Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

Notă magazin

9,53 / 10

Calitatea livrării

9,46 / 10

Ne recomandă

97,4%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

este mult mai ok sa cumperi direct din magazin;

RATING:

Raspuns magazin pe 22-10-2019 03:38

Buna ziua,

Comenzile plasate online au optiunea de a fi ridicate si din magazinele noastre Secom®.

Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii referitoare la feedback-ul dvs. pe e-shop@secom.ro. Dorim sa aflam unde anume ati intampinat dificultati sau ce anume nu a functionat, pentru a imbunatati lucrurile. Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Cu parere de rau nu am găsit in colet nicio factura.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2019 09:26

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback. Din respect fata de natura am decis sa nu mai printam facturile pe hartie si de aceea o veti regasi doar in suport electronic.

Aceasta poate fi vizualizata in Contul meu -> Istoric comenzi de pe secom.ro, dupa ce va logati in cont.

Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Am făcut o comanda pe data de 10.09 care nu a ajuns nici astăzi !! Am trimis un email ieri către secom și nici la acela nu au răspuns iar acum am încercat sa sun și nu au răspuns la telefon !! Neseriozitate

RATING:

Raspuns magazin pe 23-09-2019 11:01

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Am investigat intern ce anume s-a intamplat cu coletul dvs. si aparent au fost niste probleme de la curier, deoarece de la noi a plecat comanda. Veti fi contactata de un coleg de la departamentul Telesales pentru a vedea cum putem sa remediem aceasta situatie.

Ne pare rau si speram ca aceste cazuri sa ramana unele izolate fara a crea neplaceri clientilor nostri. Va dorim o zi placuta!

A fost reducere de 50%la produsele ptr copii, am vrut sa comand mai multe produse, am făcut comanda și am primit reducere doar la unul din ele, deși toate produsele dorite erau în lista celor dorite. Dezamagire...

RATING:

Raspuns magazin pe 02-09-2019 10:05

Buna ziua,

In perioada in care ati plasat dvs. comanda pe secom.ro au rulat doua campanii in paralel. Una dintre ele este cu o reducere de 50% la o selectie de produse, din care fac parte si doua produse de pediatrie (Gripe Water si Toothpaste Tablets) iar cealalta campanie era fara reducere, la alte produse din gama de pediatrie, mecanismul fiind cu inscriere la tombola, fara sa se aplice vreo reducere pe produsele respective, valabila intre 1-30.08.2019.

Daca ne puteti oferi mai multe detalii pe e-shop@secom.ro pentru a va spune exact din ce campanie facea parte fiecare produs. Totodata, in pagina de promotii, in dreptul fiecarei campanii aveti si regulamentul atasat, iar la finalul regulamentului se afla o lista cu produsele participante in fiecare campanie. Momentan mai este valabila doar campania de -50% la care puteti consulta regulamentul, cealalta a expirat (dar vi-l putem trimite pe email ca sa il consultati).

Va multumim pentru feedback si va dorim o zi placuta. In cazul in care mai aveti nelamuriri ne puteti contacta si la telefonul afisat pe site.

Am facut comanda in baza unui voucher castigat acum cateva luni, dar procesarea comenzii dureaza de fiecare data foarte mult (7-14 zile)(sunt la a 3-a comanda acum) si nimeni din partea Secom nu ma contacteaza sa imi spuna motivul intarzierii. Sper ca la comenzile on line obisnuite, unde clientul plateste ramburs, nu se intampla la fel (eu practic nu platesc, deoarece achizitionez produsele pe voucher) . Ar fi foarte neplacut.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-03-2019 12:55

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru intarzierea coletului peste termenul de 5 zile comunicat. (in scrisoarea de informare trimisa catre toti castigatorii campaniei).

Aceste colete (prin vouchere) au momentan un statut mai special, in sensul in care urmeaza alt flux fata de livrarile comenzilor standard (care au un termen de livrare de 24-48 ore). Ne straduim insa sa eficientizam si aici procesul, astfel incat coletele sa ajunga cat mai rapid.



Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi frumoasa!

Greu cu livrarea.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2019 03:33

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Vom face toate demersurile catre firma de curierat pentru ca pe viitor sa evitam aparitia acestor probleme in livrare. Va multumim pentru intelegere. Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!!

