Nota: 9,84 / 10 de la 15.358 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Maria - Sat oncesti
Factura?
Răspuns magazin pe 01-09-2023 10:47
Stimata doamna, deoarece incercam sa ajutam mediul putin cate putin, compania noastra a decis ca facturile sa fie trimise strict electonic, de aceea nu ati gasit-o in colet. Ea era disponibila in contul dumneavoastra din site iar colega mea v-a retrimis-o astazi si pe mail. Ne pare rau pentru discomfortul creat insa speram sa ne intelegeti motivele. Multumim frumos!
Răspuns client pe 01-09-2023 11:38:
O edificare certā’ dupā o colaborare ulterioarā . Toate cele bune!
Valentin - Năvodari
Cutiile de ceai nu se expediază în plic. Au ajuns turtite
Răspuns magazin pe 08-08-2023 17:20
Buna ziua, dupa verificarea sistemului din depozitul nostru va pot confirma ca produsele au plecat de la noi ambalate corespunzator in cutie cu brandul Republica Bio. Se intampla uneori ca agentii de curier sa mute produsele intr-un alt ambalaj daca cel initial se deterioreaza din vina lor. Ne cerem scuze pentru acest aspect si va asiguram ca vom face tot ce tine de noi pentru ca acest lucru sa nu se mai intample. Multumim pentru notificare!
Valentin - Arad
Precomanda facuta telefonic nu a fost onorata si nici nu am fost instintat ca nu se onoreaza
Răspuns magazin pe 28-07-2023 16:13
Stimate domn, Ne pare rau pentru acest aspect insa dumneavoastra ati avut precomanda inregistrata in sistem si urma a fi procesata in data de 21 iulie (data in care a revenit produsul in stoc, incepand cu ora 10, ora la care colegii din call-center incep programul). In momentul cand acestia au inceput sa incarce precomenzile au observat ca la ora 9:21 (in acea dimineata) dumneavoastra aveati comanda plasata si platita de aceea au dedus ca nu mai este cazul. Ne cerem scuze pentru faptul ca nu ati fost sunat pentru a vi se explica acest aspect si va asigur ca nu se va repeda aceasta eroare. Multumim frumos pentru feedback!
Anonim - Praid
Răspuns magazin pe 06-04-2023 19:19
Buna ziua, intelegem din nota dumneavoastra ca interactiunea cu noi v-a dezamagit profund. Colega mea a incercat sa va contacteze telefonic pe numarul inregistrat in sistem pentru a intelege mai bine situatia, insa nu a raspuns nimeni. Comanda dumnavoastra a fost plasata miercuri dupa-amiaza la ora 17:57. Conform procedurii mentionate atat in mailul de confirmare cat si in site, aceasta a fost pregatita si expediata joi iar vineri s-a facut prima incercare de livrare prin partenerii de la Bookurier/Urgent Cargus. Din pacate ,deoarece nu ati raspuns la telefon livrarea nu a fost facuta. Dupa ce au incercat sa va contacteze in mai multe randuri ne-au transmis ca au depozitat coletul si ni-l vor trimite retur. Va spun cu toata sinceritatea ca incercam sa aflam ce anume v-a deranjat si ce anume am putea imbunatati pentru a ne putea ridica la standardele dumneavoastra si am aprecia daca ne-ati putea raspunde fie la mailul trimis fie la sms. Va multumesc anticipat!
Andrei - Iasi
Nu imi place chestia asta .Dau comanda si in 2 zile au reduceri de 20 %.nu recomand.tot timpul sunt reduceri.da eu nu le prind niciodata
Răspuns magazin pe 02-03-2023 17:24
Buna ziua, Ne pare rau pentru acest aspect, cu siguranta nu aceasta este intentia noastra. Colega mea va va contacta pentru a incerca sa va propuna o solutie in acest caz. Multumim frumos pentru timpul acordat!
Răspuns client pe 02-03-2023 17:29:
Anonim - Dumbravita
Ati trimis produse cu termen de garantie nesatisfacator. Am fost foarte nemultumita sa primesc uleiuri esentiale care expira in doar cateva luni. Un cod de reducere cu 50% nu rectifica prea mult problema pentru ca uleiurile vor expira in 3-4 luni in loc de 2-3 ani
Răspuns magazin pe 02-11-2022 14:05
Stimata doamna, imi pare rau ca ati ramas dezamagita in urma comenzii. La telefon va oferisem posibilitatea de a alege varianta care va ajuta mai mult (fie voucherul de 50% din valoarea produsului fie sa facem retur si sa va oferim un altul cu o alta data de expirare). Asa cum va explicam si atunci, procedura noastra este de a marca data de expirare pe fotografiile din site ale produselor ce se afla in vanzare accelerata. In cazul dumneavoastra, fiind vorba de o eroare umana pentru care mi-am cerut scuze, acelea erau modurile de compensare gandite de noi. Va asigur ca nu a existat niciun fel de intentie in spatele acestei situatii, este doar o eroare cu care vom face tot ce tine de noi sa nu ne mai intalnim. De asemenea, as dori sa mentionez ca in site-ul nostru aveti posibilitatea de a solicita datele de expirare ale produselor inainte de expedierea comenzii astfel incat, sa aveti certitudinea ca ceea ce primiti este exact ceea ce va doriti. Mi-am permis sa va pun in cont aceasta mentiune astfel incat sa vi se transmita aceste date in viitor. Multumesc frumos pentru timpul acordat prin scrierea mesajului. Sanatate multa si ganduri bune!
soarece - bucuresti
As vrea sa gasesc produse certificate fara gluten, cu sigla grau taiat. Multumesc!
