Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

Notă magazin

9.6 / 10

Calitatea livrării

9.0 / 10

Ne recomandă

98.29%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

Aduceți mai multe nootropice, mai multe oferte. Cât despre calitatea produselor, sunteți cei mai buni.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-01-2019 10:54

Buna ziua, Pe secom.ro, la categoria de Suplimente alimentare aveti in partea stanga zona de filtrare: Categorii -> Neurotonice. Acolo se regasesc toate produsele noastre destinate cu aceasta adresabilitate. Ofertele sunt in pagina de Promotie si le comunicam la inceputul fiecarei luni si prin intermediul paginii noastre de Facebook. Va multumim tare mult pentru apreciere! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Chh

RATING:

Ar trebui sa trimiteti email csnd ati trimis coletul. Contact prin telefon cu firma Dvs e cam greu (nu raspundeti).

RATING:

Raspuns magazin pe 17-01-2019 10:49

Buna ziua, In Contul meu de pe secom.ro regasiti statusul fiecarei comenzi actualizat (cand se preia s-a expediat comanda catre curier). Uneori intarzierile se datoreaza si firmei de curierat cu care colaboram si pentru acest lucru ne cerem scuze. In cazul in care liniile noastre telefonice sunt ocupate, ne puteti scrie din pagina de Contact si vi se va raspunde in cel mai scurt timp posibil sau veti fi contactata telefonic. Va multumim de intelegere si va dorim o zi frumoasa!

Calitate

RATING:

Raspuns magazin pe 17-01-2019 10:45

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru apreciere! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Preturile ar putea sa fii mai mici :)

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 09:51

Buna ziua, Preturile produselor din portofoliul Secom reflecta toate costurile aferente importului acestor produse in Romania: costuri de achizitie, costurile cu serviciile de logistica si transport (produsele fiind aduse din Statele Unite ale Americii), costurile de promovare, precum si diferentele de curs valutar. Va multumim, Echipa Secom®

Ar fi ok un chat

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 09:34

Buna ziua, Luam in considerare pe viitor implementarea unui chat in site, insa pana atunci, pe zona de suport, va stam la dispozitie prin intermediul telefonului afisat pe site sau prin formularul din pagina de Contact. Nu ezitati sa ne contactati pentru orice nelamuriri. Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing