Nota: 9,44 / 10 de la 5.186 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Patrut din Timis pentru Roinstalatii.ro
Comanda plasata dimineata la ora 10. Mi s-a comunicat ca produaul este in stoc si va fi predat curierului in aceeasi zi, deoarece le-am transmis ca este urgent. Produsul a foat insa predat in ziua urmatoare si a ajuns peste 2 zile
Răspuns magazin pe 17-10-2025 10:42
Buna ziua, Ne pare rau ca produsul nu a ajuns la dvs in timpul dorit. Multumim.
Opinia clientului Stoica din Ialomita pentru Roinstalatii.ro
Site-ul nu este actualizat , denumirea produsului nu corespunde cu produsul. Un om obișnuit se păcălește ușor. Doar cei de meserie își dau seama de diferența dintre denumirea din descriere si produs. Firma nu își asuma nici o greșeală eu suportand toate costurile de transport. Întreb: Nu era mai economic sa returnez produsul fără nici o explicație cf. Legii in 14 zile, să solicit banii si să comand din alta parte?
Răspuns magazin pe 24-09-2025 12:27
Buna ziua, Consideram ca siteul nostru este actualizat si depunem mereu eforturi sa ramana asa. In situatia de fata doresc sa atrag atentia ca ati comandat un contor de apa calda insa dvs aveati nevoie de apa rece. Comanda a fost plasata online fara interventia vreunui operator, deci este o eroare de care probabil nu v-ati dat seama. In consecinta atat denumirea cat si descrierea produsului corespund cu ce ati comandat. Multumim! P.S. Puteti oricand in termenul legal sa returnati produsul, acest lucru facandu-se foarte usor din contul de client.
Opinia clientului Filip din Hunedoara pentru Roinstalatii.ro
Opinia clientului MIHAI din Suceava pentru Roinstalatii.ro
Produsul a ajuns în condiții deplorabile, ambalaj distrus lipit cu bandă, prăfuit,etc😞
Răspuns magazin pe 01-07-2025 14:26
Buna ziua, Ne par rau pentru nemultumirea dvs., in general acest tip de produs vine de la producator cu un ambalaj defectuos. Din aceasta cauza ati gasit urme de banda adeziva noi incercand sa il asiguram in plus. Multumim!
Răspuns client pe 01-07-2025 14:43:
Nu e primul boiler cumpărat de la Ariston, toate au venit în ambalaje impecabile. Nu vreau sa duc discuția mai departe, pozele vorbesc😞
Opinia clientului Tunas din Hunedoara pentru Roinstalatii.ro
E diversificat dar au probleme grave cu livrarea. Dacă ai nevoie de un produs urgent, nu recomand.😞😞
Opinia clientului Lovasz din Cluj pentru Roinstalatii.ro
A anulat comanda ca nu au pe stoc! Atunci de ce e pe site daca nu este?
Opinia clientului Ioan din Bacau pentru Roinstalatii.ro
Am facut comanda online pt. un calorifer ,dupa care am fost anuntat ca ,caloriferele nu se trimit prin curier si mi s-a anulat comanda 😠
Răspuns magazin pe 05-02-2025 13:13
Buna ziua, Comanda dvs a fost plasata cu ridicare din depozit Bucuresti. Nu aveati cum sa plasati comanda cu livrare la Onesti BC deoarece acest tip de produs se poate comanda doar cu ridicare sau livrare in Bucuresti/iF. Multumim.
Opinia clientului Pruna din Arad pentru Roinstalatii.ro
am primit coletul desigilat cu ambalajul dedesfăcut și cu produsul la vedere. Am refuzat să ridic și să plătesc coletul! Pe viitor solicit mai multă atenție și respect pentru client. 😞😠
Răspuns magazin pe 29-01-2025 16:49
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru neplacerile intampinate. Intotdeauna acordam atentie si respect pentru client insa se pare ca tranportatorii curieri nu au aceeasi abordare. Multumim.
Opinia clientului Burducea din Prahova pentru Roinstalatii.ro
Răspuns magazin pe 23-01-2025 13:17
Buna ziua, Comanda dvs este inca in asteptare deoarece nu am primit de la dvs conform legii declaratia pentru TVA redus. De indata ce veti trimite comanda va putea fi procesata. Multumim.