Răspuns magazin pe 08-08-2022 16:48
Va multumim frumos atat pentru comanda cat si pentru sugestie. Desi avem listate peste 400 produse certificate fara gluten, intelegem aceasta nevoie si facem eforturi sa imbogatim oferta. Va invit sa va abonati la newsletterul nostru prin care anuntam saptamanal noile listari. Zi frumoasa si sanatate multa!
Anonim - Constanta
Sa schimbe firma curierat. Un colet a facut 5 zile!!!
Răspuns magazin pe 20-07-2022 00:48
Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie. Din pacate in sezonul estival apar intarzieri in livrarea coletelor din cauza aglomeratiei. Va asiguram ca facem eforturi sa imbunatatim procedura si sa va putem oferi cat mai multe variante de transport astfel incat sa nu mai intampinati acest tip de situatii. Va multumim frumos pentru feedback si pentru rabdare! Sanatate si ganduri bune!
Anonim - Mamaia-Sat
Vreau să spun că e foarte bine că aveți produse de o foarte bună calitate, însă dezamăgirea vine când vrei să faci o cura întreagă și în ultima vreme nu mai găsești produsele pe stoc....
Răspuns magazin pe 12-07-2022 22:34
Buna ziua, ne pare rau pentru acest aspect. Noi tinem foarte mult la calitate si desi stim ca este frustrant, preferam sa nu producem suplimentul decat sa o facem cu materie prima de o calitate inferioara. Va asiguram ca facem eforturi maxime pentru a rezolva aceasta situatie intr-un timp rezonabil si va multumim frumos pentru mesaj!
Cristinel - Brasov
Atentie la ambalarea coletului!
Răspuns magazin pe 24-03-2022 09:03
Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie si asa cum v-a comunicat colega mea inca de ieri va asiguram ca vom gasi o solutie de compensare. In ceea ce priveste ambalarea, facem eforturi in permanente de a imbunatati atat calitatea ambalajelor cat si comunicarea cu partenerii de curierat pentru a ii responsabiliza in manipularea corecta a coletelor. Multumesc pentru intelegere!
Anonim - Baciu
Am semnalat deja cateva probleme din magazinul online, anume acordarea cadourilor pentru praguri de cumparaturi, faptl ca Biobanii schimbati in RON nu intra in calculul pragului, etc. si nu am primit nici un raspuns. Tare fain marketing, dar vad multa teorie si putina practica.
Răspuns magazin pe 10-03-2022 19:43
Buna ziua, ne pare rau ca ati ramas cu o astfel de impresie. Noi v-am raspuns pe mail explicand exact conditiile de participare, conditii prezente si in regulament. Completarea dumneavoastra a fost analizata si transmisa catre departamentul de IT pentru a incerca sa evalueze argumentele oferite. Va multumim si pentru sugestia de a lucra cu firma recomandata. Colegii mei vor analiza si vor face toate demersurile pe care le considera necesare pentru a imbunatati experienta clientilor pe viitor. Va multumim pentru timpul acordat!
Cristina - Bucuresti
Buna, am comandat pachet 1 spirulina si 1 chlorella si am primit 2 chlorella.
Răspuns magazin pe 02-03-2022 09:01
Buna dimineata, ne cerem scuze pentru acest aspect. In cel mai scurt timp colega mea va va contacta pentru a remedia situatia. Multumim pentru intelegere!
- Ploiesti
Modul defectuos de amplasare a produselor in cutia de transport a condus la spargerea unei pungi a unuia din produsele ce continea o pudra din plante, ce s-a imprastiat printre celelalte pungi si a cazut pe jos in momentul desfacerii coletului.
