Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

secom.ro

Nota: 9,59 / 10 de la 12.054 de clienți verificați

Notă magazin

9,59 / 10

Ne recomandă

97,66%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

am facut o comanda oniline acum 10 zile si inca nu a ajuns !!!!! - innaceptabil

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 11:17

Buna ziua, Va multumim pentru comanda si pentru interesul acordat produselor noastre! Datorita succesului extraordinar al campaniei noastre de Black Friday, am intampinat un volum neasteptat de mare de comenzi si solicitari. Suntem bucurosi de interesul dumneavoastra, dar, din pacate, acest lucru a generat o crestere semnificativa a termenelor de livrare si pot aparea intarzieri. In plus, partenerii nostri de curierat se confrunta cu un volum de livrari foarte mare, ceea ce a dus la o suprasolicitare a sistemului logistic. In ciuda eforturilor noastre sustinute pentru a gestiona eficient aceasta situatie, este posibil ca unele comenzi sa aiba un termen de livrare mai mare decat de obicei. Ne pare sincer rau pentru orice inconveniente pe care le-ati putea intampina si va asiguram ca depunem toate eforturile posibile pentru a va livra produsele. Luam legatura cu firma de curierat si le transmitem o solicitare de urgentare a livrarii. Va multumim inca o data pentru intelegere! Cu stima, Echipa Secom

Unul dintre flacoanele de multivitamine si minerale pe care le-am comandat a curs in cutia in care a fost ambalat (scurgerea provine de la dop). Eticheta produsului s-a innegrit de la lichidul in care a stat timp de cateva zile. Nu mai am incredere in acest produs, nu il pot administra copilului in varsta de 3 ani si o luna.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 10:34

Buna ziua! Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra si ne pare rau ca ati intampinat astfel de neplaceri in urma comenzii. Regretam situatia creata si asa cum v-a transmis si unul dintre operatorii nostri, ne dorim sa rezolvam aceasta situatie. Intelegem importanta unui produs de calitate, mai ales cand este destinat copiilor. Pentru a remedia situatia vom proceda la inlocuirea produsului deteriorat, asigurandu-ne ca este ambalat corespunzator pentru a evita orice incidente similare. Suntem aici pentru a va oferi suportul necesar. Ne cerem scuze pentru orice disconfort si va multumim pentru intelegere! Cu stima, echipa Secom

Am 2 comenzi date și nu am primit nici una.De ce?

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 10:54

Buna ziua, Va multumim pentru comanda si pentru interesul acordat produselor noastre! Datorita campaniei noastre de Black Friday, am intampinat un volum neasteptat de mare de comenzi si solicitari. Suntem bucurosi de interesul dumneavoastra, dar, din pacate, acest lucru a generat o crestere semnificativa a termenelor de livrare si pot aparea intarzieri. In plus, partenerii nostri de curierat se confrunta cu un volum de livrari foarte mare, ceea ce a dus la o suprasolicitare a sistemului logistic. In ciuda eforturilor noastre sustinute pentru a gestiona eficient aceasta situatie, este posibil ca unele comenzi sa aiba un termen de livrare mai mare decat de obicei. Ne pare sincer rau pentru orice inconveniente pe care le-ati putea intampina si va asiguram ca depunem toate eforturile pentru a va livra produsele cat mai repede. Luam legatura cu firma de curierat si verificam ce s-a intamplat, apoi revenim catre Dvs. Va multumim inca o data pentru intelegere! Cu stima, Echipa Secom

Am primit sticlutele de vitamina C sparte in colet,am sunat ,am așteptat în telefon 30 min,nu mi a răspuns nimeni...

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2023 10:47

Buna ziua! Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra si ne pare rau ca ati intampinat astfel de neplaceri in urma comenzii. Regretam situatia creata si asa cum v-a transmis si unul dintre operatorii nostri, o sa rezolvam aceasta situatie. Intelegem importanta unui produs de calitate, mai ales cand este destinat copiilor. Pentru a remedia situatia vom inlocui produsului deteriorat, asigurandu-ne ca este ambalat corespunzator pentru a evita orice incidente similare. Suntem aici pentru a va oferi suportul necesar. Ne cerem scuze pentru orice disconfort si va multumim pentru intelegere! Cu stima, echipa Secom

Răspuns client pe 22-11-2023 10:57:

Late edit...la scurt interval am fost contactata de o persoana din partea Secom și am căzut de-acord în privința rezolvării problemei,adică înlocuirea produsului cu unul conform, mulțumesc!

