatirea procesului de ambalare in cazul acestui produs. O zi frumoasa!

Ati putea adauga mai multe produse fara gluten si cazeina/ lactoza.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-07-2020 05:17

Buna ziua, multumim frumos pentru sugestie. In momentul de fata de axam pe a aduce cat mai multe produse fara alergeni. O zi frumoasa!

Am primit f multe plastice in cutie. Un serviciu de colectare al acestor ambalaje sau 100% ambalaje biodegradabile ar trebui sa fie oferite in loc/ cu acest formular de feedback ca serviciul sa fie complet si de nota 10. Din orice alt punct de vedere, de nota 10. Multumesc frumos

RATING:

Raspuns magazin pe 13-07-2020 02:35

Acesta este un aspect foarte important in munca noastra si de aceea incercam sa folosim cat mai multe materiale biodegradabile sau macar reciclabile acolo unde siguranta ne-o permite. Va asigur ca muncim intens la o solutie pentru a elimina plasticul din fiecare cutie. Multumim frumos pentru feedback!

Pufuletii erau Zdrobiți !😭

RATING:

Raspuns magazin pe 07-07-2020 02:58

Va multumim frumos pentru feedback si va incurajam sa ni-l oferiti de fiecare data fie pe aceasta cale fie ca raspuns la sms-urile pe care le trimitem dupa fiecare livrare tocmai pentru a ne asigura ca produsele ajung in conditii optime. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va asiguram ca vom face sesizare firmei de curierat pentru manipulare necorespunzatoare Pe langa acest aspect, va vom trimite si un cod de discount pentru a putea acoperi cel putin costul acestui produs. Orice colet veti avea din partea noastra va fi marcat ca fiind fragil si va fi expediat printr-o alta firma de curierat. Cu deosebita consideratie, echipa Republica Bio

Am comandat o periuta de dinti pentru cel mic: “Periuta de dinti pentru bebe si copii Jack N' Jill Hipo” si perii acesteia se desprind foarte usor (raman in gura copilului - la 1 an nu stie sa-i de afara). Consider ca aceste produse trebuie supuse unei verificari foarte minutioase, avand in vedere ca se adreseaza acestei categorii de varsta. Total dezamagit de produs (iar magazinul isi creeaza imaginea prin calitatea produselor pe care le comercializeaza). Multumesc!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-06-2020 04:57

Buna ziua, ne cerem scuze pentru aceasta situatie, din ceea ce ne-a comunicat furnizorul este posibil sa fi fost un defect din fabrica al acestui produs. Cu toate ca este prima sesizare de acest gen pentru aceasta periuta, noi vom demara o analiza interna si vom contacta ultimii 10 cumparatori ai acesteia ca sa verificam daca problema expusa de dumneavoastra este un caz izolat. De asemenea, avand in vedere ca nu ati putut beneficia de produsul achizitionat va rugam sa ne trimiteti datele dumneavoastra (numar cont si nume titular cont) la adresa anca@republica.bio pentru a va putea returna suma aferenta. Va multumesc frumos!

Am solicitat sa fiu notificata cand reapare un produs pe stoc, a aparut si nu am primit mail, va rog sa verificati daca va functioneaza acest tip de notificare. Multumesc!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-05-2020 10:17

Buna ziua, am transmis departamentului IT mesajul si au remediat situatia. Multumim frumos pentru informare!

As fi vrut sa primesc discountul de 7 % acordat inițial am făcut mai multe comenzi la Dvs

RATING:

Raspuns magazin pe 26-05-2020 10:22

Buna ziua, din cate am inteles de la colega mea dumneavoastra aveati de ales intre transportul gratuit si acest cod. Inteleg ca ati optat pentru transport gratuit la aceasta comanda prin urmare codul de discount vi se va trimite pe mail pentru o comanda viitoare. Multumim!

Gelul de spalat fata cu miere de manuka este dezamagitor. Efectiv usuca pielea si o trage, este foarte urata senzatia pe care o lasa.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2020 02:20

Ne pare rau pentru aceasta situatie, este prima de acest gen relatata pentru acest produs. Avand in vedere ca ingredientele active ale acestui gel nu sunt indigene este posibil ca ceea ce descrieti sa fie o hipersensibilitate particulara pentru unul dintre acestea. Va vom contacta spre a afla mai multe despre rutina dumneavoastra zilnica de ingrijire pentru a va putea face o recomandare personalizata. Multumim!

