Nota: 9,63 / 10 de la 9.895 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
codescu - București
Este interesant, daca exista explicatii, de ce produsele SECOM luate de la Catena, sunt mai ieftine decat pe SECOM on-line
Răspuns magazin pe 16-03-2023 12:25
Buna ziua ! Apreciem feedback-ul onest si va multumim pentru interesul si pentru timpul acordat produselor noastre! Produsele pe care noi alegem sa le aducem pe piata din Romania, sunt produse de producatori internationali cu expertiza recunoscuta si cu experienta de zeci de ani in domeniu. Astfel ca pretul este o ecuatie mai complexa care implica atat costul de achizitie, costurile cu serviciile de logistica si transport, costurile de promovare, precum si diferentele de moneda. Referitor la observatia Dvs. este normal sa existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica de preturi, iar Secom nu poate interveni in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului de catre parteneri. Cu titlu de observatie generala, exista posibilitatea ca anumite diferente sa apara in functie de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promotionale derulate de fiecare retailer in parte, intr-o perioada limitata de timp. Va multumim si va dorim o zi frumoasa! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom!
Anonim - București
Pretul produsului pe care l-am cumparat era mult mai scump decat la farmacia din cartier... De regula este invers, mai ieftin in online si mai scump in farmacii Nu mai comand online
Răspuns magazin pe 13-03-2023 12:47
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! In ceea ce priveste observatia Dvs. legata de pret – Suntem importatori de suplimentele alimentare de la producatori internationali cu experienta de zeci de ani in domeniu. Pretul produselor noastre reflecta astfel si toate costurile aferente importului respectivelor produse in Romania: costul de achizitie, costurile cu serviciile de logistica si transport (majoritatea produselor fiind aduse din Statele Unite ale Americii), costurile de promovare, precum si diferentele de curs valutar. Referitor la preturile practicate de alte farmacii partenere, este normal sa existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica comerciala. Secom nu poate interveni in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului fata de farmaciile partenere. Cu titlu de observatie generala, exista posibilitatea ca anumite diferente sa apara in functie de sezonalitatea anumitor produse sau de campaniile promotionale derulate de fiecare retailer in parte intr-o perioada limitata de timp. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom
lia - București
Am comandat 2x Cordyceps 1000mg, am primit de 500mg, iar la mail-ul trimis catre echipa Secom pentru a rezolva situatia, nu am primit nici un raspuns.
Răspuns magazin pe 01-02-2023 17:01
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si va rugam sa ne acceptati scuzele pentru raspunsul tardiv. Va asiguram ca tinem foarte mult la experienta clientilor nostri si ne dorim ca relatia dintre Dvs si noi, echipa Secom, sa ramana una bazata pe incredere si conformitate. Referitor la intrebarea dumneavoastra, produsul Cordyceps nu a suferit nicio modificare de compozitie, este vorba doar de o actualizare a design-ului etichetei. Concentratia de pe fata flaconului cu noul design este prezentata pentru 2 capsule adica 1000mg si nu pentru o capsula asa cum apare pe eticheta veche. In concluzie, producatorul a actualizat eticheta, mentionand pe fata flaconului concentratia /2capsule. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie daca aveti si alte intrebari. O zi frumoasa!
Stefania - București
Toate suplimentele naturale de la Secom mi-au fost recomandate de medic specialist și am rezolvat probleme de sănătate. Mulțumesc Secom !
Răspuns magazin pe 25-01-2023 11:36
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Daniela - Buzău
Răspuns magazin pe 25-01-2023 11:36
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Florentina - Bihor
Foarte bine pus la punct, căutare optimizata, stoc bine aprovizionat, plata cu cardul merge și e de încredere, am primit în scurt timp comanda și toate produsele au fost cu grija împachetate iar referitor la produse-calitatea produselor secom e... incomparabila. Ma bucur ca pot cumpăra direct de la ei.
Răspuns magazin pe 23-01-2023 15:59
Buna ziua! Multumim pentru feedback si pentru increderea acordata. Va dorim multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Iolanda - Prahova
Sanatate, la cat mai multe produse, de folos!
Răspuns magazin pe 23-01-2023 15:54
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Va dorim de asemenea multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
SIPOS - Brașov
Produse de foarte bună calitate.
Răspuns magazin pe 23-01-2023 15:55
Buna ziua! Multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Va dorim multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Ramona - Arad
Foarte mulțumită!
