Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

Notă magazin

9,61 / 10

Calitatea livrării

9,49 / 10

Ne recomandă

98,14%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

Produsul aparea pe stoc, am comandat, dupa care am fost anuntata printr un email ca nu e pe stoc. Noroc ca alesesem efectuarea platii la ridicarea comenzii, altfel plateam ceva ce nu aveau.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-09-2020 10:21

Buna ziua, In momentul plasarii unei comenzi pe secom.ro, stocul afisat este cel din depozitul central. Daca produsul aparea pe stoc si optati pentru livrarea prin curier, acesta v-ar fi fost expediat din depozit. Pentru comenzile cu ridicare din magazin, stocul poate sa difere. De aceea, dupa ce plasati comanda, in magazin se verifica stocul si vi se comunica daca produsele sunt disponibile sau nu si puteti veni sa ridicati comanda. Tocmai din aceasta cauza, am optat si pentru achitarea comenzii in magazin, pentru a evita asemenea situatii. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Produsul dorit de dvs. ar urma sa soseasca zilele acestea. Va puteti abona la alerta din site (legata de stoc) si veti primi un email de indata ce produsul este din nou disponibil pentru comanda. O zi placuta, Echipa Secom

Am primit un produs aproape expirat care a costat 50Ron! Rusinr!

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 09:39

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat. Va asiguram ca acest lucrul va fi remediat si pe viitor nu se va mai repeta. Va multumim pentru intelegere si pentru interesul acordat produselor noastre, Echipa Secom

Sa isi cumpere produsele de la Farmacia Tei, UNDE SUNT MAI IEFTINE DECAT PE Site- ul dvs!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 09:26

Buna ziua, Politica de prețuri este setată de fiecare comerciant în parte, aceasta fiind expresia independenței și voinței fiecărui agent economic în parte, indiferent de industria în care activează. Secom® își propune să nu intervină în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de un partener de business, care comercializează produsele disponibile în portofoliu companiei. Nu putem aprecia de unde vine diferența menționată deoarece monitorizarea prețurilor practicate de partenerii Secom® nu reprezintă o activitate pe care să o derulăm. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Cu stima, Echipa Secom

Acelasi produs pe care l-am comandat la Secom cu 110 ron,l-am gasit ulterior pe alt site cu 78 ron.Nu inteleg cum un produs exclusiv al Secom este mai scump in magazinul lor decat la intermediari.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 01:06

Buna ziua, Politica de prețuri este setată de fiecare comerciant în parte, aceasta fiind expresia independenței și voinței fiecărui agent economic în parte, indiferent de industria în care activează. Secom® își propune să nu intervină în niciun mod asupra modalității de stabilire a prețului față de un partener de business, care comercializează produsele disponibile în portofoliu companiei. Nu putem aprecia de unde vine diferența menționată deoarece monitorizarea prețurilor practicate de partenerii Secom® nu reprezintă o activitate pe care să o derulăm. Cu titlu de observație generală, există posibilitatea ca anumite diferențe să apară în funcție de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promoționale derulate de fiecare retailer în parte într-o perioadă limitată de timp, însă menționăm că nu analizăm activitățile pe care le desfășoară fiecare partener în propriile canale de distribuție, comercializare sau promovare. Va multumim, Echipa Secom

mi-a ajuns flaconul de vitamine a fetei cu dopul crapat si scurs din el, am sunat la secom, am trimis poze dar nu s-a rezolvat nimic de 2 saptamani

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 12:28

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si ca asiguram ca acest produs va fi inlocuit. Din pacate, nu am primit nicio solicitare pe email cu pozele flaconului. Avem rugamintea sa ne trimiteti emailul la adresa e-shop@secom.ro si va vom trimite un colet cu produsul inlocuit in cel mai scurt timp posibil. O zi placuta, Echipa Secom

Folosesc de ani buni ....foarte multe produse Secom. Sunt multumita de calitatea lor. 1.Nu inteleg, insa, de ce pe site-ul propriu preturile sunt mai piperate decat in farmacii!!! 2. Am achizitionat de curand( luna mai) 2 buc Baby Jarro pulbere, care aveau un super pret.....insa, am fost dezamagita cand am constatat ca expira relativ curand ( noiembrie)

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2020 04:02

Buna ziua, 1. Referitor la prețul produselor, aceste produse pot fi intr-adevar achizitonate si de la parteneri Secom, precum farmacii si este normal sa existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica de preturi, iar Secom nu poate interveni in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului fata de un partener de business. Nu putem aprecia de unde vin diferentele mentionate deoarece nu este de datoria noastra sa monitorizam preturile practicate de partenerii nostri. 2. Produsele aveau o reducere mai mare pentru ca aveau un termen de expirare intre 7-12 luni, lucru mentionat si in regulamentul de campanie, disponibil pe site-ul nostru la acel moment. Va multumim, Echipa Secom

