Opinii de la clienții magazinului online secom.ro

Notă magazin

9,63 / 10

Calitatea livrării

9,54 / 10

Ne recomandă

98,31%

de la data înscrierii magazinului în program (21-01-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții secom.ro

mi-a ajuns flaconul de vitamine a fetei cu dopul crapat si scurs din el, am sunat la secom, am trimis poze dar nu s-a rezolvat nimic de 2 saptamani

RATING:

Raspuns magazin pe 29-06-2020 12:28

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si ca asiguram ca acest produs va fi inlocuit. Din pacate, nu am primit nicio solicitare pe email cu pozele flaconului. Avem rugamintea sa ne trimiteti emailul la adresa e-shop@secom.ro si va vom trimite un colet cu produsul inlocuit in cel mai scurt timp posibil. O zi placuta, Echipa Secom

Folosesc de ani buni ....foarte multe produse Secom. Sunt multumita de calitatea lor. 1.Nu inteleg, insa, de ce pe site-ul propriu preturile sunt mai piperate decat in farmacii!!! 2. Am achizitionat de curand( luna mai) 2 buc Baby Jarro pulbere, care aveau un super pret.....insa, am fost dezamagita cand am constatat ca expira relativ curand ( noiembrie)

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2020 04:02

Buna ziua, 1. Referitor la prețul produselor, aceste produse pot fi intr-adevar achizitonate si de la parteneri Secom, precum farmacii si este normal sa existe diferente de pret pentru ca fiecare comerciant are libertatea de a-si stabili politica de preturi, iar Secom nu poate interveni in niciun mod asupra modalitatii de stabilire a pretului fata de un partener de business. Nu putem aprecia de unde vin diferentele mentionate deoarece nu este de datoria noastra sa monitorizam preturile practicate de partenerii nostri. 2. Produsele aveau o reducere mai mare pentru ca aveau un termen de expirare intre 7-12 luni, lucru mentionat si in regulamentul de campanie, disponibil pe site-ul nostru la acel moment. Va multumim, Echipa Secom

Am solicitat comanda numai in conditiile platii cu POS, dar la primire curierul nu avea POS, se putea plati numai cu bani ches. Nu a luat nimeni in considerare solicitarea mea.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2020 04:10

Buna ziua, In momentul plasarii unei comenzi online pe secom.ro, singurele variante de plata din care puteti alege sunt: plata online cu cardul (in momentul plasarii comenzii) sau ramburs (cu bani cash la curier). Seriviciul de plata prin POS la curier este unul suplimentar, pe care urmeaza sa il implementam in curand. Va multumim, Echipa Secom

am facut comanda pe 16.03.2020 dar pana acum nu ma fost contactat de nici un reprezentant al site-ului. inteleg ca e o perioada grea si comenzile pot dura si 14 zile pana la livrare.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:18

Buna ziua, Va rog sa ne oferiti mai multe detalii despre numarul comenzii pe email la e-shop@secom.ro. In data de 16.03 avem o singura comanda care corespunde cu numele dvs. insa aceasta apare livrata a doua zi, pe 17.03. Va multumim, Echipa Secom

Chiar daca sticlutele cumparate erau impachetate in folie cu bule, absolut toate sticlutele erau sparte. Practic Din cele trei sticlute am recuperat doar First defence-ul, la care era spart doar capacul si picura doar, transferandu-l in sticluta pe care o terminasem. Cineva a dat practic cu cutia de pamant si s-au spart. Pentru ca sticlutele nu erau impachetate individual, ci toate 3 alaturate, s-au lovit intre ele.. e singura explicatie logica..

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:54

Buna ziua, In comanda dvs., plasata pe secom.ro, pe acest nume, nu am identificat produsul First Defense. Au fost doar 2 sticle, dar alte produse. Va rugam sa ne spuneti numarul comenzii pe e-shop@secom.ro pentru a va inlocui produsul spart (daca acesta a fost comandat de la noi). Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

Comanda a fost anulată și nu am primit nici o justificare. Așa că ce nota pot sa dau pentru profesionalism ?

