Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

secom.ro

Nota: 9,64 / 10 de la 8.656 de clienți verificați

Notă magazin

9,64 / 10

Ne recomandă

98,19%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate produselor secom.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

Introduceti ridicarea produselor din magazinele fizice Aveti mai multa grija cum livrati produsele care trebuie sa stea la frigider, mai ales cand afara si in depozitul Fan curier temperatura depaseste 35 grade.

RATING:

Pacat.Deservire excelenta si la obiect din partea magazinului.Etapa de transmitere a produselor prin curier rapid a fost execrabila si total lipsita de profesionalism din partea SameDay(sau ceva similar).Totulu a pornit de la modul de anuntare a si pana la livrare(incerta cu 24 ore inainte). RECOMAND SCHIMBAREA CURIERULUI RAPID - ESTE PACAT DE MUNCA DUMNEAVOASTRA EXCELENTA.

RATING:

Foarte scump! Regret ca nu am mai așteptat o zi, as fi cumpărat de la o farmacie cu mult mai ieftin. Probabil nu voi mai reveni cu comenzi la Secom.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2022 10:49

Bună ziua! Este normal să existe diferențe de preț pentru că fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de farmaciile partenere și nici nu este de datoria noastră să monitorizăm prețurile practicate de partenerii noștri. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre! Echipa Secom®

Livreaza medicamente care expira in urmatoarele luni.Nu esti contactat telefonic

RATING:

Răspuns magazin pe 25-02-2022 16:33

Buna ziua si va multumim pentru feedback-ul transmis. Termenele de valabilitate pentru produsele achizitionate in cadrul campaniei “Reduceri de pana -45% la produsele selectate!”, sunt mentionate in regulamentul de campanie, care poate fi consultat accesand urmatorul link: https://www.secom.ro/uploads/pdf/promo/regulament-campanie-ian-martie-2022-aa.pdf De asemenea, termenele de valabilitate pot fi verificate si in factura fiscala, sub fiecare linie de produs. Echipa Secom

TINETI CONT DE ADRESA CIENTULUI, PTR QA PLASA PROSUSUL LA CEL MAI APROPIAT PUNCT FARMACEUTIC.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-02-2022 10:09

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis si va asiguram ca vom lua legatura cu firma de curierat partenera pentru a sesiza aceasta neregula. Calitatea serviciilor oferite este foarte importanta pentru noi, la fel si satisfactia clientilor. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, Echipa Secom

Nu exista transparentă și comunicare.De exemplu la reducerile cu 35-40% ar trebui scris pe pagina cu produsul SECOM termenul de expirare. Marfa nu se împacheteza in folie cu bule și apoi pusă in cutie. Comanda din 24.01.2022 ,cutia a fost distrusă in trei locuri,Courier Sameday.

RATING:

Răspuns magazin pe 04-02-2022 18:32

Bună ziua și vă mulțumim pentru mesaj! Pentru noi este foarte important orice comentariu primit pentru că ne ajută să soluționăm, să îmbunatățim și să fim mai buni azi decât ieri. Secom susține transparența în orice aspect, de aceea când avem și o campanie de reduceri, punem la dispoziție un regulament în care trecem toate detalii. De exemplu, la campania curentă de reduceri de pe site https://www.secom.ro/promotii este postat regulamentul. În plus, după livrarea produselor, pe factura emisă în contul de client și trimisă pe email este trecută data de expirare, pentru fiecare produs. Nu în ultimul rând, Secom este o companie responsabilă cu mediul și promovăm soluții de a reduce plasticul de pe planetă. În acest sens, livram doar sticlele produselor ChildLife în bule de plastic, la restul nefiind necesar. Totuși este foarte neplăcut să știm ca a fost afectat coletul dumneavoastră și vom discuta cu partenerii noștri de curierat. Vă dorim o zi frumoasă în continuare! Echipa Secom

Prețurile sunt mari ! Am găsit in farmacie produsul achiziționat de la voi muuuult mai ieftin ! Nu o sa mai comand de la dv !Toate cele bune !

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2022 08:27

Bună ziua! Este normal să existe diferențe de preț pentru că fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de farmaciile partenere și nici nu este de datoria noastră să monitorizăm prețurile practicate de partenerii noștri. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre! Echipa Secom®

Răspuns client pe 26-01-2022 10:16:

Prețuri mari (și pentru clienții fideli !)

