Opinii de la clienții magazinului online RepublicaBIO.ro

RepublicaBIO.ro

Nota: 9,84 / 10 de la 12.774 de clienți verificați

Notă magazin

9,84 / 10

Ne recomandă

99,45%

de la data înscrierii magazinului în program (24-05-2017)

Ultimele opinii adăugate produselor RepublicaBIO.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții RepublicaBIO.ro

Atentie la ambalarea coletului!

RATING:

Răspuns magazin pe 24-03-2022 09:03

Buna ziua, ne pare rau pentru aceasta situatie si asa cum v-a comunicat colega mea inca de ieri va asiguram ca vom gasi o solutie de compensare. In ceea ce priveste ambalarea, facem eforturi in permanente de a imbunatati atat calitatea ambalajelor cat si comunicarea cu partenerii de curierat pentru a ii responsabiliza in manipularea corecta a coletelor. Multumesc pentru intelegere!

Am semnalat deja cateva probleme din magazinul online, anume acordarea cadourilor pentru praguri de cumparaturi, faptl ca Biobanii schimbati in RON nu intra in calculul pragului, etc. si nu am primit nici un raspuns. Tare fain marketing, dar vad multa teorie si putina practica.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-03-2022 19:43

Buna ziua, ne pare rau ca ati ramas cu o astfel de impresie. Noi v-am raspuns pe mail explicand exact conditiile de participare, conditii prezente si in regulament. Completarea dumneavoastra a fost analizata si transmisa catre departamentul de IT pentru a incerca sa evalueze argumentele oferite. Va multumim si pentru sugestia de a lucra cu firma recomandata. Colegii mei vor analiza si vor face toate demersurile pe care le considera necesare pentru a imbunatati experienta clientilor pe viitor. Va multumim pentru timpul acordat!

Buna, am comandat pachet 1 spirulina si 1 chlorella si am primit 2 chlorella.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-03-2022 09:01

Buna dimineata, ne cerem scuze pentru acest aspect. In cel mai scurt timp colega mea va va contacta pentru a remedia situatia. Multumim pentru intelegere!

Modul defectuos de amplasare a produselor in cutia de transport a condus la spargerea unei pungi a unuia din produsele ce continea o pudra din plante, ce s-a imprastiat printre celelalte pungi si a cazut pe jos in momentul desfacerii coletului.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-02-2022 14:29

Buna ziua, ne pare foarte rau pentru aceasta situatie. Din pacate mai apar din cand in cand probleme de acest gen din cauza manipularii deficitare a acestora de catre curier. Din acest motiv procedura noastra este de a trimite un sms catre clienti dupa fiecare livrare pentru a ne asigura ca produsele au ajuns in conditii optime iar in cazul in care acest lucru nu s-a intamplat sa putem gasi o forma de rezolvare. Am verificat in sistem si am observat ca dumneavoastra nu ati raspuns la acest sms si nu aveam de unde sti de aceasta situatie insa va asigur ca veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp pentru a remedia situatia. O zi frumoasa! Echipa Republica Bio

Produsele apicole achizitionate din productia 2021 superscumpite si de calitate mult inferioara (inclusiv comparativ cu precedentele)

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:01

Buna ziua, ne pare rau ca aveti aceasta parere. Mierea cu anul de productie 2021 a fost mult asteptata si a intarziat o perioada pentru ca, asa cum facem de obicei, si pe aceasta am trimis-o spre testare pentru a putea dovedi calitatea ei si a putea sustine tot ceea ce afirmam pe eticheta. Este adevarat ca variantele comandate de dumneavoastra sunt mieri ce cristalizeaza rapid insa va asiguram ca acesta este un proces natural si cat se poate de normal.

sunteti minunati ,dar uneori se mai intampla sa incurcati comenzile si ma deranjeaza acest lucru .sarbatori cu bine si la cat mai multe comenzi

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:19

Buna ziua, multumim frumos pentru sustinere si va asiguram ca facem eforturi sa imbunatatim serviciile si sa va asiguram o experienta cat mai buna.

preturile mult mai mari fata de concurenta, acelasi produs mai scump cu 10-20-30%. Inacceptabil.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 13:17

Buna ziua, ne pare rau ca v-am lasat aceasta impresie. Va asigur ca facem eforturi mari sa tinem preturile cat mai mici si calitatea serviciilor la cel mai inalt nivel. O zi frumoasa!

Comandat de multe ori de la dvd și totul a fost bine, până acum când situația este neplăcută. Curierul a sunat la mijlocul săptămânii trecute spunând că a ajuns, însă produsele nu îmi pot fi livrate pentru ceva curge din tot pachetul și s-a împrăștiat în mașină peste restul de colete. Nu s a mai întâmplat în cazul meu până acum, însă din păcate a mai trecuta o alta jumătate de săptămâna și nu am primit nici un semn despre comanda achitata, dar care încă nu a ajuns la mine (și pentru care am primit deja chestionarul de satisfacție prin intermediul căruia va scriu aici). Mi s-a comunicat că vor vorbi la dvs. Rog sa remediem situația mai puțin obișnuită prin înlocuire cu o comanda bine asigurată, așa încat sa nu se mai producă aceleasi neplăceri. Mulțumesc mult pentru intelegere

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 12:36

Stimata doamna, ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va asigur ca veti fi contactata in cel mai scurt timp pentru remedierea ei. Din pacate cei de la curier nu ne-au transmis faptul ca a fost deteriorat coletul, mai mult decat atat statusul lor era "in masina spre livrare", abia in aceasta dimineata l-au modificat in "deteriorat/retur". Asa cum poate ati observat in colaborarile anterioare cu noi, facem tot posibilul sa ne asiguram ca produsele ajung in cel mai scurt timp si in cea mai buna stare insa atunci cand ne lovim de statusuri eronate este foarte greu sa intervenim in timp util. Vom discuta atat cu echipa cat si cu reprezentantii firmei de curierat pentru a gasi cea mai buna solutie si a nu mai intampina astfel de situatii in viitor. Intre timp v-am pus o mentiune in cont pentru ca urmatoarele comenzi sa vi se livreze printr-o alta firma de curierat. Va multumesc pentru intelegere si va asigur ca vom remedia situatia in cel mai scurt timp posibil. Cu deosebita consideratie, Echipa Republica Bio

Prea scump pentru o cantitate de 12 g

RATING:

Răspuns magazin pe 12-10-2021 15:09

Ne pare rau ca ati fost dezamagita de acest aspect insa acesta este pretul pietei pentru acest produs. Asa il veti gasi si in magazine fizice sau in altele online diferenta fiind sub 1 leu (+/-). Noi incercam sa fim cat se poate de transparenti de aceea gramajul apare chiar in titlu. O zi frumoasa va doresc!

Nu mai afisati pe site etichetele produselor, atat timp cat sunt traduse gresit (sau incomplet) si oferiti informatii eronate si incomplete

RATING:

Răspuns magazin pe 19-07-2021 13:45

Multumim frumos pentru feedback. Va asiguram ca suntem in proces de up-datare a fotografiilor pentru produsele ce si-au schimbat eticheta. Aceste informatii s-au modificat deja in descrieri insa dureaza putin mai mult incarcarea fotografiilor de aici discrepantele observate. Speram ca intr-un timp foarte scurt sa reglam aceasta situatie. O zi frumoasa!

Nu sunt multumita se serviciul clienti

RATING:

Răspuns magazin pe 19-07-2021 13:49

Buna ziua, va multumim frumos pentru sesizare. Desi se inregistrase in sistem amanarea livrarii, dintr-o eroare logistica s-a trimis coletul mai devreme. Ne cerem scuze pentru acest aspect si va asiguram ca am luat toate masurile necesare pentru ca aceasta situatie sa nu se mai repete. O zi frumoasa!

Nu am primit certificat de conformitate pentru produsul comandat.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-06-2021 12:37

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback. Colega mea v-a trimis pe mail atat certificatul de conformitate al produsului cat si certificatul nostru ca magazin. Asa cum mentionam de fiecare data cand avem ocazia, noi suntem transparenti si punem la dispozitie toate analizele sau certificarile de care dispunem. Singura mentiune este ca acestea sa fie solicitate de catre client (fiind peste 7000 de listinguri in site iar media produselor dintr-o comanda fiind de 2 cifre). In cazul in care alegeti sa ne oferiti increderea dumneavoastra pe viitor, pentru orice mentiuni considerati ca v-ar fi de folos, va stam la dispozitie atat pe numarul de telefon din site cat si pe cel de mobil din email . O zi minunata!

Unele produse - precum polenul crud dar nu numai, trebuie sa fie livrat la anumita temperatura, altfel isi pierd proprietatile curative! Ar trebui sa fie o nota/comentariu pe site referitor la aceste produse si livrarea sa fie facute corespunzator, chiar daca implica un cost aditional...

RATING:

Răspuns magazin pe 15-06-2021 21:14

Buna ziua, in cazul produselor termosensibile, pentru fiecare dintre ele avem garantia tehnica a furnizorilor ca nu isi pierd proprietatile curative daca sunt tinute in afara congelatorului (sau frigiderului dupa caz) pana la 72 de ore. Pentru unele ni se garanteaza acest lucru si 96 de ore. Cu toate acestea noi incercam sa livram cat mai repede genul acesta de produse si nu le trimitem peste weekend. In cazul dumneavoastra, ambele comenzi au fost livrate in mai putin de 24 de ore (timpul petrecut intre ambalare si livrare). Cu toate acestea va intelegem punctul de vedere si de aceea am demarat deja procesul de implementare a optiunii de ambalare suplimentara la cererea clientului, in cutie izoterma. Vom face tot posibilul ca aceasta sa fie operationala cat de curand posibil. Multumim frumos!

persoana de la curierat foarte gretoasa si nepoliticoasa

RATING:

Răspuns magazin pe 09-04-2021 12:38

Ne pare rau pentru acest aspect. Va asiguram ca am transmis si firmei de curierat o sesizare in acest sens. Multumim pentru rabdare si sustinere!

Răspuns magazin pe 31-03-2021 12:51

Va multumim pentru sustinere! O zi minunata!

Produsele sunt de buna calitate, însă din păcate am rămas foarte dezamăgită vis-a-vis de corectitudinea fata de client. La o comanda voluminoasa, în loc de 6 borcane ulei de cocos am primit doar 5. M-am gândit ca este o greșeală, am sunat pt a face sesizarea, nu neapărat pt acei bani, ci pt faptul ca m-am simțit înșelată și nu mi s-a părut corect. S-au scuzat politicos și am fost asigurata în data de 4 ianuarie ca îmi vor returna banii în contul din care am făcut plata, dar nimic. A trecut deja o săptămână și tot nimic. Pt mine e un eveniment demotivant și nu cred ca voi mai reveni. Sunt și alti comercianți concurenți cu produse la fel de bune și mult mai orientați către client

RATING:

Răspuns magazin pe 15-01-2021 12:34

Stimata doamna, ne cerem scuze pentru intarzierea cu care s-a procesat notificarea dumneavoastra (transferul bancar a fost facut in urma cu 3 zile). Tin sa va mentionez cu toata sinceritatea ca acest tip de intarzieri nu ne caracterizeaza insa ne asumam feedback-ul si vom invata din el. Multumim frumos pentru timpul acordat, pentru comanda facuta si speram ca in viitor sa ne dati sansa de a va demonstra ca acest caz a fost exceptia si nu regula dupa care ne ghidam. Va dorim multa sanatate si un an cat mai bun cu multe realizari.

