Opinii de la clienții magazinului online Roinstalatii.ro

Roinstalatii.ro

Nota: 9,45 / 10 de la 3.529 de clienți verificați

Notă magazin

9,45 / 10

Ne recomandă

95,13%

de la data înscrierii magazinului în program (02-08-2016)

Ultimele opinii adăugate produselor Roinstalatii.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții Roinstalatii.ro

Afișarea la vânzare de produse care nu le aveți pe stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 15-03-2024 14:43

Buna ziua, Ne cerem scuze, acest produs a iesit din fabricatie, ne asumam nota primita de la dvs deoarece acesta a ramas activ pe site. Am remediat problema. Multumim.

Neprofesionalism

RATING:

Răspuns magazin pe 01-03-2024 14:09

Buna ziua, In urma cercetarilor interne am determinat faptul ca ati fost contactat de catre un coleg ce v-a propus mai multe variante de inlocuire a produsului dvs de care nu sunteti multumit sau retur insa pana la acest moment nu ati revenit cu decizia luata. Multuimim.

Răspuns client pe 01-03-2024 15:46:

Buna ziua! Mi se pare ca nu sunteti informati corect! Ati trimis un produs folosit si ati refuzat sa ma informati corect despre produsul care mi s a trimis! Vi se pare normal? Orice telefon catre dumneavoastra a fost fara succes , s a tras de timpul meu inutil! Dupa ce va cumpar produsul “folosit” mai asteptati sa stam Ore la Telefon sa va explic problema pe care firma trebuia sa stie si sa ofere modalitate de a multumii clientul care v a incredintat cu o suma de bani! Asta este profesionalismul minimalistic care asteapta orice client! Daca nu cunoasteti situatia nu contraziceti parerea mea personala din modul de gestionare! Multumesc restul va rezolva anpc!

Produsul apărea în stoc, am lansat comanda și la câteva zile după am fost sunat ca nu mai există în stoc și ca în vreo 2 săptămâni să revin tot eu să verific dacă a revenit în stoc. Eu ca și client, nu ei ca vânzători.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2024 16:29

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru cele intamplate si va asiguram ca vom depune toate eforturile pentru ca in viitor sa evitam astfel de neplaceri.

Trebuie să precizați ca o aduceți până în fața blocului , nu ca noi ca fraierii trebuie să o și cărăm niște etaje ! Puneți 2 oameni

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2024 16:26

Buna ziua, Aceste informatii sunt afisate in site la sectiunea Informatii despre Livrarea Comenzilor. Multumim!

După 5 avizări și trei drumuri la Cargus încă nu a fost livrată comanda . Execrabil

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2023 09:10

Buna ziua, Ne pare extrem de rau de intarzierea livrarii comenzii dvs., putem confirma ca intotdeauna in perioada Black Friday exista intarzieri in procesul de livrare datorat volumului foarte mare de comenzi. Multumim!

Am comandat un produs care avea niste caracteristici si am primit un alt produs din aceiasi categorie care avea caracteristici diferite.

RATING:

Răspuns magazin pe 31-07-2023 12:59

Buna ziua, Nu am identificat o comanda de la dvs care sa fi fost expediata. Figurati doar cu o comanda anulata. Multumesc!

Neserioși

RATING:

Răspuns magazin pe 06-02-2023 17:27

Buna ziua, Ne pare rau pentru supararea dvs. dar am vrea sa motivati acest review. Comanda dvs s-a livrat in 48 ore lucratoare de la plasare. Multumim,

Buna seara. Am platit cu cardul un vas pentru hidrofor. Nu il aveau pe stoc cu toate ca mi au blocat banii si au facturat. Inca nu au deblocat banii dupa o saptamana

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2022 11:12

Buna ziua, Comanda dvs a fost plasata pe data de 13.12.2022 ora 19.18. Confirmarea ca din pacate produsul nu se afla in stoc a venit catre dvs pe data de 14.12.2022. In aceeasi zi la ora 11.10 contravaloarea produsului a fost deblocata de catre procesatorul de plati mobilpay, urmand ca suma sa revina la dvs in cont. Multumim.

Am platit pentru un produs nou si am primit un produs lovit si expus (ornamentele albe deja inbalbenite). Explicatia celor de la suport ca asa l-a trimis furnizorul. Este un exemplu de cum poti primii teapa cu iz de "nu-mi pasa" din partea magazinului online.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2022 10:26

Buna ziua, Produsul livrat la dvs s-a aflat in ambalajul original al producatorului fara ca noi sa intervenim asupra acestuia. Produsele expuse se vand doar in sectiunea Resigilate. Ne pare rau pentru situatie, veti fi contactat de catre colegi pentru rezolvare. Multumim!

Răspuns client pe 16-12-2022 10:41:

Multumesc. Problema s-a rezolvat (discount la produs).