Ar fi bine daca am putea sa ridicam comenzile si de la magazinul SECOM, ca sa nu platim pt livrare.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-11-2021 11:57

Buna ziua, Momentan acest serviciu a fost suspedat deoarece stocurile din magazinul online si ofertele difera fata de ceea ce este fizic, in magazinele Secom. Pentru a inlatura aceste discrepante, am ales sa onoram comenzile din online doar prin livrare cu curier rapid. Pentru comenzile de peste 200 lei, transportul este gratuit. In cazul in care doriti sa mergeti in unul din magazinele fizice Secom, puteti suna direct la magazin iar unul dintre consultantii nostri va poate confirma daca produsul pe care il cautati este pe stocul magazinul si vi-l poate rezerva, pana in momentul in care ajungeti sa il ridicati. Vom tine cont de feedback-ul dvs. ca pe viitor sa imbunatatim acest serviciu. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre, Echipa Secom

am lasat si eu un mesaj legat de un product acum o saptamana si nici pana in ziua de azi nu mi-ati raspuns

RATING:

Răspuns magazin pe 08-02-2021 10:04

Buna ziua, Ne puteti spune, va rugam, la adresa de email e-shop@secom.ro, pe ce canal ati lasat intrebarea ca sa o putem identifica? Am verificat si dupa adresa de email din comanda plasata pe site nu am primit nimic, nici in zona de comentarii din site. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient si ne dorim sa va raspundem la toate nelamuririle sau intrebarile pe care le aveti. Va multumim, Echipa Secom

Răspuns client pe 08-02-2021 10:16:

Am lăsat mesaj pe chat

Prețuri mai mici în farmacii decât pe site

RATING:

Răspuns magazin pe 04-02-2021 11:38

Bună ziua! Este normal să existe diferențe de preț pentru că fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de farmaciile partenere și nici nu este de datoria noastră să monitorizăm prețurile practicate de partenerii noștri. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre! Echipa Secom®

Timp de livrare prea prea mare si functia de search in mare parte inutila. Spor

RATING:

Răspuns magazin pe 07-12-2020 10:59

Bună ziua, Vă multumim pentru mesaj. Timpii mai mari de livrare din ultima perioadă sunt rezultatul numărului mare de comenzi venite atât în conextul pandemiei, cat și al Black Friday. Vă rugăm să acceptați scuzele noastre sincere pentru neplăcerile create de această situație. Vă asigurăm că facem toate eforturile pentru a îmbunătăți procesul de preluare a comenzilor și timpii de livrare, inclusiv functia de search din site pentru îmbunătăți experiența Dvs. pe site-ul secom.ro și pentru a vă putea onora comenzile la timp și în cele mai bune conditii. Cu respect, Echipa Secom

Nu inteleg cum aceleasi produse de la acelasi producator, cu aceeasi impachetare sunt mai scumpe la voi decat in unele magizine (Superenzime-de exemplu).... Cum Quercentinul si Imuno C de la Solaray nu erau la voi pentru comanda, dar le-am cumparat pe primul din magazin, iar pe al doilea de pe alt site, la un preturi mai bune ca la voi....

RATING:

Răspuns magazin pe 07-12-2020 10:58

Bună ziua, Vă mulțumim pentru mesaj. Suntem importatori de suplimentele alimentare de la producători internaționali cu experiență de zeci de ani în domeniu. Prețul produselor noastre reflectă astfel și toate costurile aferente importului respectivelor produse în România: costul de achiziție, costurile cu serviciile de logistică și transport, costurile de promovare, precum și diferențele de curs valutar. Referitor la observația Dvs. este normal să existe diferențe de preț pentru că fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului de către parteneri și nici nu este de datoria noastră să monitorizăm prețurile practicate de partenerii noștri. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp. Cu respect, Echipa Secom

Buna ziua! Am primit Sticluța de vitamina C, jumătate. Dopul sticlei era spart (deși a fost ambalat foarte bine in folie) și a curs in pachet. Menționez ca ambalajul in care au sosit nu a fost deteriorat.

