Opinii de la clienții magazinului online Roinstalatii.ro

Roinstalatii.ro

Nota: 9,44 / 10 de la 4.847 de clienți verificați

Notă magazin

9,44 / 10

Ne recomandă

95,03%

de la data înscrierii magazinului în program (02-08-2016)

Produsul a ajuns în condiții deplorabile, ambalaj distrus lipit cu bandă, prăfuit,etc😞
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 01-07-2025 14:26

Buna ziua, Ne par rau pentru nemultumirea dvs., in general acest tip de produs vine de la producator cu un ambalaj defectuos. Din aceasta cauza ati gasit urme de banda adeziva noi incercand sa il asiguram in plus. Multumim!

Răspuns client pe 01-07-2025 14:43:

Nu e primul boiler cumpărat de la Ariston, toate au venit în ambalaje impecabile. Nu vreau sa duc discuția mai departe, pozele vorbesc😞
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

Sunteți o firma de cacat

RATING:

Răspuns magazin pe 01-07-2025 14:23

Buna ziua, In comanda dvs plasata in data de 17 iunie 2025 ati furnizat un numar de telefon eronat. Ati fost solicitat pe email pentru a ne oferi un telefon valabil, nu am primit raspuns. Am trimis pe email factura proforma pentru a efectua plata, nu am primit raspuns. Prin urmare, neexistand o cale de comunicare cu dvs., comanda a fost anulata. Multumim!

livrare foarte intarziata. inca nu am primit produsul 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 26-06-2025 20:45

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru intarziere, Transmitem o reclamatie curierului sa urgenteze livrarea. Multumim!

Am crezut că dacă comand un produs îl și primesc dar nu aparatul GREE BORA cum am comandat dar aparatul tern nu e GREE BORA doar GREE 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 29-05-2025 11:07

Buna ziua, Comanda dvs a fost pentru un aparat de aer condironat Gree Bora, ceea ce s-a si livrat. Inscriptionarea BORA se afla doar pe unitatea interna, unitatea externa fiind comuna cu modelul Pulsar. Multumim.

Lipsă totala de interes. Nu am primit comanda nici pana acum, dar mi se cere părerea despre experienta avută. Decât Așa profesionalism, mai bine Lipsă . Rușinos!😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 19-03-2025 00:44

Buna ziua, Comanda dvs a fost anulata automat de sistem si nu s-a expediat deoarece nu s-a putut confirma plata. Ne pare rau pentru inconvenient.

Buna ziua, nu stiu daca aceasta este normalitatea dar cum pot da o nota si produsul nici marar nu a ajuns. Cred ca trebuie sa va treziti la realitate si sa faceti un alt contract pentru expediere produse. In alta ordine de idei produsul nu are trecut data fabricatiei pe el confirmat si de un reprezentant al dumneavoastra ceea ce insemna ca calitatea este una proasta si ma astept sa am probleme. Cum sa ma sunati si sa ma intrebati daca mai doresc produsul ca el nu are data de fabricatie. Ma intreb daca produsele pe care le vindeti sunt conforme cu realitatea bunului simt. De garantie ce sa mai spun probabil pe vapor nu se da. Spor la nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2025 08:27

Buna ziua, In primul rand doresc sa va multumim pentru review, cu atat mai mult cu cat este unul negativ, doar asa putem deveni mai buni in ceea ce facem. In privinta transportului va asiguram ca avem contracte de expeditie cu majoritatea curierilor existenti pe piata. Comanda dvs plasata pe data de 13 feb ora 11:11 a fost pregatita de ridicare pe 14 feb ora 09:19. Nu este o scuza ca nu a ajuns pana astazi, adeseori facem presiuni asupra curierilor ca expeditiile sa ajunga in timp util. De asemenea va asiguram ca toate produsele pe care le comercializam sunt conforme cu documentele emise de producator/importator. Produsul comandat de dvs are data fabricatiei inscrisa pe eticheta, v-am trimis pe email toate documentele acestuia pentru a le consulta. Nu lucram cu vapoare, garantia este de 2 ani de la data cumpararii. Multumim!

Comanda a venit după 6 zile

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2025 08:29

Buna ziua, Ne pare rau pentru intarzierea livrarii. Multumim!

Am facut comanda online pt. un calorifer ,dupa care am fost anuntat ca ,caloriferele nu se trimit prin curier si mi s-a anulat comanda 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 05-02-2025 13:13

Buna ziua, Comanda dvs a fost plasata cu ridicare din depozit Bucuresti. Nu aveati cum sa plasati comanda cu livrare la Onesti BC deoarece acest tip de produs se poate comanda doar cu ridicare sau livrare in Bucuresti/iF. Multumim.

am primit coletul desigilat cu ambalajul dedesfăcut și cu produsul la vedere. Am refuzat să ridic și să plătesc coletul! Pe viitor solicit mai multă atenție și respect pentru client. 😞😠
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 29-01-2025 16:49

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile intampinate. Intotdeauna acordam atentie si respect pentru client insa se pare ca tranportatorii curieri nu au aceeasi abordare. Multumim.

Încă nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2025 13:17

Buna ziua, Comanda dvs este inca in asteptare deoarece nu am primit de la dvs conform legii declaratia pentru TVA redus. De indata ce veti trimite comanda va putea fi procesata. Multumim.

Daca aveati 0 la nota ... doar atat primeati😠

RATING:

Răspuns magazin pe 19-11-2024 13:07

Buna ziua, Ne pare rau pentru intarzierea livrarii comenzii dvs, atat noi cat si curierii suntem suprasolicitati in aceasta perioada. Vom trimite o sesizare sa urgenteze livrarea. Multumim!

