Opinii de la clienții magazinului online Rovision

Rovision

Nota: 9,47 / 10 de la 2.670 de clienți verificați

Notă magazin

9,47 / 10

Notă produse

9,61 / 10

Ne recomandă

95,43%

de la data înscrierii magazinului în program (25-01-2022)

Produse ok

RATING:

Am cerut părerea unui consultant vânzări atât pe chatul site-ului cât și pe WhatsApp....nici un răspuns....In rest comanda procesata și cablul ajuns la destinație în 2 zile jumate.

RATING:

RATING:

ok.

RATING:

A fost totul ok!

RATING:

sunt deosebiti,... foarte comunicativi de ajutor in anumite cazuri

RATING:

Profesioniști, mi-au răspuns foarte repede la întrebările avute și m-au ajutat cu sfaturi. Recomandcu căldură

RATING:

RATING:

produse de calitate la un pret foarte bun

RATING:

RATING:

RATING:

Camera de supraveghere achizionata a depășit așteptările. Este eficientă și oferă securitate deplină. Recomand cu încredere!

RATING:

Am achiziționat un sistem de supraveghere și sunt extrem de mulțumit de performanțele acestuia. A fost o experiență de cumpărare excelentă de la început până la sfârșit.

RATING:

Când am fost sunat pentru confirmarea comenzii am cerut un acumulator pentru exterior și mi au trimis o chinezărie de interior. Nu sunt mulțumit de camera, am un model identic de pe un alt site și se vede mult mai bine. Le-am cerut returul iar ei foarte aroganți mi au zis ca nu e vina lor iar la.persoanele juridice nu fac retur. Iar cu acumulatorul mi-au spus sa folosesc o cutie de protectie pentru a folosi la exterior. De parca doar umezeala ar fi singura problema.

RATING:

Sunteți foarte buni

RATING:

RATING:

Sa fie inclus în pagina produsului și fisa tehnica , manual, etc date de producător Mai multe detalii despre produse vândute Sa folosească un chat realtime în care sa poți discuta cu un operator cu cunoștințe vaste despre produse vandute pentru recomandarea produsului ce îți satisface nevoile tale

RATING:

Nu pot spune decat ca am facut o comanda, din care o camera nu o aveau pe stock, cand pe site aparea disponibila, si o alta camera care nu au trimiso. Nu mesaj, nu comanda nu informatie nimic. Am dat comanda si cu atat am ramas. Super serviciul oferit.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-10-2023 16:05

Regretăm sincer experiența neplăcută pe care ați avut-o și vă mulțumim pentru feedback-ul detaliat. Dorim să vă oferim o explicație mai clară privind situația cu comanda dvs. Din păcate, unul dintre produsele pe care l-ați comandat era în lichidare de stoc și s-a epuizat rapid din cauza prețului redus. Ne pare rău că nu am putut să onorăm comanda dvs. în acest caz, iar această informație ar fi trebuit să fie comunicată mai transparent pe site-ul nostru. Vom lua măsuri pentru a evita situații similare în viitor și pentru a ne asigura că stocurile sunt actualizate în timp real. De asemenea, suntem recunoscători că ați discutat telefonic cu noi de două ori și ne pare rău dacă această comunicare nu a fost suficient de eficientă. Vă apreciem deschiderea de a găsi soluții alternative. Înțelegem că, în cele din urmă, ați ales să anulați comanda și vă respectăm decizia. Dacă aveți alte întrebări sau preocupări, suntem aici pentru a vă ajuta și pentru a găsi soluții adecvate. Ne străduim să îmbunătățim serviciile noastre și să vă oferim o experiență de cumpărare mai bună în viitor.

Răspuns client pe 18-10-2023 08:18:

A trebuit sa anulez comanda dupa o perioada lunga de asteptare. Am fost sunat dupa ace-a perioada lunga, de un responsabil al magazinului, si am fost informat ca asteptau sa-i sun eu pentru a le comunica cu ce camera sa imi inlocuiasca comanda care pe site apara pe stok, dar nu aveau in realitate. Eu facusem comanda de la alt magazin si le si montasem deja.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025