Nota: 9,62 / 10 de la 10.831 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
dana - Ilfov
2 din produsele comandate au venit cu capacele defecte, unul din ele era spart si continutul s-a scurs in colet, celalalt capac la deschiiderea sticutei de VItC 100 ml s-a spart/crapat imediat
CODREANU - Bacău
Am comandat un produs di mia ajuns altul cu mare intervenție mi sa schimat produsul .
Anonim - București
preturi cu si 50% mai mari fata de alta farmacie/magazin
Anonim - Prahova
Am ales sa-mi cheltui punctele, fara sa vad ca nu puteam sa beneficiez si de reducerea de pe site si de puncte. V-am scris pe chat si v-am rugat sa-mi anulati codul pentru cheltuirea punctelor, pentru ca nu mi se pare corect sa-mi spuneti ca am dreptul sa le cheltui intr-o zi de la generarea codului. Nici pana azi nu mi-a raspuns nimeni, absolut nimic.
SC.SUFLETFARM - Bihor
NU TRIMIT NICIODATA FACTURA IN COMANDA.
Anonim - Dolj
Reducerea pentru prima comanda dupa inscriere si abonare la newsletter .... nu se aplica la prima comanda. Fake/bait offer
Răspuns magazin pe 03-08-2023 10:17
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Ne pare rau pentru impresia negativa creata. Codul de reducere primit in urma abonarii la newsletter este inca activ, dar nu se cumuleaza cu alte campanii, nu se aplica pachetelor speciale sau produsului Tien Hsien, lucru precizat in emailul cu codul de reducere pe care l-ati primit. Pe comanda Dvs erau aplicate deja reduceri prin prisma campaniilor active la momentul plasarii. O zi frumoasa! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
SC.LHORINDES - Mureș
Buna ziua,factura sunteti obligati sa o trimiteti ori in colet ori pe mail,acest lucru nu se intampla decat daca solicitam noi factura.
Razvan - Timiș
Comanda a sosit în mai puțin de o satană dar unul din produse era pe jumătate gol datorita capacului deteriorat
Buleandra - Buzău
Nici un efect asupra afectiunii pentru care am cumparat produsele secom.
Răspuns magazin pe 18-05-2023 12:39
Buna ziua, Va multumim pentru mesaj. Inainte de orice, dorim sa va asiguram ca sanatatea consumatorilor nostri este prioritara pentru noi. Calitatea produselor Secom® Healthcare Group este reprezentata prin ingrediente studiate, certificate si brevetate la nivel global si a caracteristicilor care determina utilizarea lor in raport cu scopul pentru care au fost create. Actiunea produselor este dependenta de numerosi factori precum: durata administrarii, respectarea modului de administrare, mod de pastrare, o eventuala medicatie alopata asociata cat si variabilitatea interindividuala. Pentru eficienta si rezultate relevante se recomanda administrarea produselor conform specificatiilor de pe eticheta produselor sau in urma recomandarii de catre medicul specialist in baza istoricului medical (varsta, sex, istoric medical, nevoia de consum, eventuale terapii alopate administrate, etc.). Toate cele bune! Echipa Secom
Anonim - București
Pretul produsului pe care l-am cumparat era mult mai scump decat la farmacia din cartier... De regula este invers, mai ieftin in online si mai scump in farmacii Nu mai comand online
Răspuns magazin pe 13-03-2023 12:47
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! In ceea ce priveste observatia Dvs. legata de pret – Suntem importatori de suplimentele alimentare de la producatori internationali cu experienta de zeci de ani in domeniu. Pretul produselor noastre reflecta astfel si toate costurile aferente importului respectivelor produse in Romania: costul de achizitie, costurile cu serviciile de logistica si transport (majoritatea produselor fiind aduse din Statele Unite ale Americii), costurile de promovare, precum si diferentele de curs valutar. Referitor la preturile practicate de alte farmacii partenere, este normal sa existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica comerciala. Secom nu poate interveni in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului fata de farmaciile partenere. Cu titlu de observatie generala, exista posibilitatea ca anumite diferente sa apara in functie de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promotionale derulate de fiecare retailer in parte intr-o perioada limitata de timp. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom
NICOLAE - Iași
Am cumpărat online. Soft-ul nu a avut în vedere varianta ridicării produsului din magazin. Eu, în Iași, am descoperit că am un magazin Secom la circa 15 min de plimbare...Am așteptat să-mi vină pachețelul acasă și am plătit 15 lei curietului pt un produs de nici 100 g.
Diana - Argeș
Am primit cu totul alte produse decat cele comandate, nu mi s a mai intamplat la nicio alta comanda online! Dar produsele sunt f bune!
Claudia - Timiș
Am facut comanda in 28dec,am primit produsele abea astazi,in 11 ianuarie. Pe langa acest lucru,am avut surpriza neplacuta sa primesc mostre si nu produsele in sine, desi am platit pentru ele. Pe produse scrie ca sunt mostre si ca nu sunt pentru vanzare!