Reducerea pentru prima comanda dupa inscriere si abonare la newsletter .... nu se aplica la prima comanda. Fake/bait offer

RATING:

Răspuns magazin pe 03-08-2023 10:17

Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Ne pare rau pentru impresia negativa creata. Codul de reducere primit in urma abonarii la newsletter este inca activ, dar nu se cumuleaza cu alte campanii, nu se aplica pachetelor speciale sau produsului Tien Hsien, lucru precizat in emailul cu codul de reducere pe care l-ati primit. Pe comanda Dvs erau aplicate deja reduceri prin prisma campaniilor active la momentul plasarii. O zi frumoasa! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

I-am administrat copilului meu 2 sticle de first defense și sa răcit foarte urat în timpul când ii dădeam....am rămas dezamăgită....la cât de mult ma costat

RATING:

Răspuns magazin pe 12-06-2023 15:43

Buna ziua, Va multumim pentru mesaj. Inainte de orice, dorim sa va asiguram ca sanatatea consumatorilor nostri este prioritara pentru noi. First Defense reprezinta o asociere complexa de extracte vegetale si minerale cu rol in echilibrarea imunitatii copilului. Conform datelor din literatura de specialitate ingredientele din compozitia produsului sustin functionarea normala a sistemului imunitar cat si capacitatea de adaptare si recuperare a organismului. De asemenea, actiunea unui produs este dependenta de numerosi factori precum: durata administrarii, respectarea modului de administrare, o eventuala medicatie alopata asociata sau variabilitatea interindividuala. Pentru eficienta si rezultate relevante se recomanda administrarea conform categoriei de varsta, pentru o perioada de pana la 3 luni consecutiv (mod intretinere), urmat de minimum o luna pauza cat si validarea administrarii cu medicul curant in baza analizelor si a istoricului medical. Multumim, Echipa Secom

Am lansat o comanda. Dupa 4 minute, am realizat ca mai trebuia ceva comandat, și am fost nevoit sa fac o noua comanda(lansata la 6 minute după prima comanda). Am încercat de mai multe ori sa va sun cu rugămintea de a comasa ambele comenzi într-o singura livrare, dar toți operatorii au fost ocupați cam toată ziua-nu a răspuns nimeni la telefon. Mi-au fost livrate ambele comenzi, în doua colete diferite, la aceiași adresa, același destinatar, dar am plătit de doua ori transportul.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2023 12:37

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si regretam experienta neplacuta! Precizam ca timpul mai mare de asteptare s-a datorat perioadei incarcate din punct de vedere al solicitarilor, prin prisma campaniilor pe care le desfasuram in prezent. Am verificat comenzile dumneavoastra si va informam ca pentru niciuna dintre ele nu ati achitat taxa de transport, deoarece ambele comenzi indeplineau conditiile pentru transport gratuit. Cu titlul de observatie generala, atunci cand un client plaseaza 2 sau mai multe comenzi in aceeasi zi, acestea nu pot fi modificate/cumulate astfel incat sa fie livrate intr-un singur colet. Este vorba de o constrangere tehnica, de modul in care sunt procesate in sistem de catre depozitul nostru partener, cu AWB-uri si avize diferite. O zi frumoasa si va multumim pentru interesul acordat produselor noastre. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom!

Răspuns client pe 22-05-2023 12:44:

Este ok, s-a clarificat foarte prompt neînțelegerea.

Nici un efect asupra afectiunii pentru care am cumparat produsele secom.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-05-2023 12:39

Buna ziua, Va multumim pentru mesaj. Inainte de orice, dorim sa va asiguram ca sanatatea consumatorilor nostri este prioritara pentru noi. Calitatea produselor Secom® Healthcare Group este reprezentata prin ingrediente studiate, certificate si brevetate la nivel global si a caracteristicilor care determina utilizarea lor in raport cu scopul pentru care au fost create. Actiunea produselor este dependenta de numerosi factori precum: durata administrarii, respectarea modului de administrare, mod de pastrare, o eventuala medicatie alopata asociata cat si variabilitatea interindividuala. Pentru eficienta si rezultate relevante se recomanda administrarea produselor conform specificatiilor de pe eticheta produselor sau in urma recomandarii de catre medicul specialist in baza istoricului medical (varsta, sex, istoric medical, nevoia de consum, eventuale terapii alopate administrate, etc.). Toate cele bune! Echipa Secom

Este interesant, daca exista explicatii, de ce produsele SECOM luate de la Catena, sunt mai ieftine decat pe SECOM on-line

RATING:

