Opinii de la clienții magazinului online Roinstalatii.ro

Roinstalatii.ro

Nota: 9,44 / 10 de la 5.226 de clienți verificați

Notă magazin

9,44 / 10

Ne recomandă

95,06%

de la data înscrierii magazinului în program (02-08-2016)

Este o aberatie sa pui produse de duverse dimensiuni, la care sa atasezi un pret, sa lasi omul sa achite comanda si apoi sa il suni sa ii spui ca pretul este PE ELEMENT!!! De ce nu actualizati pretul cand e in cos? Nu stiti un calorifer de x/y cati elementi are? Care e logica sa faceti asa aberație si sa va bateti joc efectiv inutil de timpul oamenilor?

RATING:

Răspuns magazin pe 03-11-2025 11:11

Buna ziua, Va vom raspunde punctual deoarece sunt prea multe intrebari: 1. Produsul de numeste "Element calorifer....", deci nu va spunem dupa ce achitati ca pretul este pe element, ci insusi produsul comandat prin denumire reflacta asta. 2. Nu putem actualiza pretul in cosul de cumparaturi deoarece nu stim ce configuratie va doriti pentru fiecare calorifer in parte. Un calorifer de acest tip are multiple variante de configurare dupa cum isi doreste beneficiarul. 3. Consideram ca nu ne-am batut joc de timpul dvs., tot ce trebuia sa faceti era sa studiati produsul dorit pentru a intelege ce cumparati. Multumim!

Nu am primit comanda până în prezent desi apărea pe stoc

RATING:

Experiența cu serviciul de transport nu a fost plăcută. Am fost sunat la câteva minute după plasarea comenzii și am stabilit cu interlocutorul data livrării și data montajului. În niciun moment nu mi s-a specificat că transportul se face doar până la bloc. În mod evident, m-am gândit că livrarea se va face până la apartament. Drept urmare, eu m-am dus la serviciu și l-am rugat pe tatăl meu să îl ajute pe livrator (oferindu-i și o mică atenție). De aici a pornit o discuție nejustificată. S-a ajuns chiar la amenințări de genul: „Domnule, eu iau produsul și plec dacă îmi vorbiți așa...”, deși eu nu am făcut altceva decât să îl întreb de ce nu livrează produsul la apartament. Echipa care a montat aparatul merită nota 10.

RATING:

Ar trebui sa existe poze la produsele resigilate. In rest echipa dv pare super.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-10-2025 10:37

Buna ziua, Imaginile produselor resigilate va sunt puse la dispozitie la cerere fie inainte fie dupa plasarea comenzii. Intotdeauna inainte de livrare, pentru a cunoaste exact starea acelui produs. Multumim!

Tocmai ca a fost foarte dezamagitor,am cumparat ceva si a venit lovit cu piese lipsa ,returul este ceva dezamagitor rau

RATING:

😠

RATING:

😞 am comandat o centrala termica vaillant, si am primit un e-mail de confirmare comanda, à doua zi am fost contactat ca centrala nu se afla in stoc si ça trebuie achitata integral, iar livrarea se va face cam in trei saptamani ?!!!!

RATING:

Dezamagitor! Faci comanda nu ti se livreaza! Am sunat mi s a spus ca din vina curierului si ca vor reveni cu telefon si degeaba😠😠😠

RATING:

Dezamăgire totală.Comanda din 31.07.nu a ajuns nici până astăzi 10.08.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 11-08-2025 11:08

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru intarzierea curierului, vom trimite o sesizare catre acesta sa urgenteze. Multumim.

Sunt dezamăgită. A plecat coletul de 8 zile și încă nu l-am primit. Firmă de curierat slabă.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-08-2025 08:41

Buna ziua, Ne pare rau pentru intarzierea livrarii, vom contacta curierul sa urgenteze expedierea comenzii dvs. Multumim!

😠😞😠😞
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Au promis ca livreaza produsul in 3-4 zile , dar au trecut 10 zile si nimic!!!!????

RATING:

Răspuns magazin pe 18-07-2025 14:16

Buna ziua, Din pacate tranzitul produsului de la furnizor la noi a durat mai mult decat ni s-a comunicat. Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram de tot sprijinul nostru.

De 2 zile am facut o solicitare despre un produs spart si nu am primit niciun raspuns.
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Sunteți o firma de cacat

RATING:

Răspuns magazin pe 01-07-2025 14:23

Buna ziua, In comanda dvs plasata in data de 17 iunie 2025 ati furnizat un numar de telefon eronat. Ati fost solicitat pe email pentru a ne oferi un telefon valabil, nu am primit raspuns. Am trimis pe email factura proforma pentru a efectua plata, nu am primit raspuns. Prin urmare, neexistand o cale de comunicare cu dvs., comanda a fost anulata. Multumim!

livrare foarte intarziata. inca nu am primit produsul 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 26-06-2025 20:45

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru intarziere, Transmitem o reclamatie curierului sa urgenteze livrarea. Multumim!

Foarte neseriosi via-a-vis de partea de livrare!Nici macar nu am primit produsul si deja de cere un feedbeak la o comanda nelivrata de 1 saptamana!Primesti mailuri si mesaje in care este anuntat ca se face livrarea,iti pierzi zile intregi de munca stand acasa si iti faci nervi pentru ca nu vin sa livreze si nici nu raspund la telefonul !plus ca daca ti se rapunde din dispeceratul lor te ignora spunandu-ti ca ti se va livra produsul astazi si ti se inchide telefonul in nas!😠

RATING:

😠

RATING:

Comanda vine fff greu !!!!!😞😠

RATING:

Am crezut că dacă comand un produs îl și primesc dar nu aparatul GREE BORA cum am comandat dar aparatul tern nu e GREE BORA doar GREE 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 29-05-2025 11:07

Buna ziua, Comanda dvs a fost pentru un aparat de aer condironat Gree Bora, ceea ce s-a si livrat. Inscriptionarea BORA se afla doar pe unitatea interna, unitatea externa fiind comuna cu modelul Pulsar. Multumim.

Nimic 😠

RATING:

Se pare că pentru opțiunea selectată nu avem încă opinii de la clienții reali. Acordăm dreptul unui comentariu doar cumpărătorilor verificați, deci vă încurajăm să plasați o comandă pentru a lăsa o opinie 🙂

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025