Răspuns magazin pe 17-01-2023 10:46
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! Ne pare rau pentru situatia neplacuta si pentru confuzia creata. Incurcatura s-a produs in depozit, la momentul ambalarii coletului. Am inteles de la colegi ca ati discutat in centrala cu un operator si ca s-a gasit o solutie pentru solicitarea Dvs. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, va stam la dispozitie. O zi frumoasa! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Răspuns client pe 17-01-2023 11:37:
Solutia ptimita a fost de a trimite un curier de catre secom pentru a ridica mostrele si livrarea produselor conform comenzii. Am refuzat, deoarece am considerat ca este risipa de resurse-poluare (mi s-a confirmat ca mostrele sunt la fel ca si produsele in sine, si sunt in termenul de valabilitate). As vrea ca pe viitor sa nu se mai intample asa ceva, de aceea am facut si sesizarea.
Anonim - București
Sa și respecte termenele de livrare. M I s a promis la telefon ca , comanda va veni la timp, în schimb în realitate a venit cu 3 zile întârziere. Le am scris un e mail la care nu a răspuns nimeni nici pana în ziua de azi.
Mihaela - Suceava
Unele prețuri sunt mai mari decât in farmacii ! Aveți reduceri foarte mici , și clienții dv nu au mari avantaje ! Respectați-va clienții fideli și veți avea avantaje !…
Răspuns magazin pe 05-12-2022 11:52
Buna ziua ! Apreciem foarte mult feedback-ul onest si va multumim pentru interesul si pentru timpul acordat produselor noastre! Produsele pe care noi alegem sa le aducem pe piata din Romania, sunt produse de producători internaționali cu expertiza recunoscuta si cu experiență de zeci de ani în domeniu. Astfel ca prețul este o ecuatie mai complexa care implica atat costul de achiziție, costurile cu serviciile de logistică și transport, costurile de promovare, precum și diferențele de moneda. Referitor la observatia Dvs. este normal să existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica de preturi, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului de catre parteneri. Va dorim o zi frumoasa in continuare! Cu stima, Echipa Secom!
Emanuela - Timiș
Am primit produsele sparte si ambalate necorespunzator. Am facut imediat retur si nu am primit raspuns inca.
Peres - Brașov
Livrare intarziata. 7 zile pentru a pregati comanda, a trebuit sa sun la relatii cu clientii. Lipsa produs din pachet, stocul de pe website neactualizat. Am primit banii inapoi pe produs. O experienta greoaie si neplacuta. Voi folosi alte websiteuri sa comand produsele secom.
Răspuns magazin pe 28-11-2022 13:23
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Precizam ca intarzierile aparute la livrarea coletelor, s-au datorat volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday (11-21 noiembrie). Astfel ca termenul de livrare standard, de 2-3 zile lucratoare, a fost prelungit la 3-5 zile lucratoare. Referitor la observatia Dvs cu privire la produsul lipsa, ne pare rau pentru inconvenientul creat. Cand ne-ati sesizat telefonic, produsul nu mai era in stoc, astfel ca valoarea produsului v-a fost restituita. O zi frumoasa si multa sanatate! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom
Simona - Timiș
Produse bune, dar preturi foarte mari in magazinele Secom. Cumpar si recomand achizitia din/de la alte magazine!
Răspuns magazin pe 24-11-2022 12:02
Buna ziua ! Apreciem foarte mult feedback-ul onest si va multumim pentru interesul si pentru timpul acordat produselor noastre! Compania noastra este de 18 ani lider de autoritate pe piata de suplimente, cu un portofoliu de peste 300 de produse premium pentru sanatate, cu ingrediente studiate, certificate si brevetate la nivel global. Produsele pe care noi alegem sa le aducem pe piata din Romania sunt produse de producători internaționali cu expertiza recunoscuta si cu experiență de zeci de ani în domeniu. Astfel ca prețul este o ecuatie mai complexa care implica atat costul de achiziție, costurile cu serviciile de logistică și transport, costurile de promovare, precum și diferențele de moneda. Referitor la observatia Dvs. este normal să existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica de preturi, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului de catre parteneri. Iti dorim o zi frumoasa in continuare! Cu stima, Echipa Secom!
Anonim - Ilfov
Introduceti ridicarea produselor din magazinele fizice Aveti mai multa grija cum livrati produsele care trebuie sa stea la frigider, mai ales cand afara si in depozitul Fan curier temperatura depaseste 35 grade.
IOAN - Galați
Pacat.Deservire excelenta si la obiect din partea magazinului.Etapa de transmitere a produselor prin curier rapid a fost execrabila si total lipsita de profesionalism din partea SameDay(sau ceva similar).Totulu a pornit de la modul de anuntare a si pana la livrare(incerta cu 24 ore inainte). RECOMAND SCHIMBAREA CURIERULUI RAPID - ESTE PACAT DE MUNCA DUMNEAVOASTRA EXCELENTA.
Versiunea : 2.0.293. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023