Răspuns magazin pe 02-02-2022 14:29
Buna ziua, ne pare foarte rau pentru aceasta situatie. Din pacate mai apar din cand in cand probleme de acest gen din cauza manipularii deficitare a acestora de catre curier. Din acest motiv procedura noastra este de a trimite un sms catre clienti dupa fiecare livrare pentru a ne asigura ca produsele au ajuns in conditii optime iar in cazul in care acest lucru nu s-a intamplat sa putem gasi o forma de rezolvare. Am verificat in sistem si am observat ca dumneavoastra nu ati raspuns la acest sms si nu aveam de unde sti de aceasta situatie insa va asigur ca veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp pentru a remedia situatia. O zi frumoasa! Echipa Republica Bio
Anonim - BUCURESTI
Produsele apicole achizitionate din productia 2021 superscumpite si de calitate mult inferioara (inclusiv comparativ cu precedentele)
Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:01
Buna ziua, ne pare rau ca aveti aceasta parere. Mierea cu anul de productie 2021 a fost mult asteptata si a intarziat o perioada pentru ca, asa cum facem de obicei, si pe aceasta am trimis-o spre testare pentru a putea dovedi calitatea ei si a putea sustine tot ceea ce afirmam pe eticheta. Este adevarat ca variantele comandate de dumneavoastra sunt mieri ce cristalizeaza rapid insa va asiguram ca acesta este un proces natural si cat se poate de normal.
anicuta - NANOV
sunteti minunati ,dar uneori se mai intampla sa incurcati comenzile si ma deranjeaza acest lucru .sarbatori cu bine si la cat mai multe comenzi
Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:19
Buna ziua, multumim frumos pentru sustinere si va asiguram ca facem eforturi sa imbunatatim serviciile si sa va asiguram o experienta cat mai buna.
Bogdan - Ploiesti
preturile mult mai mari fata de concurenta, acelasi produs mai scump cu 10-20-30%. Inacceptabil.
Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:17
Buna ziua, ne pare rau ca v-am lasat aceasta impresie. Va asigur ca facem eforturi mari sa tinem preturile cat mai mici si calitatea serviciilor la cel mai inalt nivel. O zi frumoasa!
Anonim - Bucuresti
Comandat de multe ori de la dvd și totul a fost bine, până acum când situația este neplăcută. Curierul a sunat la mijlocul săptămânii trecute spunând că a ajuns, însă produsele nu îmi pot fi livrate pentru ceva curge din tot pachetul și s-a împrăștiat în mașină peste restul de colete. Nu s a mai întâmplat în cazul meu până acum, însă din păcate a mai trecuta o alta jumătate de săptămâna și nu am primit nici un semn despre comanda achitata, dar care încă nu a ajuns la mine (și pentru care am primit deja chestionarul de satisfacție prin intermediul căruia va scriu aici). Mi s-a comunicat că vor vorbi la dvs. Rog sa remediem situația mai puțin obișnuită prin înlocuire cu o comanda bine asigurată, așa încat sa nu se mai producă aceleasi neplăceri. Mulțumesc mult pentru intelegere
Răspuns magazin pe 18-10-2021 12:36
Stimata doamna, ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va asigur ca veti fi contactata in cel mai scurt timp pentru remedierea ei. Din pacate cei de la curier nu ne-au transmis faptul ca a fost deteriorat coletul, mai mult decat atat statusul lor era "in masina spre livrare", abia in aceasta dimineata l-au modificat in "deteriorat/retur". Asa cum poate ati observat in colaborarile anterioare cu noi, facem tot posibilul sa ne asiguram ca produsele ajung in cel mai scurt timp si in cea mai buna stare insa atunci cand ne lovim de statusuri eronate este foarte greu sa intervenim in timp util. Vom discuta atat cu echipa cat si cu reprezentantii firmei de curierat pentru a gasi cea mai buna solutie si a nu mai intampina astfel de situatii in viitor. Intre timp v-am pus o mentiune in cont pentru ca urmatoarele comenzi sa vi se livreze printr-o alta firma de curierat. Va multumesc pentru intelegere si va asigur ca vom remedia situatia in cel mai scurt timp posibil. Cu deosebita consideratie, Echipa Republica Bio
Elena - Bucuresti
Prea scump pentru o cantitate de 12 g
Răspuns magazin pe 12-10-2021 15:09
Ne pare rau ca ati fost dezamagita de acest aspect insa acesta este pretul pietei pentru acest produs. Asa il veti gasi si in magazine fizice sau in altele online diferenta fiind sub 1 leu (+/-). Noi incercam sa fim cat se poate de transparenti de aceea gramajul apare chiar in titlu. O zi frumoasa va doresc!
Alin - Bucuresti
Nu mai afisati pe site etichetele produselor, atat timp cat sunt traduse gresit (sau incomplet) si oferiti informatii eronate si incomplete
Răspuns magazin pe 19-07-2021 13:45
Multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca suntem in proces de up-datare a fotografiilor pentru produsele ce si-au schimbat eticheta. Aceste informatii s-au modificat deja in descrieri insa dureaza putin mai mult incarcarea fotografiilor de aici discrepantele observate. Speram ca intr-un timp foarte scurt sa reglam aceasta situatie. O zi frumoasa!
Anna - Dumbravita
Nu sunt multumita se serviciul clienti
Răspuns magazin pe 19-07-2021 13:49
Buna ziua, va multumim frumos pentru sesizare. Desi se inregistrase in sistem amanarea livrarii, dintr-o eroare logistica s-a trimis coletul mai devreme. Ne cerem scuze pentru acest aspect si va asiguram ca am luat toate masurile necesare pentru ca aceasta situatie sa nu se mai repete. O zi frumoasa!
Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023