Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

Notă magazin

9,65 / 10

Calitatea livrării

9,46 / 10

Ne recomandă

98,38%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

Deși produsele comandate aveau menționat pe etichetă 'A se păstra in frigider ' , ele au fost împachetate și livrate într-o cutie de carton.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-03-2021 09:49

Bună ziua, Probioticele se păstrează obligatoriu la frigider, dar, producătorul ne oferă o garanție de 72 de ore în care produsele pot fi transportate la o termperatură normală, fără a-și pierde din proprietăți. Transportul nu se face la frigider, dar coletele sunt preluate seara, iar depozitele curierilor sunt răcoroase. Vă mulțumim pentru interesul acordat produselor noastre! Echipa Secom®

In urma cu 2 saptamani am trimis un email cu cateva intrebari legate de un probiotic si nu am primit niciun raspuns. Consider ca acest aspect face parte din relatia cu clientii si ar trebui imbuntatit.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-03-2021 01:09

Buna ziua, Este foarte important pentru noi sa raspundem tuturor clientilor si sa le oferim informatiile solicitate. In cazul descris de dvs. am verificat dupa adresa de email pe care ati folosit-o la plasarea comenzii, toate canalele de intrare a intrebarilor in site (insclusiv chat-ul Secom sau pagina de Facebook) si nu am gasit nicio solicitare. Va rugam sa ne trimiteti pe e-shop@secom.ro inca odata solicitarea si vom reveni in cel mai scurt timp posibil cu raspunsul catre dvs. Va multumim pentru intelegere, Echipa Secom

am lasat si eu un mesaj legat de un product acum o saptamana si nici pana in ziua de azi nu mi-ati raspuns

RATING:

Raspuns magazin pe 08-02-2021 10:04

Buna ziua, Ne puteti spune, va rugam, la adresa de email e-shop@secom.ro, pe ce canal ati lasat intrebarea ca sa o putem identifica? Am verificat si dupa adresa de email din comanda plasata pe site nu am primit nimic, nici in zona de comentarii din site. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient si ne dorim sa va raspundem la toate nelamuririle sau intrebarile pe care le aveti. Va multumim, Echipa Secom

Au trimis comanda fara reducerea de pe site, iar apoi nu ai rezolvat situatia

RATING:

Raspuns magazin pe 05-02-2021 10:19

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru incovenientul creat. Am solicitat colegilor nostri sa relivreze comanda corect. Aceasta aparea livrata in sistemul firmei de curierat si de acolo aceasta confuzie pe care ne dorim sa o remediem. Va multumim pentru intelegere, Echipa Secom

am comandat 2 sticlute de vit c pt copii, au curs, totul era lipicios, am scris un email catre info.secom dar nu am primit raspuns

RATING:

Raspuns magazin pe 04-02-2021 11:35

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Nu am primit sesizarea dvs. pe email, dar va asiguram ca aceasta problema va fi remediata, asa cum v-am comunicat si telefonic. O zi placuta, Echipa Secom

Respectati-va ofertele ! Daca promiteti discounturi,respecti -le ,nu facturati produsele la pret intreg!

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 03:21

Buna ziua, Ne cerem inca o data scuze pentru disconfortul creat. A existat o eroare in site iar din cauza aceasta linia de discount nu s-a preluat si pe AWB/factura, astfel suma de rambursat era la valoarea intreaga. Am remediat aceasta situatie si pe viitor speram sa nu se mai intample. Vom rambursa tuturor clientilor care au achiat in plus, diferenta din campanie. O zi placuta, Echipa Secom

Am primit coletul cu alt preț decât cel comandat, am sunat pentru remedierea situație, mi S-a răspuns ca a fost o eroare si o vor remedia. A trecut o săptămâna si nu am primit coletul cu prețul corect.