Răspuns client pe 17-01-2021 10:10:

Din păcate nu am.primit nici un colet ,doar promisiuni ... si nu as avea cum recomanda acest magazin dacă am fost dezamăgita ,ca si client .Desi am.trimis emaill firmei Bio Republica ca firma de shipping &delivery Fan Courier nu a mai livrat nimic din luna mai nu a fost aleasa o alta metoda de livrare a coletului .. PACAT !

RATING:

Răspuns magazin pe 12-11-2020 18:40

Stimata doamna, comanda dumneavoastra a fost primita si expediata in data de 5 noiembrie prin Fan Courier si vi s-a trimis pe mail atat numarul de AWB cat si toate datele noastre pentru a ne putea contacta in caz de nevoie. Tin sa mentionez ca in sistemul nostru nu apareti cu alte comenzi deci colaborarea din luma mai pe care o mentionati nu a fost cu noi. De asemenea va asigur ca nu am primit pe mail nicio notificare prin care sa ne fi mentionat ca nu doriti sa vi se faca expedierea coletului prin Fan Courier. Coletul dumneavoastra a fost scos in livrare in data de 06 noiembrie si pana incluziv in 09 noiembrie ati fost notificata de mai multe ori pe numarul de telefon mentionat in comanda. Noi am inregistrat 2 tickete de urgentare a livrarii insa la ambele am primit acelasi raspuns "au fost efectuate multiple incercari de livrare insa clientul nu este gasit la adresa si nu raspunde la telefon" In data de 11 noiembrie cand cei de la Fan ne-au informat ca vor face retur expeditiei colega mea v-a trimis un mesaj pentru a ne da seama de motivul acestuia insa nu a primit raspuns. Toate dovezile, ticketele si mesajele vi le vom trimite si pe mail pentru a va asigura ca am facut tot ce tinea de noi pentru a face posibila livrarea. Va inteleg nemultumirea si ne pare rau pentru situatie dar sincer nu stiu ce altceva am fi putut face pentru a evita aceasta situatie. Cu deosebita consideratie, Echipa Republica Bio

Să fie mai atenți când pregatesc coletele!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-11-2020 18:03

Buna seara, va asiguram ca facem tot ce tine de noi pentru a optimiza procedurile si ne bucuram ca am putut rezolva repede situatia. Multumim!

Mierea nu este curată 100 % , textura este mult prea lichidă. Mierea adevărată ( care nu are adăugat sirop de zahăr ) este mai groasă.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-09-2020 17:19

Buna ziua, faptul ca mierea comandata vi se pare prea lichida poate fi din cauza temperaturilor ridicate din zilele trecute caci, textura se schimba odata cu temperatura la care este expusa. Va asiguram ca mierea Republica Bio este un produs autentic, ecologic, crud, de cea mai inalta calitate, fapt dovedit de analizele de laborator efectuate pe fiecare lot in parte in cadrul unor institutii independente si acreditate. Aceste analize sunt puse la dispozitia clientilor oricand sunt solicitate iar in cazul dumneavoastra ne-am luat libertatea de a vi le trimite pe mail pentru a elimina orice dubii legate de acest produs.

Recomand mai multă atenție la ambalarea produselor. Gelul pe care l-am comandat a ajuns doar jumătate în flacon, restul s-a scurs...

RATING:

Răspuns magazin pe 02-09-2020 10:02

Buna ziua, ne pare rau pentru situatia intampinata. Din pacate manipularea necorespunsatoare a coletelor poate provoca deteriorarea produselor. Tocmai de aceea procedura noastra este de a trimite fiecarui client un sms dupa livrare spre a ne asigura ca aceasta s-a desfasurat optim ceea ce am banuit initial in cazul dumneavoastra. Va vom contacta astazi pentru a remedia situatia si va asiguram ca vom face tot ce tine de noi pentru imbunatatirea procesului de ambalare in cazul acestui produs. O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.244. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022