Răspuns magazin pe 23-01-2023 16:00
Buna ziua! Multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Va dorim multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Rachila - Suceava
livreaza promt produse de buna calitate
Răspuns magazin pe 23-01-2023 16:00
Buna ziua! Multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre. Va dorim multa sanatate si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Elena - Alba
Livrare rapida. Produse bune
Răspuns magazin pe 19-01-2023 10:48
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Mariana - Hunedoara
a durat mult expedierea coletului, livrarea a fost rapida
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:32
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va asiguram ca lucram constant la imbunatatirea serviciilor noastre, pentru a le oferi o experienta cat mai placuta tuturor clientilor nostri. Pe viitor, daca apar intrazieri mai mari decat termenul standard de livrare (2-3 zile lucratoare), nu ezitati sa ne contactati pentru a va oferi tot suportul necesar. Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Virgil - Brașov
Folosesc produsele de la Secom , de foarte multi ani . Sunt foarte multumit de rezultate ! Dadeam o nota mai mare , dar 10 este maxim 😁
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:33
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Gabriela - Ilfov
A durat putin cam mult livrarea, dar probabil si din cauza inceputului de an. In rest, totul ok, produsele sunt cele pe care le folosim mereu.
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:38
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Intr-adevar, la inceputul lunii Ianuarie 2023, in cadrul depozitului nostru partener, a avut loc actiunea de inventar, iar procesarea comenzilor a fost oprita pe perioada inventarului si reluata incepand cu data de 9 Ianuarie. O zi frumoasa si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Marius - Bihor
Mulțumim ca existați, e greu de găsit produse cu adevărat benefice pentru copii.
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:46
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Claudia - Timiș
Am facut comanda in 28dec,am primit produsele abea astazi,in 11 ianuarie. Pe langa acest lucru,am avut surpriza neplacuta sa primesc mostre si nu produsele in sine, desi am platit pentru ele. Pe produse scrie ca sunt mostre si ca nu sunt pentru vanzare!
Răspuns magazin pe 17-01-2023 10:46
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru interesul acordat produselor noastre! Ne pare rau pentru situatia neplacuta si pentru confuzia creata. Incurcatura s-a produs in depozit, la momentul ambalarii coletului. Am inteles de la colegi ca ati discutat in centrala cu un operator si ca s-a gasit o solutie pentru solicitarea Dvs. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, va stam la dispozitie. O zi frumoasa! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Răspuns client pe 17-01-2023 11:37:
Solutia ptimita a fost de a trimite un curier de catre secom pentru a ridica mostrele si livrarea produselor conform comenzii. Am refuzat, deoarece am considerat ca este risipa de resurse-poluare (mi s-a confirmat ca mostrele sunt la fel ca si produsele in sine, si sunt in termenul de valabilitate). As vrea ca pe viitor sa nu se mai intample asa ceva, de aceea am facut si sesizarea.
Roxana - Iași
Scurt si la obiect, comunicare facila, comanda usor de plasat, livrare prompta.
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:47
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Mititelu - București
SA AVETI MAI MULTE PROMOTII.
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:44
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre. Intelegem perfect contextul social actual, drept urmare o sa avem in continuare promotii, astfel incat produsele noastre sa fie mai usor accesibile. Daca nu sunteti deja abonat la newsletter-ul nostru, va puteti abona oricand, astfel incat sa fiti la curent cu toate campaniile promotionale pe care le desfasuram. O zi frumoasa si va mai asteptam cu drag pe la noi! Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Anonim - Suceava
Am dat comanda pe 30 dec si azi 9 ian inca nu e pusa la curier. Eu sunt o mare fana Secom pana la aceasta comanda.
Răspuns magazin pe 09-01-2023 17:00
Buna ziua! Va multumim pentru mesaj si pentru interesul acordat produselor noastre! Comenzile plasate in intervalul 29 Dec.2022—8 Ian.2023, sunt procesate incepand cu data de astazi, 9 ianuarie 2023. In intervalul mentionat mai sus a avut loc actiunea de Inventar din cadrul depozitului nostru partener, motiv pentru care comenzile au fost blocate de la procesare, conform anuntului din site. Comanda Dvs urmeaza sa fie predata curierului in aceasta seara si livrata in maxim doua zile de la momentul preluarii de catre curier. Va multumim pentru intelegere!
Răspuns client pe 11-01-2023 12:41:
Carmen - Brăila
Felicitări!
Răspuns magazin pe 19-01-2023 13:45
Buna ziua! Va multumim pentru feedback si pentru increderea acordata produselor noastre! Va dorim o zi frumoasa si va mai asteptam cu drag pe la noi. Cu stima si ganduri bune, Echipa Secom.
Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022