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 05:36

Buna ziua, Comanda plasata de dvs. era cu ridicare din magazin. La momentul respectiv, produsul comandat nu se afla in stocul magazinul si urmau sa il primeasca (acesta era disponibil doar online, cu livrare direct din depozitul central). Ulterior s-a luat decizia de a inchide magazinele fizice si a pastra functional doar magazinul online. In acest moment puteti comanda online produsul insa cu livrare prin curier. Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipa Secom

As dori sa imi fac card dar nu stiu cum. Puteți să mă ajutați cu această problemă!? Vă mulțumesc!

RATING:

Raspuns magazin pe 23-12-2019 10:35

Buna ziua,



Pentru ca ati bifat optiunea ca doriti un card de fidelitate Secom, atunci cand v-ati creat contul, acesta v-a fost alocat automat pe secom.ro. Pentru prima comanda plasata ati obtinut discountul de campanie destinata posesorilor de card de fidelitate. De fiecare data cand va veti loga in Contul meu, discountul de card se va aplica pentru produsele care nu fac parte din alte promotii.

Va multumim si va dorim o zi placuta!

Minunat.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-12-2019 10:30

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru feedback! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

M-am bucurat foarte mult ca ati adus produse noi. Ca si o recomdare: sunt sigura ca pe langa cosmetice si produsele pentru igiena dentara ar fi foarte apreciate.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-12-2019 12:19

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru feedback! Vom tine cont de sugestia dvs. pe viitor.

Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Excelent!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-12-2019 12:17

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru feedback! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Produse de calitate. Multumesc.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-12-2019 12:17

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru feedback! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Am primit rapid produsul și după 6 zile se vad și rezultate👍🏻👍🏻

RATING:

Raspuns magazin pe 12-12-2019 02:30

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru feedback! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Promptitudine.... Rapiditate

RATING:

Raspuns magazin pe 12-12-2019 02:30

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru apreciere! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Multumesc ca existati si livrati foarte repede produsele

RATING:

Raspuns magazin pe 11-12-2019 10:48

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru apreciere! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Mai multe suplimente din categoria nootropicelor,precum fasoracetam,piracetam,phennybut,st john worth,baccopa minnoieri,vitamina b6 , b12, d3, si de ce nu kratom.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-12-2019 01:33

Buna ziua,

Va multumim pentru feedback! In procesul national de avizare al suplimentelor alimentare se impune respectarea anumitor norme si regulamente, stabilite de catre autoritatile nationale si europene, in ceea ce priveste compozitia acestora.

Pe teritoriul Romaniei, anumite ingrediente nu sunt acceptate pentru a fi introduse in compozitia suplimentelor alimentare (spre exemplu kratom), iar altele precum piracetam si alte nootropice, fac parte din categoria medicamentelor.

Produse ce contin vitamine din complexul B-urilor, vitamina D3 sau extract de sunatoare, pentru sustinerea functionarii sistemului nervos si a perfomantelor cognitive, se regasesc in portofoliul Secom®, precum: Neuro Optimizer®, Brain Suport, B-Complex, St. John\'s Wort (Sunatoare) 900mg.



Zi frumoasa,

Echipa Secom

Este o firma care promoveaza produse de calitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-11-2019 01:44

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru apreciere! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Trebuia sa primesc si un card de fidelizare care lipseste din colet

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 01:34

Buna ziua, Pentru comenzile plasate online, pe secom.ro, cardul de fidelitate se aloca virtual si automat in momentul solicitarii acestuia. Doar in magazinele fizice Secom acesta se poate inmana clientului. De fiecare data cand veti plasa o comanda pe secom.ro si veti fi logat in Contul meu, reducerea de card se aplica automat pentru produse din cos (daca acestea nu fac parte din alte campanii) si se cumuleaza istoricul pe praguri valorice. Cardul este valabil si in magazinele noastre, colegele noastre putand sa va gaseasca in baza de date. Va multumim pentru feedback si va dorim o zi frumoasa!

Comanda a fost trimisa foarte repede.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2019 04:53

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru feedback! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Tineti-o tot asa

RATING:

Raspuns magazin pe 21-11-2019 02:48

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru apreciere! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

Totul ok

RATING:

Raspuns magazin pe 21-11-2019 02:48

Buna ziua, Va multumim tare mult pentru apreciere! Ne bucuram ca Secom® este alegerea dvs.. Va dorim o zi cat mai buna!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.198. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020