Opinii de la clienții magazinului online Sancogrup.ro

Sancogrup.ro

Nota: 9,76 / 10 de la 2.526 de clienți verificați

Notă magazin

9,76 / 10

Ne recomandă

98,73%

de la data înscrierii magazinului în program (24-07-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Sancogrup.ro

Dupa ce am comandat , am fost sunat pt confirmare , totul ok "primiti comanda maine" , dupa inca o ora am fost sunat sa fiu anuntat ca produsul nu mai este disponibil ,si ca revine in stoc peste cateva zile , peste cateva zile tot nu era in stoc ..... si uite asa au pierdut un client definitiv .....

RATING:

Stocurile nu sunt actualizate, dupa ce ai facut plata te anunta ca produsul nu este disponibil si nu il au in stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-04-2023 12:29

Buna ziua, In perioada sarbatorilor pascale biroul a fost inchis. O scurta cadere de tensiune a oprit sincronizarea stocurilor. Am remediat. Banii vor fi returnati in cel mai scurt timp sau colegii de la suport vor identifica un produs similar sau superior care poate inlocui pe cel comandat, fara sa modificam preturile din comanda. Ne pare rau pentru situatia creata. Cu bine, Sorin Surcel Director de marketing Tel: 0752.645.006 E-mail: sorin.surcel@sancogrup.ro www.sancogrup.ro Str. Bonea Marin, nr. 23, Bucuresti, sector 3, 032078

Nu se ridica la standarde

RATING:

Răspuns magazin pe 07-11-2022 10:09

Multumim pentru feedback. Sanco Grup nu isi asuma raspunderea pentru utilizarea incorecta a sublerului. Diametrul ochetilor comandati este cel inscris pe ambalaj. Ne pare rau ca nu ati putut utiliza produsul asa cum v-ati dorit. Sorin Surcel 0752645006 sorin.surcel@sancogrup.ro

Nu am primit comanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-09-2022 18:02

Buna ziua, Comanda nu a fost livrata pentru ca telefonul nu a fost confirmat. Clientul a fost contactat de mai multe ori. Nu livram decat comenzile care sunt confirmate telefonic pentru a evita retururile. Cum procedam mai departe? Cu bine, Sorin Surcel 0731878803 0752645006 sorin.surcel@sancogrup.ro

.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-04-2022 15:56

Buna ziua, Asa cum ne-ati anuntati ulterior, notele sunt ca urmare a receptionarii coletului deteriorat. Ne pare rau ca ambalajul exterior a fost deteriorat pe timpul transportului. Vom lua legatura cu firma de curierat pentru a le sesiza aceasta situatie. Speram sa fie doar un caz izolat si va asiguram de toata bunavointa noastra in a livra produsele in cele mai bune conditii. Ne bucuram ca ati decis sa pastrati produsele pentru uz personal. De asemenea, ne bucura intentia dvs. de a face cadou aceste produse. Intr-adevar, produsele Engineer sunt foarte apreciate in Romania ca urmare a calitatii acestora. Ne pare rau ca ati decis sa nu mai comandati de la noi pentru care transportatorul v-a adus coletul deteriorat. Cu recunostinta, Echipa sancogrup.ro

Răspuns client pe 28-04-2022 16:11:

Buna ziua, Coletul nu a fost deteriorat, ci intact. Produsele din colet nu au fost fixate macar cu o banala hartie de umplutura desi v-am rugat frumos sa tineti cont de faptul ca vreau sa le fac cadou, deci vina este in primul rand a dumneavoastra (sanco grup) si abia apoi a transportatorului (care, data fiind integritatea exterioara a coletului, poate sa spuna ca nu are nicio vina). Intentia mea de a face produsele cadou a fost zadarnicita si nu voi mai avea aceasta ocazie. Ma bucur totusi ca viitorii clienti vor avea parte de o atentie sporita a ambalarii produselor, eu oricum raman pagubit. Am revizuit nota pentru ca am citit mai atent ca e doar pentru magazin, nu si pentru produse. O zi frumoasa!

Țepari, in reclama mi a fost prezentat un clește care prinde și nituri și am primit doar un clește de bucșat .NU recomand !!!!

