Nota: 9,63 / 10 de la 9.895 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Anonim - București
Pretul produsului pe care l-am cumparat era mult mai scump decat la farmacia din cartier... De regula este invers, mai ieftin in online si mai scump in farmacii Nu mai comand online
Răspuns magazin pe 13-03-2023 12:47
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! In ceea ce priveste observatia Dvs. legata de pret – Suntem importatori de suplimentele alimentare de la producatori internationali cu experienta de zeci de ani in domeniu. Pretul produselor noastre reflecta astfel si toate costurile aferente importului respectivelor produse in Romania: costul de achizitie, costurile cu serviciile de logistica si transport (majoritatea produselor fiind aduse din Statele Unite ale Americii), costurile de promovare, precum si diferentele de curs valutar. Referitor la preturile practicate de alte farmacii partenere, este normal sa existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica comerciala. Secom nu poate interveni in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului fata de farmaciile partenere. Cu titlu de observatie generala, exista posibilitatea ca anumite diferente sa apara in functie de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promotionale derulate de fiecare retailer in parte intr-o perioada limitata de timp. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom
NICOLAE - Iași
Am cumpărat online. Soft-ul nu a avut în vedere varianta ridicării produsului din magazin. Eu, în Iași, am descoperit că am un magazin Secom la circa 15 min de plimbare...Am așteptat să-mi vină pachețelul acasă și am plătit 15 lei curietului pt un produs de nici 100 g.
Diana - Argeș
Am primit cu totul alte produse decat cele comandate, nu mi s a mai intamplat la nicio alta comanda online! Dar produsele sunt f bune!
Claudia - Timiș
Am facut comanda in 28dec,am primit produsele abea astazi,in 11 ianuarie. Pe langa acest lucru,am avut surpriza neplacuta sa primesc mostre si nu produsele in sine, desi am platit pentru ele. Pe produse scrie ca sunt mostre si ca nu sunt pentru vanzare!
Răspuns magazin pe 17-01-2023 10:46
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! Ne pare rau pentru situatia neplacuta si pentru confuzia creata. Incurcatura s-a produs in depozit, la momentul ambalarii coletului. Am inteles de la colegi ca ati discutat in centrala cu un operator si ca s-a gasit o solutie pentru solicitarea Dvs. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, va stam la dispozitie. O zi frumoasa! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Răspuns client pe 17-01-2023 11:37:
Solutia ptimita a fost de a trimite un curier de catre secom pentru a ridica mostrele si livrarea produselor conform comenzii. Am refuzat, deoarece am considerat ca este risipa de resurse-poluare (mi s-a confirmat ca mostrele sunt la fel ca si produsele in sine, si sunt in termenul de valabilitate). As vrea ca pe viitor sa nu se mai intample asa ceva, de aceea am facut si sesizarea.
Anonim - București
Sa și respecte termenele de livrare. M I s a promis la telefon ca , comanda va veni la timp, în schimb în realitate a venit cu 3 zile întârziere. Le am scris un e mail la care nu a răspuns nimeni nici pana în ziua de azi.
Mihaela - Suceava
Unele prețuri sunt mai mari decât in farmacii ! Aveți reduceri foarte mici , și clienții dv nu au mari avantaje ! Respectați-va clienții fideli și veți avea avantaje !…
Răspuns magazin pe 05-12-2022 11:52
Buna ziua ! Apreciem foarte mult feedback-ul onest si va multumim pentru interesul si pentru timpul acordat produselor noastre! Produsele pe care noi alegem sa le aducem pe piata din Romania, sunt produse de producători internaționali cu expertiza recunoscuta si cu experiență de zeci de ani în domeniu. Astfel ca prețul este o ecuatie mai complexa care implica atat costul de achiziție, costurile cu serviciile de logistică și transport, costurile de promovare, precum și diferențele de moneda. Referitor la observatia Dvs. este normal să existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica de preturi, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului de catre parteneri. Va dorim o zi frumoasa in continuare! Cu stima, Echipa Secom!
Emanuela - Timiș
Am primit produsele sparte si ambalate necorespunzator. Am facut imediat retur si nu am primit raspuns inca.
Peres - Brașov
Livrare intarziata. 7 zile pentru a pregati comanda, a trebuit sa sun la relatii cu clientii. Lipsa produs din pachet, stocul de pe website neactualizat. Am primit banii inapoi pe produs. O experienta greoaie si neplacuta. Voi folosi alte websiteuri sa comand produsele secom.