Răspuns magazin pe 16-03-2023 12:25

Buna ziua ! Apreciem feedback-ul onest si va multumim pentru interesul si pentru timpul acordat produselor noastre! Produsele pe care noi alegem sa le aducem pe piata din Romania, sunt produse de producatori internationali cu expertiza recunoscuta si cu experienta de zeci de ani in domeniu. Astfel ca pretul este o ecuatie mai complexa care implica atat costul de achizitie, costurile cu serviciile de logistica si transport, costurile de promovare, precum si diferentele de moneda. Referitor la observatia Dvs. este normal sa existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica de preturi, iar Secom nu poate interveni in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului de catre parteneri. Cu titlu de observatie generala, exista posibilitatea ca anumite diferente sa apara in functie de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promotionale derulate de fiecare retailer in parte, intr-o perioada limitata de timp. Va multumim si va dorim o zi frumoasa! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom!

Pretul produsului pe care l-am cumparat era mult mai scump decat la farmacia din cartier... De regula este invers, mai ieftin in online si mai scump in farmacii Nu mai comand online

RATING:

Răspuns magazin pe 13-03-2023 12:47

Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! In ceea ce priveste observatia Dvs. legata de pret – Suntem importatori de suplimentele alimentare de la producatori internationali cu experienta de zeci de ani in domeniu. Pretul produselor noastre reflecta astfel si toate costurile aferente importului respectivelor produse in Romania: costul de achizitie, costurile cu serviciile de logistica si transport (majoritatea produselor fiind aduse din Statele Unite ale Americii), costurile de promovare, precum si diferentele de curs valutar. Referitor la preturile practicate de alte farmacii partenere, este normal sa existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica comerciala. Secom nu poate interveni in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului fata de farmaciile partenere. Cu titlu de observatie generala, exista posibilitatea ca anumite diferente sa apara in functie de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promotionale derulate de fiecare retailer in parte intr-o perioada limitata de timp. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom

Am comandat 2x Cordyceps 1000mg, am primit de 500mg, iar la mail-ul trimis catre echipa Secom pentru a rezolva situatia, nu am primit nici un raspuns.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-02-2023 17:01

Buna ziua! Va multumim pentru feedback si va rugam sa ne acceptati scuzele pentru raspunsul tardiv. Va asiguram ca tinem foarte mult la experienta clientilor nostri si ne dorim ca relatia dintre Dvs si noi, echipa Secom, sa ramana una bazata pe incredere si conformitate. Referitor la intrebarea dumneavoastra, produsul Cordyceps nu a suferit nicio modificare de compozitie, este vorba doar de o actualizare a design-ului etichetei. Concentratia de pe fata flaconului cu noul design este prezentata pentru 2 capsule adica 1000mg si nu pentru o capsula asa cum apare pe eticheta veche. In concluzie, producatorul a actualizat eticheta, mentionand pe fata flaconului concentratia /2capsule. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie daca aveti si alte intrebari. O zi frumoasa!

Toate suplimentele naturale de la Secom mi-au fost recomandate de medic specialist și am rezolvat probleme de sănătate. Mulțumesc Secom !

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2023 11:36

Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

Ok

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2023 11:36

Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

Foarte bine pus la punct, căutare optimizata, stoc bine aprovizionat, plata cu cardul merge și e de încredere, am primit în scurt timp comanda și toate produsele au fost cu grija împachetate iar referitor la produse-calitatea produselor secom e... incomparabila. Ma bucur ca pot cumpăra direct de la ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 15:59

Buna ziua! Multumim pentru feedback si pentru increderea acordata. Va dorim multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

Sanatate, la cat mai multe produse, de folos!

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 15:54

Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Va dorim de asemenea multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

Produse de foarte bună calitate.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 15:55

Buna ziua! Multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Va dorim multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

Foarte mulțumită!

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 16:00

Buna ziua! Multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Va dorim multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

livreaza promt produse de buna calitate

RATING:

Răspuns magazin pe 23-01-2023 16:00

Buna ziua! Multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Va dorim multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

Livrare rapida. Produse bune

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2023 10:48

Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

a durat mult expedierea coletului, livrarea a fost rapida

RATING:

Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:32

Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va asiguram ca lucram constant la imbunatatirea serviciilor noastre, pentru a le oferi o experienta cat mai placuta tuturor clientilor nostri. Pe viitor, daca apar intrazieri mai mari decat termenul standard de livrare (2-3 zile lucratoare), nu ezitati sa ne contactati pentru a va oferi tot suportul necesar. Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024