Opinii de la clienții magazinului online Sancogrup.ro

Notă magazin

9,75 / 10

Calitatea livrării

9,68 / 10

Ne recomandă

99,13%

de la data înscrierii magazinului în program (24-07-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Sancogrup.ro

Niste smecherasi cu comisioane ascunse.Este singura firma care percepe la o comanda de 300 lei cu transport gratuit, comision ramburs de 10 lei

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2021 09:24

Buna ziua stimate domn, Va multumim pentru comanda facuta. Termenul de smecherasi, nu se potriveste in context. Aveti note informative in site prin care va anuntam din ce este compusa taxa de transport. https://www.sancogrup.ro/livrare Atunci cand ati plasat comanda ati fost de acord cu acest cost. Dupa plasarea comenzii, ati fost contactat si s-a discutat cu dvs. deci, ati fost de acord cu acest cost. Este oare corect ce faceti dvs. acum cu aces review? Pentru ca dvs. nu pricepeti sau nu vreti sa pricepeti este normal sa jgniti o echipa intreaga care depune efort sustinut ca produsele sa ajunga cat mai repede la client in maxima siguranta in aceste vremuri? In consecinta, va rugam sa va reevaluati opinia. Nota livrarii zero. De ce? Ce s-a gresit acolo? Nota magazinului 1. De ce? E ca si cum intrati intr-un magazin si daca nu va dau pretul pe care il doriti dvs. sunt niste smecherasi... Va rugam sa reevaluati experienta cu noi si sa ne dati notele pe care le merita echipa cu adevarat. Cu bine, Director Vanzari Sorin Surcel 0752645006 sorin.surcel@sancogrup.ro

Dezamagire.ro

RATING:

Raspuns magazin pe 19-06-2020 10:56

Buna ziua, Asa cum ati discutat cu colega mea azi veti putea ridica produsul din pachetomat dupa ce primiti informatiile pe sms. Scurt istoric al comenzii: Ati plasat comanda. 2 zile s-a incercat in repetate randuri sa va contacteze colega mea telefonic. Dupa ce v-ati auzit cu colega mea si ati confirmat comanda pe 16 iunie colega mea a uitat sa inregistreze comanda in sistem. Ieri la 12:31 ( 18.06) ati sunat si colega v-a expus situatia asa cum ea s-a petrecut. In conversatie ati mentionat ca nu este nicio probelema ca "se mai intampla". Si la 20:30 ati postat prezentul feedback negativ. Asa cum probabil ati observat atat in situl nostru cat si pe alte platforme ( emag, compari, samd) avem feedbackuri pozitive. Probabil asta a fost si motivul pentru care ati ales sa comandati la noi. Pe cale de consecinta va rugam sa reevaluati opinia dvs. cu privire la tranzactia de fata. Ma folosesc de aceasta ocazie pentru a va asigura de inalta noastra consideratie. Cu onoare, Director Vanzari Sorin Surcel sancogrup.ro 0752645006

Am primit comanda greșită, si nici macar nu ati avut decentă sa mi răspundeți la mailul trimis.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 10:56

Clientul a fost conatactat si lamurit de colegul meu de la vanzari. Ultimul email catre client contine urmatorum mesaj: "Buna ziua, In urma discutiei telefonice pe care am avut-o astazi voi pune pentru livrare o cutie de capse RAPID 12/ 6 avand ca dimensiuni 12.95 mm latime si 6 mm lungimea piciorului. Deasemenea din cate am inteles de la dumneavoastra capsele comandate intial va sunt utile pentru un capsator electric si nu doriti sa le returnati. Daca aveti nevoie de alte informatii legate de produse in semnatura mailului aveti datele mele de contact. O zi buna! Dragos Nicolau Coordonator Vanzari" Ruga o reevaluare a produselor si serviciilor oferit de sancogrup.ro

Superficialitate! Trimis coletul cu ramburs, desi eu platisem direct cu link de plata! Dna care s a ocupat de comanda foarte lipsita de tact in rezolvarea problemei.....ca nu dansa a gresit, ci colegul care a facut coletul! Ma rog, bataie de joc pe banii clientului!

RATING:

Raspuns magazin pe 08-05-2020 11:39

Buna ziua, Multumim pentru comanda. Speram ca in acest moment va bucurati de produsele achizitionate de la noi. Ne cerem scuze pentru situatia genarata de o serie de desincronizari ale softurilor. Pe scurt, situatia a fost in felul urmator. Asa cum ati solicitat am mentionat si in platforma nostra interna si in platforma curierului ca livrarea sa se faca sambata. Proceasarea awbului tocmai pentru a livra in timp util a fost procesata inainte de receptionarea comenzii in care era specificata plata online. De aceea platforma curierului a afisat ramburs. Cu toate ca am primit infomare de la curier ca livrarea se va face sambata livrarea nu s-a facut. Ne-ati contactat telefonic si colega noastra l-a informat pe colegul care se ocupa de relatia cu curierul despre situatia dvs. legat de livrarea intarziata si solicitarea rambursului. Colegul, a reusit sa anuleze telefonic rambursul si dvs. ati primit comanda asa cum ati emis-o. Ce-i drept cu intarzierea datorata curierului. Nu este o noutate ca in ultimii ani curierii ne pun in astfel de situatii. Trecem printr-o situatie fara precedent. In aceste vremuri am invatat sa ne activam compasiunea, intelegerea, bunavointa. Majoritatea colegilor nostrii lucreaza in aceasta perioada de acasa. Oferim cele mai bune servicii. Le imbunatatim constant. Situatiile de acest tip si feedbeckul dvs. ne ajuta sa ne perfectionam si sa va oferim pe viitor servicii din ce in ce mai bune. Ne folosim de aceasta ocazie pentru a va asigura de inalta noastra consideratie. Va multumim pentru comanda.

Clar ofer punctaj minim... Comanda mea de pe 7 decembrie nu a ajuns.. Nici macar nu am fost contactata sa mi se comunice daca nu sunt pe stoc.. Multumesc!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-12-2019 11:17

Clientul a fost contactat pe 9 decembrie. Programul nostru este de luni pana vineri de la 8 la 17. Este afisat in site. Comanda a fost plasata in site 'Nr. 63810 din 07 Decembrie 2019 17:04:28'. Produsul nu este in stoc si s-a facut comanda restanta in sistem. I s-a comunicat si clientului care a si acceptat ca altfel nu mai inregistram in sistem.

Asa cum vedeti, nu avem reclamatii.

Ma sunt reclmatii pentru clientii din emag pentru ca avem produse postate si acolo insa, toate, nu majoritatea, toate, sunt pe nederept. De tipul nu am primit produsul solicitat si nu este desfacut ambalajul... nu functioneaza imprimanta si... nu are baterii si tot asa. De la clienti care prefera sa faca direct niste reclamatii nefondate, ne asumate. Clienti pe acre nu-i intereseaza ca lucram ca furnicile sa oferim cele mai bune informatii, cel mai bun timp de raspuns, cel mai bun cost sau nu discutam de eforturile pe care le facem legat de curieri... sa fie cat mai bine.

Si, in acesta situatie, ce putem face?

Clientul zice... nu mi-am dat seama... m-am grabit... si gata trece peste... noi, ramanem cu obrazul palmuit.

O sa sune azi un alt agent sa discute cu clientul.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020