Livrarea foarte rapida,dar curierul nu a venit la usa si a trebuit sa cobor dupa el. Multe produse nu mai sunt in stoc de mult timp. Dar ca avantaj,produsele au fost livrate in mai putin de 2 zile.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-04-2020 09:49

Buna ziua, ne cerem scuze pentru aceasta situatie vom face o sesizare celor de la curierat pentru aceasta situatie. Stocurile insa in momentul actual nu depind de noi, fluxurile de aprovizionare fiind intrerupte partial din Europa spre Romania. Va asiguram ca indata ce situatia la nivel european se va stabiliza vom putea reveni la nivelul obisnuit. Intre timp multumim ca ne sunteti alaturi si va dorim multa sanatate!

Sunt client nou si am avut o dezamagire, deoarece am cumpărat o crema de fata Manuca, la prețul afișat. A doua zi, la acest produs, a fost lansată promoția cu al doilea produs din gama cosmetice Manuca, la 1/2 din pret. Am solicitat telefonic, sa pot cumpara un produs in condițiile promoției, tocmai ptr ca, cu o zi înainte cumpărasem crema Manuca. A fost respinsă cererea mea. Sunt nemulțumita de politica firmei. Sunt client nou, dar nu voi mai cumpara de la Dvs si nici nu voi recomanda firma Dvs altor persoane.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-04-2020 12:03

Stimata doamna, comanda dumneavoastra pentru produsul mentionat a venit in data de 31 martie si ati beneficiat atat de un discount pentru intreaga comanda cat si de transport gratuit. Promotia noastra a inceput in data de 2 aprilie cand ne-ati sunat sa ne solicitati atat 50% discount pentru un al doilea produs. Asa cum v-a explicat colega mea, toate promotiile sunt agreate cu partenerii nostri, au reguli clare si sunt urmarite indeaproape de acestia de aceea nu putem face exceptii. Intotdeauna am fost aproape de clienti si am incercat sa fim cat se poate de flexibili insa situatiile de acest gen trebuie sa le gestionam conform regulilor agreate. Va doresc multa sanatate si o zi cat mai buna!

Nu a fost respectata solicitarea pe care am facut-o la trimiterea comenzii. Sapunurile au fost ambalate in aceeasi cutie cu produsele alimentare.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-04-2020 04:34

Buna ziua, toate comenzile ce pleaca de la noi au separator din folie cu bule intre produsele alimentare si cele cosmetice sau detergenti. Ne cerem scuze daca acest lucru nu a fost suficient pentru dumneavoastra. Vom tine cont de acest feedback si va vom pune aceasta mentiune in cont! Sanatate multa si o zi minunata va doresc!

Am primit un spam cu mailul in care era un link la acest formular. Nu am cumparat nimic de pe Republica Bio si mailul era adresat cu totul altei persoane. Imi inchipui ca acest site accepta adresele de mail introduse de clienti fara sa le verifice ca intr-adevar apartin acelor oameni. Diletanti! Am bifat mai jos optiunea "Vreau ca prenumele meu sa fie publicat alaturi de comentariu". Sunt curios daca apare prenumele meu sau prenumele persoanei care s-a inregistrat cu adresa mea de mail.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:39

Buna ziua, ne cerem scuze pentru aceasta situatie, cel mai probabil clienta noastra si-a trecut gresit adresa de mail . O vom contacta si vom incerca sa lamurim cat mai repede acest aspect pentru a nu mai avea parte de alte neplaceri. Multumim pentru intelegere!

Am facut o reclamatie si nu am primit niciun raspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2020 04:47

Buna ziua, ne cerem scuze pentru intarziere, dupa cum v-am anuntat a durat mai mult pana sa putem primi toate lamuririle in aceasta speta. Va asigur ca de fiecare data vom face tot posibilul sa obtinem toate informatiile necesare pentru orice situatie aparuta. O zi frumoasa!

Mai multa atentie comenzii

RATING:

Raspuns magazin pe 11-04-2020 04:38

Multumim frumos pentru mesaj si va asigur ca suntem in proces continuu de imbunatatire al procedurilor. Va doresc sanatate multa si o zi minunata!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020