Opinii de la clienții magazinului online Roinstalatii.ro

Roinstalatii.ro

Nota: 9,38 / 10 de la 2.190 de clienți verificați

Notă magazin

9,38 / 10

Ne recomandă

94,02%

de la data înscrierii magazinului în program (02-08-2016)

Ultimele opinii adăugate produselor Roinstalatii.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții Roinstalatii.ro

produsul a venit ambalat ,dar dupa desfacere el arata ca si cand ar fi second hand (fara folie de protectie, lipsa clema fixare cablu electric, o fixare panou electric pare arsa )

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2022 09:56

Buna ziua, In urma vizitei dvs la depozit pentru inlocuirea produsului, ati observat ca acesta era nou. Nu comercializam produse second hand. Multumim.

centrala a fost folosita

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2022 19:25

Buna ziua, Nu comercilaizam produse second hand (folosite). Toate produsele listate in sectiunea resigilate au fie ambalaj deteriorat, fie prezinta cateva urme de transport necorespunzator. Dar toate acestea nu afecteaza functionalitatea produsului. Va rugam sa intariti comentariul dvs cu dovezi in acest sens. Asteptam pe email. Multumim

Actualizarea stocurilor cu produsele din magazin. Produsul comandat de mine era disponibil online, dar nu se afla pe stoc la.nici un magazin din țară. Mi-a fost oferit o.alternativa, dar bineînțeles la.un.pret mai mare.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2022 19:28

Buna ziua, Ne pare rau ca produsul comandat de dvs nu a fost disponibil pentru livrare. Am venit in intampinare cu o alta alternativa care nu a constituit niciodata o obligatie de cumparare. Multumim

Post recepționarea comenzii am trimis un mail în care îmi exprimam nemulțumirea/îngrijorarea privind anumite aspecte considerate de mine neconforme. În susținerea comentariilor mele am atașat, la respectivul mail, și imagini. Nu am primit nici un răspuns. Google m-a informat că pozele au fost deschise, ceea ce înseamnă că mail-ul a fost recepționat și citit. Dar..ce să-i faci? Probabil voi renunța la produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2022 10:17

Buna ziua, Ne pare rau pentru inconvenient, din pacate imaginile trimise de dvs nu s-au putut descarca. Veti fi contactata in cel mai scurt timp de un reprezentant de vanzari pentru rezolvarea situatiei. Multumim.

Produsele sunt calitate bunicică, însă faptul că nu ți se răspunde la telefon dupa ce comanzi, iar descrierea produselor este mult prea pompoasă pentru ceea ce sunt produsele, asta mă dezamăgește.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 16:03

Buna ziua, Ne pare rau ca nu ati putut intra in legatura telefonica cu noi. Asta se datoreaza faptului ca ne aflam intr-o perioada foarte aglomerata. Dar ne puteti contacta oricand prin email. Multumim!

am procurat centrala electrica si nu este functionala. retur sa fac este problematic .

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:17

Buna ziua, Daca centrala nu functioneaza, se datoreaza anumitor cauze. Fie defect de fabricatie (putin probabil), fie defect de montaj/exploatare. V-am raspuns untr-un email anterior precum ca centrala termica necesita PUNERE IN FUNCTIUNE de catre personal autorizat. Nu o puteti porni dvs pentru a constata daca este sau nu defecta. Multumim!

zero barat

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:12

Buna ziua, Din pacate produsul dorit de dvs nu era disponibil in stoc la momentul plasarii comenzii. Multumim pentru feedback!

Răspuns client pe 19-10-2021 21:20:

Ba din pacate pt voi produsul aparea pe stoc la voi pe site,mare si verde.

Comanzi, esti de acord cu costul transportului dar acesta iti este refuzat. Trebuie sa te descurci daca doresti intr-adevar sa achizitionezi unele produse...

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2021 13:09

Buna ziua, Comanda dvs nu a putut fi expediata deoarece produsul comandat nu beneficiaza de un ambalaj corespunzator pentru expedierea prin curier. Ne pare rau, tot ce puteam face era sa expediem un produs pe care cu siguranta l-ati fi refuzat la livrare. Multumim

Lucrurile importante la o centrală termică nu sunt bine structurate! Un client dornic de a cumpăra, este băgat în ceață. Noianul de informații nestructurate pentru o ușoară identificare a necesităților clientului, face foarte greoi procesul de alegere a unui centrale. Adică: FILTRELE RELEVANTE... LIPSESC CU DESĂVÂRȘIRE! Păcat! Mai mult, dezorientați clienții.

RATING:

Răspuns magazin pe 29-09-2021 10:27

Buna ziua, Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a afisa informatii cat mai relevante produselor din magazinul nostru. Ne pare rau pentru ca dvs ati intampinat dificultati in a alege produsul dorit!