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 03:23

Buna ziua, Ne cerem inca o data scuze pentru disconfortul creat. Coletul va fi predat astazi firmei de curierat. O zi placuta, Echipa Secom

Inca nu am primit comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-12-2020 12:23

Buna ziua, Conform informarilor primite pe email pentru AWB-ul dvs. de la firma de curierat, am inteles ca ati optat pentru ridicarea coletului de la sediul firmei de curierat. In acest moment coletul se afla in retur, deoarece nu a fost ridicat la timp. In cazul in care este o eroare, puteti reface comanda online sau dupa ce primim returul sa il mai trimitem inca odata. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient. O zi placuta, Echipa Secom

Au trecut 10 zile de la plasarea comenzii si inca n-a sosit ! In Bucuresti ! Rusinos ! Oamenii care cumpara produse de la Secom au scheme de tratament si implicit isi doresc sa le respecte. Secom cred ca are alta parere.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2020 11:08

Buna ziua, Deoarece s-au inregistrat volume foarte mari de comenzi, acestea au survenit intarzieri in procesare si livrare, lucru anuntat si pe site-ul nostru. Va asiguram ca facem toate eforturile umane posibile si ca lucram deja la un sistem automatizat de preluare a comenzilor si de suport clienti pentru a ne imbunatati serviciile si pentru a va putea onora comenzile la timp si in cele mai bune conditii. Va multumim pentru intelegere si va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru inconvenientul creat. Echipa Secom

nici pana acum nu am primit comanda..

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2020 11:27

Buna ziua, Deoarece coletul a fost preluat de firma de curierat de la noi, am solicitat acestora un status pentru a afla ce anume s-a intamplat. Vom reveni catre dvs. de indata ce vom primi un raspuns de la curier. Va multumim, Echipa Secom

Că am plătit produsele cu cardul și nu au ajuns nici până astăzi 28 noiembrie 2020

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2020 11:08

Buna ziua, Deoarece s-au inregistrat volume foarte mari de comenzi, acestea au survenit intarzieri in procesare si livrare, lucru anuntat si pe site-ul nostru. Va asiguram ca facem toate eforturile umane posibile si ca lucram deja la un sistem automatizat de preluare a comenzilor si de suport clienti pentru a ne imbunatati serviciile si pentru a va putea onora comenzile la timp si in cele mai bune conditii. Va multumim pentru intelegere si va rugam sa acceptati scuzele noastre pentru inconvenientul creat. Echipa Secom

sa stearga datele mele din baza de date

RATING:

Raspuns magazin pe 24-11-2020 09:23

Buna ziua, Asa cum am discutat la telefon si in urma email-ului primit de la dvs., cu solicitarea de a va sterge din bazele noastre de date, am dat deja curs acestei solicitari. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, Echipa Secom

Mi-ati luat banii , i-ati folosit 3 saptamani si m-ati anuntat ca nu aveti prosusele !!! Ce nota meritati ?🤔

RATING:

Raspuns magazin pe 23-11-2020 05:30

Buna ziua, Comanda dvs. a fost plasata in site in data de 16.11 iar din cauza unor erori de comunicare intre platforna procesatorului de plati si site-ul nostru, aceasta s-a anulat automat in sistem, deoarece nu am primit la timp cofirmarea platii. Acest fapt v-a fost comunicat si telefonic, cu scuzele de rigoare. Comanda nu am putut s-o mai onoram deoarece la momentul constatarii acestui aspect, unul dintre produsele comandate nu mai era pe stoc. Singura solutie a fost sa va rambursam banii (din plarforma procesatorului) in data de 23.11. Bani nu sunt folositi si procesati de noi, ei raman in sistem, pana la solutionarea comenzii. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Echipa Secom

Pana astazi nu am primit nicio veste despre cum as putea intra in posesia produselor comandate...cncluzia este ca am comandat dar nu am primit produsele!