Răspuns magazin pe 28-11-2022 13:23
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Precizam ca intarzierile aparute la livrarea coletelor, s-au datorat volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday (11-21 noiembrie). Astfel ca termenul de livrare standard, de 2-3 zile lucratoare, a fost prelungit la 3-5 zile lucratoare. Referitor la observatia Dvs cu privire la produsul lipsa, ne pare rau pentru inconvenientul creat. Cand ne-ati sesizat telefonic, produsul nu mai era in stoc, astfel ca valoarea produsului v-a fost restituita. O zi frumoasa si multa sanatate! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom
Simona - Timiș
Produse bune, dar preturi foarte mari in magazinele Secom. Cumpar si recomand achizitia din/de la alte magazine!
Răspuns magazin pe 24-11-2022 12:02
Buna ziua ! Apreciem foarte mult feedback-ul onest si va multumim pentru interesul si pentru timpul acordat produselor noastre! Compania noastra este de 18 ani lider de autoritate pe piata de suplimente, cu un portofoliu de peste 300 de produse premium pentru sanatate, cu ingrediente studiate, certificate si brevetate la nivel global. Produsele pe care noi alegem sa le aducem pe piata din Romania sunt produse de producători internaționali cu expertiza recunoscuta si cu experiență de zeci de ani în domeniu. Astfel ca prețul este o ecuatie mai complexa care implica atat costul de achiziție, costurile cu serviciile de logistică și transport, costurile de promovare, precum și diferențele de moneda. Referitor la observatia Dvs. este normal să existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica de preturi, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului de catre parteneri. Iti dorim o zi frumoasa in continuare! Cu stima, Echipa Secom!
Anonim - Ilfov
Introduceti ridicarea produselor din magazinele fizice Aveti mai multa grija cum livrati produsele care trebuie sa stea la frigider, mai ales cand afara si in depozitul Fan curier temperatura depaseste 35 grade.
IOAN - Galați
Pacat.Deservire excelenta si la obiect din partea magazinului.Etapa de transmitere a produselor prin curier rapid a fost execrabila si total lipsita de profesionalism din partea SameDay(sau ceva similar).Totulu a pornit de la modul de anuntare a si pana la livrare(incerta cu 24 ore inainte). RECOMAND SCHIMBAREA CURIERULUI RAPID - ESTE PACAT DE MUNCA DUMNEAVOASTRA EXCELENTA.
Alina - Ilfov
Foarte scump! Regret ca nu am mai așteptat o zi, as fi cumpărat de la o farmacie cu mult mai ieftin. Probabil nu voi mai reveni cu comenzi la Secom.
Răspuns magazin pe 28-02-2022 10:49
Bună ziua! Este normal să existe diferențe de preț pentru că fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de farmaciile partenere și nici nu este de datoria noastră să monitorizăm prețurile practicate de partenerii noștri. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre! Echipa Secom®
Anonim - Arges
Livreaza medicamente care expira in urmatoarele luni.Nu esti contactat telefonic
Răspuns magazin pe 25-02-2022 16:33
Buna ziua si va multumim pentru feedback-ul transmis. Termenele de valabilitate pentru produsele achizitionate in cadrul campaniei “Reduceri de pana -45% la produsele selectate!”, sunt mentionate in regulamentul de campanie, care poate fi consultat accesand urmatorul link: https://www.secom.ro/uploads/pdf/promo/regulament-campanie-ian-martie-2022-aa.pdf De asemenea, termenele de valabilitate pot fi verificate si in factura fiscala, sub fiecare linie de produs. Echipa Secom
Anonim - Braila
TINETI CONT DE ADRESA CIENTULUI, PTR QA PLASA PROSUSUL LA CEL MAI APROPIAT PUNCT FARMACEUTIC.
Răspuns magazin pe 10-02-2022 10:09
Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis si va asiguram ca vom lua legatura cu firma de curierat partenera pentru a sesiza aceasta neregula. Calitatea serviciilor oferite este foarte importanta pentru noi, la fel si satisfactia clientilor. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, Echipa Secom
Angelica-maria - Hunedoara
Nu exista transparentă și comunicare.De exemplu la reducerile cu 35-40% ar trebui scris pe pagina cu produsul SECOM termenul de expirare. Marfa nu se împacheteza in folie cu bule și apoi pusă in cutie. Comanda din 24.01.2022 ,cutia a fost distrusă in trei locuri,Courier Sameday.