Dupa o saptamana de la comanda, livrarea nu s-a efectuat. Pe partea de comunicare nu am primit raspuns la intrebarile trimise pe mail si formularul de contact. Ar fi bine sa folositi un curier mai serios si sa raspundeti la mail-uri. Nu vreau sa stiu cum e daca sunt probleme cu produsul cum o sa raspundeti. Posibil sa refuz comanda daca mai dureaza mult.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2022 11:58

Buna ziua, Ati plasat o comanda cu ocazia campaniei Black Friday. Intarzierea livrarii se datoreaza volumului mare de comenzi procesate atat de catre noi cat si de catre firma de curierat. Ne pare rau pentru inconvenient si incercam sa urgentam livrarea catre dvs. Multumim!

Nu recomand!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2022 07:37

Buna ziua, Ne pare rau sa constatam ca nu ne recomandati datorita faptului ca nu ati reusit sa platiti comanda plasata... Multumim!

Am achiziționat o centrală.In descriere era trecut 5 ani garanție.real are 3 ani garanție.In momentul în care am sunat să cer explicații au spus că au avut o ofertă cu 5 ani garanție,care în momentul ăsta nu mai este valabilă însă au omis sa modifice pe sait.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-08-2022 14:37

Buna ziua, Ne pare rau pentru incaurcatura, asa stau lucrurile, am omis sa modificam la timp. Daca ar fi tinut doar de noi aceasta garantie cu siguranta v-am fi oferit-o. Multumim atat pentru comanda cat si pentru feedback.

produsul a venit ambalat ,dar dupa desfacere el arata ca si cand ar fi second hand (fara folie de protectie, lipsa clema fixare cablu electric, o fixare panou electric pare arsa )

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2022 09:56

Buna ziua, In urma vizitei dvs la depozit pentru inlocuirea produsului, ati observat ca acesta era nou. Nu comercializam produse second hand. Multumim.

centrala a fost folosita

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2022 19:25

Buna ziua, Nu comercilaizam produse second hand (folosite). Toate produsele listate in sectiunea resigilate au fie ambalaj deteriorat, fie prezinta cateva urme de transport necorespunzator. Dar toate acestea nu afecteaza functionalitatea produsului. Va rugam sa intariti comentariul dvs cu dovezi in acest sens. Asteptam pe email. Multumim

Actualizarea stocurilor cu produsele din magazin. Produsul comandat de mine era disponibil online, dar nu se afla pe stoc la.nici un magazin din țară. Mi-a fost oferit o.alternativa, dar bineînțeles la.un.pret mai mare.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2022 19:28

Buna ziua, Ne pare rau ca produsul comandat de dvs nu a fost disponibil pentru livrare. Am venit in intampinare cu o alta alternativa care nu a constituit niciodata o obligatie de cumparare. Multumim

Post recepționarea comenzii am trimis un mail în care îmi exprimam nemulțumirea/îngrijorarea privind anumite aspecte considerate de mine neconforme. În susținerea comentariilor mele am atașat, la respectivul mail, și imagini. Nu am primit nici un răspuns. Google m-a informat că pozele au fost deschise, ceea ce înseamnă că mail-ul a fost recepționat și citit. Dar..ce să-i faci? Probabil voi renunța la produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2022 10:17

Buna ziua, Ne pare rau pentru inconvenient, din pacate imaginile trimise de dvs nu s-au putut descarca. Veti fi contactata in cel mai scurt timp de un reprezentant de vanzari pentru rezolvarea situatiei. Multumim.

Produsele sunt calitate bunicică, însă faptul că nu ți se răspunde la telefon dupa ce comanzi, iar descrierea produselor este mult prea pompoasă pentru ceea ce sunt produsele, asta mă dezamăgește.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 16:03

Buna ziua, Ne pare rau ca nu ati putut intra in legatura telefonica cu noi. Asta se datoreaza faptului ca ne aflam intr-o perioada foarte aglomerata. Dar ne puteti contacta oricand prin email. Multumim!

am procurat centrala electrica si nu este functionala. retur sa fac este problematic .

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:17

Buna ziua, Daca centrala nu functioneaza, se datoreaza anumitor cauze. Fie defect de fabricatie (putin probabil), fie defect de montaj/exploatare. V-am raspuns untr-un email anterior precum ca centrala termica necesita PUNERE IN FUNCTIUNE de catre personal autorizat. Nu o puteti porni dvs pentru a constata daca este sau nu defecta. Multumim!

zero barat

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:12

Buna ziua, Din pacate produsul dorit de dvs nu era disponibil in stoc la momentul plasarii comenzii. Multumim pentru feedback!

Răspuns client pe 19-10-2021 21:20:

Ba din pacate pt voi produsul aparea pe stoc la voi pe site,mare si verde.

Comanzi, esti de acord cu costul transportului dar acesta iti este refuzat. Trebuie sa te descurci daca doresti intr-adevar sa achizitionezi unele produse...

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:09

Buna ziua, Comanda dvs nu a putut fi expediata deoarece produsul comandat nu beneficiaza de un ambalaj corespunzator pentru expedierea prin curier. Ne pare rau, tot ce puteam face era sa expediem un produs pe care cu siguranta l-ati fi refuzat la livrare. Multumim

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.316. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024