Am avut nevoie de mai mult de o ora, ca sa pot crea contul de client. Dupa introducerea tuturor datelor, am primit de nenumarate ori mesajul : codul de pe cardul de fidelitate apartine altui client. Cred ca am reusit abia dupa minim 10 incercari. Un site prost facut.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2020 03:40

Buna ziua, Va multumim pentru feedback si va asiguram ca lucram constant pentru a imbunatati experienta clientilor pe site-ul nostru. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, Echipa Secom

In primul rand am sunat doua zile si nimeni nu mi a raspuns la telefon. Am urmat pasii si am comandat de pe site Jarro-Dophilius + Fos 100 vegie caps specificand ca doresc sa imi fie liveate la rece pt ca asa se depoziteaza la rece in frigider, evident daca se poate daca nu se poate sa nu le mai teimita si sa imi anuleze comanda. Coletul mi a fost livrat prin Fan Curier la 5 zile dupa plasarea comenzii el fiin preluat de curier la o zi dupa plasarea comenzii. Aceste pastile am inteles ca pot rezista 48 ore la temperatura camerei dar nu 4 zile. Eu incercat sa sun iar sa vad de ce le au mai livrat sau de ce le livreaza daca ele se tin la rece si nu am primit niciun raspuns. Acum ma intreb daca ele vor fi distruse sau se vor livra catre alta persoana

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2020 03:50

Buna ziua, Va multumim pentru feedback. Produsul are garantat de la producator un termen de 72 ore in care poate fi tinut la temperatura ambientala, fara a-si pierde proprietatile. Produsul comandat de dvs. a fost livrat a 4-a zi, intr-adevar. Intarzierile din perioada Covid-19 s-au datorat unui numar foarte mare de comenzi online pe care firmele de curierat le-au gestionat mai greu. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, Echipa Secom

Cum mi se cere feedback la o comanda care nu a ajuns? Nu a fost livrata cel putin deocamdata..mai astept?!

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2020 03:24

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si pentru durata mare in care s-a livrat comanda. In perioada de Covid-19, curierii au fost depasiti de volumul foarte mare de comenzi din online si unele colete s-au livrat cu intarziere. Mesajul pentru acest feedback se trimite automat, la cateva zile dupa comanda. Va multumim pentru intelegere, Echipa Secom

O firma costisitoare ssd i efectele suplimentelor este NIMIC

RATING:

Raspuns magazin pe 14-04-2020 04:00

Buna ziua, Produsele noastre sunt disponibile pe piața din România încă de acum 16 ani, timp în care am reușit să câștigăm încrederea consumatorilor și a mediului profesional, a medicilor și a farmaciștilor în calitatea produselor și a serviciilor Secom®. Prețul produselor din portofoliul nostru reflectă calitatea superioară a acestora și toate costurile aferente importului respectivelor produse în România: costul de achiziție, costurile cu serviciile de logistică și transport (produsele sunt aduse din Statele Unite ale Americii), costurile de promovare, precum și diferențele de curs valutar. Produsele Secom sunt cele mai avansate produse din categorie, acestea sunt realizate de cei mai apreciați producători din domeniu la nivel mondial, companii care au fost pionieri în industrie, care folosesc materie primă de calitate superioară: extracte standardizate din plante, concentrații optime, ingrediente patentate, de ultimă generație, studiate clinic, care asigură biodisponibilitate și eficiență optime. Mai multe detalii despre beneficiile produselor noastre gasiți aici https://www.secom.ro/beneficii. Cu respect, Echipa Secom

Am solicitat comanda numai in conditiile platii cu POS, dar la primire curierul nu avea POS, se putea plati numai cu bani ches. Nu a luat nimeni in considerare solicitarea mea.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2020 04:10

Buna ziua, In momentul plasarii unei comenzi online pe secom.ro, singurele variante de plata din care puteti alege sunt: plata online cu cardul (in momentul plasarii comenzii) sau ramburs (cu bani cash la curier). Seriviciul de plata prin POS la curier este unul suplimentar, pe care urmeaza sa il implementam in curand. Va multumim, Echipa Secom

Multumita de faptul ca am primit mail la reintroducerea produselor pe stoc! Nemultumita ca nu pot edita numele contului creat.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2020 04:07

Buna ziua, Odata creat un cont pe secom.ro acesta ramane cu numele, telefonul si adresa de email de la momentul crearii lui. Puteti sa asociati mai multe conturi (cu nume si adrese diferite) in datele de facturare sau livrare din Contul meu. Daca doriti sa facem vreo modificare anume, ne puteti trimite un email pe e-shop@secom.ro cu solicitarea punctuala si incercam sa rezolvam acest aspect, in masura in care este posibil. Va multumim, Echipa Secom