Am plasat comanda in 8 noiembrie si astazi (18.11) inca nu e ajunsa marfa. In urma discutiei cu un consultant Ro Instalatii am fost informat ca in 13 sau 14 noiembrie va ajunge transportatorul. In consecinta am ramas acasa pentru al receptiona dar nu s-a livrat nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-11-2024 13:09

Buna ziua, Au existat intarzieri in procesarea comenzilor si livrarea acestora de catre curieri fapt datorat evenimentului Black Friday. Ne cerem scuze pentru inconvenient, in acest moment avem confirmarea ca expeditia dvs a fost livrata. Multumim!

Nimic! Am plasat comanda în 10.11.24 și în 16.11 m-au anunțat că sosește în 18.11. fără să mă contacteze nimeni în perioada asta! Retur instantaneu.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-11-2024 13:16

Buna ziua, La momentul plasarii comenzii ati fost instiintat pe email, comanda a plecat de la noi cu o oarecare intarziere datorita evenimentului Black Friday. In fiecare an exista aceasta "problema" sa ii zicem vis, a vis de livrari in aceasta perioada deoarece volumul de lucru atat pentru noi cat si pentru curierat se dubleaza poate tripleaza. Ne pare rau de nemultumirea dvs si va asiguram ca vom face tot ce tine de noi sa fim mai prompti in astfel de situatii. Multumim!

Comanda a fost livrată la Fan Box, deși am plătit livrare la adresa.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2024 12:39

Buna ziua, Comanda a fost procesata de noi ca atare, adica cu livrare acasa. Nu avem activ serviciul de livrare la FanBox. Se pare ca a fost decizia Fan Curier de a livra la locker, decizie de care noi nu am fost instiintati. Ne cerem scuze pentru inconvenient.

Răspuns client pe 18-11-2024 14:38:

Comanda plasata pe site in 10 noiembrie nu a fost livrata nici pana acum. Nici nu am fost contacta de cineva din partea magazinului si mai mult, nu raspunde nimeni la singurul numar de telefon afisat pe site. Cateodata intra robotul, care, spre sfarsit, vorbeste in engleza. Acum nu mai suna deloc. Probabil s-a umplut mesageria. Cred ca este teapa.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-11-2024 13:01

Buna ziua, A existat o intarziere a livrarilor in aceasta perioada datorita volumului ridicat, comanda dvs facand parte din campania Black Friday. In acest moment in sistem apare livrata. Multumim!

Răspuns client pe 19-11-2024 16:46:

Pana la urma produsul a ajuns cu bine, dupa o saptamana. Probabil ca Black Friday a fost de vina. Va recomand ca pe viitor sa dati cel putin un semn de viata clientului (sms, whatsapp, raspuns la telefon, e-mail, orice...), doar sa stie clientul ca existati si sa-l anuntati de intarzierea livrarii. Altfel, atunci cand ati raspuns la telefon, interactiunea, ca de altfel si livrarea au fost de nota 10.

Daca nu vreti complicatii de ce nu scoateti butonul de buyback. Eu am bifat acel buton dar se pare ca l-am bifat degeaba!😐

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2024 12:48

Buna ziua, Sistemul Buy Back functioneaza. Multumim pentru observatie vis-a-vis de buton, vom remedia aceasta situatie. Daca aveti totusi un cod BUYBACK va rugam sa il transmiteti colegilor la adresa office@roinstalatii.ro si vom reface comanda.

Sa fie mai receptivi la comenzile clienților și nu sa răspundă după o săptămână.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-10-2024 16:09

Buna ziua, Ne pare rau pentru ca interactiunea cu noi nu a fost cea mai placuta experienta a dvs. Volumul ridicat din aceasta perioada a facut sa intarziem procesarea dvs., insa acest lucru nu ne scuza si vom invata din acest review. Multumim!

Răspuns client pe 29-10-2024 17:37:

Cum a fost conceput nota 9.😞

😠nu am primit comanda care am comandat-o.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-10-2024 16:04

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, vom trimite o reclamatie firmeri de curierat sa urgenteze livrarea. Multumim!

Deși am comandat in16 10 nu am primit comanda pana astazi😞😞

RATING:

Răspuns magazin pe 29-10-2024 16:02

Buna ziua, Comanda dvs plasata vineri 18 oct a fost expediata din depozitul nostru luni 21 oct. Ne cerem scuze pentru intarzierea firmei de curierat, vom face presiuni catre acestia sa urgenteze livrarea. Multumim!

Operativitatea, dar lipsește chitul de instalații și am bifat pe formular, forma de plată în 3 rate, dar a fost reținută suma integral de pe cardul de cumpărături.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2024 09:06

Buna ziua, Majoritatea aparatelor de aer conditionat nu includ kit de instalare datorita faptului ca in majoritatea cazurilor la montaj lungimea acestuia poate diferi. Asadar, acest kit de instalare il asigura montatorul la lungimea potrivita in functie de fiecare caz in parte. In privinta platii in rate situatia sta in felul urmator: intotdeauna vi se va retrage toata suma de pe card urmand ca dvs sa platiti ratele la banca unde aveti emis cardul. In cazul unui card de cumparaturi creditorul dvs este banca emitenta si nu magazinul de unde cumparati.

Se pare că pentru opțiunea selectată nu avem încă opinii de la clienții reali. Acordăm dreptul unui comentariu doar cumpărătorilor verificați, deci vă încurajăm să plasați o comandă pentru a lăsa o opinie 🙂

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025