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2020 11:18

Buna ziua, Ne pare rau pentru aceasta situatie. Asa cum am discutat si la telefon, va vom trimite un produs conform in locul celui deteriorat. Va multumim, Echipa Secom

Livrarea a durat o saptamana, desi aveti pe site 24h-48h

RATING:

Răspuns magazin pe 02-12-2020 11:19

Buna ziua, Deoarece s-au inregistrat volume foarte mari de comenzi, acestea au survenit intarzieri in procesare si livrare, lucru anuntat si pe site-ul nostru. Va asiguram ca facem toate eforturile umane posibile si ca lucram deja la un sistem automatizat de preluare a comenzilor si de suport clienti pentru a ne imbunatati serviciile si pentru a va putea onora comenzile la timp si in cele mai bune conditii. Va multumim pentru intelegere si va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru inconvenientul creat. Echipa Secom

Mi-ati luat banii , i-ati folosit 3 saptamani si m-ati anuntat ca nu aveti prosusele !!! Ce nota meritati ?🤔

RATING:

Răspuns magazin pe 23-11-2020 17:30

Buna ziua, Comanda dvs. a fost plasata in site in data de 16.11 iar din cauza unor erori de comunicare intre platforna procesatorului de plati si site-ul nostru, aceasta s-a anulat automat in sistem, deoarece nu am primit la timp cofirmarea platii. Acest fapt v-a fost comunicat si telefonic, cu scuzele de rigoare. Comanda nu am putut s-o mai onoram deoarece la momentul constatarii acestui aspect, unul dintre produsele comandate nu mai era pe stoc. Singura solutie a fost sa va rambursam banii (din plarforma procesatorului) in data de 23.11. Bani nu sunt folositi si procesati de noi, ei raman in sistem, pana la solutionarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Echipa Secom

Răspuns client pe 23-11-2020 20:01:

Black friday de rusine. Mult mai reduse le luam din Bebe Tei. Ambalarea produselor de toata jena. Firmele.care se respecta inteleg ce spun. Sunt client al unui alt magazin online care acorda transport gratuit la produsele platite cu cardul la o valoare mai mare de 60.lei, ambaleaza produsele individual in folie de protectie din belsug, nu cu economia ca la Secom si lista poate continua

RATING:

Răspuns magazin pe 24-11-2020 10:46

Bună ziua, Regretăm impresia cu care ați rămas. Discounturile oferite în perioada 13-20 noiembrie pe secom.ro au fost cuprinse între 20% și 30% față de prețurile de dinainte campaniei. În plus, am oferit ca beneficiu transportul gratuit pentru comenzile de până în 200 lei în anumite zile din campanie. Este normal să existe diferențe de preț, deoarece fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de magazinele/farmaciile partenere. Vă asigurăm însă că vom ține cont de feedbackul Dvs. pentru a îmbunătăți în viitor serviciile noastre. Cu respect, Echipa Secom

Am comandat de 7 zile și nu a ajuns vom da în magazin...

RATING:

Răspuns magazin pe 16-11-2020 16:11

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. La momentul plasarii comenzi, stocul din site este cel din depozitul central si de aceea pot aparea neconcordante cu ceea ce se afla disponibil, in acel moment, in magazine. Magazinele Secom au un termen mai mare in care primesc comenzile din depozit si o cantitate limitata. Va recomandam sa comandati de pe secom.ro, cu livrare prin curier, in momentul in care sunt intalnite asemenea situatii. Colegele mele din magazin v-au informat asupra lipsei din stoc a produselor comandate cu ridicare din magazin. Va multumim, Echipa Secom

lipsa mare de produse pe stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 03-11-2020 15:55

Buna ziua, Va multumim mult pentru interesul si increderea Dvs. in produsele Secom. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat de lipsa produsului pentru sanatate dorit. Va asiguram ca facem toate eforturile necesare pentru a-l aduce cat mai curand pe stoc. Multumim mult pentru intelegere, Echipa Secom

Nu am primit inca comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 28-08-2020 17:39

Buna ziua, Asa cum v-am comunicat si telefonic, comanda a fost predata firmei de curierat si este blocata la ei. Incercam sa urgentam si sa rezolvam cat mai repede a.i. sa intrati in posesia comenzii in cel mai scurt timp pozibil. Va multumim, Echipa Secom

Am primit formularul de NPS inainte sa primesc comanda :)

RATING:

Răspuns magazin pe 14-08-2020 10:33

Buna ziua, Va multumim pentru atentionare si asa cum am discutat si la telefon, va vom inlocui produsul deteriorat. Va mutumim, Echipa Secom

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022