Neprofesionisti, au motivat ca produsul nu se poate livra decat in 3-4 sapt, desi produsul era disponibil pe site la pret mai mic. Cand le-am spus ca produsul exista pe emag si ca se poate livra in 2 zile, au negat si au renuntat la comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2021 10:47

Buna ziua, Ne pastram motivarea si reconfirmam termenul de livrare pentru produsul solicitat. In alta ordine de idei, nu ne asumam informatiile afisate pe alte siteuri, pret, stoc, etc. Dvs ati primit o informatie de livrare pentru produsul listat pe site-ul nostru, nu pe un altul. Multumesc,

Neseriozitate totala , dupa ce am asteptat citeva zile , in loc de aparatul comandat pe care il asteptam , am primit un telefon prin care am fost anuntat ca nu il mai aveti pe stac , desi cind l-am comandat il aveati.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-05-2020 17:26

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenient, a fost o incurcatura de stoc pentru care ne cerem scuze si vom face tot ce ne sta in putinta pentru a remedia astfel de "defecte". Multumim!

nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 06-11-2019 17:02

Buna ziua,

Produsul dvs care era neconform a fost inlocuit imediat.

Multumim

Nu a onorat comanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2019 11:22

Buna ziua,

Comanda plasata in data de 26.12.2018. Dupa informatiile afisate in site, comenzile plasate in perioada 22.12.2018 - 06.01.2019, se vor onora incepand cu 07.01.2019. Tot ce trebuia sa faceti era sa cititi aceste informatii.

Multumim

Nici pana acum nu a ajuns coletul!!!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2018 11:08

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii comenzii dvs., aceasta a survenit datorita rutelor incarcate ale curieratului rapid, comanda plecand de la noi in timp util.

Multumim

Nu este ok de ce mai faceți reclame de curierat dacă nu se poate trimite colete mari.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-07-2018 12:34

Buna ziua,

Reclama la curierat nu facem. Este adevarat ca nu trimitem prin curier toate produsele datorita riscului extrem de ridicat al acestora de a ajunge deteriorate (ceea ce nu doriti nici dvs., nici noi). De aceea, in cazul dvs. v-am instiintat ca nu le vom livra.



Multumim

E numai pt Bucuresti

RATING:

Răspuns magazin pe 30-06-2018 13:06

Buna ziua,

Da, exista produse care pot fi livrate doar in Bucuresti si limitrof. Cel comandat de dvs. face parte din aceasta categorie.

Multumim.

Am comandat un produs care pe site apărea ca fiind în stoc. După plasarea comenzii am fost contactat să mi se explice că produsul de fapt nu este în stoc și că este în curs de a fi comandat de la furnizor. Am acceptat, neavând alternative în țară. A durat 4 săptămâni până când am primit produsul. În acest timp nu am primit o estimare de timp pentru finalizarea comenzii sau actualizări periodice asupra situației. În schimb, persoanele pe care le-am contactat telefonic în legătură cu comanda mea au fost amabile și sincere.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-04-2018 16:59

Buna ziua,

La noi aveti inregistrata o singura comanda ce a fost plasata pe 11.04.2018, iar dvs ati primit-o pe data de 13.04.2018. (centrala termica)

Nu cred ca produsul ce l-ati achizitionat in termenul de 4 saptamani a fost cumparat de la noi. Va rog verificati.

Multumesc,

Comanda a durat 5 zile in care am inghetat. Puteam Sa achizitionez centrala de la importator mult Mai repede SI Mai ieftin cu forte proprii. De CE Mai este nevoie de magazin on line care abia se misca?

RATING:

Răspuns magazin pe 23-11-2017 16:10

Buna ziua,

Comanda efectuata in data de 18.11 a fost livrata pe data de 23.11, in urma cererii dvs de a livra in aceasta zi.



Multumim

Cel mai serviabil personal, foarte buni profesionisti, livrare rapida proprie pe Bucuresti si Ilfov, preturile sunt bune. Am fost impresionat fiind la prima achizitie.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-11-2017 15:09

Buna ziua,

Multumim pentru feedback.

Să nu-și mai bată joc de oameni

RATING:

Răspuns magazin pe 26-10-2017 08:12

Buna ziua,

Nimeni nu isi bate joc de cineva. Am refuzat a livra comanda dvs. datorita ambalajului defectuos al produsului ce trebuia trimis prin curier rapid, sansele ca aceasta livrare sa ajunga la dvs deteriorata erau de peste 90%. Iar in aceasta situatie erati si mai nemultumit. Acest lucru vi s-a explicat si telefonic, imi pare rau ca nu ati inteles acest aspect.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022