Răspuns magazin pe 04-02-2022 18:32
Bună ziua și vă mulțumim pentru mesaj! Pentru noi este foarte important orice comentariu primit pentru că ne ajută să soluționăm, să îmbunatățim și să fim mai buni azi decât ieri. Secom susține transparența în orice aspect, de aceea când avem și o campanie de reduceri, punem la dispoziție un regulament în care trecem toate detalii. De exemplu, la campania curentă de reduceri de pe site https://www.secom.ro/promotii este postat regulamentul. În plus, după livrarea produselor, pe factura emisă în contul de client și trimisă pe email este trecută data de expirare, pentru fiecare produs. Nu în ultimul rând, Secom este o companie responsabilă cu mediul și promovăm soluții de a reduce plasticul de pe planetă. În acest sens, livram doar sticlele produselor ChildLife în bule de plastic, la restul nefiind necesar. Totuși este foarte neplăcut să știm ca a fost afectat coletul dumneavoastră și vom discuta cu partenerii noștri de curierat. Vă dorim o zi frumoasă în continuare! Echipa Secom
Mihaela - Suceava
Prețurile sunt mari ! Am găsit in farmacie produsul achiziționat de la voi muuuult mai ieftin ! Nu o sa mai comand de la dv !Toate cele bune !
Răspuns magazin pe 25-01-2022 08:27
Bună ziua! Este normal să existe diferențe de preț pentru că fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de farmaciile partenere și nici nu este de datoria noastră să monitorizăm prețurile practicate de partenerii noștri. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre! Echipa Secom®
Răspuns client pe 26-01-2022 10:16:
Prețuri mari (și pentru clienții fideli !)
Anonim - Bihor
Ar fi bine daca am putea sa ridicam comenzile si de la magazinul SECOM, ca sa nu platim pt livrare.
Răspuns magazin pe 08-11-2021 11:57
Buna ziua, Momentan acest serviciu a fost suspedat deoarece stocurile din magazinul online si ofertele difera fata de ceea ce este fizic, in magazinele Secom. Pentru a inlatura aceste discrepante, am ales sa onoram comenzile din online doar prin livrare cu curier rapid. Pentru comenzile de peste 200 lei, transportul este gratuit. In cazul in care doriti sa mergeti in unul din magazinele fizice Secom, puteti suna direct la magazin iar unul dintre consultantii nostri va poate confirma daca produsul pe care il cautati este pe stocul magazinul si vi-l poate rezerva, pana in momentul in care ajungeti sa il ridicati. Vom tine cont de feedback-ul dvs. ca pe viitor sa imbunatatim acest serviciu. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre, Echipa Secom
Turbatu - Bucuresti
am lasat si eu un mesaj legat de un product acum o saptamana si nici pana in ziua de azi nu mi-ati raspuns
Răspuns magazin pe 08-02-2021 10:04
Buna ziua, Ne puteti spune, va rugam, la adresa de email e-shop@secom.ro, pe ce canal ati lasat intrebarea ca sa o putem identifica? Am verificat si dupa adresa de email din comanda plasata pe site nu am primit nimic, nici in zona de comentarii din site. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient si ne dorim sa va raspundem la toate nelamuririle sau intrebarile pe care le aveti. Va multumim, Echipa Secom
Răspuns client pe 08-02-2021 10:16:
Am lăsat mesaj pe chat
Laura - Timis
Prețuri mai mici în farmacii decât pe site
Răspuns magazin pe 04-02-2021 11:38
Bună ziua! Este normal să existe diferențe de preț pentru că fiecare comerciant are libertatea de a-și stabili politica de prețuri, iar Secom nu poate interveni în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de farmaciile partenere și nici nu este de datoria noastră să monitorizăm prețurile practicate de partenerii noștri. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre! Echipa Secom®
Eduard - Ilfov
Timp de livrare prea prea mare si functia de search in mare parte inutila. Spor
Răspuns magazin pe 07-12-2020 10:59
Bună ziua, Vă multumim pentru mesaj. Timpii mai mari de livrare din ultima perioadă sunt rezultatul numărului mare de comenzi venite atât în conextul pandemiei, cat și al Black Friday. Vă rugăm să acceptați scuzele noastre sincere pentru neplăcerile create de această situație. Vă asigurăm că facem toate eforturile pentru a îmbunătăți procesul de preluare a comenzilor și timpii de livrare, inclusiv functia de search din site pentru îmbunătăți experiența Dvs. pe site-ul secom.ro și pentru a vă putea onora comenzile la timp și în cele mai bune conditii. Cu respect, Echipa Secom
Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022