Nota: 9,76 / 10 de la 2.526 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Sancogrup.ro
Am plătit două produse noi, dar am primit două produse fără ambalaj de la producător, returnate, sau expuse în magazin.😞
Opinia clientului Ana-Maria din Timis pentru Sancogrup.ro
Neserioși… doamna de la telefon după ce a greșit nici măcar scuze nu a spus… dezinteres fata de clienți.
Opinia clientului Mihail din Prahova pentru Sancogrup.ro
Opinia clientului Laurenciuc din Timis pentru Sancogrup.ro
Răspuns magazin pe 10-11-2022 12:17
Buna ziua, Ca urmare a discutiei telefonice cu colega mea va multumim pentru feedback. Asteptam reevaluarea dvs. De asemenea va asteptam cu noi comenzi. Va rugam ca la urmataorea comanda sa ne reamintit despre aceasta situatie pentru a va ajuta o reducere suplimentara. Cu bine, Sorin Surcel Director Marketing 0752645006 sorin.surcel@sancogrup.ro
Opinia clientului Voicu din Timis pentru Sancogrup.ro
S-a gresit livrarea la un produs, am primit alceva decat am comandat. Dupa 2 zile de la semnalarea greselii nu am fost contactat. Probabil pregatirea sarbatorilor de iarna e de vina.
Opinia clientului Alexandru din Neamt pentru Sancogrup.ro
Cand am facut comanda am ales un alt curier in loc de fan courier. Motivul il stiti majoritatea. Dar ei au modificat comanda fara sa ma contacteze inainte si fara acordul meu, pe care oricum nu l-as fi dat tinand cont ca au ales sa trimita cu fan courier. Cel mai penibil serviciu de curierat in zona Neamt.
Opinia clientului Bughiu din Timis pentru Sancogrup.ro
Produsul Cleste Fabricat in Japonia este de fapt Made in Taiwan
Opinia clientului Eduard din Ilfov pentru Sancogrup.ro
Probabil voi returna produsul pentru că bateria se consumă foarte repede. In plus, manualul este într-o singură limbă, imposibil de citit.
Opinia clientului Codrut din Brasov pentru Sancogrup.ro
Superficialitate! Trimis coletul cu ramburs, desi eu platisem direct cu link de plata! Dna care s a ocupat de comanda foarte lipsita de tact in rezolvarea problemei.....ca nu dansa a gresit, ci colegul care a facut coletul! Ma rog, bataie de joc pe banii clientului!
Răspuns magazin pe 08-05-2020 11:39
Buna ziua, Multumim pentru comanda. Speram ca in acest moment va bucurati de produsele achizitionate de la noi. Ne cerem scuze pentru situatia genarata de o serie de desincronizari ale softurilor. Pe scurt, situatia a fost in felul urmator. Asa cum ati solicitat am mentionat si in platforma nostra interna si in platforma curierului ca livrarea sa se faca sambata. Proceasarea awbului tocmai pentru a livra in timp util a fost procesata inainte de receptionarea comenzii in care era specificata plata online. De aceea platforma curierului a afisat ramburs. Cu toate ca am primit infomare de la curier ca livrarea se va face sambata livrarea nu s-a facut. Ne-ati contactat telefonic si colega noastra l-a informat pe colegul care se ocupa de relatia cu curierul despre situatia dvs. legat de livrarea intarziata si solicitarea rambursului. Colegul, a reusit sa anuleze telefonic rambursul si dvs. ati primit comanda asa cum ati emis-o. Ce-i drept cu intarzierea datorata curierului. Nu este o noutate ca in ultimii ani curierii ne pun in astfel de situatii. Trecem printr-o situatie fara precedent. In aceste vremuri am invatat sa ne activam compasiunea, intelegerea, bunavointa. Majoritatea colegilor nostrii lucreaza in aceasta perioada de acasa. Oferim cele mai bune servicii. Le imbunatatim constant. Situatiile de acest tip si feedbeckul dvs. ne ajuta sa ne perfectionam si sa va oferim pe viitor servicii din ce in ce mai bune. Ne folosim de aceasta ocazie pentru a va asigura de inalta noastra consideratie. Va multumim pentru comanda.
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024