Am comandat 4 produse, iar cel mai scump din lista lipsea din colet la primire desi am fost facturata pe toata suma si am achitat curierului toata comanda. Cererea de a mi se livra si acest produs lipsa mi-a fost inregistrata si astept o solutionare la aceasta problema, dar procedura nu pare sa fie foarte simpla.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-02-2019 04:21

Buna ziua,



Va mutumim pentru atentionarea lipsei produsului din colet si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Am preluat sesizarea dvs. si in termen de 3-4 zile lucratoare vom reveni cu un raspuns ferm in solutionarea acestei probleme.

Luni va reveni un coleg de la telesales cu un telefon pentru a va comunica toate detaliile.

Va multumim pentru intelegere. O zi placuta!



Comanda este facuta in 27.01. Azi 01.02 inca nici un semn de la secom.ro. Ce nota sa le dau?

RATING:

Raspuns magazin pe 06-02-2019 11:00

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Am inteles ca v-a contactat o colega de la departamentul telesales si toate produsele din comanda online le veti puteti ridica din magazinul Secom Iasi.

Va multumim pentru intelegere. Va dorim o zi cat mai buna!

Comenzile online au mari intarzieri si nimeni nu ia legatura cu tine...

RATING:

Raspuns magazin pe 29-01-2019 05:08

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru neplacerile create si pentru intarzierea livrarii coletelor. Ne-am confruntat cu o defectiune tehnica interna, la care s-a adaugat si faptul ca joi a fost zi nelucratoare.

Procesarea comenzilor s-a reluat luni, urmand ca in cursul acestor zile sa primiti coletul.

Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta!

Din 23 pana in 29 nu mi s-a livrat comanda, dar mi se cere opinia. Foarte nemultumit!

RATING:

Raspuns magazin pe 29-01-2019 05:08

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru neplacerile create si pentru intarzierea livrarii coletelor. Ne-am confruntat cu o defectiune tehnica interna, la care s-a adaugat si faptul ca joi a fost zi nelucratoare.

Procesarea comenzilor s-a reluat luni, urmand ca in cursul acestor zile sa primiti coletul.

Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi placuta!

Promotii nereale conform cu preturile de pe alte siteuri

RATING:

Raspuns magazin pe 23-01-2019 09:10

Buna ziua, Politica de preturi, inclusiv in cadrul campaniilor promotionale, este setata de fiecare comerciant in parte, aceasta fiind expresia independentei si vointei fiecarui agent economic in parte, indiferent de industria in care activeaza. Secom® isi propune sa nu intervina in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului fata de un partener de business, care comercializeaza produsele disponibile in portofoliu companiei. Va multumim, Echipa Secom®

Reprezentatii de la call center, persoane fizice, sunt greu de contactati fiind frustrant atunci cand intervine o problema. Pachetul a ajuns cu la sediul fan curier cu ramburs desi am facut plata online. A trecut o saptamana si pachetul inca nu a ajuns la adresa.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-01-2019 08:57

Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Intre timp am inteles ca ati luat legatura cu colegii de la telesales si ca problema a fost remediata. Fara a fi o scuza, din pacate situatia neplacuta a fost creata de partenerii de la firma de curierat. Vom face toate demersurile catre acestia pentru ca pe viitor sa evitam repetarea unei situatii similare.

Va multumim pentru intelegere.

In site scrie ca livrarea se face in 48 de ore!!!!.Eu astept produsul comandat de 6 zile!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 03-04-2018 12:27

Buna ziua,

Comanda a plecat spre dvs. pe data de 28.03., insa am inteles ca ati furnizat o alta adresa de expediere initial iar acest lucru urmeaza sa se remedieze astazi.

Va multumim pentru ca ati ales produsele Secom®! O zi placuta!

Este obligatorie notarea cu 10?

RATING:

Raspuns magazin pe 02-03-2018 02:44

Buna ziua,

Sigur ca nu este obligatorie notarea cu 10. Va incurajam sa ne oferiți feedback-ul dvs. sincer, in concordanta cu experienta dvs. pe Secom.ro. Acest feedback ne ajuta sa imbunatatim calitatea serviciilor noastre in viitor.

Un sfarsit de saptamana placut!

Am o problema cu comenzile online, care deși conțin produse pe stoc, au întârzieri la livrare.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-02-2018 12:01

Buna ziua,



Multumim pentru feedback! Ne cerem scuze pentru situatia creata si va asiguram ca vom gasi o solutie pentru a optimiza procesul de livrare. In acest sens, v-am trimis un mesaj in privat cu informatiile legate de comanda dvs.



O zi placuta!

Echipa Secom®

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.116. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020