Opinii de la clienții magazinului online Roinstalatii.ro

Roinstalatii.ro

Nota: 9,38 / 10 de la 2.190 de clienți verificați

Notă magazin

9,38 / 10

Ne recomandă

94,02%

de la data înscrierii magazinului în program (02-08-2016)

Ultimele opinii adăugate produselor Roinstalatii.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții Roinstalatii.ro

Nu am primit email de confirmare pt comandă, nu am fost sunat pt confirmare!

RATING:

Centrala a venit indoita. Ambalata doar in 2 cartoane de cacat

RATING:

Tot aștept confirmarea pentru ridicarea produsului.

RATING:

centrala a fost folosita

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2022 19:25

Buna ziua, Nu comercilaizam produse second hand (folosite). Toate produsele listate in sectiunea resigilate au fie ambalaj deteriorat, fie prezinta cateva urme de transport necorespunzator. Dar toate acestea nu afecteaza functionalitatea produsului. Va rugam sa intariti comentariul dvs cu dovezi in acest sens. Asteptam pe email. Multumim

Post recepționarea comenzii am trimis un mail în care îmi exprimam nemulțumirea/îngrijorarea privind anumite aspecte considerate de mine neconforme. În susținerea comentariilor mele am atașat, la respectivul mail, și imagini. Nu am primit nici un răspuns. Google m-a informat că pozele au fost deschise, ceea ce înseamnă că mail-ul a fost recepționat și citit. Dar..ce să-i faci? Probabil voi renunța la produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2022 10:17

Buna ziua, Ne pare rau pentru inconvenient, din pacate imaginile trimise de dvs nu s-au putut descarca. Veti fi contactata in cel mai scurt timp de un reprezentant de vanzari pentru rezolvarea situatiei. Multumim.

Sa aveti produsele pe care le expuneti online

RATING:

Nu recomand am comandat un vas de expansiune si a fost indoit ...asa a fost trimis de ei ambalajul era foarte bun.dar produsul rau

RATING:

Postează pe site produsele ca disponibile, te lasă să duci pana la capăt acțiunea de lansare a comenzii, îți confirma comanda, apoi te suna și îți comunica ca produsul nu e disponibil nici în stoc și nici la producător!!! Dar, dacă alegeam sa mai și plătesc online, la lansarea comenzii(ca nu te avertiza ca produsul sa nu fie disponibil, îți accepta transferul!!!) umblam acum după ei pt recuperarea banilor??? Am reclamat aceasta situație când m-au sunat sa-mi anuleze comanda, dar nu cred că-i interesează, fraierii nu mor, doar se schimba! Și culmea, mi-au trimis mail de anulare a comenzii, motivul invocat fiind ca EU AM SOLICITAT ANULAREA COMENZII!!! Firma de 2 bani care comercializează nesimțire! Și mai au si tupeul sa ceara feedback!

RATING:

Stoc 0, desi produsul figura ca fiind disponibil.

RATING:

am procurat centrala electrica si nu este functionala. retur sa fac este problematic .

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:17

Buna ziua, Daca centrala nu functioneaza, se datoreaza anumitor cauze. Fie defect de fabricatie (putin probabil), fie defect de montaj/exploatare. V-am raspuns untr-un email anterior precum ca centrala termica necesita PUNERE IN FUNCTIUNE de catre personal autorizat. Nu o puteti porni dvs pentru a constata daca este sau nu defecta. Multumim!

zero barat

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:12

Buna ziua, Din pacate produsul dorit de dvs nu era disponibil in stoc la momentul plasarii comenzii. Multumim pentru feedback!

Răspuns client pe 19-10-2021 21:20:

Ba din pacate pt voi produsul aparea pe stoc la voi pe site,mare si verde.

Comanzi, esti de acord cu costul transportului dar acesta iti este refuzat. Trebuie sa te descurci daca doresti intr-adevar sa achizitionezi unele produse...

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:09

Buna ziua, Comanda dvs nu a putut fi expediata deoarece produsul comandat nu beneficiaza de un ambalaj corespunzator pentru expedierea prin curier. Ne pare rau, tot ce puteam face era sa expediem un produs pe care cu siguranta l-ati fi refuzat la livrare. Multumim

Cei care cauta si expediaza marfa din depozit sa fie mai atenti,ca sa nu trimita altceva,ca si in cazul meu.am montat alt produs,din cauza asta.apoi desfal,si coboaral de la et.3 si fai retur.si mai asteapta inca o saptamana pe caldura pana vine unitatea externa de la aerul conditionat.si chiama din nou instalatorii ca sa il puna in functiune.neatentia lor mia dat de munca in plus

RATING:

Am fost dus în eroare am primit altceva decât am dorit deși am comandat la îndrumarea d-voastră pe care am avut-o telefonic.

RATING:

Deci: am luat un kit wifi ariston pentru un aer conditionat ariston si dupa ce m am chinuit o zi intreaga sa l setez am dedcoperit pe alt site ca acesta nu functineaza pe frecventa de 5G ci numai pe 2,4G asa ca nu merge pe unruter generatie noua deci deocamdata este useless trebuie sa vad ce kkt fac cu el

RATING:

1.plasare comanda functie de stoc fizic efectiv 2.oferirea unor solutii tehnice alternative in cazurile in care se constata lipsa stoc sau alte deficiente pe produsele comandate 3.o atitudine mai orientata catre vanzare si catre rezolvarea diferitelor situatii a perosnalului call center

RATING:

Am făcut o comanda în data de 11.06.2021 pe numele de Simion Liviu AWB 9562119910002 și am făcut o sesizare în data de 25.06.2021 ca nu au ajuns toate produsele și nu am primit nici un răspuns. Păcat ca asa firma se pretează la 35 de lei .

RATING:

Am făcut comanda de un boiler iar la livrare avea o gaura în el, acum nu știu dacă era pus în pachet de către magazin sau cei de la curierat l-au lovit.

RATING:

Neprofesionisti, au motivat ca produsul nu se poate livra decat in 3-4 sapt, desi produsul era disponibil pe site la pret mai mic. Cand le-am spus ca produsul exista pe emag si ca se poate livra in 2 zile, au negat si au renuntat la comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2021 10:47

Buna ziua, Ne pastram motivarea si reconfirmam termenul de livrare pentru produsul solicitat. In alta ordine de idei, nu ne asumam informatiile afisate pe alte siteuri, pret, stoc, etc. Dvs ati primit o informatie de livrare pentru produsul listat pe site-ul nostru, nu pe un altul. Multumesc,

Am cumpărat o centrala viadrus 30 KW de la ei și a venit cu 2 piese sparte și când am sunt mi-au răspuns ca nu pot sa facă nimic ca sunt sărbători, încearcă sa tragă de timp sa depășească cele 14 zile când returnezi produsul .

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022