Am solicitat modificarea unei facturi, telefonic, pe mail. Nu s-a putut modifica o factura cu RO in fata codului fiscal pentru .Nu se poate !!! Pentru ca am facut comanda online. Am facut doua comenzi pe site Secom, aceleasi probleme. SC KATY SRL GALATI

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2020 04:04

Buna ziua, Din cauza unor update-uri ale unor sisteme informatice s-a strecurat o eroare in modul de facture al clientilor persoane juridice de pe secom.ro. Am tinut cont de sesizarea dvs. si am modificat acest lucru in sistem, iar pentru comenzile viitoare veti regasi facturile corect emise in Contul meu. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, Echipa Secom

Instruirea angajaților din farmacie.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-04-2020 03:58

Buna ziua. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii, la ce magazin Secom ati fost, ce anume din abordarea colegelor noastre de acolo v-a displacut? E important sa cunoastem toate detaliile, pentru a putea lua masurile necesare. Ne puteti trimite raspunsul la solicitarile de mai sus la adresa de email e-shop@secom.ro Va multumim! Echipa Secom

am facut comanda pe 16.03.2020 dar pana acum nu ma fost contactat de nici un reprezentant al site-ului. inteleg ca e o perioada grea si comenzile pot dura si 14 zile pana la livrare.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:18

Buna ziua, Va rog sa ne oferiti mai multe detalii despre numarul comenzii pe email la e-shop@secom.ro. In data de 16.03 avem o singura comanda care corespunde cu numele dvs. insa aceasta apare livrata a doua zi, pe 17.03. Va multumim, Echipa Secom

Chiar daca sticlutele cumparate erau impachetate in folie cu bule, absolut toate sticlutele erau sparte. Practic Din cele trei sticlute am recuperat doar First defence-ul, la care era spart doar capacul si picura doar, transferandu-l in sticluta pe care o terminasem. Cineva a dat practic cu cutia de pamant si s-au spart. Pentru ca sticlutele nu erau impachetate individual, ci toate 3 alaturate, s-au lovit intre ele.. e singura explicatie logica..

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:54

Buna ziua, In comanda dvs., plasata pe secom.ro, pe acest nume, nu am identificat produsul First Defense. Au fost doar 2 sticle, dar alte produse. Va rugam sa ne spuneti numarul comenzii pe e-shop@secom.ro pentru a va inlocui produsul spart (daca acesta a fost comandat de la noi). Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

Comanda anulata fara nici o explicatie. Desi la data comenzii produsul era IN STOC, totusi a doua zi am primit un mesaj de anulare a comenzii. Ulterior am primit o explicatie puerila cum ca stocul era pentru livrari online si nu pentru ridicarea din magazin.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:39

Buna ziua, Comanda plasata de dvs. era cu ridicare din magazin. La momentul respectiv, produsul comandat nu se afla in stocul magazinul si urmau sa il primeasca (acesta era disponibil doar online, cu livrare direct din depozitul central). Ulterior s-a luat decizia de a inchide magazinele fizice si a pastra functional doar magazinul online. In acest moment puteti comanda online produsul insa cu livrare prin curier. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

Comanda a fost anulată și nu am primit nici o justificare. Așa că ce nota pot sa dau pentru profesionalism ?

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:36

Buna ziua, Comanda plasata de dvs. era cu ridicare din magazin. La momentul respectiv, produsul comandat nu se afla in stocul magazinul si urmau sa il primeasca (acesta era disponibil doar online, cu livrare direct din depozitul central). Ulterior s-a luat decizia de a inchide magazinele fizice si a pastra functional doar magazinul online. In acest moment puteti comanda online produsul insa cu livrare prin curier. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

astept comanda care nici pana azi nu am primito

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:30

Buna ziua, Comanda plasata de dvs. era cu ridicare din magazin. La momentul respectiv, produsul comandat nu se afla in stocul magazinul si urma sa il primim. Ulterior s-a luat decizia de a inchide magazinele fizice si a pastra functional doar magazinul online. In acest moment puteti comanda online produsul insa cu livrare prin curier. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

Dezamăgire totala! Mare publicitate și atât!!!! 😕 Cum poți sa numești comanda one line când aceasta este acceptata și ulterior primești telefon sa te informeze ca marfa nu este pe stoc???? 🤔

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:23

Buna ziua, Din cauza diferentelor de stoc sau de campanii dintre magazinul online si cele din magazinele fizice, stocurile se pot modifica foarte repede. De aceea, in momentul in care primim in site o comanda cu ridicare din magazin, mai intai asteptam confirmarea stocului 1:1 de la colegele din magazine, apoi informam pe email clientul ca poate veni sa ridice comanda. Va multumim, Echipa Secom

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020