Opinia clientului Camaras din Maramures pentru Roinstalatii.ro
Au permis plasarea comenzii pe un produs fara stoc real si n-au putut sa livra nici macar dupa o saptamana desi au promis ca vor rezolva problema stocului.😞
Opinia clientului Simina din Arad pentru Roinstalatii.ro
Vreau să spun ce nu mia plăcut,nu mi-a plăcut faptul că a întîrziat foarte mult livrarea coletului și lipsa de implicare din partea dumneavoastră,am mai comandat alt produs asemănător de la o altă firmă tot în data de decembrie și în 11 decembrie a ajuns coletul.
Opinia clientului diacenco din Timis pentru Roinstalatii.ro
În data de 02.12.2024 am făcut o comanda de clima. Nici în data de 09.12.2024 nu am primit confirmare ca acea clima urmează sa fie plasata curierului. 😞
Opinia clientului Lenuta din Giurgiu pentru Roinstalatii.ro
Foarte scump transportul, și coletul nu era bine împachetat mai ales cu umbla curierii în ziua de azi se putea sparge ceva în interior etc..😐😞
Opinia clientului Anonim din Bucuresti pentru Roinstalatii.ro
Opinia clientului Pop din Cluj pentru Roinstalatii.ro
Am plasat comanda in 8 noiembrie si astazi (18.11) inca nu e ajunsa marfa. In urma discutiei cu un consultant Ro Instalatii am fost informat ca in 13 sau 14 noiembrie va ajunge transportatorul. In consecinta am ramas acasa pentru al receptiona dar nu s-a livrat nimic.
Răspuns magazin pe 19-11-2024 13:09
Buna ziua, Au existat intarzieri in procesarea comenzilor si livrarea acestora de catre curieri fapt datorat evenimentului Black Friday. Ne cerem scuze pentru inconvenient, in acest moment avem confirmarea ca expeditia dvs a fost livrata. Multumim!
Opinia clientului Panu din Sibiu pentru Roinstalatii.ro
Nimic! Am plasat comanda în 10.11.24 și în 16.11 m-au anunțat că sosește în 18.11. fără să mă contacteze nimeni în perioada asta! Retur instantaneu.
Răspuns magazin pe 19-11-2024 13:16
Buna ziua, La momentul plasarii comenzii ati fost instiintat pe email, comanda a plecat de la noi cu o oarecare intarziere datorita evenimentului Black Friday. In fiecare an exista aceasta "problema" sa ii zicem vis, a vis de livrari in aceasta perioada deoarece volumul de lucru atat pentru noi cat si pentru curierat se dubleaza poate tripleaza. Ne pare rau de nemultumirea dvs si va asiguram ca vom face tot ce tine de noi sa fim mai prompti in astfel de situatii. Multumim!
Opinia clientului ursu din Dambovita pentru Roinstalatii.ro
Daca nu vreti complicatii de ce nu scoateti butonul de buyback. Eu am bifat acel buton dar se pare ca l-am bifat degeaba!😐
Răspuns magazin pe 18-11-2024 12:48
Buna ziua, Sistemul Buy Back functioneaza. Multumim pentru observatie vis-a-vis de buton, vom remedia aceasta situatie. Daca aveti totusi un cod BUYBACK va rugam sa il transmiteti colegilor la adresa office@roinstalatii.ro si vom reface comanda.
Opinia clientului Florin din Ialomita pentru Roinstalatii.ro
Ergonomic si rapid, insa produsul nu a fost ambalat corespunzator si a ajuns deteriorat.😐😀😞
Opinia clientului Anonim din Alba pentru Roinstalatii.ro
Mi-au plăcut produsele pe care le are magazinul dar din păcate sunt nemulțumit deoarece am comandat un produs și a ajuns altul .
Opinia clientului FRUNZA din Suceava pentru Roinstalatii.ro
Am vrut sa cumpar un aer conditionat care punea ca este pe stock si ca noroc ca am sunat ca altfel aveau de gand sa il trimita in 3 saptamani..am anulat comanda😠
Filtrează
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025