RATING:

Raspuns magazin pe 04-11-2020 04:04

Buna ziua, Conform discutiei telefonice, produsele sunt rezervate in magazin si puteti merge oricand sa ridicati comanda. Va multumim, Echipa Secom

Am fost anunțată sa ridic medicamentele, dar am găsit magazinul închis, deși sâmbătă la acea ora trebuia sa fie deschis. Am revenit luni, pe USA fiind afișat: lipsesc 10 minute. Am cumpărat in final medicamentele de la farmacie și nu mi s-a oferit posibilitatea de a beneficia de reducerea corespunzătoare ofertelor. Am pierdut minim 30 de lei.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 11:28

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si speram sa acceptati scuzele noastre pentru neplacerile cauzate. La magazinul din Mihai Bravu echipa este momentan incompleta, iar sambata era in tura o singura colega, care e insarcinata si care in acea zi nu s-a simtit bine. Va asiguram ca este o situatie temporara si ca facem toate eforturile pentru a intregi echipa, astfel incat sa fim la dispozitia Dvs, a clientilor nostri conform programului. Luni va va contacta si colega noastra, coordonatoarea magazinelor Secom pentru a va explica si personal situatia. Va multumim pentru intelegere si speram sa reveniti in magazinul nostru pentru a va convinge ca suntem o companie serioasa care isi respecta promisiunile. Multa sanatate! Echipa Secom!

Produsul aparea pe stoc, am comandat, dupa care am fost anuntata printr un email ca nu e pe stoc. Noroc ca alesesem efectuarea platii la ridicarea comenzii, altfel plateam ceva ce nu aveau.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-09-2020 10:21

Buna ziua, In momentul plasarii unei comenzi pe secom.ro, stocul afisat este cel din depozitul central. Daca produsul aparea pe stoc si optati pentru livrarea prin curier, acesta v-ar fi fost expediat din depozit. Pentru comenzile cu ridicare din magazin, stocul poate sa difere. De aceea, dupa ce plasati comanda, in magazin se verifica stocul si vi se comunica daca produsele sunt disponibile sau nu si puteti veni sa ridicati comanda. Tocmai din aceasta cauza, am optat si pentru achitarea comenzii in magazin, pentru a evita asemenea situatii. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Produsul dorit de dvs. ar urma sa soseasca zilele acestea. Va puteti abona la alerta din site (legata de stoc) si veti primi un email de indata ce produsul este din nou disponibil pentru comanda. O zi placuta, Echipa Secom

Am primit un produs aproape expirat care a costat 50Ron! Rusinr!

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 09:39

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Va asiguram ca acest lucrul va fi remediat si pe viitor nu se va mai repeta. Va multumim pentru intelegere si pentru interesul acordat produselor noastre, Echipa Secom

Sa isi cumpere produsele de la Farmacia Tei, UNDE SUNT MAI IEFTINE DECAT PE Site- ul dvs!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 09:26

Buna ziua, Politica de prețuri este setată de fiecare comerciant în parte, aceasta fiind expresia independenței și voinței fiecărui agent economic în parte, indiferent de industria în care activează. Secom® își propune să nu intervină în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de un partener de business, care comercializează produsele disponibile în portofoliu companiei. Nu putem aprecia de unde vine diferența menționată deoarece monitorizarea prețurilor practicate de partenerii Secom® nu reprezintă o activitate pe care să o derulăm. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Cu stima, Echipa Secom

Acelasi produs pe care l-am comandat la Secom cu 110 ron,l-am gasit ulterior pe alt site cu 78 ron.Nu inteleg cum un produs exclusiv al Secom este mai scump in magazinul lor decat la intermediari.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 01:06

Buna ziua, Politica de prețuri este setată de fiecare comerciant în parte, aceasta fiind expresia independenței și voinței fiecărui agent economic în parte, indiferent de industria în care activează. Secom® își propune să nu intervină în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de un partener de business, care comercializează produsele disponibile în portofoliu companiei. Nu putem aprecia de unde vine diferența menționată deoarece monitorizarea prețurilor practicate de partenerii Secom® nu reprezintă o activitate pe care să o derulăm. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Va multumim, Echipa Secom

mi-a ajuns flaconul de vitamine a fetei cu dopul crapat si scurs din el, am sunat la secom, am trimis poze dar nu s-a rezolvat nimic de 2 saptamani

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 12:28

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si ca asiguram ca acest produs va fi inlocuit. Din pacate, nu am primit nicio solicitare pe email cu pozele flaconului. Avem rugamintea sa ne trimiteti emailul la adresa e-shop@secom.ro si va vom trimite un colet cu produsul inlocuit in cel mai scurt timp posibil. O zi placuta, Echipa Secom

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020