RATING:

Cuiele cumparate nu sunt ca in descrierea de pe site..am sunat la birou si am vb cu 2 operatori si mi-au spus ca o sa citeasca fisa technica si ma contacteaza..anu ma mai contactat nimeni,o sa returnez cutia de cuie.

RATING:

Niste smecherasi cu comisioane ascunse.Este singura firma care percepe la o comanda de 300 lei cu transport gratuit, comision ramburs de 10 lei

RATING:

Răspuns magazin pe 13-01-2021 09:24

Buna ziua stimate domn, Va multumim pentru comanda facuta. Termenul de smecherasi, nu se potriveste in context. Aveti note informative in site prin care va anuntam din ce este compusa taxa de transport. https://www.sancogrup.ro/livrare Atunci cand ati plasat comanda ati fost de acord cu acest cost. Dupa plasarea comenzii, ati fost contactat si s-a discutat cu dvs. deci, ati fost de acord cu acest cost. Este oare corect ce faceti dvs. acum cu aces review? Pentru ca dvs. nu pricepeti sau nu vreti sa pricepeti este normal sa jgniti o echipa intreaga care depune efort sustinut ca produsele sa ajunga cat mai repede la client in maxima siguranta in aceste vremuri? In consecinta, va rugam sa va reevaluati opinia. Nota livrarii zero. De ce? Ce s-a gresit acolo? Nota magazinului 1. De ce? E ca si cum intrati intr-un magazin si daca nu va dau pretul pe care il doriti dvs. sunt niste smecherasi... Va rugam sa reevaluati experienta cu noi si sa ne dati notele pe care le merita echipa cu adevarat. Cu bine, Director Vanzari Sorin Surcel 0752645006 sorin.surcel@sancogrup.ro

Am primit comanda greșită, si nici macar nu ati avut decentă sa mi răspundeți la mailul trimis.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-06-2020 10:56

Clientul a fost conatactat si lamurit de colegul meu de la vanzari. Ultimul email catre client contine urmatorum mesaj: "Buna ziua, In urma discutiei telefonice pe care am avut-o astazi voi pune pentru livrare o cutie de capse RAPID 12/ 6 avand ca dimensiuni 12.95 mm latime si 6 mm lungimea piciorului. Deasemenea din cate am inteles de la dumneavoastra capsele comandate intial va sunt utile pentru un capsator electric si nu doriti sa le returnati. Daca aveti nevoie de alte informatii legate de produse in semnatura mailului aveti datele mele de contact. O zi buna! Dragos Nicolau Coordonator Vanzari" Ruga o reevaluare a produselor si serviciilor oferit de sancogrup.ro

Clar ofer punctaj minim... Comanda mea de pe 7 decembrie nu a ajuns.. Nici macar nu am fost contactata sa mi se comunice daca nu sunt pe stoc.. Multumesc!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2019 11:17

Clientul a fost contactat pe 9 decembrie. Programul nostru este de luni pana vineri de la 8 la 17. Este afisat in site. Comanda a fost plasata in site 'Nr. 63810 din 07 Decembrie 2019 17:04:28'. Produsul nu este in stoc si s-a facut comanda restanta in sistem. I s-a comunicat si clientului care a si acceptat ca altfel nu mai inregistram in sistem.

Asa cum vedeti, nu avem reclamatii.

Ma sunt reclmatii pentru clientii din emag pentru ca avem produse postate si acolo insa, toate, nu majoritatea, toate, sunt pe nederept. De tipul nu am primit produsul solicitat si nu este desfacut ambalajul... nu functioneaza imprimanta si... nu are baterii si tot asa. De la clienti care prefera sa faca direct niste reclamatii nefondate, ne asumate. Clienti pe acre nu-i intereseaza ca lucram ca furnicile sa oferim cele mai bune informatii, cel mai bun timp de raspuns, cel mai bun cost sau nu discutam de eforturile pe care le facem legat de curieri... sa fie cat mai bine.

Si, in acesta situatie, ce putem face?

Clientul zice... nu mi-am dat seama... m-am grabit... si gata trece peste... noi, ramanem cu obrazul palmuit.

O sa sune azi un alt agent sa discute cu clientul.

Factura lipseste .La numarul de telefon de pe site nu raspunde nimeni.

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024